μίστερ μαξ έγραψε: 16 Ιουν 2019, 13:57
Για μενα ενας μεροκαματιαρης πηγε να βγαλει το ψωμι του. Ενας ποζεριας τον πειραζε και τις εφαγε. Καλα να παθει. Αυτο απο ηθικης αποψης.
Ε, μ' αυτήν τη λογική το οποιοδήποτε ποζεράδικο αντιφά σούργελο πουλάει μαγκιές ή προκλήσεις σε μεροκαματιάρηδες, καλά θα πάθει, αν τις φάει.
μίστερ μαξ έγραψε: 16 Ιουν 2019, 13:22
Οχι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι καποιος μπορει να καταγραφει προσωπικα τους δεδομενα.
Δεν είναι προσωπικό δεδομένο κάτι που εκτίθεται δημόσια.Προσωπικά δεδομένα είναι πράγματα που είναι ΜΥΣΤΙΚΑ.Οι φωτογραφίες δημόσιων χώρων ή και ανθρώπων δεν είναι προσωπικά δεδομένα.Με τη φωτογραφία απλώς αποθηκεύεις κάτι που ήδη έχει εκτεθεί και είναι γνωστό.
Απλα εχεις αγνοια του νομου. Μπορω να εκθετω την φατσα μου δημοσια αλλα εσυ δεν μπορεις να αποθηκευσεις το αποτυπωμα της σε δικο σου αρχειο.
Ποτέ δεν έχει ασκηθεί δίωξη.Οι δημόσιοι χώροι είναι ελεύθεροι για φωτογράφιση και προφανώς μπορεί να περιλαμβάνουν περαστικούς.Η google δορυφορική έχει αποτυπώσει σχεδόν όλο τον πλανήτη και έχει αναρτήσει τους δρόμους στο Ίντερνετ για να τους βλέπει όλος ο κόσμος.
Οχι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι καποιος μπορει να καταγραφει προσωπικα τους δεδομενα.
Βασικά ακριβως αυτό σημαίνει, όντας παράνομος δεν μπορείς να επικαλεστείς τον νόμο.
Δεν ισχυει αλλα αν ισχυει σκεψου οτι ο πρωτος που παρεβηκε τον νομο ηταν ο φωτογραφος. Μετα επεσαν οι φαπες. Ωστοσο ο παρανομος δεν χανει τα δικαιωματα του. Σκεψου, αν καποιός περασει με κοκκινο, μπορεις να τον πας να τον δειρεις;
πατησιωτης έγραψε: 16 Ιουν 2019, 14:01
Ποτέ δεν έχει ασκηθεί δίωξη.Οι δημόσιοι χώροι είναι ελεύθεροι για φωτογράφιση και προφανώς μπορεί να περιλαμβάνουν περαστικούς.Η google δορυφορική έχει αποτυπώσει σχεδόν όλο τον πλανήτη και έχει αναρτήσει τους δρόμους στο Ίντερνετ για να τους βλέπει όλος ο κόσμος.
Δεν είμαι σίγουρος για αυτό και επίσης πολλά φαίνεται να αλλάζουν από την στιγμή που θα δημοσιοποιήσεις την φωτογραφία.
Δες την σχετική συζήτηση εδώ viewtopic.php?f=24&t=12232
Και για τις κάμερες ασφαλείας υπάρχουν συγκεκριμένα πλαίσια εντός των οποίων επιτρέπεται η λειτουργία τους, τα οποία μάλλον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων παραβιάζονται και δεν ασχολείται κανείς.
Βασικά ακριβως αυτό σημαίνει, όντας παράνομος δεν μπορείς να επικαλεστείς τον νόμο.
Δεν ισχυει αλλα αν ισχυει σκεψου οτι ο πρωτος που παρεβηκε τον νομο ηταν ο φωτογραφος. Μετα επεσαν οι φαπες. Ωστοσο ο παρανομος δεν χανει τα δικαιωματα του. Σκεψου, αν καποιός περασει με κοκκινο, μπορεις να τον πας να τον δειρεις;
Δεν ξέρω, εσύ τι λες ; μπορείς;
Ο μαξ τουλάχιστον, είχε το θάρρος να θέσει το ηθικό δεδομένο της προτεραιότητας.
