Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 10:47
Αυτά είναι έργα τέχνης ρε μαλάκα, που να καταλάβουμε εμείς οι εντελώς άτεχνοι; δεν γίνεται, δεν μπορούμε.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αυτά είναι έργα τέχνης ρε μαλάκα, που να καταλάβουμε εμείς οι εντελώς άτεχνοι; δεν γίνεται, δεν μπορούμε.
Δεν μπορείς να πείς ότι κάποιοι βάζουν το εμπόρευμά τους πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Δεν σου το έχουν δω΄σει αυτό το δικαίωμα οι περισσότεροι φορουμίτες (παρά μόνο κάποιοι σκληροί δεξιοί) και εν πάσει περιπτώσει όχι ο Σαλίβερος. Να σου βάλω όμως κι'εγώ ένα δυσκολότερο δίλημμα. Οχι ζωή έναντι περιουσίας, αλλά υγεία (του άλλου) έναντι εισοδήματος γιά επιβίωση. Εδώ τι διαλέγεις;Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 09:12Ειναι ακριβο(σε αντιθεση με το φτηνο) αλλοθι αυτο που λες για την προστασια της ιδιοκτησιας, αλλα παραμενει αλλοθι.
Σε καθε περιπτωση το σωστο ειναι να μιλατε καθαρα. Πειτε πως βαζετε το εμπορευμα σας πανω απο την ανθρωπινη ζωη. Κανεις δεν θα σοκαριστει.
Παρολα αυτα το προβλημα που δημιουργειται οταν σε καιρους ειρηνης τιθεται σε ντιμπειτ το αν η ζωη ειναι το υψιστο αγαθο, ειναι οτι σχετικοποιειται η αξια της.
Και δεν σχετικοποιειται μονο σε συγκριση με τα εμπορευματα του καταστηματαρχη. Διοτι οταν ανοιξεις το κουτι της πανδωρας δεν μπορει να περιμενεις να βγει εξω το ελαχιστο κακο. Θα βγει οτι ειναι να βγει.
Ετσι η ζωη μπορει να εχει μειωμενη αξια απεναντι στην περηφανια. Ποιος εισαι εσυ κυριος που με εθιξες? Την καραμπινα. Μπορει να σχετικοποιειται απεναντι σε μια ηπια αντιδικια. Μου χρωστας λεφτα και δεν τα δινεις. Τα δικαστηρια αργουν, δεν κανουν τιποτα. Δεν με προστατευουν. Το οπλο και γρηγορα.
Και καπως ετσι παμε στη ζουγκλα με τον ταρζαν.
αν τρυπωνε για να προφυλαχθει, θα εμενε εκει μεχρι να ερθει η αστυνομια.Βινόσαυρος έγραψε: 24 Σεπ 2018, 15:10το έχω γράψει πολλές φορές αλλά θα το επαναλάβω αλλη μια,
με βάση το ιστορικό επιθετικών ενεργειών-απειλών εναντίον
εργαζομένων στις κουκλες μη πέσετε από τα σύννεφα αν
δεν τρυπωσε μέσα ο ζακ για άλλους λόγους.
Ναι ρε φίλε, αλλά αυτό θέλει και μισό δράμι κανονικό μυαλό για να το καταλάβεις.Ασέβαστος έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:49αν τρυπωνε για να προφυλαχθει, θα εμενε εκει μεχρι να ερθει η αστυνομια.Βινόσαυρος έγραψε: 24 Σεπ 2018, 15:10το έχω γράψει πολλές φορές αλλά θα το επαναλάβω αλλη μια,Beria έγραψε: 24 Σεπ 2018, 15:03
Πιθανότατα
Υπάρχει, επίσης πιθανότατα, υπέρβαση νόμιμης άμυνας
Αλλά αυτό είναι δουλειά δικαστηρίου να το κρίνει· ούτε γκάλοπ από τηλεπερσόνες, ούτε φορουμικά δικαστήρια, ούτε πορείες αλληλέγγυων
με βάση το ιστορικό επιθετικών ενεργειών-απειλών εναντίον
εργαζομένων στις κουκλες μη πέσετε από τα σύννεφα αν
δεν τρυπωσε μέσα ο ζακ για άλλους λόγους.
