Σελίδα 30 από 38

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:23
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:13 Μια χαρα ειναι οι πανελλήνιες, να μπει και μια βάση και τέλος.
Απλως να μπουν δίδακτρα για οσους θενε να σπουδάσουν απο χόμπι και εφοσον υπαρχει χωρητικότητα
αυτό με τα δίδακτρα για όποιον δεν πιάνει τη βάση, έτσι ώστε να καλύπτονται οι τυχόν κενές θέσεις είναι πολύ καλή ιδέα
διότι έτσι οι θέσεις θα πληρούνται από άτομα συνειδητοποιήμενα που πληρώνουν, οπότε σεβόμενοι τα λεφτά τους, θα προσπαθούν να αποδώσουν τα μέγιστα για να αποφοιτήσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα
συμφωνώ με ταλαίπ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:27
από axilmar
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:21
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:12
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06

κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμια
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
κρινεσαι αξιος να μπεις στην επομενη βαθμιδα. Αλλο πραγμα εαν θα προχωρησεις μεσα σε αυτην.

Διοτι στις εξετασεις για εισαγωγη στην τριτοβαθμια εξεταζεσαι στην υλη της δευτεροβαθμιας, οχι της τριτοβαθμιας.
ναι εντάξει, ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ που τον πέρασαν για να τον ξεφορτωθούν οι καθηγητές επειδή τους έσπαγε τα @@ που έμπαινε με το παπάκι στην αίθουσα και έκανε σούζες γύρω από τα θρανία, είναι αυτόματα άξιος να μπει σε κάποια σχολή ΑΕΙ πατώντας στις πανελλήνιες να δώσει 1-2 μαθήματα γράφοντας μόνο το όνομά του

αυτά είναι αστεία, σαφώς και πρέπει να μπει μια βάση για τα πανεπιστήμια
στην Αίγυπτο, όπου κι εκεί δίνουν παναιγυπτιακές, υπάρχει βάση 50/100, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει ούτε ανθοκομική
Ετερον εκατερον. Το οτι τετοιοι τυποι μπορουν να μπουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν οφειλεται στην απουσια βασεων αλλα οτι ειναι πολλες οι σχολες σε σχεση με τους υποψηφιους.

Και εγω ειμαι υπερ της βασης ομως, και μαλιστα ξεχωριστων βασεων ανα γνωσιακο πεδιο. Ομως η βαση δεν εχει να κανει με το εαν θα υπαρχουν πανελληνιες ή οχι.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:30
από foscilis
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58
Mansko έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44 Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμια
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
αυτό ακριβώς σημαίνει.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:32
από axilmar
foscilis έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:30
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58

Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμια
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
αυτό ακριβώς σημαίνει.
αφου η εξεταστεα υλη των πανελληνιων ειναι αυτη της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:37
από foscilis
Καθόλου. Ούτε σαν μαθήματα ούτε σαν ύλη. Αν ήταν έτσι δε θα υπήρχαν ξεχωριστές πανελλαδικές.

Επίσης Β' βάθμια είναι και οι έξι τάξεις, όχι μόνο η Γ' Λυκείου. Ας πούμε δευτεροβάθμιες εξισώσεις κάνεις στο Γυμνάσιο (και μπορεί άνετα να χρησιμοποιήσεις στο πανεπιστήμιο), σε γενικές γραμμές δεν είναι κάτι που εξετάζεται αν το ξέρεις στις Πανελλαδικές.

Όλα αυτά που λέτε θα είχαν απόλυτο νόημα αν έπαιρνες απολυτήριο Λυκείου με βαθμό 3/20. Το ότι μπαίνεις με 3/20 σε μια άσχετη κατατακτήρια εξέταση για μια σχολή η οποία μπορεί να σου ζητάει επιπλέον μαθήματα όπως ζωγραφική ή άλμα εις μήκος δε λέει απολύτως τίποτα για την επάρκειά σου ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:47
από zoltan
Υπάρχουν ξεχωριστές πανελλαδικές γιατί η βαθμολογίες των λυκείων είναι αναξιόπιστες.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:47
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:27
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:21
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:12

κρινεσαι αξιος να μπεις στην επομενη βαθμιδα. Αλλο πραγμα εαν θα προχωρησεις μεσα σε αυτην.

