!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09
Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Περάστε έξω κύριε.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09
Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Καλώς θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στα 6/5 των μήλων.
Εκτός αν λες κι εσύ ότι έπρεπε να γράφει "τα 6/5 ΑΠΟ ΤΑ μήλα", γιατί το διαβάσαμε κι αυτό.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09άκυρο
Σωωωωωπααααα.....
Αντί απαντήσεως.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09
Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Όχι.
Αυτός που θα έχει διδαχθεί σωστά τα κλάσματα και θα έχει καταλάβει την αντίστοιχη ύλη, δεν θα νομίσει κάτι άλλο.
Εδώ μιλάμε για ορισμούς, όχι το τι πιστεύει ο ένας ή ο άλλος για το τι γίνεται.

Είναι σαν να μου λες πως επειδή η εξίσωση 0χ=0 είναι ταυτότητα, επειδή κάποιος μπορεί να νομίσει ότι όταν ακούει ταυτότητα εννοείται η αστυνομική, θα πρέπει να το πούμε λάθος ή αλλιώς.

Εν ολίγοις, το θέμα δεν το έχει η διατύπωση, αλλά η σύγχυση που έχουν αρκετοί για τους ορισμούς και το τι σημαίνουν.
Δεν θα διαφοροποιήσουμε όμως το ορθό για να πάμε στο λάθος, το λάθος πρέπει να γίνει σωστό.
Και αυτό είναι αντικειμενικό. Δεν χωρεί εδώ υποκειμενισμός.
Από εκεί και πέρα ο καθένας κρατά τα συμπεράσματα του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρχέλαος την 08 Δεκ 2022, 23:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:17
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09άκυρο
Σωωωωωπααααα.....
Αντί απαντήσεως.


Εικόνα
Λάθος.
Το βιβλίο ΔΕΝ θέλει να προσεγγίσουν τα παιδιά την έννοια του κλάσματος (ως έκφραση διαίρεσης) με αυτόν τον τρόπο.
Αν ρωτάς, δε, τη γνώμη μου, σωστά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:17
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09
Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Καλώς θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στα 6/5 των μήλων.
Εκτός αν λες κι εσύ ότι έπρεπε να γράφει "τα 6/5 ΑΠΟ ΤΑ μήλα", γιατί το διαβάσαμε κι αυτό.
Δεν κατάλαβα αν συμφωνείς ή διαφωνείς. Εσύ τι πιστεύεις ότι θα καταλάβει κάποιος με την διατύπωση 6/5 των μήλων

α. Τα 6/5 ενός μήλου δηλαδή 1 μήλο και 1/5 ακόμα

β. Τα 6/5 του συνόλου των μήλων

και στην τελική γιατί να μη γραφτεί αυτό με μια άλλη περιφραστική και ξεκάθαρη διατύπωση και να πρέπει μαθητής να μυρίζει τα νύχια του; Αν κάτι μαθαίνει κάποιος στα μαθηματικά, πέρα από αυτά, είναι να είναι προσεκτικός και ακριβολόγος.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:18
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09
Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Όχι.
Αυτός που θα έχει διδαχθεί σωστά τα κλάσματα και θα έχει καταλάβει την αντίστοιχη ύλη, δεν θα νομίσει κάτι άλλο.
Εδώ μιλάμε για ορισμούς, όχι το τι πιστεύει ο ένας ή ο άλλος για το τι γίνεται.

Είναι σαν να μου λες πως επειδή η εξίσωση 0χ=0 είναι ταυτότητα, επειδή κάποιος μπορεί να νομίσει ότι όταν ακούει ταυτότητα εννοείται η αστυνομική, θα πρέπει να το πούμε λάθος ή αλλιώς.

Εν ολίγοις, το θέμα δεν το έχει η διατύπωση, αλλά η σύγχυση που έχουν αρκετοί για τους ορισμούς και το τι σημαίνουν.
Δεν θα διαφοροποιήσουμε όμως το ορθό για να πάμε στο λάθος, το λάθος πρέπει να γίνει σωστό.
Και αυτό είναι αντικειμενικό. Δεν χωρεί εδώ υποκειμενισμός.
Από εκεί και πέρα ο καθένας κρατά τα συμπεράσματα του.
Τη σύγχιση, εμφανώς, την έχουν οι εδώ "ενήλικες". Τα παιδιά προσεγγίζουν τα αχαρτογράφητα νερά με διαφορετικό τρόπο.
Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:00
Naida έγραψε: 08 Δεκ 2022, 22:50 Και τα δύο σωστά είναι. Και το 3/8 και το 3/24.
Όχι ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ και τα δύο σωστά.
Είναι. Απλά εσύ πας με πρόσθεση κλαμάτων με κοινό παρονομαστή.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:18
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12
Αρχέλαος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:09
Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Όχι.
Αυτός που θα έχει διδαχθεί σωστά τα κλάσματα και θα έχει καταλάβει την αντίστοιχη ύλη, δεν θα νομίσει κάτι άλλο.
Διαφωνώ. Το νήμα αυτό πρέπει να σου έδειξε ξεκάθαρα ότι ενώ όλοι σχεδόν οι συνομιλητές μας ξέρουν πως ακριβώς να χωρίσουν τις ποσότητες στην πράξη, διαβάζοντας το παραπάνω καταλαβαίνουν άλλα αντί άλλων.

