!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Σκαρταδος 4 έγραψε: 19 Ιαν 2023, 20:39
taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 16:39
Στην τελική ανάλυση, ούτε ο Πτολεμαίος Λαγού είναι Μακεδόνας και ούτε η Κλεοπάτρα. Ήταν Ηπειρώτες Μολοσσοί. Αναρωτήσου...
Τι μαλακίες γράφεις συνέχεια ρε σύ
Κάνε και λίγο κράτει,δεν χρειάζεται να γράφεις για τα πάντα
Εσύ διάβαζε για να μαθαίνεις και μάθε να διαβάζεις και να μην τα λες όπως σε βολεύουν.

Μεταξύ των ετών 370 π.Χ.. και 365 π.Χ. οι Ορέστες θα αποχωρήσουν επισήμως από την (σκιώδη ούτως ή άλλως) επικυριαρχία του βασιλέα της Μακεδονίας και θα αποτελέσουν τμήμα του Μολοσσικού κράτους (=φυλετικής ομοσπονδίας) και από Ορέστες Μακεδόνες θα ξαναγίνουν Ορέστες Μολοσσοί. Το 350 π.Χ. ο Φίλιππος Β΄, μετά την νίκη του επί του βασιλέως των Μολοσσών Αρύββα, θα προσαρτήσει οριστικά στην Μακεδονία την Παραυαία, την Τυμφαία και την Ορεστίδα. Κατά τον Στέφανο Βυζάντιο, υπήρχε στην περιοχή η Ορεστία: «…πόλις εν Ορέσταις, εν όρει υπερκειμένω της Μακεδονικής γης, εξ ης Πτολεμαίος ο Λάγου πρώτος βασιλεύσας Αιγύπτου…».

Διαψευσέ το αν μπορείς...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος taxalata xalasa την 19 Ιαν 2023, 21:51, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Αχθος Αρουρης έγραψε: 19 Ιαν 2023, 19:49
taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 16:39
Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2023, 12:16
ο γείτονας έχει δικαίωμα να αυτοπροσδιοριστεί οσο δεν μπαίνει σε ξένα δικαιώματα.
Δεν μπορει να αυτυοπροδιοριστει Γαμια της μανας του Μανωλη ούτε Νταβατζής της Μανώλαινας.
Παραδείγματα με ονοματα ανθρώπων δεν μετράνε γιατί χιλιαδες εχουν το ιδιο ονομα αλλα και επιθετο. Οταν μιλάμε για χώρες που καθε μια έχει το δικό της τοτε υπάρχουν θέματα. Εδώ υπάρχει ιστορικη παραδοση και ταυτοτητα. Δεν μπορει να λεγεται Μακεδονία μια περιοχή οταν η μεγαλύτερη πολη της Μακεδονιας δεν ειναι στο εδαφος της ουτε και κανένα μνημείο. Εδώ έχουμε σαφέστατη παραβίαση. Μήπως θα έπρεπε να ερωτηθούν και οι κάτοικοι της Μακεδονίας για το τι είναι Μακεδονία; Και οχι να αποφασίζουν άσχετοι;
Μα δεν ζήτησαν να ονομαστούν Ελλάδα. Εδώ η ιστορική παράδοση και ταυτότητα είναι Ελληνική και όχι Μακεδονική, όπως δεν είναι ούτε Πελοποννησιακή και όπως δεν είναι Θεσσαλική. Δεν υπερέχει ως ταυτότητα η συνκυριακή τοπική καταγωγή, αλλά η ευρύτερη εθνική καταγωγή. Λές «είμαι Έλληνας», δεν λες «είμαι Μακεδόνας» ή «είμαι Θεσσαλός». Το πως μπορεί να λέγεται μια περιοχή που δεν είναι στην δική σου κρατική υπόσταση, δεν είναι δικαίωμα δικό σου και όταν υπάρχουν διαφορές που προκύπτουν από την απόφαση ένος άλλου κράτους, εσύ εκφράζεις τις ενστάσεις σου, στο άλλο μέρος, ώστε να μην υπάρχει σύνχυση εννοιών και να αποδέχονται και τα δύο μέρη το δικαιώμα του άλλου. Έχεις δικαίωμα να λες, ό,τι θες αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να δικτάρεις (δείχνεις) στον άλλο τι θα λέει ή τι δεν θα λέει. Αυτό είναι δικτατορική άποψη.

Ας αναρωτηθούν οι κάτοικοι της Μακεδονίας το τι είναι Μακεδονία. Πάντως όπως ξεκάθαρα είδες, το Άργος Ορεστικό ήταν και ίσως θα έπρεπε να είναι Ηπειρώτικο και όχι Μακεδονικό, εφόσον είναι μια εδαφική κατάκτηση των Μακεδόνων της Μακεδονίας που βιαία επεκτάθηκαν επί των Ηπειρωτών Ορεστών Μολοσσών. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτού που λέμε Μακεδόνια δεν ήταν Μακεδονία, αλλά Ήπειρος και Παιονία και Θράκη.

Στην τελική ανάλυση, ούτε ο Πτολεμαίος Λαγού είναι Μακεδόνας και ούτε η Κλεοπάτρα. Ήταν Ηπειρώτες Μολοσσοί. Αναρωτήσου...
καλησπερα .........
ενα μικρο σχολιο, αν επιτρεπεις...........

απ' οτι μπορω να καταλαβω, δεν
υπαρχει συμφωνια μεταξυ σας
σε καποιους βασικους ορους που
χρησιμοποιειται.

το δικαιωμα αυτο, να λεει ο καθενας οτι θελει,
απο που προερχεται, δηλ. αυτος που κανει χρηση
αυτου του δικαιωματος, απο που το παιρνει και ποιος το δινει ;;
αν στηριχτω σε αυτο που ομολογει ευθεως η προταση
-να λεει ο καθενας οτι θελει- προφανως το δικαιωμα αυτο
το παιρνει απο τον εαυτο του
και στη συνεχεια το δινει παλι στον εαυτο του,
εγω δεν μπορω να βρω καποια αλλη πηγη
του δικαιωματος αυτου, αν εχεις εσυ......... ολος αυτια.
το δικαίωμα το παίρνει από τον εαυτό του... έτσι νομίζει, έτσι λέει... δικαίωμα του να λέει και να πιστεύει ό,τι θέλει.

άλλες φορές ή ίσως τις πιο πολλές φορές η πίστη σε αυτό το δικαίωμα δεν είναι αυτοφυής,
αλλά αποτέλεσμα εξωγενών παραγόντων,
όπως η συστηματική προπαγάνδα ή άλλιως «πλύση εγκεφάλων»...
σε κάνουν να πιστεύεις σε κάτι
και έπειτα θεωρείς ό,τι είναι δικαίωμα σου να πιστεύεις σε αυτό το κάτι... και πάλι είναι δικαίωμα σου να λες και να πιστεύεις ό,τι θέλεις.