Διοτι στις εξετασεις για εισαγωγη στην τριτοβαθμια εξεταζεσαι στην υλη της δευτεροβαθμιας, οχι της τριτοβαθμιας.
ναι εντάξει, ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ που τον πέρασαν για να τον ξεφορτωθούν οι καθηγητές επειδή τους έσπαγε τα @@ που έμπαινε με το παπάκι στην αίθουσα και έκανε σούζες γύρω από τα θρανία, είναι αυτόματα άξιος να μπει σε κάποια σχολή ΑΕΙ πατώντας στις πανελλήνιες να δώσει 1-2 μαθήματα γράφοντας μόνο το όνομά του

αυτά είναι αστεία, σαφώς και πρέπει να μπει μια βάση για τα πανεπιστήμια
στην Αίγυπτο, όπου κι εκεί δίνουν παναιγυπτιακές, υπάρχει βάση 50/100, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει ούτε ανθοκομική
Ετερον εκατερον. Το οτι τετοιοι τυποι μπορουν να μπουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν οφειλεται στην απουσια βασεων αλλα οτι ειναι πολλες οι σχολες σε σχεση με τους υποψηφιους.

Και εγω ειμαι υπερ της βασης ομως, και μαλιστα ξεχωριστων βασεων ανα γνωσιακο πεδιο. Ομως η βαση δεν εχει να κανει με το εαν θα υπαρχουν πανελληνιες ή οχι.
μα είναι θέμα επιπέδου και ποιότητας της σχολής
αν βάλεις στις σχολές άτομα σαν αυτό που περιέγραψα παραπάνω, επί της ουσίας μετατρέπεις τα ΑΕΙ σε ΕΠΑΛ
το πρόβλημα έγκειται ότι στην Ελλάδα τα πάντα κρίνονται στη βάση κομματικών συμφερόντων
ίδρυσαν υπεράριθμες σχολές για να βολέψουν διοικητικούς και καθηγητές, για να κονομήσουν οι τοπικές κοινωνίες κτλ
αυτό έχει ως συνέπεια να επιτρέπουν στους πάντες να έχουν πρόσβαση στη τριτοβάθμια, απαξιώνοντας τελικώς την έννοια της τριτοβάθμιας
θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πανεπιστήμιο σήμαινε ότι είχε στις τάξεις του τους καλύτερους
σήμερα μπαίνεις με 600 μόρια, δηλαδή ο μαθητής που πάει με ένα τετράδιο στη κωλότσεπη

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:48
από nostromos
ελευθερα χωρις εξετασεις ολα τα ιδρυματα ... να επιλεγει ο μαθητης που θελει να σπουδασει και τι ...

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:50
από nostromos
να σταματησει επιτελους η συντεχνιακη εκμεταλευση της παιδειας ...

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:51
από axilmar
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:47
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:27
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:21

ναι εντάξει, ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ που τον πέρασαν για να τον ξεφορτωθούν οι καθηγητές επειδή τους έσπαγε τα @@ που έμπαινε με το παπάκι στην αίθουσα και έκανε σούζες γύρω από τα θρανία, είναι αυτόματα άξιος να μπει σε κάποια σχολή ΑΕΙ πατώντας στις πανελλήνιες να δώσει 1-2 μαθήματα γράφοντας μόνο το όνομά του

αυτά είναι αστεία, σαφώς και πρέπει να μπει μια βάση για τα πανεπιστήμια
στην Αίγυπτο, όπου κι εκεί δίνουν παναιγυπτιακές, υπάρχει βάση 50/100, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει ούτε ανθοκομική
Ετερον εκατερον. Το οτι τετοιοι τυποι μπορουν να μπουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν οφειλεται στην απουσια βασεων αλλα οτι ειναι πολλες οι σχολες σε σχεση με τους υποψηφιους.