Καλό ερώτημα για πολλούς λόγους.Leporello έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:48.
Δεν μπορείς να πείς ότι κάποιοι βάζουν το εμπόρευμά τους πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Δεν σου το έχουν δω΄σει αυτό το δικαίωμα οι περισσότεροι φορουμίτες (παρά μόνο κάποιοι σκληροί δεξιοί) και εν πάσει περιπτώσει όχι ο Σαλίβερος. Να σου βάλω όμως κι'εγώ ένα δυσκολότερο δίλημμα. Οχι ζωή έναντι περιουσίας, αλλά υγεία (του άλλου) έναντι εισοδήματος γιά επιβίωση. Εδώ τι διαλέγεις;
κατι που δεν εχουμε γνωση και δεν εχει εξεταστει ακομη, ειναι ο ηχος, τα λογια. βλεπουμε βουβα βιντεο.vatraxos έγραψε: 24 Σεπ 2018, 15:28
Καλά. Κράτησε σημειώσεις, στο δικαστήριο θα έρθει σε πολύ δύσκολη θέση να αποδείξει νόμιμη άμυνα ακριβώς για το λόγο ότι είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί.
Saliveros έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:32Μίλα όμως κι εσύ καθαρά, μη ντρέπεσαι.Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 09:12Ειναι ακριβο(σε αντιθεση με το φτηνο) αλλοθι αυτο που λες για την προστασια της ιδιοκτησιας, αλλα παραμενει αλλοθι.Saliveros έγραψε: 25 Σεπ 2018, 08:18Spoiler
Εγώ είναι ένας νοικυραίος (είχα τη φασιστική έμπνευση να έχω παντρευτεί, με 2 παιδιά και 2 εγγόνια) μικροκαταστηματάρχης στην περιοχή Ομονοίας, γνωστός φασίστας (σύμφωνα με το 49% των χρηστών του Φόρουμ) και εαμοβούργαρος (σύμφωνα με άλλο ένα 49%), χωρίς κάμερα έξω από το μαγαζί μου.
(hint, hint προς επίδοξους επισκέπτες)
Δεν συμπαθώ πάρα πολύ τους διαρρήκτες, μπουκαδόρους και ένοπλους ληστές![]()
(ακόμα κι αν είναι πολιτικοποιημένα σκεπτόμενα τέκνα ηλιθίων προέδρων Βουλής)
Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα πρεζόνια, αθώα θύματα της κακούργας κοινωνίας που έδεσε μια νυχτιά χειροπόδαρα αυτά τα γλυκά, συνειδητοποιημένα και άκακα πλάσματα και τους έκανε με το ζόρι ενέσεις ηρωΐνης ώστε να τα τα μετατρέψει παρά τη θέλησή τους σε άβουλα πιόνια του λευκού θανάτου.
(ιδίως τα πρεζόνια καλών οικογενειών, που δεν είχαν ιδέα ότι η ντρόγκα δημιουργεί εθισμό).
Μου έχουν σπάσει νύχτα τις βιτρίνες 3-4 φορές στο παρελθόν, κλέβοντας ασήμαντα είναι η αλήθεια ποσά (τα εκατομμύρια των εισπράξεων περνά 3 φορές την ημέρα το σικιούριτυ και τα μαζεύει).
Δεν μου έχει τύχει να βρεθώ αντιμέτωπος με κάποιο από αυτά τα δυστυχισμένα ναυάγια του καπιταλισμού. Απλώς πέρασα μαγευτικές νύχτες φυλώντας το σπασμένο μαγαζί, μέχρι να έρθει την άλλη μέρα ο τζαμάς.
Αν είχα προφτάσει κάποιο απ' αυτά μέσα στο μαγαζί, πριν αποχωρήσει με τα απαλλοτριωθέντα, δηλώνω υπεύθυνα ότι είτε θα είχα σπάσει το ρεκόρ σπριντ προς όλες τις κατευθύνσεις, είτε θα είχα τείνει χείρα βοηθείας, προτείνοντάς του την άγαμη κόρη μου ως σύζυγο.
