!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:34
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:08
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:58

Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...
:p2:
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.

Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
Πατάς σε λάθος θεώρηση.
Ξηγήσου. :8)
Άβαταρ μέλους
Sothan
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: 02 Αύγ 2020, 15:31
Phorum.gr user: Galactic DM

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sothan »

Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
In the darkness between the stars the weak and the faithless find no deliverance.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:41
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:34
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:08
:p2:
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.

Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
Πατάς σε λάθος θεώρηση.
Ξηγήσου. :8)
Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:41
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:34

Πατάς σε λάθος θεώρηση.
Ξηγήσου. :8)
Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
Κάνεις έλα άλμα:
είναι άλλο το "είσαι ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο" κι άλλο το "είσαι ικανός να αποφοιτήσεις από το επόμενο επίπεδο".
Αν εφάρμοζες την ίδια λογική, όταν κάποιος παίρνει απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να παίρνει και απολυτήριο Λυκείου κατευθείαν... :003:

"Ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης" σημαίνει ότι έχεις λάβει όλα τα εφόδια για να μπορείς να αρχίσεις την επιμόρφωσή σου σε εκείνο. Το αν θα συνεχίσεις, θα ανταποκριθείς, θα αποφοιτήσεις είναι θέμα δικής σου προσπάθειας κατά τη φοίτησή σου σε εκείνο.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Mansko έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44 Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:54
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:41
Ξηγήσου. :8)
Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
Κάνεις έλα άλμα:
είναι άλλο το "είσαι ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο" κι άλλο το "είσαι ικανός να αποφοιτήσεις από το επόμενο επίπεδο".
Αν εφάρμοζες την ίδια λογική, όταν κάποιος παίρνει απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να παίρνει και απολυτήριο Λυκείου κατευθείαν... :003:

"Ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης" σημαίνει ότι έχεις λάβει όλα τα εφόδια για να μπορείς να αρχίσεις την επιμόρφωσή σου σε εκείνο. Το αν θα συνεχίσεις, θα ανταποκριθείς, θα αποφοιτήσεις είναι θέμα δικής σου προσπάθειας κατά τη φοίτησή σου σε εκείνο.
Εχεις δικιο σε αυτο που λες, οτι δλδ εαν καποιος αποφοιτησει απο μια βαθμιδα, κανονικα μπορει να προχωρησει στην επομενη. Αυτο ειναι το νοημα των εξετασεων.

Ομως τα πανεπιστημια δεν χωρουν ολους τους φοιτητες.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:54
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:41
Ξηγήσου. :8)
Αν κάθε άνθρωπος ήταν ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης τότε θα σήμαινε ότι μπορεί να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών του σε αυτή τη βαθμίδα σε ικανό χρονικό διάστημα.
Κάνεις έλα άλμα:
είναι άλλο το "είσαι ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο" κι άλλο το "είσαι ικανός να αποφοιτήσεις από το επόμενο επίπεδο".
Αν εφάρμοζες την ίδια λογική, όταν κάποιος παίρνει απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να παίρνει και απολυτήριο Λυκείου κατευθείαν... :003:

"Ικανός να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης" σημαίνει ότι έχεις λάβει όλα τα εφόδια για να μπορείς να αρχίσεις την επιμόρφωσή σου σε εκείνο. Το αν θα συνεχίσεις, θα ανταποκριθείς, θα αποφοιτήσεις είναι θέμα δικής σου προσπάθειας κατά τη φοίτησή σου σε εκείνο.
Το όλο λάθος σου βρίσκεται στην τελευταία σου πρόταση. Το κράτος, η κοινωνία, το σχολείο, το πανεπιστήμιο το ίδιο θα πρέπει να σε προφυλάσσει από τη δική σου υπεραισιοδοξία και την αποτυχία. Όταν σου λέει τράβα σπούδασε εκεί και μετά από χρόνια σου λέει, συγνώμη δεν μπορείς να πάρεις πτυχίο, είναι πάνω από τις δυνάμεις σου, τζάμπα σε παίδευα, ή συγνώμη το πτυχίο σου είναι άχρηστο ώστε να σου παράσχει επαγγελματική αποκατάσταση τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

