Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 23:20Πρώτον, αν ένα όχημα κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο απλά το τέλος του κύκλου ζωής έρχεται πιο γρήγορα από ένα άλλο όχημα που δεν κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα. Απλή λογική.OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 20:29Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:08
Τα έχεις μπλέξει στο μυαλό σου. Φυσικά και δεν έχεις δικαίωμα να πάρεις ένα σασί και να πας να αλλάξεις τη μηχανή του γιατί έτσι. Θα πρέπει να αλλάξεις μαζί και ο όλα τα χαρτιά του οχήματος και να αλλάξει προφανώς και η άδεια κυκλοφορίας. Από τη στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους θα πρέπει να υπακούει σε κανόνες, κανόνες ασφαλείας, κανόνες κατασκευής, κανόνες ΚΟΚ, κατανάλωσης και πολλούς άλλους κανόνες που υπάρχει λόγος που δημιουργήθηκαν. Στο χωράφι σου μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. Όχι όμως σε δημόσιο δρόμο.
Και για να στο θέσω αλλιώς. Το κράτος θα έπρεπε να απαγορεύσει την ασφάλιση οχημάτων από μία ηλικία και πάνω, ή τουλάχιστον να είναι ασύμφορη, και αντιστοίχως να κόβονται στο ΚΤΕΟ. Και χωρίς ασφάλεια και ΚΤΕΟ απλά απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν.
Δε μπορεί να βγαίνεις και να λες ότι και όχημα με 1.000.000 επιτρέπεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Δεν είναι μουσείο οι δρόμοι.
Πρώτον, υπάρχουν οχήματα που κάνουν 1.000.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια - πολλά επαγγελματικά δηλαδή. Άρα είναι για το μουσείο οχήματα 10 ετών;
Δεύτερον, πολλοί δεν έχουν τα χρήματα να τα αλλάξουν - π.χ. ιδιόκτητες νταλίκες. Αυτές μπορεί να κάνουν πάνω από 2.000.000 χιλιόμετρα σε 10-15 χρόνια, πριν δουν ότι δεν πάει άλλο. Είναι και αυτές για μουσείο ε;
Τρίτον, δεν το έπιασες όταν έγραφα για αλλαγή κινητήρα. Εάν βάλω κινητήρα ηλεκτρικό, νόμιμα, στο 10ετίας όχημα μου, πόσα χιλιόμετρα μπορώ να κάνω; 1.000.000; 2.000.000;
Για να θέσουμε πιο απλά: πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ένα ηλεκτρικό βαν πριν το θεωρήσεις "για το μουσείο";
Τέταρτον, ξεχνάς τα συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία - δια νόμου!!! - μπορούν να κυκλοφορούν άνετα στους ελληνικούς δρόμους. Άρα εάν εγώ πάρω ένα αμάξι 60 ετών, μπορώ άνετα να το κυκλοφορώ και κανείς δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα!!!
Τέλος ξεχνάς βολικά ότι τα αυτοκίνητα 15 και 20 ετών δεν υπάρχουν γιατί είναι ανώμαλοι οι κάτοχοι τους - υπάρχουν γιατί δεν υπάρχει χρήμα να το αλλάξουν!!! Οπότε τι λες σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν το αυτοκίνητο κυρίως για να πηγαίνουν στη δουλειά τους; Κόψε το λαιμό σου ρε καθίκι να πάρεις ένα νέο αμάξι με το αίμα σου;
Θα πρέπει να καταλάβεις κάποια στιγμή, ότι πόλεις σαν την Αθήνα δημιουργήθηκαν χάρη στο χρήμα που έπεσε σαν μίζα στις κυβερνήσεις από τους πετρελαιάδες και τους εισαγωγείς αυτοκινήτων. Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο στην Αθήνα, οι δουλειές που μπορείς να βρεις περιορίζονται πάρα πολύ...
.
Δεύτερον, ομολογουμένως παντού στον κόσμο ο μέσος όρος ηλικίας στις νταλίκες είναι μεγαλύτερος από το μέσο όρο ηλικίας των ΙΧ. Όμως και σε αυτές ο κύκλος ζωής τους κάποτε τελειώνει. Δε μπορεί στην Ελλάδα να περιμένεις κάποιος ότι θα βγάλει 40 χρόνια εργασίας με την ίδια νταλίκα. Δεν γίνεται. Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας τους στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη. Και είναι πολλά. Για αυτό και έχεις και περισσότερα ατυχήματα σε σχέση άλλες χώρες. Η τεχνολογία και η ζωή προχωράει. Δεν μπορεί να μένουμε σε τεχνολογίες 30 ετών πίσω. Ή να βγαίνει κανείς και να γκρινιάζει που δεν παίζει η 30 ετών τηλεόραση του επειδή άλλαξε δια νόμου το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό.
Τρίτον. Όχι δεν το έπιασα. Ή καλύτερα εσύ δεν το έπιασες. Ο κινητήρας του ηλεκτρικού δεν είναι κάτι που προσαρμόζεται σε ένα βενζινοκίνητο. Αλλά δεν έχει και σημασία. Ένα παλιό αυτοκίνητο παραμένει παλιό ακόμη και του αλλάξεις ταπετσαρία.
Τέταρτον, δε μιλάμε για τα συλλεκτικά ή ιστορικά οχήματα. Αυτά πληρούν κάποια στάνταρ. Και είναι ελάχιστα ως προς το σύνολο του στόλου. Υποθέτω αν ήταν πολλά δε θα ήταν ιστορικά ή συλλεκτικά.
Απλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι είναι δικό σου πρόβλημα το παλιό όχημα και όχι της κοινωνίας. Είναι δικό σου πρόβλημα ότι επέλεξες να ζεις σε μια πόλη δίχως πάρκινγκ, μια εργασία μακριά από το σπίτι σου και ότι δε θέλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.
Παλιά αυτοκίνητα τέλος. Δε θα αναπνέουμε τον καρκίνο σας, δε θα μποτολιαριζόμαστε επειδή χάλασε το σαπάκι σας. Δε θα φοβόμαστε να κυκλοφορούμε έξω επειδή μπορεί να μην πιάσουν τα φρένα σας.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Εφ όσον το όχημα είναι ασφαλές, δεν τίθεται θέμα κι ας είναι 100 χρονών.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 08:54
Όταν γράφω με επιχειρήματα τα οποία δεν αμφισβητούνται εσύ και όσοι έχουν την ίδια άποψη με εσένα δεν καταλαβαίνετε. Οπότε μιλάω στη γλώσσα σας. Έρχεται φόρος για τα σαπάκια σας. Αν δεν σας αρέσει υπάρχει και το λεωφορείο. Σε είναι σε ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή παλαιού οχήματος...
Μάλιστα με τις ηλεκτρικές βλακείες που τα έχουν κάνει Christine, παίζει τα παλιά να είναι πολύ πιο ασφαλή απ' τα καινούργια.
Το ότι εσύ αισθάνεσαι να απειλείται η ύπαρξή σου από κάτι που δεν συμμορφώνεται σε τρισάθλια καταναλωτικά πρότυπα, μόνο για το δικό σου ποιόν μας λέει κάτι.
Μάλιστα - αν όπως μας λες - "οι δρόμοι δεν είναι μουσεία", σε εσένα πρώτα-πρώτα πρέπει να απαγορευθεί η κυκλοφορία, απολυταρχικό απολίθωμα.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Εσύ δεν έχεις να ανησυχείς. Τα παιδικά πατίνια δεν φορολογούνται.Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:39Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 23:20Πρώτον, αν ένα όχημα κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο απλά το τέλος του κύκλου ζωής έρχεται πιο γρήγορα από ένα άλλο όχημα που δεν κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα. Απλή λογική.OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 20:29
Πρώτον, υπάρχουν οχήματα που κάνουν 1.000.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια - πολλά επαγγελματικά δηλαδή. Άρα είναι για το μουσείο οχήματα 10 ετών;
Δεύτερον, πολλοί δεν έχουν τα χρήματα να τα αλλάξουν - π.χ. ιδιόκτητες νταλίκες. Αυτές μπορεί να κάνουν πάνω από 2.000.000 χιλιόμετρα σε 10-15 χρόνια, πριν δουν ότι δεν πάει άλλο. Είναι και αυτές για μουσείο ε;
Τρίτον, δεν το έπιασες όταν έγραφα για αλλαγή κινητήρα. Εάν βάλω κινητήρα ηλεκτρικό, νόμιμα, στο 10ετίας όχημα μου, πόσα χιλιόμετρα μπορώ να κάνω; 1.000.000; 2.000.000;
Για να θέσουμε πιο απλά: πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ένα ηλεκτρικό βαν πριν το θεωρήσεις "για το μουσείο";
Τέταρτον, ξεχνάς τα συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία - δια νόμου!!! - μπορούν να κυκλοφορούν άνετα στους ελληνικούς δρόμους. Άρα εάν εγώ πάρω ένα αμάξι 60 ετών, μπορώ άνετα να το κυκλοφορώ και κανείς δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα!!!
Τέλος ξεχνάς βολικά ότι τα αυτοκίνητα 15 και 20 ετών δεν υπάρχουν γιατί είναι ανώμαλοι οι κάτοχοι τους - υπάρχουν γιατί δεν υπάρχει χρήμα να το αλλάξουν!!! Οπότε τι λες σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν το αυτοκίνητο κυρίως για να πηγαίνουν στη δουλειά τους; Κόψε το λαιμό σου ρε καθίκι να πάρεις ένα νέο αμάξι με το αίμα σου;
Θα πρέπει να καταλάβεις κάποια στιγμή, ότι πόλεις σαν την Αθήνα δημιουργήθηκαν χάρη στο χρήμα που έπεσε σαν μίζα στις κυβερνήσεις από τους πετρελαιάδες και τους εισαγωγείς αυτοκινήτων. Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο στην Αθήνα, οι δουλειές που μπορείς να βρεις περιορίζονται πάρα πολύ...
.
Δεύτερον, ομολογουμένως παντού στον κόσμο ο μέσος όρος ηλικίας στις νταλίκες είναι μεγαλύτερος από το μέσο όρο ηλικίας των ΙΧ. Όμως και σε αυτές ο κύκλος ζωής τους κάποτε τελειώνει. Δε μπορεί στην Ελλάδα να περιμένεις κάποιος ότι θα βγάλει 40 χρόνια εργασίας με την ίδια νταλίκα. Δεν γίνεται. Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας τους στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη. Και είναι πολλά. Για αυτό και έχεις και περισσότερα ατυχήματα σε σχέση άλλες χώρες. Η τεχνολογία και η ζωή προχωράει. Δεν μπορεί να μένουμε σε τεχνολογίες 30 ετών πίσω. Ή να βγαίνει κανείς και να γκρινιάζει που δεν παίζει η 30 ετών τηλεόραση του επειδή άλλαξε δια νόμου το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό.
Τρίτον. Όχι δεν το έπιασα. Ή καλύτερα εσύ δεν το έπιασες. Ο κινητήρας του ηλεκτρικού δεν είναι κάτι που προσαρμόζεται σε ένα βενζινοκίνητο. Αλλά δεν έχει και σημασία. Ένα παλιό αυτοκίνητο παραμένει παλιό ακόμη και του αλλάξεις ταπετσαρία.
Τέταρτον, δε μιλάμε για τα συλλεκτικά ή ιστορικά οχήματα. Αυτά πληρούν κάποια στάνταρ. Και είναι ελάχιστα ως προς το σύνολο του στόλου. Υποθέτω αν ήταν πολλά δε θα ήταν ιστορικά ή συλλεκτικά.
Απλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι είναι δικό σου πρόβλημα το παλιό όχημα και όχι της κοινωνίας. Είναι δικό σου πρόβλημα ότι επέλεξες να ζεις σε μια πόλη δίχως πάρκινγκ, μια εργασία μακριά από το σπίτι σου και ότι δε θέλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.
Παλιά αυτοκίνητα τέλος. Δε θα αναπνέουμε τον καρκίνο σας, δε θα μποτολιαριζόμαστε επειδή χάλασε το σαπάκι σας. Δε θα φοβόμαστε να κυκλοφορούμε έξω επειδή μπορεί να μην πιάσουν τα φρένα σας.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Όσο πιο παλιό είναι ένα όχημα τόσο πιο ασφαλές. Πρώτοι εδώ το διαβάζετε από το φίλο μας.Imperium έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:44Εφ όσον το όχημα είναι ασφαλές, δεν τίθεται θέμα κι ας είναι 100 χρονών.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50
Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.
Μάλιστα με τις ηλεκτρικές βλακείες που τα έχουν κάνει Christine, παίζει τα παλιά να είναι πολύ πιο ασφαλή απ' τα καινούργια.
Το ότι εσύ αισθάνεσαι να απειλείται η ύπαρξή σου από κάτι που δεν συμμορφώνεται σε τρισάθλια καταναλωτικά πρότυπα, μόνο για το δικό σου ποιόν μας λέει κάτι.
Μάλιστα - αν όπως μας λες - "οι δρόμοι δεν είναι μουσεία", σε εσένα πρώτα-πρώτα πρέπει να απαγορευθεί η κυκλοφορία, απολυταρχικό απολίθωμα.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Μήπως όταν ήσουν μικρός, σου μπήκε κανένα υδραυλικό χειρόφρενο στον κώλο, τύπε, και από τότε έχεις κόμπλεξ με τα συμβατικά αυτοκίνητα;Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 19:16Εσύ δεν έχεις να ανησυχείς. Τα παιδικά πατίνια δεν φορολογούνται.Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:39Και η ηλιθιότητά σου, τύπε, δικό σου πρόβλημα είναι.Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 23:20
Πρώτον, αν ένα όχημα κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο απλά το τέλος του κύκλου ζωής έρχεται πιο γρήγορα από ένα άλλο όχημα που δεν κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα. Απλή λογική.
Δεύτερον, ομολογουμένως παντού στον κόσμο ο μέσος όρος ηλικίας στις νταλίκες είναι μεγαλύτερος από το μέσο όρο ηλικίας των ΙΧ. Όμως και σε αυτές ο κύκλος ζωής τους κάποτε τελειώνει. Δε μπορεί στην Ελλάδα να περιμένεις κάποιος ότι θα βγάλει 40 χρόνια εργασίας με την ίδια νταλίκα. Δεν γίνεται. Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας τους στην Ελλάδα είναι στα 23 έτη. Και είναι πολλά. Για αυτό και έχεις και περισσότερα ατυχήματα σε σχέση άλλες χώρες. Η τεχνολογία και η ζωή προχωράει. Δεν μπορεί να μένουμε σε τεχνολογίες 30 ετών πίσω. Ή να βγαίνει κανείς και να γκρινιάζει που δεν παίζει η 30 ετών τηλεόραση του επειδή άλλαξε δια νόμου το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό.
Τρίτον. Όχι δεν το έπιασα. Ή καλύτερα εσύ δεν το έπιασες. Ο κινητήρας του ηλεκτρικού δεν είναι κάτι που προσαρμόζεται σε ένα βενζινοκίνητο. Αλλά δεν έχει και σημασία. Ένα παλιό αυτοκίνητο παραμένει παλιό ακόμη και του αλλάξεις ταπετσαρία.
Τέταρτον, δε μιλάμε για τα συλλεκτικά ή ιστορικά οχήματα. Αυτά πληρούν κάποια στάνταρ. Και είναι ελάχιστα ως προς το σύνολο του στόλου. Υποθέτω αν ήταν πολλά δε θα ήταν ιστορικά ή συλλεκτικά.
Απλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι είναι δικό σου πρόβλημα το παλιό όχημα και όχι της κοινωνίας. Είναι δικό σου πρόβλημα ότι επέλεξες να ζεις σε μια πόλη δίχως πάρκινγκ, μια εργασία μακριά από το σπίτι σου και ότι δε θέλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.
Παλιά αυτοκίνητα τέλος. Δε θα αναπνέουμε τον καρκίνο σας, δε θα μποτολιαριζόμαστε επειδή χάλασε το σαπάκι σας. Δε θα φοβόμαστε να κυκλοφορούμε έξω επειδή μπορεί να μην πιάσουν τα φρένα σας.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Όχι, είναι. Και 40 και 80 και όσο. Φτάνει να λειτουργεί σωστά.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 08:54
Όταν γράφω με επιχειρήματα τα οποία δεν αμφισβητούνται εσύ και όσοι έχουν την ίδια άποψη με εσένα δεν καταλαβαίνετε. Οπότε μιλάω στη γλώσσα σας. Έρχεται φόρος για τα σαπάκια σας. Αν δεν σας αρέσει υπάρχει και το λεωφορείο. Σε είναι σε ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή παλαιού οχήματος...
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Όχι ακριβώς. Μου έκλεψε τη γκόμενα ένας τύπος με yugo zastava του 78. Δεν είναι ότι δε μου αρέσουν οι παλιατζούρες, απλά όχι για το δρόμο.Feindflug έγραψε: 14 Οκτ 2024, 19:58Μήπως όταν ήσουν μικρός, σου μπήκε κανένα υδραυλικό χειρόφρενο στον κώλο, τύπε, και από τότε έχεις κόμπλεξ με τα συμβατικά αυτοκίνητα;Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 19:16Εσύ δεν έχεις να ανησυχείς. Τα παιδικά πατίνια δεν φορολογούνται.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Όπου λειτουργεί σωστά, απλά τσουλάει. Να πάνε να γαμηθούν οι νέοι κανόνες ασφαλείας και κατανάλωσης.Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 20:16Όχι, είναι. Και 40 και 80 και όσο. Φτάνει να λειτουργεί σωστά.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 16:06Μα δεν αφαιρείται το δικαίωμα κατοχής του. Μπορεί κανείς να το πάρει και να το βάλει στο χωράφι του ή στο σαλόνι του. Αν θέλει να το κυκλοφορήσει έχει πρόβλημα. Και, όχι, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να οδηγεί κανείς ένα όχημα 40 ετών.Ασέβαστος έγραψε: 14 Οκτ 2024, 15:50
Κι όμως, είναι ανθρώπινο δικαίωμα η κατοχή αυτοκινήτων, όπως και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου. Και είναι παράλογο να τιμωρηθεί κάποιος επειδή επιλέγει να έχει παλιό.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δε διαφωνώ να αποσυρθούν αλλά να δώσεις κίνητρα, όχι να τους αναγκάζεις μέσω θηλιάς. Που και πάλι κάποιος που δεν έχει να δώσει 20Κ και άνω θα αναγκαστεί να πληρώνει γαμισιατικα γιατί έτσι.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Δε γίνεται από τη μια να ζητάς να δώσει ο άλλος χρήματα που δεν έχει και από την άλλη εσύ σα κράτος να λειτουργείς έτσι.
Ειδικά στις μέρες μας που η ακρίβεια είναι σε επίπεδα κεντρικής Ευρώπης ενω οι μισθοί πλησιάζουν να είναι οι χαμηλότεροι της ΕΕ
Λοιπόν να προτείνω το άλλο.
Να υπάρχει τέτοια φορολογία στα αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας αλλά παράλληλα διπλάσιασε τη φορολογία σε κτήρια άνω των 40 ετών γιατί έχουν θέματα στη στατικοτητα και γιατί έχουν ενεργειακή κλάση για το μπουτσο. Πήγαινε μετά σε άλλα κτήρια και χώσε φορολογία έξτρα σε αυτόν που στην πολυκατοικία έχει κεντρική θέρμανση για λόγους πράσινους, πήγαινε μετά βάλε καπέλο στον τάδε εφοπλιστή γιατί τα καράβια του είναι 40 και 50 ετών πάλι για πράσινους λόγους.
