Και ο αγώνας γυμνών ανδρών το ποιος θα ρίξει τον άλλο κάτω, είναι το ποιος θα πηδήξει τον άλλο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Λέτε οι αγώνες πάλης που τους ξεκίνησαν οι αρχαίοι, να είναι καμουφλαρισμένοι ερωτικοί αγώνες;
Και ο αγώνας γυμνών ανδρών το ποιος θα ρίξει τον άλλο κάτω, είναι το ποιος θα πηδήξει τον άλλο.
Και ο αγώνας γυμνών ανδρών το ποιος θα ρίξει τον άλλο κάτω, είναι το ποιος θα πηδήξει τον άλλο.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δες αυτό, είναι καλή μετάφραση και βατό.Φινγκόλφιν έγραψε: 09 Μάιος 2018, 17:37Πού, στο Συμπόσιο; Πολύ αμφιβάλλω ότι ολόκληρο το σύνολο των κλασικιστών πάσχουν από άγνοια ή συνωμοσιολογούν για να αμαυρώσουν την αρχαία Ελλάδα (αν μη τι άλλο αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι φαν της), αλλά θα κάτσω να το διαβάσω, καλό θα μου κάνει ούτως ή άλλως.Isomnia έγραψε: 09 Μάιος 2018, 17:20Πρέπει να ανατρέξεις στον Πλάτωνα και στον διαχωρισμό μεταξύ επίγειου και επουράνιου έρωτος.
Αυτό ακριβώς είναι το σημείο το οποίο πολλοί δεν λαμβάνουν καν υπ' όψιν λόγω άγνοιας είτε επιλέγουν να το αψηφούν για τους δικούς τους λόγους και σκοπιμότητες αδιάφορες του παρόντος.
«Περί Έρωτος και Ηδονής»
2epal-esp-n-ionias.att.sch.gr/wp-content/uploads/2010/04/Symposio.doc
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
-
fagano3
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Saliveros έγραψε: 09 Μάιος 2018, 17:40Προφανώς.fagano3 έγραψε: 09 Μάιος 2018, 17:35 Μα δεν διαφωνει κανεις οτι υπηρχαν και τοτε ομοφυλοφιλοι.Θα ηταν παραλογο να μην υπαρχουν οπως θα ηταν παραλογο να ηταν ολοι ομοφυλοφιλοι οπως προσπαθουν να μας πεισουν.
Άλλωστε, αν ήταν όλοι, δεν θα ήμασταν σήμερα εδώ να το συζητάμε!![]()
Αυτο θα μπορουσε να γινει μεχρι ενος βαθμου με την εννοια οτι θα πηδουσαν για τεκνοποιηση.
Αυτο που δεν θα γινοταν ηταν να παντρευονται και συγχρονως να εχουν παλακιδες και εταιρες.
Μπορεις να πηδας την γυναικα σου για κοινωνικους σκοπους,καλα αυτο γινεται και τωρα μετα απο καποια χρονια γαμου, αλλα στην Κορινθο δεν πας για να δεις τον Ισθμο.
Δεν θα λεγαν πυρ γυνη και θαλασσα αλλα πυρ θαλασσα και τζεισον αντιγονη η γοργονα.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Και το ακόντιο; Πού το πας το ακόντιο;Μηχανικός έγραψε: 09 Μάιος 2018, 17:42 Λέτε οι αγώνες πάλης που τους ξεκίνησαν οι αρχαίοι, να είναι καμουφλαρισμένοι ερωτικοί αγώνες;
Και ο αγώνας γυμνών ανδρών το ποιος θα ρίξει τον άλλο κάτω, είναι το ποιος θα πηδήξει τον άλλο.
Πού προσπαθούσαν να το βάλουν; Ε;
Πάνος Σκουρλέτης
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Σε όλα τα αγωνίσματα ήταν γυμνοί για να είναι όλοι ίσοι, να μην υπερτερεί κάποιος λόγω αυτών που θα φορούσε.Μηχανικός έγραψε: 09 Μάιος 2018, 17:42 Λέτε οι αγώνες πάλης που τους ξεκίνησαν οι αρχαίοι, να είναι καμουφλαρισμένοι ερωτικοί αγώνες;
Και ο αγώνας γυμνών ανδρών το ποιος θα ρίξει τον άλλο κάτω, είναι το ποιος θα πηδήξει τον άλλο.![]()
How are Albanians distorting history
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ναι αλλά στην πάλη αγκαλιαζόντουσαν και συμπλέκονταν. 
