Ξηγήσου.Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:34Πατάς σε λάθος θεώρηση.stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:08Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:58
Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...![]()
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.
Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
In the darkness between the stars the weak and the faithless find no deliverance.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:41Ξηγήσου.Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:34Πατάς σε λάθος θεώρηση.stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:08
![]()
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.
Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.![]()
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Κάνεις έλα άλμα:Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
είναι άλλο το "είσαι ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο" κι άλλο το "είσαι ικανός να αποφοιτήσεις από το επόμενο επίπεδο".
Αν εφάρμοζες την ίδια λογική, όταν κάποιος παίρνει απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να παίρνει και απολυτήριο Λυκείου κατευθείαν...
"Ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης" σημαίνει ότι έχεις λάβει όλα τα εφόδια για να μπορείς να αρχίσεις την επιμόρφωσή σου σε εκείνο. Το αν θα συνεχίσεις, θα ανταποκριθείς, θα αποφοιτήσεις είναι θέμα δικής σου προσπάθειας κατά τη φοίτησή σου σε εκείνο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Εχεις δικιο σε αυτο που λες, οτι δλδ εαν καποιος αποφοιτησει απο μια βαθμιδα, κανονικα μπορει να προχωρησει στην επομενη. Αυτο ειναι το νοημα των εξετασεων.stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:54Κάνεις έλα άλμα:Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
είναι άλλο το "είσαι ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο" κι άλλο το "είσαι ικανός να αποφοιτήσεις από το επόμενο επίπεδο".
Αν εφάρμοζες την ίδια λογική, όταν κάποιος παίρνει απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να παίρνει και απολυτήριο Λυκείου κατευθείαν...
"Ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης" σημαίνει ότι έχεις λάβει όλα τα εφόδια για να μπορείς να αρχίσεις την επιμόρφωσή σου σε εκείνο. Το αν θα συνεχίσεις, θα ανταποκριθείς, θα αποφοιτήσεις είναι θέμα δικής σου προσπάθειας κατά τη φοίτησή σου σε εκείνο.
Ομως τα πανεπιστημια δεν χωρουν ολους τους φοιτητες.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Το όλο λάθος σου βρίσκεται στην τελευταία σου πρόταση. Το κράτος, η κοινωνία, το σχολείο, το πανεπιστήμιο το ίδιο θα πρέπει να σε προφυλάσσει από τη δική σου υπεραισιοδοξία και την αποτυχία. Όταν σου λέει τράβα σπούδασε εκεί και μετά από χρόνια σου λέει, συγνώμη δεν μπορείς να πάρεις πτυχίο, είναι πάνω από τις δυνάμεις σου, τζάμπα σε παίδευα, ή συγνώμη το πτυχίο σου είναι άχρηστο ώστε να σου παράσχει επαγγελματική αποκατάσταση τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:54Κάνεις έλα άλμα:Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
είναι άλλο το "είσαι ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο" κι άλλο το "είσαι ικανός να αποφοιτήσεις από το επόμενο επίπεδο".
Αν εφάρμοζες την ίδια λογική, όταν κάποιος παίρνει απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να παίρνει και απολυτήριο Λυκείου κατευθείαν...
"Ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης" σημαίνει ότι έχεις λάβει όλα τα εφόδια για να μπορείς να αρχίσεις την επιμόρφωσή σου σε εκείνο. Το αν θα συνεχίσεις, θα ανταποκριθείς, θα αποφοιτήσεις είναι θέμα δικής σου προσπάθειας κατά τη φοίτησή σου σε εκείνο.
Μπορεί να είναι της μόδας η ατομική ευθύνη αλλά δεν είναι όλα ατομική ευθύνη.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Είναι θέμα συστήματος. Υπάρχουν χώρες όπου η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ανοιχτή για όλους και το ξεκαθάρισμα γίνεται στο πρώτο έτος. Φυσικά δεν είναι χωρίς προβλήματα αυτή η πρακτική. Περιζήτητα τμήματα θα βρεθούν να έχουν χιλιάδες πρωτοετείς ενώ άλλα δεν θα έχουν καθόλου. Όπως μου είπε ένας Βέλγος (το Βέλγιο έχει τέτοιο σύστημα) το πρώτο έτος ήταν "χαμένο" λόγω του χάους με τους χιλιάδες φοιτητές που είδαν φως και μπήκαν μέχρι να κοπούν/τα παρατήσουν σε λίγους μήνες.