Μπορεί να είναι της μόδας η ατομική ευθύνη αλλά δεν είναι όλα ατομική ευθύνη.
Άβαταρ μέλους
zoltan
Δημοσιεύσεις: 1181
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:40
Phorum.gr user: zoltan

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zoltan »

axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 11:59 Ομως τα πανεπιστημια δεν χωρουν ολους τους φοιτητες.
Είναι θέμα συστήματος. Υπάρχουν χώρες όπου η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ανοιχτή για όλους και το ξεκαθάρισμα γίνεται στο πρώτο έτος. Φυσικά δεν είναι χωρίς προβλήματα αυτή η πρακτική. Περιζήτητα τμήματα θα βρεθούν να έχουν χιλιάδες πρωτοετείς ενώ άλλα δεν θα έχουν καθόλου. Όπως μου είπε ένας Βέλγος (το Βέλγιο έχει τέτοιο σύστημα) το πρώτο έτος ήταν "χαμένο" λόγω του χάους με τους χιλιάδες φοιτητές που είδαν φως και μπήκαν μέχρι να κοπούν/τα παρατήσουν σε λίγους μήνες.

Αναφορικά με τη βάση/απόλυτο πλαφόν θεωρώ και γω πως πρέπει να υπάρχει, ή έστω να μελετηθεί σοβαρά. Υπάρχουν σχολές που λόγω των φτωχών προοπτικών απασχόλησης αλλά και της άυξησης των εισακτέων* είδαν τη βάση τους να καταρρέει. Το τμήμα μου (μηχανικοί χωροταξίας και ανάπτυξης του ΑΠΘ) όταν μπήκα το 2005 είχε βάση 16.200 μόρια και σήμερα έχει πέσει κάτω από τα 10.000 στα 9.750 με τον πρώτο να έχει 13.225 μόρια. Αυτό δεν μπορεί αν μην έχει επίδραση στην ποιότητα των μαθημάτων.
Όταν φοιτούσα εγώ μέσες άκρες ίσχυε πως κανείς δεν είχε βάλει το τμήμα ως πρώτη επιλογή και πως όλοι καταλήξαμε εκεί επειδή δεν περάσαμε στις πρώτες επιλογές μας. Πρακτικά αυτό σήμαινε πως το 90% των φοιτητών ήταν στο επίπεδο 16.200 (βάση μας)-17.000 (βάση των τοπογράφων κλπ). Κατά πόσο αυτό είχε σημασία δεν ξέρω αλλά υπήρξε μια περίπτωση όπου οι καθηγήτριες που έκαναν ένα εργαστήριο παραπονέθηκαν πως κάνουν το ακριβώς ίδιο εργαστήριο ταυτόχρονα στους τοπογράφους αλλά εκεί οι φοιτητές δείχναν περισσότερο ενδιαφέρον. Η δικιά μου η απάντηση σ'αυτήν την παρατήρηση, που δεν άρεσε στους άλλους όταν το είπα, ήταν ότι στο σύνολό μας εμείς οι φοιτητές του ΤΜΧΑ είμαστε αυτοί που αποτύχαμε να μπούμε σε κάποια καλύτερη πολυτεχνική σχολή. Δηλαδή ο καλύτερός μας είναι κάποιος που απέτυχε να μπει στους τοπογράφους. Συνολικά δηλαδή ως σώμα φοιτητών είχαμε επιδόσεις κατά 1000-2000 μόρια λιγότερα από τους τοπογράφους. Κι αυτό το γεγονός είναι αυτό που βλέπαμε να συμβαίνει στην τάξη. Φανταστείτε τώρα να προσπαθούν να κάνουν το ίδιο εργαστήριο με φοιτητές με μέσο όρο το 11. Ή και χειρότερα, αφού το αδερφό τμήμα στο Βόλο έφτασε αισίως στα 7.600 μόρια με τον πρώτο να γράφει 11.925.