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Σιγά μην φιλήθηκαν! Ξύλο έριχναν!
How are Albanians distorting history
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Θέλω να σε δω να λες σε έναν σούμο ότι είναι γκέη
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Από πού λες να βγήκε η σουμάδα;
Πάνος Σκουρλέτης
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
How are Albanians distorting history
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Πλάκα κάνω.
Οι αγώνες πάλης και δύναμης μεταξύ των αντρών είναι απομεινάρι από την πάλη των αρσενικών για να διεκδικήσουν τα θηλυκά.
Όπως συμβαίνει με όλα τα αρσενικά ζώα, το ισχυρότερο παίρνει τα θηλυκά.
Όσοι συμμετέχουν σε αγώνες δύναμης είναι άντρες.
Αντίθετα οι γκέι δεν συμμετέχουν σε αγώνες δύναμης.
Οι αγώνες πάλης και δύναμης μεταξύ των αντρών είναι απομεινάρι από την πάλη των αρσενικών για να διεκδικήσουν τα θηλυκά.
Όπως συμβαίνει με όλα τα αρσενικά ζώα, το ισχυρότερο παίρνει τα θηλυκά.
Όσοι συμμετέχουν σε αγώνες δύναμης είναι άντρες.
Αντίθετα οι γκέι δεν συμμετέχουν σε αγώνες δύναμης.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Για εμπειρίες χιλιετιών μιλάμε τώρα:
Η λεγόμενη σουμάδα είναι ένα λευκό αναψυκτικό ποτό, που προέρχεται από γαλάκτωμα αμυγδάλου. Λέγεται επίσης αμυγδαλόπομα. Στην αρχαιότητα ήταν γνωστό ως θιάσιον ή θιάσον (από τα αθάσια, που είναι τα αμύγδαλα) και στους βυζαντινούς χρόνους ως θασόρροφον.
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
- Νταρνάκας
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
- Phorum.gr user: Νταρνάκας
- Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε κυρίως με τη μορφή της παιδεραστίας, όπου οι ρόλοι του εραστή-ενήλικου και του ερωμένου-εφήβου σίγουρα δεν ήταν μόνο σχέση μέντορα και μαθητή, όπως κάποιοι ισχυρίζονται σήμερα, τουλάχιστον όχι σε αρκετές περιπτώσεις. Υπήρχαν δηλαδή πόλεις όπου επιτρεπόταν και η σεξουαλική σχέση μεταξύ τους ενώ αλλού όχι. Μια ματιά μόνο στο παρακάτω απόσπασμα του Ξενοφώντα είναι αρκετά διαφωτιστική:
λεκτέον δέ μοι δοκεῖ εἶναι καὶ περὶ τῶν παιδικῶν ἐρώτων: ἔστι γάρ τι καὶ τοῦτο πρὸς παιδείαν. οἱ μὲν τοίνυν ἄλλοι Ἕλληνες ἢ ὥσπερ Βοιωτοὶ ἀνὴρ καὶ παῖς συζυγέντες ὁμιλοῦσιν, ἢ ὥσπερ Ἠλεῖοι διὰ χαρίτων τῇ ὥρᾳ χρῶνται: εἰσὶ δὲ καὶ οἳ παντάπασι τοῦ διαλέγεσθαι τοὺς ἐραστὰς εἴργουσιν ἀπὸ τῶν παίδων. [13] ὁ δὲ Λυκοῦργος ἐναντία καὶ τούτοις πᾶσι γνούς, εἰ μέν τις αὐτὸς ὢν οἷον δεῖ ἀγασθεὶς ψυχὴν παιδὸς πειρῷτο ἄμεμπτον φίλον ἀποτελέσασθαι καὶ συνεῖναι, ἐπῄνει καὶ καλλίστην παιδείαν ταύτην ἐνόμιζεν: εἰ δέ τις παιδὸς σώματος ὀρεγόμενος φανείη, αἴσχιστον τοῦτο θεὶς ἐποίησεν ἐν Λακεδαίμονι μηδὲν ἧττον ἐραστὰς παιδικῶν ἀπέχεσθαι ἢ γονεῖς παίδων ἢ καὶ ἀδελφοὶ ἀδελφῶν εἰς ἀφροδίσια ἀπέχονται. [14] τὸ μέντοι ταῦτα ἀπιστεῖσθαι ὑπό τινων οὐ θαυμάζω: ἐν πολλαῖς γὰρ τῶν πόλεων οἱ νόμοι οὐκ ἐναντιοῦνται ταῖς πρὸς τοὺς παῖδας ἐπιθυμίαις.
