Αυτό που διαιωνίζει τη θρησκεία είναι η συνέχεια των θρησκειών, για την ακρίβεια η διαιώνιση της ανθρώπινης ανάγκης να πιστεύει ότι κάπου, κάπως, υπάρχει κάποιο νόημα στα πράγματα, έχει ή μπορεί να αποκτήσει κάποια αξία η ζωή του, δεν έχει ημερομηνία λήξης η ύπαρξη του.nik_killthemall έγραψε: 08 Νοέμ 2022, 00:15Το μόνο που λέω είναι :ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:08Για παιδικά εικονογραφημένα είναι η άποψη ότι η πλειοψηφία των αντιχριστιανών προσεγγίζει φιλοσοφικά το θέμα, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι το πρόβλημα τους δεν είναι αυτό. Άλλο είναι.nik_killthemall έγραψε: 06 Νοέμ 2022, 22:58
Αντίλογος : Ναι αλλά ακριβώς αυτές οι απλοϊκες προσεγγίσεις των παιδικών εικονογραφημένων ιστορικά αποτέλεσαν τις βάσεις στις οποίες πάτησε ο χριστιανισμός ! Για να μην αναφερθούμε στο οξυμωρο διαχρονικο επιχείρημα του γιατί ο βιβλικός ηγέτης μιλούσε συνέχεια με μεταφορικο λογο (που στην πραγματικοτητα ειναι ο πλεον δυσνοητος) ? επειδή απευθυνόταν σε αγράμματους και αμόρφωτους .
Σοβαρά τώρα; Διαχρονικά όλοι οι ηγέτες επηρέαζαν τους αγράμματους και αμόρφωτους επειδή ακριβώς χρησιμοποιούσαν τον πιο κατανοητό/εύληπτο/απλοϊκό λόγο (για την ακρίβεια τρόπο). Τη συγγένεια τους με το θείο/υπεράνθρωπο, ασχέτως αν αυτή ήταν κληρονομική (αίμα) ή άνωθεν εντολή.
Ο όρος "ευγενής" έχει προκύψει από αυτό και όχι από σωματομετρικές αναλύσεις των ευγενών.![]()
Θέλω να πω πως μια θρησκεία που εκανε καριερα με τον "φτωχό τω πνεύματι" και με κατι Στυλιτηδες που σκουληκοφαγωνονταν σε ενα στύλο, ε λογικό δεν ειναι η κριτικη να περιοριζεται στα παιδικα εικονογραφημενα ? Σε τι θα γινει κριτικη, στο βαθυ φιλοσοφικο επιπεδο του χριστιανισμου?
Καθε βαθυτερη σοβαρη φιλοσοφικη οπτικη περί του Ενος Δημιουργου είχε ήδη διυλιστει απο Πλατωνα και Στωικούς προ Χριστού, ανεξαρτητα ότι εκ των υστερων σε αυτην κατεφυγαν οι χριστιανοι για να βρουν ιδεολογικο (θεολογικο) περιεχομενο.
Οκ, άρα θεωρείς ότι όντως υπάρχει σοβαρή φιλοσοφική οπτική περί ενός δημιουργού αλλά εσύ συνεχίζεις να συνδέεις τη χριστιανική μόνον με τους λάτρεις των στυλίτηδων.
Και φυσικά δεν είσαι ο μόνος.
Κακά τα ψέματα, η μονη σοβαρή και αξιολογη διάσταση που διαθέτει ο χριστιανισμός σήμερα είναι η εθνο-πολιτική, ότι ιστορικα στα βαλκάνια για 1500 χρόνια τα πράγματα έκρινε ο διαχωρισμός ελληνόφωνος χριστιανός - μουσουλμάνος, και το μουσλίμι συνεχίζει και είναι ακόμα απέναντι σου.
Πέραν από αυτή τη διάσταση, τα υπόλοιπο είναι δυστυχώς για παιδικα εικονογραφημένα.![]()
1) πως ο αλληγορικός λόγος σίγουρα ΔΕΝ ειναι για αμόρφωτους ψαράδες, άρα η μετά χριστόν αιτίαση κάτι χριστιανων τύπου "ο τζιζας μιλούσε μεταφορικά επειδή απευθυνόταν σε αμόρφωτους ψαράδες" παει κουβά και ειναι ακόμη μια από τις 100άδες αντιφασεις
2) πως όντως υπάρχει σοβαρη οπτική περί Ενός Δημιουργού αλλά αυτή βρίσκεται εκτός χριστιανισμού στη πάμπλουτη φιλοσοφία και όχι στα πάμφτωχα θρησκευτικά δόγματα που απαγορεύεται να τα αμφισβητησεις κι ο "πιστεύσας σωθήσεται κι ο μη πιστεύσας νια νια νια".
3) Προφανώς και συνδεω τον χριστιανισμο με στυλιτηδες και κωμικούς οπαδισμούς γιατί αυτό είναι ο χριστιανισμός :
- το ανακάτεμα ενός πρωτόγονου οπαδικού δόγματος μαζί με φιλοσοφία μαζί με
- μια αιώνια ασυνείδητη διάδοση μέσω στυλιτηδων (χριστεμπορία, ειδωλολατρεία, θαυματολατρεία, νηπιοβαπτισμός κλπ) ενός χρώματος ποδοσφαιρικής φανέλας.
Επιχείρησε να δώσεις Γαλή ειλικρινή απάντηση στην ερώτηση : Σε τι ακριβώς βασίζεται η διαιώνιση του χριστιανισμου εδώ και αιώνες, στη βαθύτερη οπτική του Ενός Δημιουργού ή στις οπαδικές οπτικές των παιδικών εικονογραφημένων ?
Δεν μπορεί να γίνει καμιά ουσιαστική εμβάθυνση στα περί Ενός Δημιουργού όταν από δίπλα έχεις τα "ο πιστεύσας σωθήσεται ο μη πιστεύσας στο καιάδα", αλλά το δεύτερο και όχι το πρώτο είναι αυτό που διαιωνίζει την θρησκεία.
Και αυτή η προσέγγιση υπάρχει τόσο στις απλοϊκές όσο και φιλοσοφημένες θεωρήσεις.
Αλλά εσύ κόλλησες στους στυλίτηδες. Επ' ευκαιρία, πότε είδες τελευταία φορά στυλίτη; Γιατί θα αρχίσω κι εγώ να πιστεύω στη χρονομεταφορά.