δηλαδή, έχεις δικαίωμα να λες ό,τι είσαι άνθρωπος αφού είναι αυταπόδειχτο (στον καθρέφτη) και άρα αυτοφυής πίστη και δικαίωμα...

το να λές ό,τι είσαι ανώτερος άνθρωπος από κάποιον άλλον άνθρωπο (φυλετικά) δεν είναι αυτοφυές,
αλλά αποτέλεσμα πλύσης εγκεφάλου από εξωγενής παράγοντες... αλλά και πάλι είναι δικαίωμα σου να λες και να πιστεύεις ό,τι θέλεις.

αλλά πρέπει να σέβεσαι και το δικαίωμα του άλλου να πιστεύει και να λέει ό,τι θέλει για τον εαυτό του...
όχι μόνο να σέβεσαι το δικό σου δικαίωμα, όσο παλαβό κι αν είναι...

και για να βαλουμε και ένα τέλος, είπε ένας ιθαγενής...
«Μεταξύ των ατόμων, όπως μεταξύ των εθνών, ο σεβασμός στα δικαιώματα των άλλων είναι ειρήνη.

το οποίο φαίνεται, κατά τα λεγόμενα, να το εμπνεύστηκε από τον Καντ που είπε «Η διαπραχθείσα αδικία ασκείται μόνο με την έννοια ότι δεν σέβονται την έννοια του νόμου, τη μόνη δυνατή αρχή της διαρκούς ειρήνης».

Δικαίωμα μου να πιστεύω σε αυτό τον εξωγενή παράγοντα (φράσεις άλλων) και δικαιωμά σου να πιστεύεις ό,τι θες...

Αν όμως θελήσεις, βασιζόμενος στην πίστη σου, να με βλάψεις, ενώ εγώ δεν θέλω να σε βλάψω και πάλι βασιζόμενος στην δική μου πίστη, τότε θα σε φάνε τα μαύρα ψάρια και το αρμυρό νερό...

Ο taxalataxalasa μίλησε... ούγκ! :003:
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2023, 20:22
taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 16:39
Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2023, 12:16
ο γείτονας έχει δικαίωμα να αυτοπροσδιοριστεί οσο δεν μπαίνει σε ξένα δικαιώματα.
Δεν μπορει να αυτυοπροδιοριστει Γαμια της μανας του Μανωλη ούτε Νταβατζής της Μανώλαινας.
Παραδείγματα με ονοματα ανθρώπων δεν μετράνε γιατί χιλιαδες εχουν το ιδιο ονομα αλλα και επιθετο. Οταν μιλάμε για χώρες που καθε μια έχει το δικό της τοτε υπάρχουν θέματα. Εδώ υπάρχει ιστορικη παραδοση και ταυτοτητα. Δεν μπορει να λεγεται Μακεδονία μια περιοχή οταν η μεγαλύτερη πολη της Μακεδονιας δεν ειναι στο εδαφος της ουτε και κανένα μνημείο. Εδώ έχουμε σαφέστατη παραβίαση. Μήπως θα έπρεπε να ερωτηθούν και οι κάτοικοι της Μακεδονίας για το τι είναι Μακεδονία; Και οχι να αποφασίζουν άσχετοι;
Μα δεν ζήτησαν να ονομαστούν Ελλάδα. Εδώ η ιστορική παράδοση και ταυτότητα είναι Ελληνική και όχι Μακεδονική, όπως δεν είναι ούτε Πελοποννησιακή και όπως δεν είναι Θεσσαλική. Δεν υπερέχει ως ταυτότητα η συνκυριακή τοπική καταγωγή, αλλά η ευρύτερη εθνική καταγωγή. Λές «είμαι Έλληνας», δεν λες «είμαι Μακεδόνας» ή «είμαι Θεσσαλός». Το πως μπορεί να λέγεται μια περιοχή που δεν είναι στην δική σου κρατική υπόσταση, δεν είναι δικαίωμα δικό σου και όταν υπάρχουν διαφορές που προκύπτουν από την απόφαση ένος άλλου κράτους, εσύ εκφράζεις τις ενστάσεις σου, στο άλλο μέρος, ώστε να μην υπάρχει σύνχυση εννοιών και να αποδέχονται και τα δύο μέρη το δικαιώμα του άλλου. Έχεις δικαίωμα να λες, ό,τι θες αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να δικτάρεις (δείχνεις) στον άλλο τι θα λέει ή τι δεν θα λέει. Αυτό είναι δικτατορική άποψη.

Ας αναρωτηθούν οι κάτοικοι της Μακεδονίας το τι είναι Μακεδονία. Πάντως όπως ξεκάθαρα είδες, το Άργος Ορεστικό ήταν και ίσως θα έπρεπε να είναι Ηπειρώτικο και όχι Μακεδονικό, εφόσον είναι μια εδαφική κατάκτηση των Μακεδόνων της Μακεδονίας που βιαία επεκτάθηκαν επί των Ηπειρωτών Ορεστών Μολοσσών. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτού που λέμε Μακεδόνια δεν ήταν Μακεδονία, αλλά Ήπειρος και Παιονία και Θράκη.

Στην τελική ανάλυση, ούτε ο Πτολεμαίος Λαγού είναι Μακεδόνας και ούτε η Κλεοπάτρα. Ήταν Ηπειρώτες Μολοσσοί. Αναρωτήσου...
οταν ολος ο κόσμος ακουει οτι υπάρχει κρατος με το ονομα μακεδονια, τότε αυτοί ορίζουν την έννοια της Μακεδονίας και του μακεδονικού.
Οταν κάποιος διαβάζει για Μογγολία ψάχνει εκεί την ταυτότητα των Μογγόλων και την ταυτίζει με αυτούς ως προέλευση και ως ουσία.
το κρατος πλεον λεγεται Βορεια Μακεδονια. Σκετο Μακεδονια λεγόταν για όσο εμείς είμασταν σε καρναβαλική περίοδο... 30 χρόνια καρναβάλι...

Συνκεκριμενα στην γλωσσα των λεγεται северна Македонија - severna Makedonija - σεβέρνα Μακεντονίγια. Όχι σκέτο Μακεδόνια, όπως στην καρναβαλική εποχή.

Και να σου πω και κάτι ακόμα... από μικρός που είμουνα, δεν μου καιγόταν καρφάκι για το τι λέει ο κόζμος... :smt005: και ακόμα το ίδιο...

Πάραυτα, ο κόζμος ξέρει ό,τι η ελληνιστική κοινή δημιουργήθηκε επί μακεδονικής κυριαρχίας στον Ελληνικό κόζμο και δεν δημιουργήθηκε η σλαβική κοινή...

Επίσης ο κόζμος ξέρει να διαβάζει και αρχαία ιστορία και σε ελληνικά και σε λατινικά.