Nομίζω ότι πρέπει να ειπωθεί και αυτό σχετικά με τους παιδικούς έρωτες: διότι αποτελεί κι αυτό μέρος της εκπαίδευσης. Στους άλλους Έλληνες, όπως στους Βοιωτούς, ο άντρας και το αγόρι συζούν σαν ζευγάρι, ενώ άλλοι, όπως οι Ηλείοι, προσπαθούν να κερδίσουν την εύνοια του αγοριού κάνοντάς του διάφορες χάρες. Άλλοι πάλι απαγορεύουν εντελώς τους εραστές να συναναστρέφονται τα αγόρια. Οι νόμοι του Λυκούργου όμως, ήταν αντίθετοι σε όλα αυτά, καθώς γνώριζε ότι αν κάποιος ήταν έντιμος άνθρωπος, θαύμαζε την ψυχή του αγοριού και προσπαθούσε να γίνει αγνός φίλος του και να το συναναστρέφεται, το ενέκρινε αυτό και το θεωρούσε ως την καλύτερη εκπαίδευση. Αν κάποιος όμως φανερά ορεγόταν το σώμα του αγοριού, αυτό σύμφωνα με τη νομοθεσία του θεωρούνταν στη Σπάρτη πάρα πολύ αισχρό και απαγορευόταν να έχουν σχέσεις οι εραστές με τα αγόρια όπως δεν έχουν σεξουαλικές σχέσεις οι γονείς με τα παιδιά τους και τα αδέρφια μεταξύ τους. Δεν απορώ που κάποιοι δεν τα πιστεύουν αυτά, γιατί σε πολλές πόλεις οι νόμοι δεν απαγορεύουν τις ορέξεις για τα παιδιά.
Ξενοφών, Λακεδαιμονίων πολιτεία, 2.12-14
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... hapter%3D2
λεκτέον δέ μοι δοκεῖ εἶναι καὶ περὶ τῶν παιδικῶν ἐρώτων: ἔστι γάρ τι καὶ τοῦτο πρὸς παιδείαν. οἱ μὲν τοίνυν ἄλλοι Ἕλληνες ἢ ὥσπερ Βοιωτοὶ ἀνὴρ καὶ παῖς συζυγέντες ὁμιλοῦσιν, ἢ ὥσπερ Ἠλεῖοι διὰ χαρίτων τῇ ὥρᾳ χρῶνται: εἰσὶ δὲ καὶ οἳ παντάπασι τοῦ διαλέγεσθαι τοὺς ἐραστὰς εἴργουσιν ἀπὸ τῶν παίδων. [13] ὁ δὲ Λυκοῦργος ἐναντία καὶ τούτοις πᾶσι γνούς, εἰ μέν τις αὐτὸς ὢν οἷον δεῖ ἀγασθεὶς ψυχὴν παιδὸς πειρῷτο ἄμεμπτον φίλον ἀποτελέσασθαι καὶ συνεῖναι, ἐπῄνει καὶ καλλίστην παιδείαν ταύτην ἐνόμιζεν: εἰ δέ τις παιδὸς σώματος ὀρεγόμενος φανείη, αἴσχιστον τοῦτο θεὶς ἐποίησεν ἐν Λακεδαίμονι μηδὲν ἧττον ἐραστὰς παιδικῶν ἀπέχεσθαι ἢ γονεῖς παίδων ἢ καὶ ἀδελφοὶ ἀδελφῶν εἰς ἀφροδίσια ἀπέχονται. [14] τὸ μέντοι ταῦτα ἀπιστεῖσθαι ὑπό τινων οὐ θαυμάζω: ἐν πολλαῖς γὰρ τῶν πόλεων οἱ νόμοι οὐκ ἐναντιοῦνται ταῖς πρὸς τοὺς παῖδας ἐπιθυμίαις.