Το κατά πόσον θεωρεί ότι ισχύει αυτό και στην περίπτωση εισβολής κάποιου μεροκαματιάρη σε ιδιωτικό χώρο, είναι αμφισβητήσιμο.
Μ' αυτήν τη λογική όλοι οι μικροκάτι μια χαρά άνθρωποι είναι.
Το ερώτημα όμως είναι το εξής: Θεωρείτε ότι το παράνομο μικροεμπόριο μπροστά από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορεί να συγκριθεί με το αντίστοιχο μικροεμπόριο σε οποιοδήποτε άλλο πιο "διακριτικό" σημείο της πόλης;
Ή ότι εξυπηρετεί κάποιον άλλον σκοπό;
Όπως μια απολύτως εμφανή σημειολογία χρησικτησίας, αμιγώς ιδεολογικοπολιτικού περιεχομένου.
Θα ήθελα ειλικρινείς απαντήσεις.
Εγω παντα μιλαω ειλικρινα. Θα σου απαντησω σε ο,τι θες αλλα δεν καταλαβα ακριβως τι ρωτας. Βλεπω οτι εννοεις κατι εξειδικευμενο. Τι χρησικτησια;
Ναι, το έχω καταλάβει ότι είσαι ειλικρινής.
Αυτό που εννοώ αγαπητέ μου, είναι ότι το συγκεκριμένο γεγονός είναι εξαιρετικά σοβαρό γιατί κάποιος (ανεξαρτήτως ανιδιοτελούς ή ιδιοτελούς πρόθεσης) έβαλε το δαχτυλάκι του στον τύπο των ήλων, δίνοντας σαφές προσωπικό στίγμα στο θέμα, χωρίς το προστατευτικό περίβλημα της αοριστίας που βόλευε τόσο το νομικό/θεσμικό όσο και το παράτυπο/εθιμικό πλαίσιο.
Το να αρχίζουν λοιπόν οι αναλύσεις για τα περιφερειακά, χωρίς να εστιάζουν στην άνεση κάποιων να λειτουργούν εμφανώς παράνομα μπροστά σε κάποιο κρατικό ίδρυμα, πιστεύω ότι είναι ένας ελιγμός διαφυγής από το βασικό πρόβλημα, δηλαδή το θέμα του ασύλου.
Εκτός αν θεωρείτε το όλο σκηνικό, άσχετο με το συγκεκριμένο θέμα.
Επιμενεις να το κρατας λιγο αοριστο και καλα κανεις και καταλαβαινω γιατι το κανεις. Για να ξεχωρισει η τοποθετηση απο αυτο που θα λεγαμε φτηνη προσεγγιση.
Καταλαβαινω λοιπον που το πας και αντι να σου απαντησω προτιμω να σου αναγνωρισω τη μεστοτητα και το... δεν ξερω πως να το πω. Δεν μου αρεσουν και τα κλισε "Παντελονατος" κλπ.
Τι να σου πω κοπελα μου; Διαφερεις και μπραβο. Κανεις κουβεντα.
Λοιπον εχεις ενα δικιο. Θα κανουμε ολοι αυτο που λεμε "π..." [διαφωνω με τη λεξη]. Εδω ομως ειναι που πρεπει να μιλησουμε ουσιαστικα και να εκθεσουμε ολο το σκεπτικο μας ισοτιμα και χωρις τσιριμονιες. Εγω ειμαι υπερ του ασυλου. Ειμαι κατα της βρωμας που δεν σου αρεσει αλλά εχω λογους να ειμαι και τακτικιστης και επιλεκτικος και να βαλω προτεραιοτητες τι θα αφησω και τι θα πιασω για να μη χαθω απο το στοχο μου. Δεν με νοιαζει μην πιαστω σε παγιδες και τερτιπια. Θα τα αποφυγω εννοειται σε μια συζητηση αλλά ο λογος ειναι πως εχω στοχο κατι σημαντικο.