Γιατί διακατέχεσαι από φοβικά σύνδρομα και δεν θωρείς τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον νέο βόρειο μακεδονικό ορίζοντα;
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
Αχθος Αρουρης
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: 02 Ιουν 2022, 21:27
Phorum.gr user: Αχθος Αρουρης

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αχθος Αρουρης »

taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 21:34
Αχθος Αρουρης έγραψε: 19 Ιαν 2023, 19:49
taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 16:39
Μα δεν ζήτησαν να ονομαστούν Ελλάδα. Εδώ η ιστορική παράδοση και ταυτότητα είναι Ελληνική και όχι Μακεδονική, όπως δεν είναι ούτε Πελοποννησιακή και όπως δεν είναι Θεσσαλική. Δεν υπερέχει ως ταυτότητα η συνκυριακή τοπική καταγωγή, αλλά η ευρύτερη εθνική καταγωγή. Λές «είμαι Έλληνας», δεν λες «είμαι Μακεδόνας» ή «είμαι Θεσσαλός». Το πως μπορεί να λέγεται μια περιοχή που δεν είναι στην δική σου κρατική υπόσταση, δεν είναι δικαίωμα δικό σου και όταν υπάρχουν διαφορές που προκύπτουν από την απόφαση ένος άλλου κράτους, εσύ εκφράζεις τις ενστάσεις σου, στο άλλο μέρος, ώστε να μην υπάρχει σύνχυση εννοιών και να αποδέχονται και τα δύο μέρη το δικαιώμα του άλλου. Έχεις δικαίωμα να λες, ό,τι θες αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να δικτάρεις (δείχνεις) στον άλλο τι θα λέει ή τι δεν θα λέει. Αυτό είναι δικτατορική άποψη.

Ας αναρωτηθούν οι κάτοικοι της Μακεδονίας το τι είναι Μακεδονία. Πάντως όπως ξεκάθαρα είδες, το Άργος Ορεστικό ήταν και ίσως θα έπρεπε να είναι Ηπειρώτικο και όχι Μακεδονικό, εφόσον είναι μια εδαφική κατάκτηση των Μακεδόνων της Μακεδονίας που βιαία επεκτάθηκαν επί των Ηπειρωτών Ορεστών Μολοσσών. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτού που λέμε Μακεδόνια δεν ήταν Μακεδονία, αλλά Ήπειρος και Παιονία και Θράκη.

Στην τελική ανάλυση, ούτε ο Πτολεμαίος Λαγού είναι Μακεδόνας και ούτε η Κλεοπάτρα. Ήταν Ηπειρώτες Μολοσσοί. Αναρωτήσου...
καλησπερα .........
ενα μικρο σχολιο, αν επιτρεπεις...........

απ' οτι μπορω να καταλαβω, δεν
υπαρχει συμφωνια μεταξυ σας
σε καποιους βασικους ορους που
χρησιμοποιειται.

το δικαιωμα αυτο, να λεει ο καθενας οτι θελει,
απο που προερχεται, δηλ. αυτος που κανει χρηση
αυτου του δικαιωματος, απο που το παιρνει και ποιος το δινει ;;
αν στηριχτω σε αυτο που ομολογει ευθεως η προταση
-να λεει ο καθενας οτι θελει- προφανως το δικαιωμα αυτο
το παιρνει απο τον εαυτο του
και στη συνεχεια το δινει παλι στον εαυτο του,
εγω δεν μπορω να βρω καποια αλλη πηγη
του δικαιωματος αυτου, αν εχεις εσυ......... ολος αυτια.
το δικαίωμα το παίρνει από τον εαυτό του... έτσι νομίζει, έτσι λέει... δικαίωμα του να λέει και να πιστεύει ό,τι θέλει.

άλλες φορές ή ίσως τις πιο πολλές φορές η πίστη σε αυτό το δικαίωμα δεν είναι αυτοφυής,
αλλά αποτέλεσμα εξωγενών παραγόντων,
όπως η συστηματική προπαγάνδα ή άλλιως «πλύση εγκεφάλων»...
σε κάνουν να πιστεύεις σε κάτι
και έπειτα θεωρείς ό,τι είναι δικαίωμα σου να πιστεύεις σε αυτό το κάτι... και πάλι είναι δικαίωμα σου να λες και να πιστεύεις ό,τι θέλεις.

δηλαδή, έχεις δικαίωμα να λες ό,τι είσαι άνθρωπος αφού είναι αυταπόδειχτο (στον καθρέφτη) και άρα αυτοφυής πίστη και δικαίωμα...

το να λές ό,τι είσαι ανώτερος άνθρωπος από κάποιον άλλον άνθρωπο (φυλετικά) δεν είναι αυτοφυές,
αλλά αποτέλεσμα πλύσης εγκεφάλου από εξωγενής παράγοντες... αλλά και πάλι είναι δικαίωμα σου να λες και να πιστεύεις ό,τι θέλεις.

αλλά πρέπει να σέβεσαι και το δικαίωμα του άλλου να πιστεύει και να λέει ό,τι θέλει για τον εαυτό του...
όχι μόνο να σέβεσαι το δικό σου δικαίωμα, όσο παλαβό κι αν είναι...

και για να βαλουμε και ένα τέλος, είπε ένας ιθαγενής...
«Μεταξύ των ατόμων, όπως μεταξύ των εθνών, ο σεβασμός στα δικαιώματα των άλλων είναι ειρήνη.

το οποίο φαίνεται, κατά τα λεγόμενα, να το εμπνεύστηκε από τον Καντ που είπε «Η διαπραχθείσα αδικία ασκείται μόνο με την έννοια ότι δεν σέβονται την έννοια του νόμου, τη μόνη δυνατή αρχή της διαρκούς ειρήνης».

Δικαίωμα μου να πιστεύω σε αυτό τον εξωγενή παράγοντα (φράσεις άλλων) και δικαιωμά σου να πιστεύεις ό,τι θες...

Αν όμως θελήσεις, βασιζόμενος στην πίστη σου, να με βλάψεις, ενώ εγώ δεν θέλω να σε βλάψω και πάλι βασιζόμενος στην δική μου πίστη, τότε θα σε φάνε τα μαύρα ψάρια και το αρμυρό νερό...

Ο taxalataxalasa μίλησε... ούγκ! :003:
ωραια ... συμφωνησαμε.... σε κατι

το δικαιωμα να λεει ο καθενας οτι θελει,
το παιρνει απο τον εαυτο του,
..........και το δινει στον εαυτο του ......
δηλ. το παιρνω απο μενα και το δινω σε μενα
για να μην υπαρχει παρεξηγηση οτι μπορει να
δωσω το δικαιωμα μου σε αλλον (δεν ξερω, αν η χαρτα των
δικαιωματων του ανθρωπου το θεωρει και αδικημα)
και θα ηταν καλυτερα νομιζω, για να μην μπερδευομαστε
με τις λεξεις, να το λεμε αυτοδικαιωμα και το ενεργεία
αυτοδικαιωμα να το λεμε αυτοδικαιωση.
εδω, εχομε κατι να πουμε, γιατι μου φαινεται οτι ετσι
καταργουμε τους αλλους, εκεινους για τους οποιους
μιλανε τα δικαιωματα, αλλα το αφηνω για να
αναφερω κατι αλλο.