Και βέβαια μετά έρχεται το ερώτημα. Αν κάποιος ήθελε να αναφερθεί στα 6/5 της συνολικής ποσότητας των μήλων (μην μπερδεύεσαι επειδή τα 6/5 ξεπερνούν την συνολική ποσότητα. Στο άλλο παράδειγμα μπορεί να είναι τα 3/8 ή κάτι άλλο μικρότερο της μονάδας), πως θα το πει; Τότε θα πρέπει να καταφύγει στον προσδιορισμό "συνολική ποσότητα" ή "σύνολο των μήλων"; Παλαβά πράγματα μου φαίνονται αυτά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:20 Λάθος.
Το βιβλίο ΔΕΝ θέλει να προσεγγίσουν τα παιδιά την έννοια του κλάσματος (ως έκφραση διαίρεσης) με αυτόν τον τρόπο.
Αν ρωτάς, δε, τη γνώμη μου, σωστά.
Η προσέγγιση που θέλει λογικά είναι αυτή.


Εικόνα


Η ουσία που συζητάμε όμως είναι πως η κόκκινη ποσότητα δεν μπορεί να διατυπωθεί "τα 3/8 των σοκολατών". Από που κι ως που θα λέγαμε κάτι τέτοιο με πληθυντικό;
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:21
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:17
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:12

Δεν διαφωνούμε επί της ποσότητας που πήρε κάθε μαθητής. Παίρνει 1 μήλο και 1/5 του μήλου.

Αυτό δεν μπορείς να το πεις 6/5 των μήλων γιατί κάποιος θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων. Ο πληθυντικός εδώ είναι απαράδεκτος και μπερδεύει. Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατυπωθεί έτσι.
Καλώς θα νομίσει ότι αναφέρεσαι στα 6/5 των μήλων.
Εκτός αν λες κι εσύ ότι έπρεπε να γράφει "τα 6/5 ΑΠΟ ΤΑ μήλα", γιατί το διαβάσαμε κι αυτό.
Δεν κατάλαβα αν συμφωνείς ή διαφωνείς. Εσύ τι πιστεύεις ότι θα καταλάβει κάποιος με την διατύπωση 6/5 των μήλων

α. Τα 6/5 ενός μήλου δηλαδή 1 μήλο και 1/5 ακόμα

β. Τα 6/5 του συνόλου των μήλων

και στην τελική γιατί να μη γραφτεί αυτό με μια άλλη περιφραστική και ξεκάθαρη διατύπωση και να πρέπει μαθητής να μυρίζει τα νύχια του; Αν κάτι μαθαίνει κάποιος στα μαθηματικά, πέρα από αυτά, είναι να είναι προσεκτικός και ακριβολόγος.

Να ξαναγράψω, για πολλοστή φορά, ότι (καλώς ή κακώς) τα τελευταία χρόνια έχει μπει στη διδασκόμενη αριθμητική και η έννοια του "περίπου".
Στο δικό σας μυαλό κάθε διατύπωση αποτελεί "άσκηση" ή "πρόβλημα" και οφείλει να το ακολουθεί μία "λύση".
Στο επίμαχο θέμα η επικεφαλίδα είναι: "δραστηριότητα" και ακολουθείται από το: "σκεφτόμαστε".
Και σ' αυτές τις ηλικίες τα παιδιά μαθαίνουν να "μαγειρεύουν" με όσα "υλικά" τους δίνει η εκφώνηση. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα, ούτε διαφορετικά, ούτε υποκρύπτεται κάτι.
Εδώ έχουν το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8). Ούτε το 12, ούτε το 24, ούτε το 48.
Και πρέπει να καταλάβουν ότι ΤΡΙΑ ΔΙΑ ΟΚΤΩ που έχουν προσφάτως μάθει, μπορεί να περιγραφεί και ως 3/8 που ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
Η αρχική εικόνα στο νήμα με το διατυπωμένο σκεπτικό έχει την απολύτως απαραίτητη σαφήνεια.
Κανείς δεν λέει ότι ένα πρόβλημα δεν μπορεί να έχει πληθώρα διατυπώσεων και πληθώρα δρόμων που οδηγούν σε μία (ενίοτε και παραπάνω) λύση.
Αλλά αυτό ανήκει στα επόμενα βήματα και όχι στο συγκεκριμένο στάδιο.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:31
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:20 Λάθος.
Το βιβλίο ΔΕΝ θέλει να προσεγγίσουν τα παιδιά την έννοια του κλάσματος (ως έκφραση διαίρεσης) με αυτόν τον τρόπο.
Αν ρωτάς, δε, τη γνώμη μου, σωστά.
Η προσέγγιση που θέλει λογικά είναι αυτή.