Αναφορικά με τη βάση/απόλυτο πλαφόν θεωρώ και γω πως πρέπει να υπάρχει, ή έστω να μελετηθεί σοβαρά. Υπάρχουν σχολές που λόγω των φτωχών προοπτικών απασχόλησης αλλά και της άυξησης των εισακτέων* είδαν τη βάση τους να καταρρέει. Το τμήμα μου (μηχανικοί χωροταξίας και ανάπτυξης του ΑΠΘ) όταν μπήκα το 2005 είχε βάση 16.200 μόρια και σήμερα έχει πέσει κάτω από τα 10.000 στα 9.750 με τον πρώτο να έχει 13.225 μόρια. Αυτό δεν μπορεί αν μην έχει επίδραση στην ποιότητα των μαθημάτων.
Όταν φοιτούσα εγώ μέσες άκρες ίσχυε πως κανείς δεν είχε βάλει το τμήμα ως πρώτη επιλογή και πως όλοι καταλήξαμε εκεί επειδή δεν περάσαμε στις πρώτες επιλογές μας. Πρακτικά αυτό σήμαινε πως το 90% των φοιτητών ήταν στο επίπεδο 16.200 (βάση μας)-17.000 (βάση των τοπογράφων κλπ). Κατά πόσο αυτό είχε σημασία δεν ξέρω αλλά υπήρξε μια περίπτωση όπου οι καθηγήτριες που έκαναν ένα εργαστήριο παραπονέθηκαν πως κάνουν το ακριβώς ίδιο εργαστήριο ταυτόχρονα στους τοπογράφους αλλά εκεί οι φοιτητές δείχναν περισσότερο ενδιαφέρον. Η δικιά μου η απάντηση σ'αυτήν την παρατήρηση, που δεν άρεσε στους άλλους όταν το είπα, ήταν ότι στο σύνολό μας εμείς οι φοιτητές του ΤΜΧΑ είμαστε αυτοί που αποτύχαμε να μπούμε σε κάποια καλύτερη πολυτεχνική σχολή. Δηλαδή ο καλύτερός μας είναι κάποιος που απέτυχε να μπει στους τοπογράφους. Συνολικά δηλαδή ως σώμα φοιτητών είχαμε επιδόσεις κατά 1000-2000 μόρια λιγότερα από τους τοπογράφους. Κι αυτό το γεγονός είναι αυτό που βλέπαμε να συμβαίνει στην τάξη. Φανταστείτε τώρα να προσπαθούν να κάνουν το ίδιο εργαστήριο με φοιτητές με μέσο όρο το 11. Ή και χειρότερα, αφού το αδερφό τμήμα στο Βόλο έφτασε αισίως στα 7.600 μόρια με τον πρώτο να γράφει 11.925.
*για ποιο λόγο όταν ούτε οι λιγότεροι απόφοιτοι του παρελθόντος δεν απορροφήθηκαν;
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Γι'αυτο λοιπον, για να μην γινεται το χαος, υπαρχουν οι εξετασεις.zoltan έγραψε: 04 Σεπ 2020, 13:07Είναι θέμα συστήματος. Υπάρχουν χώρες όπου η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ανοιχτή για όλους και το ξεκαθάρισμα γίνεται στο πρώτο έτος. Φυσικά δεν είναι χωρίς προβλήματα αυτή η πρακτική. Περιζήτητα τμήματα θα βρεθούν να έχουν χιλιάδες πρωτοετείς ενώ άλλα δεν θα έχουν καθόλου. Όπως μου είπε ένας Βέλγος (το Βέλγιο έχει τέτοιο σύστημα) το πρώτο έτος ήταν "χαμένο" λόγω του χάους με τους χιλιάδες φοιτητές που είδαν φως και μπήκαν μέχρι να κοπούν/τα παρατήσουν σε λίγους μήνες.
Αναφορικά με τη βάση/απόλυτο πλαφόν θεωρώ και γω πως πρέπει να υπάρχει, ή έστω να μελετηθεί σοβαρά. Υπάρχουν σχολές που λόγω των φτωχών προοπτικών απασχόλησης αλλά και της άυξησης των εισακτέων* είδαν τη βάση τους να καταρρέει. Το τμήμα μου (μηχανικοί χωροταξίας και ανάπτυξης του ΑΠΘ) όταν μπήκα το 2005 είχε βάση 16.200 μόρια και σήμερα έχει πέσει κάτω από τα 10.000 στα 9.750 με τον πρώτο να έχει 13.225 μόρια. Αυτό δεν μπορεί αν μην έχει επίδραση στην ποιότητα των μαθημάτων.