Και εγω ειμαι υπερ της βασης ομως, και μαλιστα ξεχωριστων βασεων ανα γνωσιακο πεδιο. Ομως η βαση δεν εχει να κανει με το εαν θα υπαρχουν πανελληνιες ή οχι.
μα είναι θέμα επιπέδου και ποιότητας της σχολής
αν βάλεις στις σχολές άτομα σαν αυτό που περιέγραψα παραπάνω, επί της ουσίας μετατρέπεις τα ΑΕΙ σε ΕΠΑΛ
το πρόβλημα έγκειται ότι στην Ελλάδα τα πάντα κρίνονται στη βάση κομματικών συμφερόντων
ίδρυσαν υπεράριθμες σχολές για να βολέψουν διοικητικούς και καθηγητές, για να κονομήσουν οι τοπικές κοινωνίες κτλ
αυτό έχει ως συνέπεια να επιτρέπουν στους πάντες να έχουν πρόσβαση στη τριτοβάθμια, απαξιώνοντας τελικώς την έννοια της τριτοβάθμιας
θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πανεπιστήμιο σήμαινε ότι είχε στις τάξεις του τους καλύτερους
σήμερα μπαίνεις με 600 μόρια, δηλαδή ο μαθητής που πάει με ένα τετράδιο στη κωλότσεπη
Ναι γιαυτο ειμαι υπερ της βασης.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:52
από EKPLIKTIKOS
Φοβερή ιδεα να έχεις στο Πολυτεχνείο 60000 πρωτοετείς, που θα πρέπει να τους διδαξεις διαφορικες εξισώσεις ενω δεν ξερουν να κανουν διαίρεση

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:55
από nostromos
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:47
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:27
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:21

ναι εντάξει, ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ που τον πέρασαν για να τον ξεφορτωθούν οι καθηγητές επειδή τους έσπαγε τα @@ που έμπαινε με το παπάκι στην αίθουσα και έκανε σούζες γύρω από τα θρανία, είναι αυτόματα άξιος να μπει σε κάποια σχολή ΑΕΙ πατώντας στις πανελλήνιες να δώσει 1-2 μαθήματα γράφοντας μόνο το όνομά του

αυτά είναι αστεία, σαφώς και πρέπει να μπει μια βάση για τα πανεπιστήμια
στην Αίγυπτο, όπου κι εκεί δίνουν παναιγυπτιακές, υπάρχει βάση 50/100, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει ούτε ανθοκομική
Ετερον εκατερον. Το οτι τετοιοι τυποι μπορουν να μπουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν οφειλεται στην απουσια βασεων αλλα οτι ειναι πολλες οι σχολες σε σχεση με τους υποψηφιους.

Και εγω ειμαι υπερ της βασης ομως, και μαλιστα ξεχωριστων βασεων ανα γνωσιακο πεδιο. Ομως η βαση δεν εχει να κανει με το εαν θα υπαρχουν πανελληνιες ή οχι.
μα είναι θέμα επιπέδου και ποιότητας της σχολής
αν βάλεις στις σχολές άτομα σαν αυτό που περιέγραψα παραπάνω, επί της ουσίας μετατρέπεις τα ΑΕΙ σε ΕΠΑΛ
το πρόβλημα έγκειται ότι στην Ελλάδα τα πάντα κρίνονται στη βάση κομματικών συμφερόντων
ίδρυσαν υπεράριθμες σχολές για να βολέψουν διοικητικούς και καθηγητές, για να κονομήσουν οι τοπικές κοινωνίες κτλ
αυτό έχει ως συνέπεια να επιτρέπουν στους πάντες να έχουν πρόσβαση στη τριτοβάθμια, απαξιώνοντας τελικώς την έννοια της τριτοβάθμιας
θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πανεπιστήμιο σήμαινε ότι είχε στις τάξεις του τους καλύτερους
σήμερα μπαίνεις με 600 μόρια, δηλαδή ο μαθητής που πάει με ένα τετράδιο στη κωλότσεπη
μια απλη ερωτηση ... γιατι τα ξενα πανεπιστημια δεχονται Ελληνες με βαση το απολυτηριο ...?
αν πας να σπουδασεις μαθηματικος πχ χωρις γνωσεις πτυχιο δεν παιρνεις ουτε στην Ελλαδα ουτε στο εξωτερικο ... οποτε το θεμα δεν ειναι απλα να τρυπωσεις σε μια σχολη και ο θεος βοηθος

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:56
από axilmar
nostromos έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:55
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:47
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:27

Ετερον εκατερον. Το οτι τετοιοι τυποι μπορουν να μπουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν οφειλεται στην απουσια βασεων αλλα οτι ειναι πολλες οι σχολες σε σχεση με τους υποψηφιους.