Παρόλα ταύτα, κατανοώ κάπως την ψυχοσύνθεση κάποιου μεγαλοκοσμηματοπώλη της πολυτελέστατης οδού Γλάδστωνος (ή Γλαδστώνος, σύμφωνα με εκφωνήτρια της TV) που, χρωστώντας πιθανότατα τα κέρατά του σε προμηθευτές, Εφορία, ΙΚΑ κλπ, έχοντας 5-6 μεταχρονολογημένες επιταγές να τρέχουν, βρίσκει ένα ρεμάλι να του έχει σπάσει τις βιτρίνες και να προσπαθεί να την κοπανήσει και προσπαθεί να το εμποδίσει.
Ε, είναι ηλίου φαεινότερον πως πρόκειται για ματοβοαμμένο νεοναζί που διψά για αίμα
Σε καθε περιπτωση το σωστο ειναι να μιλατε καθαρα. Πειτε πως βαζετε το εμπορευμα σας πανω απο την ανθρωπινη ζωη. Κανεις δεν θα σοκαριστει.
Εγώ τα έγραψα, όχι κάποια συμμορία.
Σε ποιούς αναφέρεσαι;
Ποιά Πανδώρα; Ποιό όπλο; Ποιός Ταρζάν;Παρολα αυτα το προβλημα που δημιουργειται οταν σε καιρους ειρηνης τιθεται σε ντιμπειτ το αν η ζωη ειναι το υψιστο αγαθο, ειναι οτι σχετικοποιειται η αξια της.
Και δεν σχετικοποιειται μονο σε συγκριση με τα εμπορευματα του καταστηματαρχη. Διοτι οταν ανοιξεις το κουτι της πανδωρας δεν μπορει να περιμενεις να βγει εξω το ελαχιστο κακο. Θα βγει οτι ειναι να βγει.
Ετσι η ζωη μπορει να εχει μειωμενη αξια απεναντι στην περηφανια. Ποιος εισαι εσυ κυριος που με εθιξες? Την καραμπινα. Μπορει να σχετικοποιειται απεναντι σε μια ηπια αντιδικια. Μου χρωστας λεφτα και δεν τα δινεις. Τα δικαστηρια αργουν, δεν κανουν τιποτα. Δεν με προστατευουν. Το οπλο και γρηγορα.
Και καπως ετσι παμε στη ζουγκλα με τον ταρζαν.
Κράταγε καραμπίνα ο φασίστας οικογενειάρχης και την έκρυψε πριν από το βίντεο;
Καλό το μελόδραμα, δε λέω, αλλά χρειάζεσαι κάποια μαθήματα τεχνικής. Έχεις μέλλον πάντως.
Κι ο Φώσκωλος κάπως έτσι ξεκίνησε.
Δεν ηξερα οτι επρεπε να επιχειρηματολογω πανω σε καθε φωσκολιαδα που γραφουν ρομαντικες πσυχες, για να καταδειχθει οτι ειναι ακριβως αυτο.Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:43Για να το λες εσυ ετσι θα ειναι. Εξαλλου τα επιχειρηματα σου τσακιζουν κοκκαλα.Lord Snow έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:40κολοκυθιαNamrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 09:48
Καταρχας οσοι ειμαστε εναντιον της αυτοδικιας δεν βραζουμε στο ιδιο καζανι εκτος και αν νομιζεις οτι ο νανος και εγω πχ, μοιραζομαστε το ιδιο συστημα αξιων.
Επισης καποιοι μπορει να ειναι κατα της αυτοδικιας και υπερ του πρεζα και αλλοι κατα της αυτοδικιας και κατα του πρεζακια.
Εγω ανηκω στην τελευταια κατηγορια και θεωρω τον πρεζακια ενα λουμπεν στοιχειο που εκανε λαθος. Λαθος ομως εκανε και ο μαγαζατορας που δεν ειχε προβλημα να κλωτσαει τη μουρη του πρεζακια πανω στο γεματο γυαλια εδαφος.