Nομίζω ότι πρέπει να ειπωθεί και αυτό σχετικά με τους παιδικούς έρωτες: διότι αποτελεί κι αυτό μέρος της εκπαίδευσης. Στους άλλους Έλληνες, όπως στους Βοιωτούς, ο άντρας και το αγόρι συζούν σαν ζευγάρι, ενώ άλλοι, όπως οι Ηλείοι, προσπαθούν να κερδίσουν την εύνοια του αγοριού κάνοντάς του διάφορες χάρες. Άλλοι πάλι απαγορεύουν εντελώς τους εραστές να συναναστρέφονται τα αγόρια. Οι νόμοι του Λυκούργου όμως, ήταν αντίθετοι σε όλα αυτά, καθώς γνώριζε ότι αν κάποιος ήταν έντιμος άνθρωπος, θαύμαζε την ψυχή του αγοριού και προσπαθούσε να γίνει αγνός φίλος του και να το συναναστρέφεται, το ενέκρινε αυτό και το θεωρούσε ως την καλύτερη εκπαίδευση. Αν κάποιος όμως φανερά ορεγόταν το σώμα του αγοριού, αυτό σύμφωνα με τη νομοθεσία του θεωρούνταν στη Σπάρτη πάρα πολύ αισχρό και απαγορευόταν να έχουν σχέσεις οι εραστές με τα αγόρια όπως δεν έχουν σεξουαλικές σχέσεις οι γονείς με τα παιδιά τους και τα αδέρφια μεταξύ τους. Δεν απορώ που κάποιοι δεν τα πιστεύουν αυτά, γιατί σε πολλές πόλεις οι νόμοι δεν απαγορεύουν τις ορέξεις για τα παιδιά.
Ξενοφών, Λακεδαιμονίων πολιτεία, 2.12-14
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... hapter%3D2
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Σε αγώνες μαγειρικής όμως;Μηχανικός έγραψε: 09 Μάιος 2018, 18:02 Πλάκα κάνω.
Οι αγώνες πάλης και δύναμης μεταξύ των αντρών είναι απομεινάρι από την πάλη των αρσενικών για να διεκδικήσουν τα θηλυκά.
Όπως συμβαίνει με όλα τα αρσενικά ζώα, το ισχυρότερο παίρνει τα θηλυκά.
Όσοι συμμετέχουν σε αγώνες δύναμης είναι άντρες.
Αντίθετα οι γκέι δεν συμμετέχουν σε αγώνες δύναμης.
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

συκιά
Ο παθητικός ομοφυλόφιλος.
Ο χαρακτηρισμός έχει αρχαιοελληνική προέλευση και δεν αναφέρεται στο κούνημα του δέντρου συκιά (ποιο κούνημα αλήθεια;) όπως λένε πολλοί αλλά στο ότι ο πρωκτός του πούστη, από κάποια στιγμή και μετά, μοιάζει με σύκο.
Ο Borneman («Η πατριαρχία», Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, 2001), ανάμεσα στα άπειρα επίθετα που είχαν οι αρχαίοι Έλληνες για τους παθητικούς ομοφυλόφιλους παραθέτει ως ιδιαίτερα συχνές και τις λέξεις συκέα, συκῆ και συκιδαφόρος (αυτός που έχει σύκωση, δηλαδή αιμορροΐδες)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
...εἰ δὲ μή, κωμῳδία φαίνεται, οἷον ποιεῖ Κλεοφῶν: ὁμοίως γὰρ ἔνια ἔλεγε καὶ εἰ εἴπειεν [ἂν] “πότνια συκῆ”. Αριστοτέλης Ρητορική 3.7
Μετάφραση: ...αλλιώς, το πράγμα γίνεται κωμωδία, όπως στην ποίηση του Κλεοφώνος, που (αναφερόμενος στον Ισοκράτη) χρησιμοποίησε υπονοούμενα όπως το «κυρία συκιά».
https://www.slang.gr/lemma/325-sykia
Πάνος Σκουρλέτης
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 8 Απαντήσεις
- 544 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
-
- 49 Απαντήσεις
- 1314 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
-
- 1 Απαντήσεις
- 488 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης