!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 15891
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug »

Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 23:20
OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 20:29
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:08

Τα έχεις μπλέξει στο μυαλό σου. Φυσικά και δεν έχεις δικαίωμα να πάρεις ένα σασί και να πας να αλλάξεις τη μηχανή του γιατί έτσι. Θα πρέπει να αλλάξεις μαζί και ο όλα τα χαρτιά του οχήματος και να αλλάξει προφανώς και η άδεια κυκλοφορίας. Από τη στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους θα πρέπει να υπακούει σε κανόνες, κανόνες ασφαλείας, κανόνες κατασκευής, κανόνες ΚΟΚ, κατανάλωσης και πολλούς άλλους κανόνες που υπάρχει λόγος που δημιουργήθηκαν. Στο χωράφι σου μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. Όχι όμως σε δημόσιο δρόμο.

Και για να στο θέσω αλλιώς. Το κράτος θα έπρεπε να απαγορεύσει την ασφάλιση οχημάτων από μία ηλικία και πάνω, ή τουλάχιστον να είναι ασύμφορη, και αντιστοίχως να κόβονται στο ΚΤΕΟ. Και χωρίς ασφάλεια και ΚΤΕΟ απλά απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν.

Δε μπορεί να βγαίνεις και να λες ότι και όχημα με 1.000.000 επιτρέπεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Δεν είναι μουσείο οι δρόμοι.

Πρώτον, υπάρχουν οχήματα που κάνουν 1.000.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια - πολλά επαγγελματικά δηλαδή. Άρα είναι για το μουσείο οχήματα 10 ετών;
Δεύτερον, πολλοί δεν έχουν τα χρήματα να τα αλλάξουν - π.χ. ιδιόκτητες νταλίκες. Αυτές μπορεί να κάνουν πάνω από 2.000.000 χιλιόμετρα σε 10-15 χρόνια, πριν δουν ότι δεν πάει άλλο. Είναι και αυτές για μουσείο ε;
Τρίτον, δεν το έπιασες όταν έγραφα για αλλαγή κινητήρα. Εάν βάλω κινητήρα ηλεκτρικό, νόμιμα, στο 10ετίας όχημα μου, πόσα χιλιόμετρα μπορώ να κάνω; 1.000.000; 2.000.000;
Για να θέσουμε πιο απλά: πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ένα ηλεκτρικό βαν πριν το θεωρήσεις "για το μουσείο";
Τέταρτον, ξεχνάς τα συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία - δια νόμου!!! - μπορούν να κυκλοφορούν άνετα στους ελληνικούς δρόμους. Άρα εάν εγώ πάρω ένα αμάξι 60 ετών, μπορώ άνετα να το κυκλοφορώ και κανείς δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα!!!

Τέλος ξεχνάς βολικά ότι τα αυτοκίνητα 15 και 20 ετών δεν υπάρχουν γιατί είναι ανώμαλοι οι κάτοχοι τους - υπάρχουν γιατί δεν υπάρχει χρήμα να το αλλάξουν!!! Οπότε τι λες σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν το αυτοκίνητο κυρίως για να πηγαίνουν στη δουλειά τους; Κόψε το λαιμό σου ρε καθίκι να πάρεις ένα νέο αμάξι με το αίμα σου;
Θα πρέπει να καταλάβεις κάποια στιγμή, ότι πόλεις σαν την Αθήνα δημιουργήθηκαν χάρη στο χρήμα που έπεσε σαν μίζα στις κυβερνήσεις από τους πετρελαιάδες και τους εισαγωγείς αυτοκινήτων. Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο στην Αθήνα, οι δουλειές που μπορείς να βρεις περιορίζονται πάρα πολύ...

