Isomnia έγραψε: 09 Μάιος 2018, 16:37
Όχι πηγές, παρερμηνείες.
Ή καλύτερα μεταφράζουμε όπως μας βολέυει. Ούτως ή άλλως ζώα είναι πώς θα καταλάβουν τη διαφορά;
-Λυπάμαι πολύ αλλά τουλάχιστον ξέρω να διαβάζω.
Ξερεις να διαβαζεις αλλα δεν ανοιξες τα λινκ
Κανε μου σε παρακαλω μια ερμηνεία εδω
«Τότε τα 'χασα κι όλη η πεποίθηση, που αισθανόμουν, ότι θα μου ήταν εύκολο να του μιλήσω χάθηκε. Όταν ο Κριτίας του είπε, ότι ήμουν ο άνθρωπος, που γνώριζε τη θεραπεία (ενν. για τον πονοκέφαλο) και με κοίταξε κατάματα ‒ω τι ματιά! ‒ κι έκανε να με ρωτήσει κι όλοι στην παλαίστρα μαζεύτηκαν γύρω μας, εκείνη τη στιγμή έπεσαν τα μάτια μου στο εσωτερικό του χιτώνα του κι άναψα («είδόν τε τα εντός του ιματίου και εφλεγόμην»), κυριολεκτικά τρελάθηκα... Παρʼ όλα αυτά, όταν με ρώτησε αν γνώριζα τη θεραπεία για τον πονοκέφαλο, κατάφερα ‒ούτε κι εγώ ξέρω πώς‒ νʼ απαντήσω, ότι τη γνώριζα». (χαρμιδης 155c-e) Σωκρατης για Χαρμιδη
«Φιλία θερμή ανεπτύχθη μεταξύ των δύο τούτων ανδρών (του Σόλωνος και του Πεισιστράτου) ένεκα της συγγενείας των, αυτή δε η φιλία έγινεν εγκαρδιωτέρα και λόγω της ευφυΐας και της ωραιότητος του Πεισιστράτου, διότι, καθώς λέγουν μερικοί, ο Σόλων διετέθη ερωτικώς προς αυτόν (...ερωτικώς τον Πεισίστρατον ασπαζομένου τού Σόλωνος...)» (Πλούταρχου, Σόλων, 1)
Αυτο που εβαλες πριν
Οι μεν άλλοι Έλληνες λοιπόν ή συναναστρέφονται με άντρες και παιδιά έχοντας σχέσεις ερωτικές μεταξύ τους, όπως οι Βοιωτοί,και απολαμβάνουν την ομορφιά ενός νέου ανθρώπου κάνοντας του δώρα,όπως οι Ηλείοι.Υπάρχουν και μερικοί που εμποδίζουν εντελώς τους εραστές από του να έρχονται σε επαφή με τα παιδιά. Ο Λυκούργος όμως παίρνοντας αντίθετες αποφάσεις και στις δυο αυτές λύσεις,αν μεν κάποιος προσπαθούσε ν'αποκτήσει άψογο φίλο και να έχει σχέσεις, υπό την προϋπόθεση ότι αυτός είναι προικισμένος με αρετές και ότι έχει θαυμάσει το ψυχικό κάλλος του παιδιού, επιδοκίμαζε αυτού του είδους τη σχέση
Τον φαιδρο που σχολιασες πριν
"Αλλωστε πολλοί άπ' δσους κατέχονται άπά έρωτα ποθοΰν τά σώμα πρίν ακόμα μάθουν τά χαρακτήρα καί πριν γνωρίσουν καλά καί ταλλα οίκογενειακά του."Ωστεείναι άδηλο δν καί τότε θά θελήσουν νά τους είναι ακόμα φίλοι, δταν σβύσουν τήν επιθυμία των. Αντίθετα, γι' αυτούς πού δέν κατέχονται άπά έρωτα, καί οντάς άπά πριν φίλοι ανα
μεταξύ των, έκαναν αυτά, δέν είναι φυσικά νά τους μειώνουν τή φιλία εκείνα πού θά τους ευφραίνουν, άλλα ϊοια -ϊσια αυτά θά τους μείνουν ενθύμια γιά δσαμέλλουννά γίνουν. Καί νά περιμένης πώς θά γίνης καλύτερος δν ακούσης έμενα (φαιδρος 233e)
Πριν αναλυσεις, να σου πω οτι εμενα προσωπικα αυτα που λεει απο πανω( και εννοειται οτι η αρχαια ελληνικη γραμματεια ειναι γεματη τετοια), δεν μου φαινεται για φιλια ουτε καν "πλατωνικη" με την συγχρονη εννοια. Ζηλειες, αποκλειστικοτητες, θαυμασμος για το σωμα κλπ δινουν μια σεξουαλικη χροια, δεν νομιζεις;
Για να καταλαβω, η θεση σου ειναι οτι στην αρχαια ελλαδα ηταν πανω κατω οπως σημερα;
Επισης τα λινκ που εβαλα εχουν αρκετες πηγες για να βγαλει κανεις τα δικα του συμπερασματα. Αντιθετα οι χρηστες που απαντησαν αρκεστηκαν στο
Αυτα τα λεει χριστιανος
οι χριστιανοι ειναι αναξιοπιστοι
Αρα αυτα που λενε δεν ειναι σωστα
Το θεμα νομιζω ειναι να βρουμε τι γινονταν, οχι να ερθουμε ετοιμοι με αποψη και να ψαχνουμε πηγες για να την στηριξουν