εφ’ οσον παραδεχτηκαμε οτι καθενας εχει το δικαιωμα απο
τον εαυτο του να λεει οτι θελει, γενναται το ερωτημα.
απο ποιον εαυτο του παιρνει αυτο το δικαιωμα να λεει
οτι θελει ;;
απο τον εαυτο του που γνωριζει ή απο τον εαυτο του
που δεν γνωριζει ;;
αν το παιρνει απο τον εαυτο του που γνωριζει,
θα λεει αυτα που γνωριζει και δεν θα λεει οτι θελει,
αν το παιρνει απο τον εαυτο του που δεν
γνωριζει, θα λεει αυτα που δεν γνωριζει δηλ. θα λεει
οτι θελει κι οτι ναναι.
ο δευτερος δεν μπορει ποτε να κανει λαθος,
διοτι, παρ’ ολο οτι λεει κατι, δεν γνωριζει αυτα που λεει,
και παρ’ ολο φαινεται οτι σκεφτεται, δεν σκεφτεται,
ο πρωτος ομως ο οποιος σκεφτεται, οταν κανει λαθος,
εχει την δυνατοτητα να το ξανασκεφτει, κι αν δεν
ειναι ξερο κεφαλι, να διορθωσει αυτο εκει στο οποιο
απετυχε ............................
για τον δευτερο τυπο, δεν υπαρχει λογος να συζητησομε,
για τον πρωτο τυπο ομως, θα δουμε τι μπορουμε να πουμε,
.........................................

καλο βραδυ ... ο ουγκο τονιατσι ειναι αλλος..... ιταλος
Άβαταρ μέλους
Pertinax
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: 20 Απρ 2018, 23:29

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pertinax »

Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2023, 15:59
Pertinax έγραψε: 18 Ιαν 2023, 19:51
Επίσης η ακαδημια τους ισχυρίζεται οτι η μια απο τις γλώσσες της Ροζέτας είναι η σλαβική που μιλάνε σήμερα. Πριν πεις οτι αυτα είναι βλακείες σκέψου οτι αυτα πιστευει το δευτερο μέρος.
Έχεις πηγή γι΄αυτό; Σίγουρα δεν το λένε οι Βορειομακεδόνες Λιακόπουλοι;
Οι θεωρίες των γειτόνων ότι η γλώσσα τους είναι μακεδονική στηρίζονται «σε εμμονές και σε άγνοια. Περίπτωση χαρακτηριστικής άγνοιας είναι το δημοσίευμα της Ακαδημίας των Σκοπίων για τον λίθο της Ροσέτης, που περιέχει τρίγλωσση επιγραφή – σε ιερογλυφικά, δημοτική αιγυπτιακή και αττική κοινή. Τα ιερογλυφικά, λένε, είναι αιγυπτιακά, όμως η δημοτική γραφή δεν είναι αιγυπτιακά αλλά μακεδονικά, και μάλιστα αναγνωρίζουν σε αυτήν τύπους πρωτοσλαβικούς
https://www.kathimerini.gr/life/people/ ... inai-moda/

αυτη τη σελιδα σύστησε ο Βερεμής για να δουμε ποια ηταν η Μακεδονια.
Κάποιος άλλος είπε οτι ο Χατζόπουλος είναι ο πιο μορφωμένος Ελληνας σημερα.
Δεν ειναι λοιπόν Λιακοπουλος
Ενδιαφέρουσα πληροφορία, αλλά λίγο φλου. Λ.χ. πρόκειται για άποψη κάποιου ιδιόρρυθμου ακαδημαϊκού ή μιας ευρύτερης ομάδας ακαδημαϊκών;
Σκαρταδος 4
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: 23 Αύγ 2022, 15:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σκαρταδος 4 »

taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 20:55
Σκαρταδος 4 έγραψε: 19 Ιαν 2023, 20:39
taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 16:39
Στην τελική ανάλυση, ούτε ο Πτολεμαίος Λαγού είναι Μακεδόνας και ούτε η Κλεοπάτρα. Ήταν Ηπειρώτες Μολοσσοί. Αναρωτήσου...
Τι μαλακίες γράφεις συνέχεια ρε σύ
Κάνε και λίγο κράτει,δεν χρειάζεται να γράφεις για τα πάντα
Εσύ διάβαζε για να μαθαίνεις και μάθε να διαβάζεις και να μην τα λες όπως σε βολεύουν.

Μεταξύ των ετών 370 π.Χ.. και 365 π.Χ. οι Ορέστες θα αποχωρήσουν επισήμως από την (σκιώδη ούτως ή άλλως) επικυριαρχία του βασιλέα της Μακεδονίας και θα αποτελέσουν τμήμα του Μολοσσικού κράτους (=φυλετικής ομοσπονδίας) και από Ορέστες Μακεδόνες θα ξαναγίνουν Ορέστες Μολοσσοί. Το 350 π.Χ. ο Φίλιππος Β΄, μετά την νίκη του επί του βασιλέως των Μολοσσών Αρύββα, θα προσαρτήσει οριστικά στην Μακεδονία την Παραυαία, την Τυμφαία και την Ορεστίδα. Κατά τον Στέφανο Βυζάντιο, υπήρχε στην περιοχή η Ορεστία: «…πόλις εν Ορέσταις, εν όρει υπερκειμένω της Μακεδονικής γης, εξ ης Πτολεμαίος ο Λάγου πρώτος βασιλεύσας Αιγύπτου…».

Διαψευσέ το αν μπορείς...
Διαψεύσε το λέει ο ντοκτορ αλμπαν
Ρε φίλε αν δεν ξέρεις ότι ο Πτολεμαίος ήταν εορδος,μην ασχολείσαι καθόλου με την ιστορία, υπάρχει και ενότητα για την μαγειρική
Και μην κάνεις το λάθος και ζητήσεις πηγές γιατί θα σε φέρω 100 και από τον Αρριανό και από τον Πλούταρχο και από όπου γουστάρεις
Δεν ξέρω ποια πόλη εννοεί ο Βυζάντιος,όμως ο Πτολεμαίος ήταν εορδος
Με βάση βέβαια την λογική ότι ο πατέρας του ήταν ο λαγος, γιατί οι περισσότεροι έλεγαν ότι ήταν νόθος γιός τού Φιλίππου, δηλαδή ετεροθαλής αδελφός του Αλέξανδρου
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Σκαρταδος 4 έγραψε: 20 Ιαν 2023, 00:44
taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 20:55
Σκαρταδος 4 έγραψε: 19 Ιαν 2023, 20:39
Τι μαλακίες γράφεις συνέχεια ρε σύ
Κάνε και λίγο κράτει,δεν χρειάζεται να γράφεις για τα πάντα
Εσύ διάβαζε για να μαθαίνεις και μάθε να διαβάζεις και να μην τα λες όπως σε βολεύουν.