.
Πρώτον, αν ένα όχημα κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο απλά το τέλος του κύκλου ζωής έρχεται πιο γρήγορα από ένα άλλο όχημα που δεν κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα. Απλή λογική.
Δεύτερον, ομολογουμένως παντού στον κόσμο ο μέσος όρος ηλικίας στις νταλίκες είναι μεγαλύτερος από το μέσο όρο ηλικίας των ΙΧ. Όμως και σε αυτές ο κύκλος ζωής τους κάποτε τελειώνει. Δε μπορεί στην Ελλάδα να περιμένεις κάποιος ότι θα βγάλει 40 χρόνια εργασίας με την ίδια νταλίκα. Δεν γίνεται. Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας τους στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη. Και είναι πολλά. Για αυτό και έχεις και περισσότερα ατυχήματα σε σχέση άλλες χώρες. Η τεχνολογία και η ζωή προχωράει. Δεν μπορεί να μένουμε σε τεχνολογίες 30 ετών πίσω. Ή να βγαίνει κανείς και να γκρινιάζει που δεν παίζει η 30 ετών τηλεόραση του επειδή άλλαξε δια νόμου το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό.
Τρίτον. Όχι δεν το έπιασα. Ή καλύτερα εσύ δεν το έπιασες. Ο κινητήρας του ηλεκτρικού δεν είναι κάτι που προσαρμόζεται σε ένα βενζινοκίνητο. Αλλά δεν έχει και σημασία. Ένα παλιό αυτοκίνητο παραμένει παλιό ακόμη και του αλλάξεις ταπετσαρία.
Τέταρτον, δε μιλάμε για τα συλλεκτικά ή ιστορικά οχήματα. Αυτά πληρούν κάποια στάνταρ. Και είναι ελάχιστα ως προς το σύνολο του στόλου. Υποθέτω αν ήταν πολλά δε θα ήταν ιστορικά ή συλλεκτικά.

Απλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι είναι δικό σου πρόβλημα το παλιό όχημα και όχι της κοινωνίας. Είναι δικό σου πρόβλημα ότι επέλεξες να ζεις σε μια πόλη δίχως πάρκινγκ, μια εργασία μακριά από το σπίτι σου και ότι δε θέλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.
Παλιά αυτοκίνητα τέλος. Δε θα αναπνέουμε τον καρκίνο σας, δε θα μποτολιαριζόμαστε επειδή χάλασε το σαπάκι σας. Δε θα φοβόμαστε να κυκλοφορούμε έξω επειδή μπορεί να μην πιάσουν τα φρένα σας.
Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Imperium
Δημοσιεύσεις: 5625
Εγγραφή: 23 Απρ 2020, 12:47

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Imperium »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06
Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 08:54

Όταν γράφω με επιχειρήματα τα οποία δεν αμφισβητούνται εσύ και όσοι έχουν την ίδια άποψη με εσένα δεν καταλαβαίνετε. Οπότε μιλάω στη γλώσσα σας. Έρχεται φόρος για τα σαπάκια σας. Αν δεν σας αρέσει υπάρχει και το λεωφορείο. Σε είναι σε ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή παλαιού οχήματος...
Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.
Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.
Εφ όσον το όχημα είναι ασφαλές, δεν τίθεται θέμα κι ας είναι 100 χρονών.

Μάλιστα με τις ηλεκτρικές βλακείες που τα έχουν κάνει Christine, παίζει τα παλιά να είναι πολύ πιο ασφαλή απ' τα καινούργια.

Το ότι εσύ αισθάνεσαι να απειλείται η ύπαρξή σου από κάτι που δεν συμμορφώνεται σε τρισάθλια καταναλωτικά πρότυπα, μόνο για το δικό σου ποιόν μας λέει κάτι.

