!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35 Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:

Εικόνα

Εσύ και ο Αρχέλαος αν καταλαβαίνω σωστά, λέτε πως το κάθε παιδί πρέπει να κρίνει κατά περίπτωση σε τι αναφέρεται το κλάσμα κάθε φορά και να αγνοήσει τον πληθυντικό. Δεν θα συμφωνήσω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Naida έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:26
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:00
Naida έγραψε: 08 Δεκ 2022, 22:50 Και τα δύο σωστά είναι. Και το 3/8 και το 3/24.
Όχι ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ και τα δύο σωστά.
Είναι. Απλά εσύ πας με πρόσθεση κλαμάτων με κοινό παρονομαστή.
Έχεις 3 σοκολάτες και χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια. Δεν έχεις μια σοκολάτα που χώρισες σε 24 ίσα κομμάτια.

Το κλάσμα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Το 3/24 είναι μια αβάσιμη μπούρδα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
kongrosian
Δημοσιεύσεις: 5539
Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kongrosian »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35 Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες; :102:

ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ :102:

είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι. :102:
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35 Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:

Εικόνα

Εσύ και ο Αρχέλαος αν καταλαβαίνω σωστά, λέτε πως το κάθε παιδί πρέπει να κρίνει κατά περίπτωση σε τι αναφέρεται το κλάσμα κάθε φορά και να αγνοήσει τον πληθυντικό. Δεν θα συμφωνήσω.
Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Άβαταρ μέλους
vantono
Δημοσιεύσεις: 29074
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
Phorum.gr user: vantono
Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vantono »

Τη μπαλεύετε ρε μαζοχόμουτρα, τί ειναι αυτα?
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35 Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:

Εικόνα

Εσύ και ο Αρχέλαος αν καταλαβαίνω σωστά, λέτε πως το κάθε παιδί πρέπει να κρίνει κατά περίπτωση σε τι αναφέρεται το κλάσμα κάθε φορά και να αγνοήσει τον πληθυντικό. Δεν θα συμφωνήσω.
Πρόβλημά σου.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Kostas_Sia_Kostas
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 13 Φεβ 2022, 16:27

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kostas_Sia_Kostas »

Αν δεν γίνεται κατανοητό με τις σοκολάτες προσπαθήστε με τσουρέκια.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45 Τη μπαλεύετε ρε μαζοχόμουτρα, τί ειναι αυτα?
Φύγε θα σε τηγανίσω.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
vantono
Δημοσιεύσεις: 29074
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
Phorum.gr user: vantono
Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vantono »

Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!

ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!

ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
:smt005:
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Αμ δεν είσαι ο μόνος που το βλέπει ως μαθηματικό γρίφο.
Δυστυχώς.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45 Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Με συγχωρείς αλλά εδώ κάνεις εσύ τρίπλες. Συχνά υπάρχουν και δεύτερα και τρίτα ερωτήματα στις ασκήσεις, ειδικά όταν έχουν και σχήματα. Πόσο περίεργο θα ήταν δηλαδή κάτι τέτοιο.

Είναι ξεκάθαρη η διαφωνία μας. Στην μία περίπτωση μου λέτε ότι 3/8 των σοκολατών θα σήμαινε 3 κομμάτια και στην άλλη 9. Το θεωρώ προβληματικό. Αν είναι έτσι όλη η λογική των μοντέρνων βιβλίων και έχει γίνει συνήθεια στα παιδιά, μπορεί και να δουλεύει. Εμένα μου φαίνεται τσαπατσουλιά. Προτιμώ πιο άκαμπτες και συνεπείς διατυπώσεις.

Καλημέρα σας.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:35 Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες; :102:

ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ :102:

είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι. :102:
Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:56
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45 Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Με συγχωρείς αλλά εδώ κάνεις εσύ τρίπλες. Συχνά υπάρχουν και δεύτερα και τρίτα ερωτήματα στις ασκήσεις, ειδικά όταν έχουν και σχήματα. Πόσο περίεργο θα ήταν δηλαδή κάτι τέτοιο.

Είναι ξεκάθαρη η διαφωνία μας. Στην μία περίπτωση μου λέτε ότι 3/8 των σοκολατών θα σήμαινε 3 κομμάτια και στην άλλη 9. Το θεωρώ προβληματικό. Αν είναι έτσι όλη η λογική των μοντέρνων βιβλίων και έχει γίνει συνήθεια στα παιδιά, μπορεί και να δουλεύει. Εμένα μου φαίνεται τσαπατσουλιά. Προτιμώ πιο άκαμπτες και συνεπείς διατυπώσεις.

Καλημέρα σας.
Όχι σημαίνει 3 κομμάτια από τις σοκολάτες που η κάθε μία χωρίστηκε στα 8.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39 Εικόνα
Αυτό παραπέμπει σε σοκολατένιο κύβο του ρούμπικ.

Όποιο παιδάκι τον λύσει πριν λιώσει, τον τρώει.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”