Για τη βια και την επανασταση που ρωταει ο αλλος, εχω γραψει ενα σεντονι ειδικα γι αυτο.
Εγω δεν αποστρεφομαι τη βια. Θεωρω τη βια αναποσπαστο και ακομα και αναγκαιο κομματι των ταξικων κοινωνιων. Ξερω πως ασκειται καθημερινα γυρω μας ή και πανω μας, ομως διακρινω διαβαθμισεις στην εννοια. Η επαναστατικη βια οπως εχω γραψει ειναι φυσικη βια μεγαλης κλιμακας που ασκειται σε εμπολεμες ή σχεδον εμπολεμες περιοδους.
Ειναι επισης βια κοινωνικου χαρακτηρα, δηλαδη ειναι φυσικη βια σε κλιμακα "ταξη εναντιον ταξης". Αλλα ακομα και αυτη η φυσικη βια, που ειναι μεγαλων διαστασεων και ασκειται χαριν της κοινωνικης προοδου ( και οχι για να σωθουν τα εμπορευματα του κυρ σαββα), κατα παρομοιο τροπο που κοπηκαν αναριθμητα κεφαλια στη γαλλικη επανασταση, πρεπει κατα το δυνατον να ασκειται για μικρο χρονικο διαστημα και συγκεντρωμενα. Διοτι η φυσικη βια ακομα και σε εμπολεμες καταστασεις φερει καταστρεπτικα αποτελεσματα οχι μονο σε ανθρωπους αλλα και σε υποδομες.
Σε μη εμπολεμες περιοδους που υπαρχει σχετικη ισορροπια στην κοινωνια και οχι αποσταθεροποιηση η φυσικη βια και ειδικα απο τους πολιτες ειναι ανεπιτρεπτη γιατι οδηγει σε ζουγκλοποιηση.
Στον πολεμο αυτη η αποσταθεροποιηση ηδη υπαρχει. Σημερα δεν υπαρχει τετοια ανισορροπια και το να υποστηριζουμε οτι πρεπει να δημιουργηθει και να διαλυσει τη λειτουργικοτητα της κοινωνικης δομης οδηγωντας σε γενικευμενη ανασφαλεια, απλα και μονο επειδη θελουμε να υποστηριξουμε το δικαιωμα του καταστηματαρχη να το παιζει βιτζιλαντης, ειναι βαθια παραλογο.
Να μην έχεις καμιά αμφιβολία φίλε, τι επειδή είναι ηλικιωμένος; οι ηλικιωμένοι δεν είναι φασίστες; δεν βάζουν την περιουσία τους πάνω από την ανθρώπινη ζωή; όχι;Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:00Saliveros έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:32Μίλα όμως κι εσύ καθαρά, μη ντρέπεσαι.Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 09:12
Ειναι ακριβο(σε αντιθεση με το φτηνο) αλλοθι αυτο που λες για την προστασια της ιδιοκτησιας, αλλα παραμενει αλλοθι.
Σε καθε περιπτωση το σωστο ειναι να μιλατε καθαρα. Πειτε πως βαζετε το εμπορευμα σας πανω απο την ανθρωπινη ζωη. Κανεις δεν θα σοκαριστει.
Εγώ τα έγραψα, όχι κάποια συμμορία.
Σε ποιούς αναφέρεσαι;
Ποιά Πανδώρα; Ποιό όπλο; Ποιός Ταρζάν;Παρολα αυτα το προβλημα που δημιουργειται οταν σε καιρους ειρηνης τιθεται σε ντιμπειτ το αν η ζωη ειναι το υψιστο αγαθο, ειναι οτι σχετικοποιειται η αξια της.
Και δεν σχετικοποιειται μονο σε συγκριση με τα εμπορευματα του καταστηματαρχη. Διοτι οταν ανοιξεις το κουτι της πανδωρας δεν μπορει να περιμενεις να βγει εξω το ελαχιστο κακο. Θα βγει οτι ειναι να βγει.