Μεταξύ των ετών 370 π.Χ.. και 365 π.Χ. οι Ορέστες θα αποχωρήσουν επισήμως από την (σκιώδη ούτως ή άλλως) επικυριαρχία του βασιλέα της Μακεδονίας και θα αποτελέσουν τμήμα του Μολοσσικού κράτους (=φυλετικής ομοσπονδίας) και από Ορέστες Μακεδόνες θα ξαναγίνουν Ορέστες Μολοσσοί. Το 350 π.Χ. ο Φίλιππος Β΄, μετά την νίκη του επί του βασιλέως των Μολοσσών Αρύββα, θα προσαρτήσει οριστικά στην Μακεδονία την Παραυαία, την Τυμφαία και την Ορεστίδα. Κατά τον Στέφανο Βυζάντιο, υπήρχε στην περιοχή η Ορεστία: «…πόλις εν Ορέσταις, εν όρει υπερκειμένω της Μακεδονικής γης, εξ ης Πτολεμαίος ο Λάγου πρώτος βασιλεύσας Αιγύπτου…».

Διαψευσέ το αν μπορείς...
Διαψεύσε το λέει ο ντοκτορ αλμπαν
Ρε φίλε αν δεν ξέρεις ότι ο Πτολεμαίος ήταν εορδος,μην ασχολείσαι καθόλου με την ιστορία, υπάρχει και ενότητα για την μαγειρική
Και μην κάνεις το λάθος και ζητήσεις πηγές γιατί θα σε φέρω 100 και από τον Αρριανό και από τον Πλούταρχο και από όπου γουστάρεις
Δεν ξέρω ποια πόλη εννοεί ο Βυζάντιος,όμως ο Πτολεμαίος ήταν εορδος
Με βάση βέβαια την λογική ότι ο πατέρας του ήταν ο λαγος, γιατί οι περισσότεροι έλεγαν ότι ήταν νόθος γιός τού Φιλίππου, δηλαδή ετεροθαλής αδελφός του Αλέξανδρου
Φέρε όσες πηγές παρανοείς...

Αγνοείς το ...εν όρει υπερκειμένω της Μακεδονικής γης...

Μακεδονία επί Πελοποννησιακού Πολέμου. Όταν ήσαντε μια φούχτα ασήμαντοι τσοπαναραίοι.

Εικόνα

Επέκταση Μακεδονικής κυριαρχίας (του Φίλιππου του Αργείου) και επί των ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ (Ορεστών, Πελαγόνων, Λυγκηστών, Εορδαίων και Ελυμιωτών)
Εικόνα

Ακόμα και Εορδός να είναι ο Πτολεμαίος, όπως τον αποκαλεί ο Αρριανός, και πάλι είναι ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ. Ορέστης που κατέβηκε στην Εορδαία. Δεν υπηρχαν συνορα και μπερδεύτηκε ο Αρριανός... :003:

Όσο για την μαγειρική... Φτιάνουμε και Μακεδονική Σαλάτα... και κερνάμε με την Γλαρόσουπα που είναι η σπεσιαλιτέ μας και την χαρίζουμε... Δεν την πουλάμε... Είμαστε αβέρτοι...

:smt005:

Σκάψε κι άλλο την τούμβα σου, να πέσεις μέσα... :8)

Ίσως πρέπει να μεγαλώσουμε τα όρια της Ηπείρου και να γυρίσει η Μακεδόνια στα αρχικά της όρια προ Φιλιππικής κατάκτησης... Να μείνουν πάλι μια φούχτα ασήμαντοι τσοπαναραίοι να αρμέγουνε τις αίγες στις Αιγές... Να σας κοπεί και η ψευτομαγκιά... :whp: Έτσι κι άλλιως ο Φίλιππας (ο Αργείος) είναι μακαρίτης και δεν θα στεναχωρηθεί καθόλου... Μουφεδόνες...

Leftεριά στην Κείθε (Ανατολική) Ήπειρο ρε μνιά... :003: Πίσω στην στάνη σας...

Και τραγουδάκι διασκευή...
«Έχω μιά αδερφή, κουκλίτσα αληθινή
την λένε Κείθε Ήπειρο την αγαπώ πολύ
την λένε Κείθε Ήπειρο την αγαπώ πολύ!!
Της κόψαν την φωνή, κουκλίτσα αληθινή
Την πιάσανε αιχμάλωτη οι Γιδομακεδνοί
Και τώρα που μπορώ, το όπλο να κρατώ
Και ανήκω εις τον ένδοξο Ηπειρώτικο στρατό
Θα πάω ενά πρωί, με δόξα και τιμή
Για να αγκαλιάσω στοργικά την δόλια μου αδερφή»

Σημείωση Οδηγία: VACCIN RABIQUE PASTEUR. Το εμβόλιο λύσσας PASTEUR ενδείκνυται για προφύλαξη πριν από την έκθεση και μετά την έκθεση στον ιό της λύσσας για όλες τις ηλικιακές ομάδες

ΥΓ. Πάραυτα, είμαι θετικοσκέφτης και ξέρω ό,τι θα το αποδεχτείς παρά την ψευτομακεδονικότητα σου... απλά θέλει τον χρόνο του το πράμα αφού ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός... take it easy!... και σε πάω με το μαλακό, αγάλι-αγάλι, γιατί ο φίλος ο Αρίστος στεναχωριέται να βλέπει εμφύλιες διαμάχες... αλλιώς θα είχες την τύχη του Σέλευκας... :003:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος taxalata xalasa την 20 Ιαν 2023, 09:15, έχει επεξεργασθεί 7 φορές συνολικά.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Pertinax έγραψε: 20 Ιαν 2023, 00:42
Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2023, 15:59
Pertinax έγραψε: 18 Ιαν 2023, 19:51
Έχεις πηγή γι΄αυτό; Σίγουρα δεν το λένε οι Βορειομακεδόνες Λιακόπουλοι;
Οι θεωρίες των γειτόνων ότι η γλώσσα τους είναι μακεδονική στηρίζονται «σε εμμονές και σε άγνοια. Περίπτωση χαρακτηριστικής άγνοιας είναι το δημοσίευμα της Ακαδημίας των Σκοπίων για τον λίθο της Ροσέτης, που περιέχει τρίγλωσση επιγραφή – σε ιερογλυφικά, δημοτική αιγυπτιακή και αττική κοινή. Τα ιερογλυφικά, λένε, είναι αιγυπτιακά, όμως η δημοτική γραφή δεν είναι αιγυπτιακά αλλά μακεδονικά, και μάλιστα αναγνωρίζουν σε αυτήν τύπους πρωτοσλαβικούς
https://www.kathimerini.gr/life/people/ ... inai-moda/

αυτη τη σελιδα σύστησε ο Βερεμής για να δουμε ποια ηταν η Μακεδονια.
Κάποιος άλλος είπε οτι ο Χατζόπουλος είναι ο πιο μορφωμένος Ελληνας σημερα.
Δεν ειναι λοιπόν Λιακοπουλος
Ενδιαφέρουσα πληροφορία, αλλά λίγο φλου. Λ.χ. πρόκειται για άποψη κάποιου ιδιόρρυθμου ακαδημαϊκού ή μιας ευρύτερης ομάδας ακαδημαϊκών;
δες εδώ και εδώ ... τώρα το έμαθες; αυτό είναι παλιό... επί καρναβαλικής εποχής..

