Otto Weininger έγραψε: 25 Ιαν 2024, 02:59
ST48410 έγραψε: 25 Ιαν 2024, 02:45
Otto Weininger έγραψε: 25 Ιαν 2024, 02:36
Όχι.
χάθηκαν γιατί τους δολοφόνησε ο Καραμανλής και ο Μητσοτάκης.
Χάθηκαν γιατί και επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη με υπουργό Καραμανλή δεν έγινε ότι έπρεπε να γίνει προκειμένου να μηδενίζεται η επίδραση του όποιου ανθρώπινου λάθους. Προφανώς φταίνε και οι προηγούμενες κυβερνήσεις αλλά μη φτάσουμε στον Όθωνα ξερωγώ.
Αν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο αμάξι, το αφήσεις κακοσυντηρημένο και προκαλέσεις ατύχημα, μπορεί να φταίει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που γνώριζε πχ ότι υπήρχε βλάβη στα φρένα και στο πούλησε χωρίς να στο πει. Ωστόσο το ατύχημα έγινε από εσένα κι εσύ θα πληρώσεις. Δηλαδή όσο χάλια κι αν ήταν το δίκτυο που παρέλαβε ο Καραμανλής, όσο αδύνατο κι αν ήταν να το σουλουπώσει σε εύθετο χρονικό διάστημα επί της θητείας του, εφόσον γίνεται τέτοιου μεγέθους ατύχημα, η ευθύνη αναγκαστικά βαραίνει ΚΑΙ αυτόν.
Και θα μου πεις τι κάνεις; Το κλείνεις; Δεν είναι εύκολη απόφαση αυτή. Έχει τεράστιες επιπτώσεις. Αν δεν το κλείσεις παίρνεις προσωπικό ρίσκο. Αν έχεις εισηγήσεις των ειδικών που σου λένε ότι επίκειται ατύχημα γιατί το σύστημα είναι στον αέρα, αν και όταν γίνει το ατύχημα, θα είσαι υπόλογος και θα πρέπει να αποδείξεις ότι έκανες ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό για να το αποφύγεις. Οφείλει δηλαδή ο Καραμανλής να μπει σε μια τέτοια διαδικασία να δώσει εξηγήσεις. Το λιγότερο που περιμένει κάποιος είναι αυτό. Και από το κόμμα του να μην τον ξανακατέβαζε στις εκλογές μέχρι να διευκρινιστεί η όποια ευθύνη του.
Ευθύνη έχει ο Καραμανλής και υπουργοί πριν από αυτόν. Ευθύνη έχει αυτή η κυβέρνηση και κάποιες παραπίσω. Ευθύνη ο Σταθμάρχης, ευθύνη και μηχανοδηγός.
Όπως έχει ευθύνη ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας αν τα κάνει όλα μπουρδέλο, ανεξάρτητα αν υπάρχουν ραντάρ, φώτα και λοιπά. Κάποιο ρόλο έχει εκεί, αλλιώς δεν θα υπήρχε κανείς στον πύργο ελέγχου.
Άλλο θέλω να πω όμως. Είναι σίγουροι όσοι ήθελαν δικαστήριο και όχι επιτροπή; Γιατί τα δικαστήρια είναι σκληρά. Εδώ ο άλλος βιάζει και τεμαχίζει και ο δικηγόρος του επιτίθεται κατά πάντων.
Θέλουν δικαστήριο; Θα πάει κάποιος να πει μέσα εκεί δηλαδή ότι τα Τέμπη είναι δολοφονία; Ότι ο Καραμανλής είναι δολοφόνος ; Δε νομίζω. Και αν το πει την έκατσε άσχημα. Γιατί θα πρέπει να αποδείξει ποιες ενέργειες ή μη του Καραμανλή πχ, σκοτώσανε και μάλιστα με δόλο, 57 ανθρώπους.
Ο Καραμανλής θα είχε δικηγόρο. Θα έλεγε
αυτά παρέλαβα, αυτά έκανα, αυτά προσπάθησα να κάνω, αυτός εμπόδισε αυτό, αυτός εμπόδισε το άλλο, αυτός έκανε εκείνο, ετούτος έκανε το άλλο. Πείτε μου για αρχή από που προκύπτει δόλος. Και μετά πάμε να δούμε από που προκύπτει φόνος. Και μετά πάμε να δούμε πόσο φταίω εγώ και πόσο ο Χ ή ο Ψ.
Με τους δικηγόρους του να ταράζουν στις ερωτήσεις έναν έναν τους συγγενείς με την γνωστή σκληρότητα που έχουν οι δικηγόροι σε αυτές τις φάσεις.
Έλα φίλε σε παρακαλώ. Είναι άλλο ο σεβασμός προς τον πόνο που ούτε να το διανοηθούμε δεν μπορούμε και άλλο να τα κάνουμε όλα ίσιωμα.
Μπάστα φίλε...
Δεν είπε κανείς πως ο Καραμανλής είναι ο κύριος υπαίτιος ή και καν ένοχος για τη τραγωδία.
Αυτός όμως ήταν τρία ολόκληρα χρόνια μέχρι την τραγωδία Υπουργος Μεταφορών της χώρας, πράγμα που σημαίνει ότι κάποια πράγματα ξέρει παραπάνω για τα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία, τα οποία και πρέπει να τα καταθέσει, όπως και πρέπει να δώσει απαντήσεις για πολλά ερωτήματα που εγείρονται για αποφάσεις που λήφθηκαν ή που δεν λήφθηκαν επί της θητείας του, αποφάσεις οι οποίες ενέχουν υποψίες πως βοήθησαν να φτάσουμε στην τραγωδία.
Μόνο το γεγονός ότι στο υπουργείο έφθαναν επί χρόνια αναφορές και υπομνήματα που ανέφεραν ρητά τα προβλήματα και τα κενά ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, είναι αρκετό για να κληθεί στο δικαστήριο και να ερωτηθεί: "Τι κάνατε για αυτά κύριε υπουργέ? Τα λάβατε υπόψιν σας? Τα εξετάσετε? Λάβατε τα αναγκαία μέτρα?"
Αυτός δεν έκανε απολύτως τίποτα! Είχε το θράσος κιόλας να βγει στη Βουλή και να φωνάζει σαν θιγμένη παρθένα ότι όλα είναι τέλεια και να μην κατηγορεί κανείς τον ΟΣΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων γιατί δεν παίζει με την ασφάλεια των επιβατών...
Φάνηκε αυτό δύο μήνες μετά...
Κανονικά ο συγκεκριμένος έπρεπε να είχε φύγει καιρό πριν... Όταν ο βλάκας έβγαλε εκείνη τη φωτογραφία με τα κλιπσακια στις ζώνες του αυτοκινήτου του για να μην βαράνε...
Βρε σκεφτείτε λίγο! Ο άνθρωπος ο οποίος πρέπει να είναι ο πρεσβευτής της οδικής ασφάλειας στη χώρα, δημοσιεύει φωτογραφία όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι προσωπικά την γράφει στα αρχιδια του την οδική ασφάλεια! Φανταστείτε να έκανε τέτοιο πράγμα ο Υπουργός μεταφορών της Βρετανίας ή της Γερμανίας...Θα ήταν σπίτι του την επόμενη ημέρα!
Αυτός απλά έγραψε ένα συγγνώμη στο facebook και όλα καλά...Μετά έβγαινε στη Βουλή και φώναζε για το πόσο ασφαλή είναι τα τρένα και ότι πρέπει να ντρέπονται όσοι εγείρουν τέτοια ζητήματα..
Και μετά ήρθαν 57 νεκροί...
Και σήμερα ο Καραμανλής κρύβεται πίσω από τις ψήφους των Σερραίων για να μην χάσει την ασυλία του και πάει στο δικαστήριο...
Δύο πράγματα συμβαίνουν:
Είτε ενέχεται για εγκληματικές παραλήψεις,αποφάσεις και πράξεις που βοήθησαν να φτάσουμε στην τραγωδία, είτε απλά είναι παντελώς ανίκανος για υπουργική θέση.
Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να πάει σε δίκη για να αποδείξει τι από τα δύο είναι.
Οι υπουργοί δεν είναι απλά διαχειριστές κεφαλαίων του εκάστοτε υπουργείου...Έχουν λόγο! Έχουν λόγο ακόμη και για την πρόσληψη των καθαριστριων στον τομέα ευθύνης τους...Πόσο μάλλον για σταθμάρχες και μηχανοδηγούς...
Όταν έχεις λόγο, έχεις και ευθύνες για τις επιλογές, τις αποφάσεις και τα πεπραγμένα σου!