Ετσι η ζωη μπορει να εχει μειωμενη αξια απεναντι στην περηφανια. Ποιος εισαι εσυ κυριος που με εθιξες? Την καραμπινα. Μπορει να σχετικοποιειται απεναντι σε μια ηπια αντιδικια. Μου χρωστας λεφτα και δεν τα δινεις. Τα δικαστηρια αργουν, δεν κανουν τιποτα. Δεν με προστατευουν. Το οπλο και γρηγορα.
Και καπως ετσι παμε στη ζουγκλα με τον ταρζαν.
Κράταγε καραμπίνα ο φασίστας οικογενειάρχης και την έκρυψε πριν από το βίντεο;
Καλό το μελόδραμα, δε λέω, αλλά χρειάζεσαι κάποια μαθήματα τεχνικής. Έχεις μέλλον πάντως.
Κι ο Φώσκωλος κάπως έτσι ξεκίνησε.
Εσυ το εγραψες και εσενα παρεθεσα αλλα υπαρχουν κι αλλοι στο νημα που εξεφρασαν παρομοιες αποψεις. Ετσι ενω ξεκαθαρα απευθυνομαι και σε εσενα, παραλληλα απευθυνομαι και στους ομοιδεατες που παρελασαν απο δω.
Κατα τα λοιπα για τις αηδιες που γραφεις για το φωσκολο κλπ. Σε συνεχομενα ποστ εχω τονισει οτι εκκινω με αφορμη το θεμα για να εκφρασω κατι γενικοτερο. Αυτο που με απασχολει δεν ειναι τοσο ο ζακ οσο το τι θα γινει αν η αυτοδικια γινει μερος της ευρυτερης κουλτουρας με αλλοθι οτι η αστυνομια δεν κανει καλα τη δουλεια της. Θα συνηθισουμε τοσο τη βια ωστε να βγαζουμε καραμπινα για απλες διενεξεις? Ειμαστε ηδη σαυτο το δρομο? Το κυμα συμπαραστασης σε εναν ανθρωπο που πατουσε το κεφαλι ενος εξουδετερωμενου πρεζακιου στα γυαλια, ισως δειχνει αυτο. Οπως και η εν ψυχρω εκτελεση αοπλου αν θυμαμαι καλα κλεφτη απο παππου κυνηγο. Σ αυτο το πλαισιο εγινε η τοποθετηση μου.
Και μην ανησυχεις για την τεχνικη μου. Μπορει να παιρνει βελτιωση αλλα οπως και να χει, ακομα και ετσι τα φασιστοειδη τα βαζω κατω. Τωρα δεν μιλαω για σενα. Νομιζω δηλαδη...
ΑυτοΑσέβαστος έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:59κατι που δεν εχουμε γνωση και δεν εχει εξεταστει ακομη, ειναι ο ηχος, τα λογια. βλεπουμε βουβα βιντεο.vatraxos έγραψε: 24 Σεπ 2018, 15:28
Καλά. Κράτησε σημειώσεις, στο δικαστήριο θα έρθει σε πολύ δύσκολη θέση να αποδείξει νόμιμη άμυνα ακριβώς για το λόγο ότι είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί.
αλλο πραγμα να παρακαλουσε κλαιγοντας να τον αφησουν να φυγει, και αλλο να απειλουσε οτι θα βγει εξω και θα τους σφαξει ολους.
Εγω διαλεγω η αντιμετωπιση καθε απειλης(ενος κλεφτη πχ) να ειναι ενδεδειγμενη και αναλογη με το μεγεθος της απειλης.Leporello έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:48Δεν μπορείς να πείς ότι κάποιοι βάζουν το εμπόρευμά τους πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Δεν σου το έχουν δω΄σει αυτό το δικαίωμα οι περισσότεροι φορουμίτες (παρά μόνο κάποιοι σκληροί δεξιοί) και εν πάσει περιπτώσει όχι ο Σαλίβερος. Να σου βάλω όμως κι'εγώ ένα δυσκολότερο δίλημμα. Οχι ζωή έναντι περιουσίας, αλλά υγεία (του άλλου) έναντι εισοδήματος γιά επιβίωση. Εδώ τι διαλέγεις;Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 09:12Ειναι ακριβο(σε αντιθεση με το φτηνο) αλλοθι αυτο που λες για την προστασια της ιδιοκτησιας, αλλα παραμενει αλλοθι.