Αλλά όπως λέει ένας δικός μας στο Quora... μεταφρασμένο από αγγλικά...
Spoiler
Παρά το γεγονός ότι η διεθνής επιστημονική κοινότητα αγνόησε και ουσιαστικά απέφευγε το έργο των δύο μηχανικών, ωστόσο έχει αποκτήσει ένα είδος λατρείας μεταξύ των υπερεθνικιστών και άλλων δεξιών και ρεβιζιονιστικών κύκλων στη χώρα τους.

Δεδομένου ότι ο πληθυσμός της ΠΓΔΜ (είναι παλιό το γραπτό) λατρεύει να καταπίνει οτιδήποτε θα προωθήσει δήθεν τους ανύπαρκτους δεσμούς του με την αρχαιότητα, επιτρέψτε μου να τους υπενθυμίσω για άλλη μια φορά απλά και λογικά γεγονότα που βολικά λατρεύουν να αγνοούν.


(α) Οι δύο UNQUALIFIED (αναρμόδιοι) μηχανικοί Tentov και Boshevski παραδέχτηκαν ότι «δεν είναι ειδικοί στον τομέα της γλωσσολογίας».

(β) Ακόμη και οι συνάδελφοι του Tom Boshevski, μέλη της MASA θεωρούν «την ανακάλυψή του ως «επιστημονική φαντασία»».

(γ) Οι δύο UNQUALIFIED (αναρμόδιοι) Γλωσσολογίας, Μηχανικοί έχουν στείλει τις ανακαλύψεις τους στο Ινστιτούτο (Oriental Institute in Chicago, ένα ερευνητικό κέντρο τμήμα του Πανεπιστημίου του Σικάγο) αλλά όπως παραδέχτηκαν οι ίδιοι «Μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει αντιδράσεις, ούτε απάντηση ". Φαίνεται ότι οι ειδικοί στη Γλωσσολογία δεν ασχολήθηκαν καν με τα παράλογα ευρήματα των Tentov και Boshevski.

(δ) Εφόσον κανένας από τους ακαδημαϊκούς που προέρχονται από τα πανεπιστήμια των ΗΠΑ και από όλο τον κόσμο που είναι ειδικοί στη Γλωσσολογία, σε αντίθεση με τους δύο μη ειδικευμένους Μηχανικούς, τους πήρε στα σοβαρά, ο Tentov και ο Boshevski «αγνόησαν γενναία την τοπική και διεθνή intellectual (διανοητική) κοινότητα και παρουσίασαν τη γλώσσα και γραφή των Αρχαίων Μακεδόνων».

[ε] Δήλωση ενός εκ των δύο Μηχανικών στον Τύπο «Δεν έχω ακούσει αρνητική απάντηση από επίσημους ειδικούς σε αυτόν τον τομέα, εκτός από άγνοια και άρνηση να συναντηθούμε για να συζητήσουμε το θέμα». Στην πραγματικότητα, όπως παραδέχτηκαν και οι ίδιοι, κανείς δεν απάντησε καν. Γι' αυτό δεν έχουν ακούσει αρνητική απάντηση. Ο λόγος είναι προφανής. Κανένας ειδικός δεν μπήκε στον κόπο να σπαταλήσει τον χρόνο του με την «επιστημονική φαντασία».


[στ] Το γεγονός ότι κανένας σοβαρός ακαδημαϊκός από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο δεν ασχόληθηκε με αυτή τη «μεγάλη ανακάλυψη», ανάγκασε τον Τέντοφ και τον Μποσέφσκι να κάνουν τις ακόλουθες δηλώσεις:
- «Είμαι υπέρ του διαλόγου με όλα όσα μπορούν να συνεισφέρουν, ειδικά με διεθνείς ιστορικούς που έχουν ακολουθήσει ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ για την επίλυση αυτού του προβλήματος.»
- «Θα τους ήταν δύσκολο να αντιμετωπίσουν την είδηση ​​ότι έκαναν ΛΑΘΟΣ στη μετάφραση του αντικειμένου, για το οποίο έχουν γράψει και εκδώσει πολλά βιβλία και ξόδεψαν πολλά χρήματα».

Σύμφωνα λοιπόν με τους Tentov και Boshevski «Οι διεθνείς ιστορικοί βρίσκονται σε «ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ» και τα Ινστιτούτα έχουν κάνει ένα «ΛΑΘΟΣ» στη μετάφραση του τεχνουργήματος! Όλοι οι άλλοι, συμπεριλαμβανομένου του ακαδημαϊκού κόσμου έχουν άδικο, αλλά οι δύο Ανειδίκευτοι Μηχανικοί δεν κάνουν!

Ακόμη και ένας από τους εξέχοντες μελετητές της ΠΓΔΜ στη γλωσσολογία, ο Πέταρ Ιλιέφσκι, ο οποίος αφιέρωσε περισσότερα από εξήντα χρόνια στην ανάλυση κειμένων, δείχνει το παράλογο της θεωρίας ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ του μεσαίου κειμένου της πέτρας της Ροζέτας και των νότιων μακεδονικών διαλέκτων. Από το έργο του «Δύο διαφορετικές προσεγγίσεις προς την ερμηνεία των αρχαίων κειμένων και μερικές ελληνοσλαβονικές ονομαστικές παραλληλίσεις», που δημοσιεύτηκε στο Prilozi, MANU 2007, επεκτάθηκε το 2008 και δημοσιεύτηκε στα αγγλικά στο Proceedings of the Macedonian-American Scholarly Conference:

- « Μολονότι εμπνευσμένο από τις ιδέες του Grinevich, το έργο του T.B. - A.T [Boshevski και Tentov] θεωρείται ξιπασμένο ως επιστημονική μελέτη. Έχουν κάνει μεγάλες προσπάθειες για να αποκρυπτογραφήσουν εκ νέου το μεσαίο κείμενο της πέτρας της Ροζέτα, αλλά η προσέγγισή τους ήταν λάθος και τα αποτελέσματα έχουν ψευδο-επιστημονική αξία. Χωρίς να λάβουν υπόψη την εξέλιξη των γλωσσών και την ιστορική πραγματικότητα, αγνοώντας αιώνες μελέτες της αρχαίας μακεδονικής, οι συγγραφείς προσπαθούν να την ταυτίσουν με νότιες διαλέκτους της σύγχρονης μακεδονικής γλώσσας».