Τι όχι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 14 Οκτ 2024, 21:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίαςΕμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς
υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δεν είναι επιθεση στην ιδιοκτησία, είναι επειδή θέλουν να γεμίσουν τις τσέπες των εισαγωγεων.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίαςΕμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς
υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Αν ήταν επίθεση στην ιδιοκτησία η φορολογία θα πήγαινε αναλογικά με το κόστος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα φτάσουμε σε επίπεδο ένα αυτοκίνητο 150Κ να έχει λιγότερο φόρο από ένα αυτοκίνητο των 1.5Κ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
επίθεση στην ελευθερία της ιδιοκτησίαςΕρμής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:21Δεν είναι επιθεση στην ιδιοκτησία, είναι επειδή θέλουν να γεμίσουν τις τσέπες των εισαγωγεων.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίαςΕμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς
υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Αν ήταν επίθεση στην ιδιοκτησία η φορολογία θα πήγαινε αναλογικά με το κόστος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα φτάσουμε σε επίπεδο ένα αυτοκίνητο 150Κ να έχει λιγότερο φόρο από ένα αυτοκίνητο των 1.5Κ
αυτοί θα σου ορίζουν επί της ουσίας τι θα έχεις. αν διαφωνείς θα στο κάνουν τόσο ασύμφορο που στο τέλος θα ακολουθήσεις τις ντιρεκτίβες
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Φίλε δεν είναι φόρος στην ιδιοκτησία, σου είπα γιατί. Απλά θέλουν να δώσουν σε κάποιος πολλά χρήματα που θα τα πάρουν από όλους μας.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:25επίθεση στην ελευθερία της ιδιοκτησίαςΕρμής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:21Δεν είναι επιθεση στην ιδιοκτησία, είναι επειδή θέλουν να γεμίσουν τις τσέπες των εισαγωγεων.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς
υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Αν ήταν επίθεση στην ιδιοκτησία η φορολογία θα πήγαινε αναλογικά με το κόστος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα φτάσουμε σε επίπεδο ένα αυτοκίνητο 150Κ να έχει λιγότερο φόρο από ένα αυτοκίνητο των 1.5Κ
αυτοί θα σου ορίζουν επί της ουσίας τι θα έχεις. αν διαφωνείς θα στο κάνουν τόσο ασύμφορο που στο τέλος θα ακολουθήσεις τις ντιρεκτίβες
Θέλουν απλά να μοιράσουν σε κάποιους.
Αποκλείεται να έβαλε κωλοχερο η ΕΕ χωρίς να έδωσε επιδοτήσεις για να γίνει αυτή η μετάβαση. Που πήγαν αυτά τα χρήματα;
Αν δεν έδωσε η ΕΕ και βάζει το μαχαίρι στο λαιμό για κάτι τέτοιο αυτό είναι άλλη ιστορία, σημαίνει πως τα πράγματα πάνε μπουρδέλο, σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό για το τίποτα και εσύ όπου δε μπορείς να ανταπεξέλθεις πετάς το μπαλάκι στο λαό. Δε πάει έτσι.
Δε ξέρω, προσωπικά εξοργιζομαι όταν βλέπω πως για να κονομησουν κάποιοι, γαμας τον φτωχό. Μου τη δωνει άσχημα.
Προφανως και η κυβέρνηση ξέρει, από τη στιγμή που ξέρουμε εμείς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 14 Οκτ 2024, 21:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Εχεις στατιστικά πόσα απο τα τροχαία οφείλονται σε παλαιότητα του αυτοκινήτου και πόσα σε υπαιτιότητα του οδηγού (υπερβολική ταχύτητα, αντικανονική προσπέραση κλπ);Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 43 Απαντήσεις
- 1054 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος
-
- 17 Απαντήσεις
- 316 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής
-
- 19 Απαντήσεις
- 455 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ
-
- 29 Απαντήσεις
- 602 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291