Νομιζω με καταλαβες. Ισως βεβαια να τα μπερδεψα και να μη βγαζεις νοημα. Αλλα ειναι αυτο που λεμε "Αν ειμασταν μονοι μας θα σου μιλουσα πιο καθαρα"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dante Alighieri την 16 Ιουν 2019, 14:13, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Δεν είναι προσωπικό δεδομένο κάτι που εκτίθεται δημόσια.Προσωπικά δεδομένα είναι πράγματα που είναι ΜΥΣΤΙΚΑ.Οι φωτογραφίες δημόσιων χώρων ή και ανθρώπων δεν είναι προσωπικά δεδομένα.Με τη φωτογραφία απλώς αποθηκεύεις κάτι που ήδη έχει εκτεθεί και είναι γνωστό.
Απλα εχεις αγνοια του νομου. Μπορω να εκθετω την φατσα μου δημοσια αλλα εσυ δεν μπορεις να αποθηκευσεις το αποτυπωμα της σε δικο σου αρχειο.
Ποτέ δεν έχει ασκηθεί δίωξη.Οι δημόσιοι χώροι είναι ελεύθεροι για φωτογράφιση και προφανώς μπορεί να περιλαμβάνουν περαστικούς.Η google δορυφορική έχει αποτυπώσει σχεδόν όλο τον πλανήτη και έχει αναρτήσει τους δρόμους στο Ίντερνετ για να τους βλέπει όλος ο κόσμος.
Η google αφαιρει τα προσωπα παντως και το οτι δεν εχει ασκηθει διωξη δεν σημαινει κατι. Τσεκαρε ποια ειναι τα προσωπικα δεδομενα.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
μίστερ μαξ έγραψε: 16 Ιουν 2019, 13:57
Για μενα ενας μεροκαματιαρης πηγε να βγαλει το ψωμι του. Ενας ποζεριας τον πειραζε και τις εφαγε. Καλα να παθει. Αυτο απο ηθικης αποψης.
Ε, μ' αυτήν τη λογική το οποιοδήποτε ποζεράδικο αντιφά σούργελο πουλάει μαγκιές ή προκλήσεις σε μεροκαματιάρηδες, καλά θα πάθει, αν τις φάει.
Χρυσούς κανών της αυτοδικίας.
Αν ποτε υπαρξει τετοιο πραμα...οκ.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Βασικά ακριβως αυτό σημαίνει, όντας παράνομος δεν μπορείς να επικαλεστείς τον νόμο.
Δεν ισχυει αλλα αν ισχυει σκεψου οτι ο πρωτος που παρεβηκε τον νομο ηταν ο φωτογραφος. Μετα επεσαν οι φαπες. Ωστοσο ο παρανομος δεν χανει τα δικαιωματα του. Σκεψου, αν καποιός περασει με κοκκινο, μπορεις να τον πας να τον δειρεις;
Δεν ξέρω, εσύ τι λες ; μπορείς;
Καταρχην δεν θελω. Απεχθανομαι την βια.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Dante Alighieri έγραψε: 16 Ιουν 2019, 14:08
Νομιζω με καταλαβες. Ισως βεβαια να τα μπερδεψα και να μη βγαζεις νοημα. Αλλα ειναι αυτο που λεμε "Αν ειμασταν μονοι μας θα σου μιλουσα πιο καθαρα"
Συνεννοηθήκαμε απολύτως και δεν χρειάζομαι περαιτέρω διευκρινήσεις.
Και για να γίνω πιο σαφής έχω την ίδια ακριβώς προσέγγιση με σένα από την αντίθετη πλευρά.
Αν μη τι άλλο, ειλικρινά έχω βαρεθεί αυτόν τον βολικό βάλτο των καθησυχαστικών ιδεολογιών, που αποτελούν την πιο χαρακτηριστική αποδοχή του "μικροαστισμού" που δήθεν φοβούνται όλοι.
Καιρός να ξεκολλάμε και όπου βγεί.
Επ' ευκαιρία, αν θες τη θέση μου για το άσυλο, δεν έχω κανένα πρόβλημα να την αναπτύξω.