Μάλιστα - αν όπως μας λες - "οι δρόμοι δεν είναι μουσεία", σε εσένα πρώτα-πρώτα πρέπει να απαγορευθεί η κυκλοφορία, απολυταρχικό απολίθωμα.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:39
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 23:20
OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 20:29


Πρώτον, υπάρχουν οχήματα που κάνουν 1.000.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια - πολλά επαγγελματικά δηλαδή. Άρα είναι για το μουσείο οχήματα 10 ετών;
Δεύτερον, πολλοί δεν έχουν τα χρήματα να τα αλλάξουν - π.χ. ιδιόκτητες νταλίκες. Αυτές μπορεί να κάνουν πάνω από 2.000.000 χιλιόμετρα σε 10-15 χρόνια, πριν δουν ότι δεν πάει άλλο. Είναι και αυτές για μουσείο ε;
Τρίτον, δεν το έπιασες όταν έγραφα για αλλαγή κινητήρα. Εάν βάλω κινητήρα ηλεκτρικό, νόμιμα, στο 10ετίας όχημα μου, πόσα χιλιόμετρα μπορώ να κάνω; 1.000.000; 2.000.000;
Για να θέσουμε πιο απλά: πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ένα ηλεκτρικό βαν πριν το θεωρήσεις "για το μουσείο";
Τέταρτον, ξεχνάς τα συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία - δια νόμου!!! - μπορούν να κυκλοφορούν άνετα στους ελληνικούς δρόμους. Άρα εάν εγώ πάρω ένα αμάξι 60 ετών, μπορώ άνετα να το κυκλοφορώ και κανείς δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα!!!

Τέλος ξεχνάς βολικά ότι τα αυτοκίνητα 15 και 20 ετών δεν υπάρχουν γιατί είναι ανώμαλοι οι κάτοχοι τους - υπάρχουν γιατί δεν υπάρχει χρήμα να το αλλάξουν!!! Οπότε τι λες σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν το αυτοκίνητο κυρίως για να πηγαίνουν στη δουλειά τους; Κόψε το λαιμό σου ρε καθίκι να πάρεις ένα νέο αμάξι με το αίμα σου;
Θα πρέπει να καταλάβεις κάποια στιγμή, ότι πόλεις σαν την Αθήνα δημιουργήθηκαν χάρη στο χρήμα που έπεσε σαν μίζα στις κυβερνήσεις από τους πετρελαιάδες και τους εισαγωγείς αυτοκινήτων. Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο στην Αθήνα, οι δουλειές που μπορείς να βρεις περιορίζονται πάρα πολύ...

.
Πρώτον, αν ένα όχημα κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο απλά το τέλος του κύκλου ζωής έρχεται πιο γρήγορα από ένα άλλο όχημα που δεν κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα. Απλή λογική.
Δεύτερον, ομολογουμένως παντού στον κόσμο ο μέσος όρος ηλικίας στις νταλίκες είναι μεγαλύτερος από το μέσο όρο ηλικίας των ΙΧ. Όμως και σε αυτές ο κύκλος ζωής τους κάποτε τελειώνει. Δε μπορεί στην Ελλάδα να περιμένεις κάποιος ότι θα βγάλει 40 χρόνια εργασίας με την ίδια νταλίκα. Δεν γίνεται. Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας τους στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη. Και είναι πολλά. Για αυτό και έχεις και περισσότερα ατυχήματα σε σχέση άλλες χώρες. Η τεχνολογία και η ζωή προχωράει. Δεν μπορεί να μένουμε σε τεχνολογίες 30 ετών πίσω. Ή να βγαίνει κανείς και να γκρινιάζει που δεν παίζει η 30 ετών τηλεόραση του επειδή άλλαξε δια νόμου το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό.
Τρίτον. Όχι δεν το έπιασα. Ή καλύτερα εσύ δεν το έπιασες. Ο κινητήρας του ηλεκτρικού δεν είναι κάτι που προσαρμόζεται σε ένα βενζινοκίνητο. Αλλά δεν έχει και σημασία. Ένα παλιό αυτοκίνητο παραμένει παλιό ακόμη και του αλλάξεις ταπετσαρία.
Τέταρτον, δε μιλάμε για τα συλλεκτικά ή ιστορικά οχήματα. Αυτά πληρούν κάποια στάνταρ. Και είναι ελάχιστα ως προς το σύνολο του στόλου. Υποθέτω αν ήταν πολλά δε θα ήταν ιστορικά ή συλλεκτικά.

Απλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι είναι δικό σου πρόβλημα το παλιό όχημα και όχι της κοινωνίας. Είναι δικό σου πρόβλημα ότι επέλεξες να ζεις σε μια πόλη δίχως πάρκινγκ, μια εργασία μακριά από το σπίτι σου και ότι δε θέλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.
Παλιά αυτοκίνητα τέλος. Δε θα αναπνέουμε τον καρκίνο σας, δε θα μποτολιαριζόμαστε επειδή χάλασε το σαπάκι σας. Δε θα φοβόμαστε να κυκλοφορούμε έξω επειδή μπορεί να μην πιάσουν τα φρένα σας.
Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.
Εσύ δεν έχεις να ανησυχείς. Τα παιδικά πατίνια δεν φορολογούνται.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Imperium έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06
Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50

Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.
Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.
Εφ όσον το όχημα είναι ασφαλές, δεν τίθεται θέμα κι ας είναι 100 χρονών.

Μάλιστα με τις ηλεκτρικές βλακείες που τα έχουν κάνει Christine, παίζει τα παλιά να είναι πολύ πιο ασφαλή απ' τα καινούργια.

Το ότι εσύ αισθάνεσαι να απειλείται η ύπαρξή σου από κάτι που δεν συμμορφώνεται σε τρισάθλια καταναλωτικά πρότυπα, μόνο για το δικό σου ποιόν μας λέει κάτι.

Μάλιστα - αν όπως μας λες - "οι δρόμοι δεν είναι μουσεία", σε εσένα πρώτα-πρώτα πρέπει να απαγορευθεί η κυκλοφορία, απολυταρχικό απολίθωμα.
Όσο πιο παλιό είναι ένα όχημα τόσο πιο ασφαλές. Πρώτοι εδώ το διαβάζετε από το φίλο μας.
Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 15891
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 19:16
Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:39
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 23:20

Πρώτον, αν ένα όχημα κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο απλά το τέλος του κύκλου ζωής έρχεται πιο γρήγορα από ένα άλλο όχημα που δεν κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα. Απλή λογική.
Δεύτερον, ομολογουμένως παντού στον κόσμο ο μέσος όρος ηλικίας στις νταλίκες είναι μεγαλύτερος από το μέσο όρο ηλικίας των ΙΧ. Όμως και σε αυτές ο κύκλος ζωής τους κάποτε τελειώνει. Δε μπορεί στην Ελλάδα να περιμένεις κάποιος ότι θα βγάλει 40 χρόνια εργασίας με την ίδια νταλίκα. Δεν γίνεται. Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας τους στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη. Και είναι πολλά. Για αυτό και έχεις και περισσότερα ατυχήματα σε σχέση άλλες χώρες. Η τεχνολογία και η ζωή προχωράει. Δεν μπορεί να μένουμε σε τεχνολογίες 30 ετών πίσω. Ή να βγαίνει κανείς και να γκρινιάζει που δεν παίζει η 30 ετών τηλεόραση του επειδή άλλαξε δια νόμου το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό.
Τρίτον. Όχι δεν το έπιασα. Ή καλύτερα εσύ δεν το έπιασες. Ο κινητήρας του ηλεκτρικού δεν είναι κάτι που προσαρμόζεται σε ένα βενζινοκίνητο. Αλλά δεν έχει και σημασία. Ένα παλιό αυτοκίνητο παραμένει παλιό ακόμη και του αλλάξεις ταπετσαρία.
Τέταρτον, δε μιλάμε για τα συλλεκτικά ή ιστορικά οχήματα. Αυτά πληρούν κάποια στάνταρ. Και είναι ελάχιστα ως προς το σύνολο του στόλου. Υποθέτω αν ήταν πολλά δε θα ήταν ιστορικά ή συλλεκτικά.

Απλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι είναι δικό σου πρόβλημα το παλιό όχημα και όχι της κοινωνίας. Είναι δικό σου πρόβλημα ότι επέλεξες να ζεις σε μια πόλη δίχως πάρκινγκ, μια εργασία μακριά από το σπίτι σου και ότι δε θέλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.
Παλιά αυτοκίνητα τέλος. Δε θα αναπνέουμε τον καρκίνο σας, δε θα μποτολιαριζόμαστε επειδή χάλασε το σαπάκι σας. Δε θα φοβόμαστε να κυκλοφορούμε έξω επειδή μπορεί να μην πιάσουν τα φρένα σας.
Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.
Εσύ δεν έχεις να ανησυχείς. Τα παιδικά πατίνια δεν φορολογούνται.
Μήπως όταν ήσουν μικρός, σου μπήκε κανένα υδραυλικό χειρόφρενο στον κώλο, τύπε, και από τότε έχεις κόμπλεξ με τα συμβατικά αυτοκίνητα;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06
Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 08:54

Όταν γράφω με επιχειρήματα τα οποία δεν αμφισβητούνται εσύ και όσοι έχουν την ίδια άποψη με εσένα δεν καταλαβαίνετε. Οπότε μιλάω στη γλώσσα σας. Έρχεται φόρος για τα σαπάκια σας. Αν δεν σας αρέσει υπάρχει και το λεωφορείο. Σε είναι σε ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή παλαιού οχήματος...
Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.
Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.
Όχι, είναι. Και 40 και 80 και όσο. Φτάνει να λειτουργεί σωστά.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 19:58
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 19:16
Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:39
Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.
Εσύ δεν έχεις να ανησυχείς. Τα παιδικά πατίνια δεν φορολογούνται.
Μήπως όταν ήσουν μικρός, σου μπήκε κανένα υδραυλικό χειρόφρενο στον κώλο, τύπε, και από τότε έχεις κόμπλεξ με τα συμβατικά αυτοκίνητα;
Όχι ακριβώς. Μου έκλεψε τη γκόμενα ένας τύπος με yugo zastava του 78. Δεν είναι ότι δε μου αρέσουν οι παλιατζούρες, απλά όχι για το δρόμο.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 20:16
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06
Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50

Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.
Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.
Όχι, είναι. Και 40 και 80 και όσο. Φτάνει να λειτουργεί σωστά.
Όπου λειτουργεί σωστά, απλά τσουλάει. Να πάνε να γαμηθούν οι νέοι κανόνες ασφαλείας και κατανάλωσης.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Δε διαφωνώ να αποσυρθούν αλλά να δώσεις κίνητρα, όχι να τους αναγκάζεις μέσω θηλιάς. Που και πάλι κάποιος που δεν έχει να δώσει 20Κ και άνω θα αναγκαστεί να πληρώνει γαμισιατικα γιατί έτσι.
Δε γίνεται από τη μια να ζητάς να δώσει ο άλλος χρήματα που δεν έχει και από την άλλη εσύ σα κράτος να λειτουργείς έτσι.
Ειδικά στις μέρες μας που η ακρίβεια είναι σε επίπεδα κεντρικής Ευρώπης ενω οι μισθοί πλησιάζουν να είναι οι χαμηλότεροι της ΕΕ

Λοιπόν να προτείνω το άλλο.
Να υπάρχει τέτοια φορολογία στα αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας αλλά παράλληλα διπλάσιασε τη φορολογία σε κτήρια άνω των 40 ετών γιατί έχουν θέματα στη στατικοτητα και γιατί έχουν ενεργειακή κλάση για το μπουτσο. Πήγαινε μετά σε άλλα κτήρια και χώσε φορολογία έξτρα σε αυτόν που στην πολυκατοικία έχει κεντρική θέρμανση για λόγους πράσινους, πήγαινε μετά βάλε καπέλο στον τάδε εφοπλιστή γιατί τα καράβια του είναι 40 και 50 ετών πάλι για πράσινους λόγους.
Τι όχι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 14 Οκτ 2024, 21:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Δεν είναι επιθεση στην ιδιοκτησία, είναι επειδή θέλουν να γεμίσουν τις τσέπες των εισαγωγεων.
Αν ήταν επίθεση στην ιδιοκτησία η φορολογία θα πήγαινε αναλογικά με το κόστος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα φτάσουμε σε επίπεδο ένα αυτοκίνητο 150Κ να έχει λιγότερο φόρο από ένα αυτοκίνητο των 1.5Κ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

Ερμής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:21
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Δεν είναι επιθεση στην ιδιοκτησία, είναι επειδή θέλουν να γεμίσουν τις τσέπες των εισαγωγεων.
Αν ήταν επίθεση στην ιδιοκτησία η φορολογία θα πήγαινε αναλογικά με το κόστος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα φτάσουμε σε επίπεδο ένα αυτοκίνητο 150Κ να έχει λιγότερο φόρο από ένα αυτοκίνητο των 1.5Κ
επίθεση στην ελευθερία της ιδιοκτησίας
αυτοί θα σου ορίζουν επί της ουσίας τι θα έχεις. αν διαφωνείς θα στο κάνουν τόσο ασύμφορο που στο τέλος θα ακολουθήσεις τις ντιρεκτίβες
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:25
Ερμής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:21
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19

είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Δεν είναι επιθεση στην ιδιοκτησία, είναι επειδή θέλουν να γεμίσουν τις τσέπες των εισαγωγεων.
Αν ήταν επίθεση στην ιδιοκτησία η φορολογία θα πήγαινε αναλογικά με το κόστος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα φτάσουμε σε επίπεδο ένα αυτοκίνητο 150Κ να έχει λιγότερο φόρο από ένα αυτοκίνητο των 1.5Κ
επίθεση στην ελευθερία της ιδιοκτησίας
αυτοί θα σου ορίζουν επί της ουσίας τι θα έχεις. αν διαφωνείς θα στο κάνουν τόσο ασύμφορο που στο τέλος θα ακολουθήσεις τις ντιρεκτίβες
Φίλε δεν είναι φόρος στην ιδιοκτησία, σου είπα γιατί. Απλά θέλουν να δώσουν σε κάποιος πολλά χρήματα που θα τα πάρουν από όλους μας.
Θέλουν απλά να μοιράσουν σε κάποιους.
Αποκλείεται να έβαλε κωλοχερο η ΕΕ χωρίς να έδωσε επιδοτήσεις για να γίνει αυτή η μετάβαση. Που πήγαν αυτά τα χρήματα;
Αν δεν έδωσε η ΕΕ και βάζει το μαχαίρι στο λαιμό για κάτι τέτοιο αυτό είναι άλλη ιστορία, σημαίνει πως τα πράγματα πάνε μπουρδέλο, σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό για το τίποτα και εσύ όπου δε μπορείς να ανταπεξέλθεις πετάς το μπαλάκι στο λαό. Δε πάει έτσι.
Δε ξέρω, προσωπικά εξοργιζομαι όταν βλέπω πως για να κονομησουν κάποιοι, γαμας τον φτωχό. Μου τη δωνει άσχημα.
Προφανως και η κυβέρνηση ξέρει, από τη στιγμή που ξέρουμε εμείς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 14 Οκτ 2024, 21:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
Bandit59
Δημοσιεύσεις: 2952
Εγγραφή: 02 Σεπ 2018, 19:57

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bandit59 »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Εχεις στατιστικά πόσα απο τα τροχαία οφείλονται σε παλαιότητα του αυτοκινήτου και πόσα σε υπαιτιότητα του οδηγού (υπερβολική ταχύτητα, αντικανονική προσπέραση κλπ);
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”