ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35
Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
Εσύ και ο Αρχέλαος αν καταλαβαίνω σωστά, λέτε πως το κάθε παιδί πρέπει να κρίνει κατά περίπτωση σε τι αναφέρεται το κλάσμα κάθε φορά και να αγνοήσει τον πληθυντικό. Δεν θα συμφωνήσω.
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35
Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες;
ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι.
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35
Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
Εσύ και ο Αρχέλαος αν καταλαβαίνω σωστά, λέτε πως το κάθε παιδί πρέπει να κρίνει κατά περίπτωση σε τι αναφέρεται το κλάσμα κάθε φορά και να αγνοήσει τον πληθυντικό. Δεν θα συμφωνήσω.
Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35
Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
Εσύ και ο Αρχέλαος αν καταλαβαίνω σωστά, λέτε πως το κάθε παιδί πρέπει να κρίνει κατά περίπτωση σε τι αναφέρεται το κλάσμα κάθε φορά και να αγνοήσει τον πληθυντικό. Δεν θα συμφωνήσω.
Πρόβλημά σου.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48
Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45
Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Με συγχωρείς αλλά εδώ κάνεις εσύ τρίπλες. Συχνά υπάρχουν και δεύτερα και τρίτα ερωτήματα στις ασκήσεις, ειδικά όταν έχουν και σχήματα. Πόσο περίεργο θα ήταν δηλαδή κάτι τέτοιο.
Είναι ξεκάθαρη η διαφωνία μας. Στην μία περίπτωση μου λέτε ότι 3/8 των σοκολατών θα σήμαινε 3 κομμάτια και στην άλλη 9. Το θεωρώ προβληματικό. Αν είναι έτσι όλη η λογική των μοντέρνων βιβλίων και έχει γίνει συνήθεια στα παιδιά, μπορεί και να δουλεύει. Εμένα μου φαίνεται τσαπατσουλιά. Προτιμώ πιο άκαμπτες και συνεπείς διατυπώσεις.
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35
Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες;
ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι.
Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45
Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Με συγχωρείς αλλά εδώ κάνεις εσύ τρίπλες. Συχνά υπάρχουν και δεύτερα και τρίτα ερωτήματα στις ασκήσεις, ειδικά όταν έχουν και σχήματα. Πόσο περίεργο θα ήταν δηλαδή κάτι τέτοιο.
Είναι ξεκάθαρη η διαφωνία μας. Στην μία περίπτωση μου λέτε ότι 3/8 των σοκολατών θα σήμαινε 3 κομμάτια και στην άλλη 9. Το θεωρώ προβληματικό. Αν είναι έτσι όλη η λογική των μοντέρνων βιβλίων και έχει γίνει συνήθεια στα παιδιά, μπορεί και να δουλεύει. Εμένα μου φαίνεται τσαπατσουλιά. Προτιμώ πιο άκαμπτες και συνεπείς διατυπώσεις.
Καλημέρα σας.
Όχι σημαίνει 3 κομμάτια από τις σοκολάτες που η κάθε μία χωρίστηκε στα 8.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.