*για ποιο λόγο όταν ούτε οι λιγότεροι απόφοιτοι του παρελθόντος δεν απορροφήθηκαν;
Άβαταρ μέλους
zoltan
Δημοσιεύσεις: 1181
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:40
Phorum.gr user: zoltan

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zoltan »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58
Mansko έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44 Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου.
Έχει απαξιωθεί εδώ και πολύ καιρό.
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

zoltan έγραψε: 04 Σεπ 2020, 13:07
axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 11:59 Ομως τα πανεπιστημια δεν χωρουν ολους τους φοιτητες.
Είναι θέμα συστήματος. Υπάρχουν χώρες όπου η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ανοιχτή για όλους και το ξεκαθάρισμα γίνεται στο πρώτο έτος. Φυσικά δεν είναι χωρίς προβλήματα αυτή η πρακτική. Περιζήτητα τμήματα θα βρεθούν να έχουν χιλιάδες πρωτοετείς ενώ άλλα δεν θα έχουν καθόλου. Όπως μου είπε ένας Βέλγος (το Βέλγιο έχει τέτοιο σύστημα) το πρώτο έτος ήταν "χαμένο" λόγω του χάους με τους χιλιάδες φοιτητές που είδαν φως και μπήκαν μέχρι να κοπούν/τα παρατήσουν σε λίγους μήνες.

Αναφορικά με τη βάση/απόλυτο πλαφόν θεωρώ και γω πως πρέπει να υπάρχει, ή έστω να μελετηθεί σοβαρά. Υπάρχουν σχολές που λόγω των φτωχών προοπτικών απασχόλησης αλλά και της άυξησης των εισακτέων* είδαν τη βάση τους να καταρρέει. Το τμήμα μου (μηχανικοί χωροταξίας και ανάπτυξης του ΑΠΘ) όταν μπήκα το 2005 είχε βάση 16.200 μόρια και σήμερα έχει πέσει κάτω από τα 10.000 στα 9.750 με τον πρώτο να έχει 13.225 μόρια. Αυτό δεν μπορεί αν μην έχει επίδραση στην ποιότητα των μαθημάτων.
Όταν φοιτούσα εγώ μέσες άκρες ίσχυε πως κανείς δεν είχε βάλει το τμήμα ως πρώτη επιλογή και πως όλοι καταλήξαμε εκεί επειδή δεν περάσαμε στις πρώτες επιλογές μας. Πρακτικά αυτό σήμαινε πως το 90% των φοιτητών ήταν στο επίπεδο 16.200 (βάση μας)-17.000 (βάση των τοπογράφων κλπ). Κατά πόσο αυτό είχε σημασία δεν ξέρω αλλά υπήρξε μια περίπτωση όπου οι καθηγήτριες που έκαναν ένα εργαστήριο παραπονέθηκαν πως κάνουν το ακριβώς ίδιο εργαστήριο ταυτόχρονα στους τοπογράφους αλλά εκεί οι φοιτητές δείχναν περισσότερο ενδιαφέρον. Η δικιά μου η απάντηση σ'αυτήν την παρατήρηση, που δεν άρεσε στους άλλους όταν το είπα, ήταν ότι στο σύνολό μας εμείς οι φοιτητές του ΤΜΧΑ είμαστε αυτοί που αποτύχαμε να μπούμε σε κάποια καλύτερη πολυτεχνική σχολή. Δηλαδή ο καλύτερός μας είναι κάποιος που απέτυχε να μπει στους τοπογράφους. Συνολικά δηλαδή ως σώμα φοιτητών είχαμε επιδόσεις κατά 1000-2000 μόρια λιγότερα από τους τοπογράφους. Κι αυτό το γεγονός είναι αυτό που βλέπαμε να συμβαίνει στην τάξη. Φανταστείτε τώρα να προσπαθούν να κάνουν το ίδιο εργαστήριο με φοιτητές με μέσο όρο το 11. Ή και χειρότερα, αφού το αδερφό τμήμα στο Βόλο έφτασε αισίως στα 7.600 μόρια με τον πρώτο να γράφει 11.925.