Σε καθε περιπτωση το σωστο ειναι να μιλατε καθαρα. Πειτε πως βαζετε το εμπορευμα σας πανω απο την ανθρωπινη ζωη. Κανεις δεν θα σοκαριστει.
Παρολα αυτα το προβλημα που δημιουργειται οταν σε καιρους ειρηνης τιθεται σε ντιμπειτ το αν η ζωη ειναι το υψιστο αγαθο, ειναι οτι σχετικοποιειται η αξια της.
Και δεν σχετικοποιειται μονο σε συγκριση με τα εμπορευματα του καταστηματαρχη. Διοτι οταν ανοιξεις το κουτι της πανδωρας δεν μπορει να περιμενεις να βγει εξω το ελαχιστο κακο. Θα βγει οτι ειναι να βγει.
Ετσι η ζωη μπορει να εχει μειωμενη αξια απεναντι στην περηφανια. Ποιος εισαι εσυ κυριος που με εθιξες? Την καραμπινα. Μπορει να σχετικοποιειται απεναντι σε μια ηπια αντιδικια. Μου χρωστας λεφτα και δεν τα δινεις. Τα δικαστηρια αργουν, δεν κανουν τιποτα. Δεν με προστατευουν. Το οπλο και γρηγορα.
Και καπως ετσι παμε στη ζουγκλα με τον ταρζαν.
Αν καταλαβεις οτι καποιος σου παιρνει το προρτοφολι απο την τσεπη πως αντιδρας ; Θα χρησιμοποιησεις βια ή οχι ;Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:11 Εγω διαλεγω η αντιμετωπιση καθε απειλης(ενος κλεφτη πχ) να ειναι ενδεδειγμενη και αναλογη με το μεγεθος της απειλης.
Δεν ειναι θεωρητικες μαλακιες απλα δεν εχεις νιωσει. Φυσικα και οταν αναψει η βια σε ευρεια κλιμακα πολλα πραγματα δεν ειναι ελεγχομενα, αλλα αυτο δεν σημαινει πως ολα ειναι ενας χυλος και πως μεσω της βιας δεν προωθειται πολλες φορες ενας προοδευτικος κοινωνικος σκοπος. Στη γαλλικη επανασταση αυτο εγινε, μεσα σε ενα επιμερους χαοτικο περιβαλλον οπου κεφαλια επεφταν και λογω προσωπικων αντιπαθειων κλπ. Στην ρωσικη επανασταση το ιδιο.Lord Snow έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:02Δεν ηξερα οτι επρεπε να επιχειρηματολογω πανω σε καθε φωσκολιαδα που γραφουν ρομαντικες πσυχες, για να καταδειχθει οτι ειναι ακριβως αυτο.
Απαξ και ξεκινησει το πανηγυρι της βιας, ολα παιζουν μεσα. Δεν υπαρχουν διαιτητες να εμποδισουν αυτον που παει να σκοτωσει απο προσωπικη εμπαθεια. Σταματα τις θεωρητικες μαλακιες.
Όταν βγαίνει μαχαίρι, υπάρχει απειλή.Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:11
Εγω διαλεγω η αντιμετωπιση καθε απειλης(ενος κλεφτη πχ) να ειναι ενδεδειγμενη και αναλογη με το μεγεθος της απειλης.
Και επειδη τετοιες αποφασεις δεν μπορουν να τις παρουν οι πολιτες, ο θεος εφτιαξε την αστυνομια.
Δώσε κι άλλες λεπτομέρειες, ο ληστής είναι κανονικός ληστής; είναι ο γιος του Βούτση που κάνει απαλλοτρίωση από πλούσιο για να τα δώσει στους φτωχούς; είναι άνθρωπος με μαχαίρι και με ανθρώπινα δικαιώματα μέλος της λτζβτγ+++ κοινότητας; τι; έτσι σκέτα δεν γίνεται.