Εικόνα


Η ουσία που συζητάμε όμως είναι πως η κόκκινη ποσότητα δεν μπορεί να διατυπωθεί "τα 3/8 των σοκολατών". Από που κι ως που θα λέγαμε κάτι τέτοιο με πληθυντικό;
Η ροζ ποσότητα είναι τα 3/8 των σοκολατών. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στα παιδιά και μ' αυτόν τον τρόπο το γράφει και η αντίστοιχη σελίδα ή όποιο βοηθητικό σχήμα φτιάξει ο δάσκαλος στον πίνακα.
Δες και το παράδειγμα του Αρχέλαου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ethereal την 08 Δεκ 2022, 23:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:32 Να ξαναγράψω, για πολλοστή φορά, ότι (καλώς ή κακώς) τα τελευταία χρόνια έχει μπει στη διδασκόμενη αριθμητική και η έννοια του "περίπου".
Στο δικό σας μυαλό κάθε διατύπωση αποτελεί "άσκηση" ή "πρόβλημα" και οφείλει να το ακολουθεί μία "λύση".
Στο επίμαχο θέμα η επικεφαλίδα είναι: "δραστηριότητα" και ακολουθείται από το: "σκεφτόμαστε".
Και σ' αυτές τις ηλικίες τα παιδιά μαθαίνουν να "μαγειρεύουν" με όσα "υλικά" τους δίνει η εκφώνηση. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα, ούτε διαφορετικά, ούτε υποκρύπτεται κάτι.
Εδώ έχουν το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8). Ούτε το 12, ούτε το 24, ούτε το 48.
Και πρέπει να καταλάβουν ότι ΤΡΙΑ ΔΙΑ ΟΚΤΩ που έχουν προσφάτως μάθει, μπορεί να περιγραφεί και ως 3/8 που ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
Η αρχική εικόνα στο νήμα με το διατυπωμένο σκεπτικό έχει την απολύτως απαραίτητη σαφήνεια.
Κανείς δεν λέει ότι ένα πρόβλημα δεν μπορεί να έχει πληθώρα διατυπώσεων και πληθώρα δρόμων που οδηγούν σε μία (ενίοτε και παραπάνω) λύση.
Αλλά αυτό ανήκει στα επόμενα βήματα και όχι στο συγκεκριμένο στάδιο.
Εγώ δεν είπα να μη χρησιμοποιηθεί το 3 και το 8. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να διδαχθεί αυτό. Είπα να γίνει ξεκάθαρο ότι αυτή η ποσότητα αναφέρεται στην μονάδα (μία σοκολάτα) και όχι στο σύνολο των σοκολατών.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:36
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:32 Να ξαναγράψω, για πολλοστή φορά, ότι (καλώς ή κακώς) τα τελευταία χρόνια έχει μπει στη διδασκόμενη αριθμητική και η έννοια του "περίπου".
Στο δικό σας μυαλό κάθε διατύπωση αποτελεί "άσκηση" ή "πρόβλημα" και οφείλει να το ακολουθεί μία "λύση".
Στο επίμαχο θέμα η επικεφαλίδα είναι: "δραστηριότητα" και ακολουθείται από το: "σκεφτόμαστε".
Και σ' αυτές τις ηλικίες τα παιδιά μαθαίνουν να "μαγειρεύουν" με όσα "υλικά" τους δίνει η εκφώνηση. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα, ούτε διαφορετικά, ούτε υποκρύπτεται κάτι.
Εδώ έχουν το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8). Ούτε το 12, ούτε το 24, ούτε το 48.
Και πρέπει να καταλάβουν ότι ΤΡΙΑ ΔΙΑ ΟΚΤΩ που έχουν προσφάτως μάθει, μπορεί να περιγραφεί και ως 3/8 που ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
Η αρχική εικόνα στο νήμα με το διατυπωμένο σκεπτικό έχει την απολύτως απαραίτητη σαφήνεια.
Κανείς δεν λέει ότι ένα πρόβλημα δεν μπορεί να έχει πληθώρα διατυπώσεων και πληθώρα δρόμων που οδηγούν σε μία (ενίοτε και παραπάνω) λύση.
Αλλά αυτό ανήκει στα επόμενα βήματα και όχι στο συγκεκριμένο στάδιο.
Εγώ δεν είπα να μη χρησιμοποιηθεί το 3 και το 8. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να διδαχθεί αυτό. Είπα να γίνει ξεκάθαρο ότι αυτή η ποσότητα αναφέρεται στην μονάδα (μία σοκολάτα) και όχι στο σύνολο των σοκολατών.

Μα , ρε άνθρωπε, τα 3/8 των σοκολατών περιγράφονται ! Πώς να το κάνουμε!! Όχι της μιας σοκολάτας !!
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Στο παράδειγμα με την ποικιλία φρούτων, τα 3/4 των φρούτων περιγράφηκαν.
Όχι τα 3/4 του μπανανομηλοπορτόκαλου !!!
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”