Όταν φοιτούσα εγώ μέσες άκρες ίσχυε πως κανείς δεν είχε βάλει το τμήμα ως πρώτη επιλογή και πως όλοι καταλήξαμε εκεί επειδή δεν περάσαμε στις πρώτες επιλογές μας. Πρακτικά αυτό σήμαινε πως το 90% των φοιτητών ήταν στο επίπεδο 16.200 (βάση μας)-17.000 (βάση των τοπογράφων κλπ). Κατά πόσο αυτό είχε σημασία δεν ξέρω αλλά υπήρξε μια περίπτωση όπου οι καθηγήτριες που έκαναν ένα εργαστήριο παραπονέθηκαν πως κάνουν το ακριβώς ίδιο εργαστήριο ταυτόχρονα στους τοπογράφους αλλά εκεί οι φοιτητές δείχναν περισσότερο ενδιαφέρον. Η δικιά μου η απάντηση σ'αυτήν την παρατήρηση, που δεν άρεσε στους άλλους όταν το είπα, ήταν ότι στο σύνολό μας εμείς οι φοιτητές του ΤΜΧΑ είμαστε αυτοί που αποτύχαμε να μπούμε σε κάποια καλύτερη πολυτεχνική σχολή. Δηλαδή ο καλύτερός μας είναι κάποιος που απέτυχε να μπει στους τοπογράφους. Συνολικά δηλαδή ως σώμα φοιτητών είχαμε επιδόσεις κατά 1000-2000 μόρια λιγότερα από τους τοπογράφους. Κι αυτό το γεγονός είναι αυτό που βλέπαμε να συμβαίνει στην τάξη. Φανταστείτε τώρα να προσπαθούν να κάνουν το ίδιο εργαστήριο με φοιτητές με μέσο όρο το 11. Ή και χειρότερα, αφού το αδερφό τμήμα στο Βόλο έφτασε αισίως στα 7.600 μόρια με τον πρώτο να γράφει 11.925.
*για ποιο λόγο όταν ούτε οι λιγότεροι απόφοιτοι του παρελθόντος δεν απορροφήθηκαν;
Και για το δευτερο που λες, γι'αυτο προτεινα α) διαχωρισμο των σχολων σε πολυ περισσοτερα πεδια με δικαιωμα επιλογης μονο ενα πεδιο, β) καθε πεδιο να εχει τις δικες του βασεις.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμιαstavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
κρινεσαι αξιος να μπεις στην επομενη βαθμιδα. Αλλο πραγμα εαν θα προχωρησεις μεσα σε αυτην.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμιαstavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
Διοτι στις εξετασεις για εισαγωγη στην τριτοβαθμια εξεταζεσαι στην υλη της δευτεροβαθμιας, οχι της τριτοβαθμιας.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Μια χαρα ειναι οι πανελλήνιες, να μπει και μια βάση και τέλος.
Απλως να μπουν δίδακτρα για οσους θενε να σπουδάσουν απο χόμπι και εφοσον υπαρχει χωρητικότητα
Απλως να μπουν δίδακτρα για οσους θενε να σπουδάσουν απο χόμπι και εφοσον υπαρχει χωρητικότητα
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Οχι, δεν ειναι μια χαρα. Μπορουν να βελτιωθουν και αλλο.talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:13 Μια χαρα ειναι οι πανελλήνιες, να μπει και μια βάση και τέλος.
Απλως να μπουν δίδακτρα για οσους θενε να σπουδάσουν απο χόμπι και εφοσον υπαρχει χωρητικότητα
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
ναι εντάξει, ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ που τον πέρασαν για να τον ξεφορτωθούν οι καθηγητές επειδή τους έσπαγε τα @@ που έμπαινε με το παπάκι στην αίθουσα και έκανε σούζες γύρω από τα θρανία, είναι αυτόματα άξιος να μπει σε κάποια σχολή ΑΕΙ πατώντας στις πανελλήνιες να δώσει 1-2 μαθήματα γράφοντας μόνο το όνομά τουaxilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:12κρινεσαι αξιος να μπεις στην επομενη βαθμιδα. Αλλο πραγμα εαν θα προχωρησεις μεσα σε αυτην.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμιαstavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
Διοτι στις εξετασεις για εισαγωγη στην τριτοβαθμια εξεταζεσαι στην υλη της δευτεροβαθμιας, οχι της τριτοβαθμιας.
αυτά είναι αστεία, σαφώς και πρέπει να μπει μια βάση για τα πανεπιστήμια
στην Αίγυπτο, όπου κι εκεί δίνουν παναιγυπτιακές, υπάρχει βάση 50/100, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει ούτε ανθοκομική
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 52 Απαντήσεις
- 1406 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 27 Απαντήσεις
- 943 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 23 Απαντήσεις
- 1062 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sharp
-
- 27 Απαντήσεις
- 777 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Otto Weininger