Και εγω ειμαι υπερ της βασης ομως, και μαλιστα ξεχωριστων βασεων ανα γνωσιακο πεδιο. Ομως η βαση δεν εχει να κανει με το εαν θα υπαρχουν πανελληνιες ή οχι.
μα είναι θέμα επιπέδου και ποιότητας της σχολής
αν βάλεις στις σχολές άτομα σαν αυτό που περιέγραψα παραπάνω, επί της ουσίας μετατρέπεις τα ΑΕΙ σε ΕΠΑΛ
το πρόβλημα έγκειται ότι στην Ελλάδα τα πάντα κρίνονται στη βάση κομματικών συμφερόντων
ίδρυσαν υπεράριθμες σχολές για να βολέψουν διοικητικούς και καθηγητές, για να κονομήσουν οι τοπικές κοινωνίες κτλ
αυτό έχει ως συνέπεια να επιτρέπουν στους πάντες να έχουν πρόσβαση στη τριτοβάθμια, απαξιώνοντας τελικώς την έννοια της τριτοβάθμιας
θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πανεπιστήμιο σήμαινε ότι είχε στις τάξεις του τους καλύτερους
σήμερα μπαίνεις με 600 μόρια, δηλαδή ο μαθητής που πάει με ένα τετράδιο στη κωλότσεπη
μια απλη ερωτηση ... γιατι τα ξενα πανεπιστημια δεχονται Ελληνες με βαση το απολυτηριο ...?
αν πας να σπουδασεις μαθηματικος πχ χωρις γνωσεις πτυχιο δεν παιρνεις ουτε στην Ελλαδα ουτε στο εξωτερικο ... οποτε το θεμα δεν ειναι απλα να τρυπωσεις σε μια σχολη και ο θεος βοηθος
Γιατι εχουνε θεσεις.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:57
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
nostromos έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:55
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:47
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:27

Ετερον εκατερον. Το οτι τετοιοι τυποι μπορουν να μπουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν οφειλεται στην απουσια βασεων αλλα οτι ειναι πολλες οι σχολες σε σχεση με τους υποψηφιους.

Και εγω ειμαι υπερ της βασης ομως, και μαλιστα ξεχωριστων βασεων ανα γνωσιακο πεδιο. Ομως η βαση δεν εχει να κανει με το εαν θα υπαρχουν πανελληνιες ή οχι.
μα είναι θέμα επιπέδου και ποιότητας της σχολής
αν βάλεις στις σχολές άτομα σαν αυτό που περιέγραψα παραπάνω, επί της ουσίας μετατρέπεις τα ΑΕΙ σε ΕΠΑΛ
το πρόβλημα έγκειται ότι στην Ελλάδα τα πάντα κρίνονται στη βάση κομματικών συμφερόντων
ίδρυσαν υπεράριθμες σχολές για να βολέψουν διοικητικούς και καθηγητές, για να κονομήσουν οι τοπικές κοινωνίες κτλ
αυτό έχει ως συνέπεια να επιτρέπουν στους πάντες να έχουν πρόσβαση στη τριτοβάθμια, απαξιώνοντας τελικώς την έννοια της τριτοβάθμιας
θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πανεπιστήμιο σήμαινε ότι είχε στις τάξεις του τους καλύτερους
σήμερα μπαίνεις με 600 μόρια, δηλαδή ο μαθητής που πάει με ένα τετράδιο στη κωλότσεπη
μια απλη ερωτηση ... γιατι τα ξενα πανεπιστημια δεχονται Ελληνες με βαση το απολυτηριο ...?
αν πας να σπουδασεις μαθηματικος πχ χωρις γνωσεις πτυχιο δεν παιρνεις ουτε στην Ελλαδα ουτε στο εξωτερικο ... οποτε το θεμα δεν ειναι απλα να τρυπωσεις σε μια σχολη και ο θεος βοηθος
γιατί πληρώνονται
αν ο άλλος έχει διάθεση να ξοδέψει μερικά χιλιάρικα και στο τέλος να μην πάρει το πτυχίο, ας πάει

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2020, 14:58
από nostromos
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:52 Φοβερή ιδεα να έχεις στο Πολυτεχνείο 60000 πρωτοετείς, που θα πρέπει να τους διδαξεις διαφορικες εξισώσεις ενω δεν ξερουν να κανουν διαίρεση
στην αρχη θα πεσουνε ολοι με τα μουτρα
αλλα δεν νομιζω να εχεις 6000 πρωτοετεις οταν αυτοι θα ξερουνε οτι μαθημα 2ου εξαμηνου δεν θα δουνε αν δεν ειναι ικανοι ...