*για ποιο λόγο όταν ούτε οι λιγότεροι απόφοιτοι του παρελθόντος δεν απορροφήθηκαν;
Γι'αυτο λοιπον, για να μην γινεται το χαος, υπαρχουν οι εξετασεις.

Και για το δευτερο που λες, γι'αυτο προτεινα α) διαχωρισμο των σχολων σε πολυ περισσοτερα πεδια με δικαιωμα επιλογης μονο ενα πεδιο, β) καθε πεδιο να εχει τις δικες του βασεις.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58
Mansko έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44 Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμια
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58
Mansko έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:44 Ε ας μπεί μια βάση 10 για τα πανεπιστήμια. Σιγά το θέμα.
Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμια
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
κρινεσαι αξιος να μπεις στην επομενη βαθμιδα. Αλλο πραγμα εαν θα προχωρησεις μεσα σε αυτην.

Διοτι στις εξετασεις για εισαγωγη στην τριτοβαθμια εξεταζεσαι στην υλη της δευτεροβαθμιας, οχι της τριτοβαθμιας.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

Μια χαρα ειναι οι πανελλήνιες, να μπει και μια βάση και τέλος.
Απλως να μπουν δίδακτρα για οσους θενε να σπουδάσουν απο χόμπι και εφοσον υπαρχει χωρητικότητα
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:13 Μια χαρα ειναι οι πανελλήνιες, να μπει και μια βάση και τέλος.
Απλως να μπουν δίδακτρα για οσους θενε να σπουδάσουν απο χόμπι και εφοσον υπαρχει χωρητικότητα
Οχι, δεν ειναι μια χαρα. Μπορουν να βελτιωθουν και αλλο.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

axilmar έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:12
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Σεπ 2020, 14:06
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:58

Δεν είναι μικρό ζήτημα.
Καταρχήν απαξιώνεται η έννοια της βαθμολόγησης του Λυκείου. Ενώ θεωρείσαι ικανός να φοιτήσεις σε ΑΕΙ ως απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ξαφνικά σου λένε ότι μία εξέταση σε κάθε μάθημα ειδικότητας σε κρίνει "ανίκανο", σε αντίθεση με τα 6 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που σε κρίνουν εκ του νόμου και εκ της λογικής ικανό.
κρίνεσαι άξιος να αποφοιτήσεις από τη δευτεροβάθμια
αυτό δεν σημαίνει πως είσαι αυτόματα άξιος να φοιτήσεις στη τριτοβάθμια
κρινεσαι αξιος να μπεις στην επομενη βαθμιδα. Αλλο πραγμα εαν θα προχωρησεις μεσα σε αυτην.

Διοτι στις εξετασεις για εισαγωγη στην τριτοβαθμια εξεταζεσαι στην υλη της δευτεροβαθμιας, οχι της τριτοβαθμιας.
ναι εντάξει, ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ που τον πέρασαν για να τον ξεφορτωθούν οι καθηγητές επειδή τους έσπαγε τα @@ που έμπαινε με το παπάκι στην αίθουσα και έκανε σούζες γύρω από τα θρανία, είναι αυτόματα άξιος να μπει σε κάποια σχολή ΑΕΙ πατώντας στις πανελλήνιες να δώσει 1-2 μαθήματα γράφοντας μόνο το όνομά του

αυτά είναι αστεία, σαφώς και πρέπει να μπει μια βάση για τα πανεπιστήμια
στην Αίγυπτο, όπου κι εκεί δίνουν παναιγυπτιακές, υπάρχει βάση 50/100, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει ούτε ανθοκομική
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”