Για να τελειώσουμε με αυτή τη θλιβερή επίδειξη ανοησίας, είναι γεγονός ότι η χρήση της δημοτικής μαρτυρείται στην Αίγυπτο από τα μέσα του 6ου αιώνα π.Χ., με άλλα λόγια 250 χρόνια πριν από την έναρξη της δυναστείας των Πτολεμαίων.

Η Αιγυπτιακή Δημοτική έχει βρεθεί σε στήλες από το ναό του Serapis στη Saqqara περίπου το 600 π.Χ. Μαρτυρείται σε προπτλεμαϊκές διοικητικές, νομικές και εμπορικές επιγραφές καθώς και σε λίγες λογοτεχνικές συνθέσεις και επιστημονικά και θρησκευτικά κείμενα. Επομένως, δεδομένου ότι η Demotic χρονολογείται πριν από τους Πτολεμαίους κατά 250 περίπου χρόνια, η φάρσα που προωθείται από τους δύο Ανειδίκευτους Μηχανικούς αποδεικνύεται εντελώς ανόητη, εκτός κι αν αρχίσουν να διεκδικούν τώρα τη μεγαλύτερη δόση διασκέδασης για οποιοδήποτε λογικό πρόσωπο ότι οι Αιγύπτιοι μιλούσαν...Σλάβικα!
Και θα καθόσαστε σαν Λιακοπουλικοί να ασχολείστε με τους Λιακοπουλόφσκατα των γειτόνων;
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Σκαρταδος 4
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: 23 Αύγ 2022, 15:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σκαρταδος 4 »

Ταξαλα
. Ακόμα και Εορδός να είναι ο Πτολεμαίος, όπως τον αποκαλεί ο Αρριανός, και πάλι είναι ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ. Ορέστης που κατέβηκε στην Εορδαία. Δεν υπηρχαν συνορα και μπερδεύτηκε ο Αρριανός...
Άρχισες τις χαριτωμενιες βλέπω
Τι θα πει ακόμα και να ήταν εορδος;


https://www.loebclassics.com/view/arria ... Mode=verso

Εορδαίοι δε Πτολεμαίος ο Λάγου και Αριστόνους ο του Πεισαίου

Ο Αρριανός ήταν από τους λίγους που θεωρούσαν πατέρα του Πτολεμαίου τον λαγο,οι περισσότεροι τον θεωρούσαν νόθο γιο του Φιλίππου

Είναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα,ψάχνεις να πιαστείς από κάπου,και μας έχεις φλομωσει με μαλακίες
Αν θες να μάθεις κάτι ρώτα,δεν είναι κακό
Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 10947
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας »

taxalata xalasa έγραψε: 19 Ιαν 2023, 21:50 Γιατί διακατέχεσαι από φοβικά σύνδρομα και δεν θωρείς τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον νέο βόρειο μακεδονικό ορίζοντα;
Μήπως έγιναν πάνω απο δέκα πολεμικές συγκρούσεις για το θέμα αυτό με όπλα και νεκρούς;
μήπως γιατί βλέπω πέρα απο το δαχτυλό μου;
Μηπως να σου εξηγήσω τα επιχειρήματα υπέρ των Βουλγαρόνων
1. δεν υπάχουν έθνη ειναι φαντασιακα κατασκευασματα.
2. το ελληνικο εθνος δημιουργήθηκε το 1821
3. Η Μακεδεονία δεν έχει γηγενεις Ελληνες
4. Οι Μακεδόνες δεν ηταν Ελληνες
5. Ο Μακεδονικός Αγωνας επρεπε να λέγεται αντιμακεδονικός
6. πριν 200 χρονια δεν μιλουσε κανενας ελληνικά πανω απο τη Λαμια
7.
.
.
.
2345. ......
κλπ κλπ
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 10947
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας »

Pertinax έγραψε: 20 Ιαν 2023, 00:42
Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2023, 15:59
Pertinax έγραψε: 18 Ιαν 2023, 19:51
Έχεις πηγή γι΄αυτό; Σίγουρα δεν το λένε οι Βορειομακεδόνες Λιακόπουλοι;
Οι θεωρίες των γειτόνων ότι η γλώσσα τους είναι μακεδονική στηρίζονται «σε εμμονές και σε άγνοια. Περίπτωση χαρακτηριστικής άγνοιας είναι το δημοσίευμα της Ακαδημίας των Σκοπίων για τον λίθο της Ροσέτης, που περιέχει τρίγλωσση επιγραφή – σε ιερογλυφικά, δημοτική αιγυπτιακή και αττική κοινή. Τα ιερογλυφικά, λένε, είναι αιγυπτιακά, όμως η δημοτική γραφή δεν είναι αιγυπτιακά αλλά μακεδονικά, και μάλιστα αναγνωρίζουν σε αυτήν τύπους πρωτοσλαβικούς
https://www.kathimerini.gr/life/people/ ... inai-moda/

αυτη τη σελιδα σύστησε ο Βερεμής για να δουμε ποια ηταν η Μακεδονια.
Κάποιος άλλος είπε οτι ο Χατζόπουλος είναι ο πιο μορφωμένος Ελληνας σημερα.
Δεν ειναι λοιπόν Λιακοπουλος
Ενδιαφέρουσα πληροφορία, αλλά λίγο φλου. Λ.χ. πρόκειται για άποψη κάποιου ιδιόρρυθμου ακαδημαϊκού ή μιας ευρύτερης ομάδας ακαδημαϊκών;
Νομιζεις οτι ο Κοτζιας ηταν ανόητος και εβαλε αυτα τα αλαμπουρνεζικα οτι ο αρχαιος ελληνικος πολιτισμος της Μακεδονιας θα θεωρειται μακεδονικος. (το οποίο δεν σημαίνει απολύτως τίποτα).
Δεν θέλαν να καταρριφτεί η συνδεση με την αρχαιότητα.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 10947
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας »

taxalata xalasa έγραψε: 20 Ιαν 2023, 03:47 Επέκταση Μακεδονικής κυριαρχίας (του Φίλιππου του Αργείου) και επί των ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ (Ορεστών, Πελαγόνων, Λυγκηστών, Εορδαίων και Ελυμιωτών)
να σου θυμίσω οτι στην πεδιαδα που εκαναν το πρωτο τους βασιλειο οι Αργεάδες Μακεδόνες, ζουσαν πριν αλλοι λαοι
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 10947
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας »

Σκαρταδος 4 έγραψε: 20 Ιαν 2023, 11:23 Ταξαλα
. Ακόμα και Εορδός να είναι ο Πτολεμαίος, όπως τον αποκαλεί ο Αρριανός, και πάλι είναι ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ. Ορέστης που κατέβηκε στην Εορδαία. Δεν υπηρχαν συνορα και μπερδεύτηκε ο Αρριανός...
Άρχισες τις χαριτωμενιες βλέπω
Τι θα πει ακόμα και να ήταν εορδος;


https://www.loebclassics.com/view/arria ... Mode=verso

Εορδαίοι δε Πτολεμαίος ο Λάγου και Αριστόνους ο του Πεισαίου

Ο Αρριανός ήταν από τους λίγους που θεωρούσαν πατέρα του Πτολεμαίου τον λαγο,οι περισσότεροι τον θεωρούσαν νόθο γιο του Φιλίππου

Είναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα,ψάχνεις να πιαστείς από κάπου,και μας έχεις φλομωσει με μαλακίες
Αν θες να μάθεις κάτι ρώτα,δεν είναι κακό
Ο Αριανός επίσης λέει οτι
οι Μακεδονες βασιλείς κατάγονται απ οτο Αργος Ορεστικό και οχι απο το Αργος Πελοποννήσου
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Σκαρταδος 4
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: 23 Αύγ 2022, 15:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σκαρταδος 4 »

Σέλευκας έγραψε: 20 Ιαν 2023, 12:03
Σκαρταδος 4 έγραψε: 20 Ιαν 2023, 11:23 Ταξαλα
. Ακόμα και Εορδός να είναι ο Πτολεμαίος, όπως τον αποκαλεί ο Αρριανός, και πάλι είναι ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ. Ορέστης που κατέβηκε στην Εορδαία. Δεν υπηρχαν συνορα και μπερδεύτηκε ο Αρριανός...
Άρχισες τις χαριτωμενιες βλέπω
Τι θα πει ακόμα και να ήταν εορδος;


https://www.loebclassics.com/view/arria ... Mode=verso

Εορδαίοι δε Πτολεμαίος ο Λάγου και Αριστόνους ο του Πεισαίου

Ο Αρριανός ήταν από τους λίγους που θεωρούσαν πατέρα του Πτολεμαίου τον λαγο,οι περισσότεροι τον θεωρούσαν νόθο γιο του Φιλίππου

Είναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα,ψάχνεις να πιαστείς από κάπου,και μας έχεις φλομωσει με μαλακίες
Αν θες να μάθεις κάτι ρώτα,δεν είναι κακό
Ο Αριανός επίσης λέει οτι
οι Μακεδονες βασιλείς κατάγονται απ οτο Αργος Ορεστικό και οχι απο το Αργος Πελοποννήσου
Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο
Μήπως ξέρεις που το γράφει;
Γιατί θυμάμαι το ακριβώς αντίθετο να λέει ο Αρριανός
Όταν ο Αλέξανδρος έφτασε στην πόλη μαλλο κάπου στην Κιλικία, ευνόησε πολύ τους κατοίκους γιατί ήταν άποικοι από το Άργος της Πελοποννήσου από όπου καταγόταν και ο ίδιος
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Σκαρταδος 4 έγραψε: 20 Ιαν 2023, 11:23 Ταξαλα
. Ακόμα και Εορδός να είναι ο Πτολεμαίος, όπως τον αποκαλεί ο Αρριανός, και πάλι είναι ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ. Ορέστης που κατέβηκε στην Εορδαία. Δεν υπηρχαν συνορα και μπερδεύτηκε ο Αρριανός...
Άρχισες τις χαριτωμενιες βλέπω
Τι θα πει ακόμα και να ήταν εορδος;


https://www.loebclassics.com/view/arria ... Mode=verso

Εορδαίοι δε Πτολεμαίος ο Λάγου και Αριστόνους ο του Πεισαίου

Ο Αρριανός ήταν από τους λίγους που θεωρούσαν πατέρα του Πτολεμαίου τον λαγο,οι περισσότεροι τον θεωρούσαν νόθο γιο του Φιλίππου

Είναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα,ψάχνεις να πιαστείς από κάπου,και μας έχεις φλομωσει με μαλακίες
Αν θες να μάθεις κάτι ρώτα,δεν είναι κακό
Σκαρταδε,

Οι αποψεις διιστανται. Άλλοι βαζουν του Εορδαιους, στην προ Φιλιππικης εποχης, Ηπειρο.

Μην βαζεις αλλα. Τα εχω διαβασει ολα αυτα. Επιμενεις σε κατι που ξερεις οτι εισαι λαθος. Δεν ηταν Μακεδονια εκει που ειναι τα μερη που σου εβαλα. Ηταν Ηπειρωτικα μερη και ενταχθηκαν με ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ στην Μακεδονια την εποχη του Φιλιππου και ενω ειχε προηγηθει ο θανατος του Ηπειρωτη βασιλια Αρυββα. Ονομαστηκε, δεν ηταν πριν, Ανω Μακεδονια και επειτα ονομαστηκε Ελευθερα Μακεδονια... Γιατι Ελευθερα; Πριν δεν ηταν Ελευθέρα; Ήταν υποταγμενη;

Κοιτα.

Ο Αρύββας νυμφεύτηκε την κόρη του αδελφού του Νεοπτόλεμου Β´, Τρωάδα με την οποία απέκτησε ένα γιο, τον Αιακίδη, πατέρα του Πύρρου.

Εκτός από την Τρωάδα, ο αδελφός του απέκτησε ακόμη δυο παιδιά: την Ολυμπιάδα και τον Αλέξανδρο. Το χέρι της πρώτης προσφέρθηκε στο βασιλιά της Μακεδονίας, Φίλιππο Β´, με το ζευγάρι να αποκτά ένα γιο, τον Αλέξανδρο το Μέγα. Αν και ο Αρύββας υποστήριξε το γάμο αυτό, επειδή επιθυμούσε την πολιτική στήριξη του πανίσχυρου γείτονά του, τελικά η κατάσταση γύρισε εναντίον του. Στη Μακεδονία, μαζί με την Ολυμπιάδα πήγε και ο αδελφός της Αλέξανδρος. Στον τελευταίο ο Φίλιππος έδειξε μεγάλη εύνοια και τελικά έκρινε συμφέρον να τον ανεβάσει στο θρόνο της Ηπείρου. Έτσι το 350 π.Χ., όταν ο Αλέξανδρος ήταν είκοσι ετών, ο Αρύββας ανατράπηκε από το Φίλιππο και οδηγήθηκε στην εξορία, όπου και πιθανότατα πέθανε τελικά, εφόσον δεν διαθέτουμε άλλες μαρτυρίες σχετικά με τη μετέπειτα ζωή του.

Βλεπεις οτι η Κειθε Ηπειρος έγινε Μακεδονια με συμπεθεριό και δεν ηταν Μακεδονια. Προικα τα πηρε τα Ηπειρωτικα εδαφη ο Φιλιππας. Προικοθηρες Αιγομακεδνοι γιδοβοσκοι...

Γιατι επιμενεις στο λαθος σου;

Δεν βλεπεις τους χαρτες που σου εβαλα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος taxalata xalasa την 20 Ιαν 2023, 18:14, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”