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 16 Ιουν 2019, 03:06 ...
καποτε θα πρεπει να σκεφτουμε και εμεις τι εχουμε κανει λαθος.
Υπάρχει η σκληρή πραγματικότητα: Αδυνατούμε να σώσουμε τους κατατρεγμένους όλου του κόσμου.
Ακριβως. Οποτε κανουμε ο,τι μπορουμε για να βοηθησουμε.
Και να βοηθήσουμε μερικούς; Οι άλλοι γιατί να αδικηθούν; Να τους βοηθήσουμε ΟΥΛΟΥΣ κι ας πεινούν τα παιδιά μας! Χριστιανέ μου εσύ! :
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Dante Alighieri έγραψε: 16 Ιουν 2019, 14:08
Νομιζω με καταλαβες. Ισως βεβαια να τα μπερδεψα και να μη βγαζεις νοημα. Αλλα ειναι αυτο που λεμε "Αν ειμασταν μονοι μας θα σου μιλουσα πιο καθαρα"
Συνεννοηθήκαμε απολύτως και δεν χρειάζομαι περαιτέρω διευκρινήσεις.
Και για να γίνω πιο σαφής έχω την ίδια ακριβώς προσέγγιση με σένα από την αντίθετη πλευρά.
Αν μη τι άλλο, ειλικρινά έχω βαρεθεί αυτόν τον βολικό βάλτο των καθησυχαστικών ιδεολογιών, που αποτελούν την πιο χαρακτηριστική αποδοχή του "μικροαστισμού" που δήθεν φοβούνται όλοι.
Καιρός να ξεκολλάμε και όπου βγεί.
Επ' ευκαιρία, αν θες τη θέση μου για το άσυλο, δεν έχω κανένα πρόβλημα να την αναπτύξω.
Ποιο ασυλο ΓΑΛΗ; Εδω εβαλες ενα σπουδαιο ζητημα. Καθησυχαστικες ιδεολογιες και μικροαστισμος. Γιατι να μη θελουμε ολοι κατι που μας καθησυχαζει και γιατι να μην εχουμε μια ζωη χωρις ταραχες και εγνοιες αλα με ασφαλεια και ελευθερια να κανουμε ονειρα για το μελλον; Θα πιαστουμε κοροιδα να πιστεψουμε οτι αυτα ειναι θεμα πολιτικης και οχι ιδεολογιας. Δηλαδη στασης ζωης εν τελει ακομα και στα ονειρα που θα βαλουμε. Βεβαια πολυ αοριστια υπαρχει ακομα. Πως να επικοινωνησουμε μονο με τις λεξεις;
Τελος παντων. Θα τα λεμε.
Nandros έγραψε: 16 Ιουν 2019, 13:36
Υπάρχει η σκληρή πραγματικότητα: Αδυνατούμε να σώσουμε τους κατατρεγμένους όλου του κόσμου.
Ακριβως. Οποτε κανουμε ο,τι μπορουμε για να βοηθησουμε.
Και να βοηθήσουμε μερικούς; Οι άλλοι γιατί να αδικηθούν; Να τους βοηθήσουμε ΟΥΛΟΥΣ κι ας πεινούν τα παιδιά μας! Χριστιανέ μου εσύ! :
.
Αφου απ'τη αρχη ξεκινησες να γραφεις για να πεις την μαλακια σου γιατι αρχισες τα περι "σκληρή πραγματικότητας " και τα "Αδυνατούμε να σώσουμε τους κατατρεγμένους όλου του κόσμου". Α ρε καημενε...
under έγραψε: 16 Ιουν 2019, 11:58
Κοσμηματοπωλης χτυπαει ατομο με μαχαιρι που βρισκει μεσα στο καταστημα του : φασιστας.
Λαθρο χτυπανε πολιτη που καταγραφει το παρεμποριο : κατανοητη η πραξη τους,καλα του εκαναν.
Τα παιδια ειναι ανωμαλοι ρε σεις.Εχουν σοβαρα ψυχικα τραυματα,τι να λεμε...
Δεν είναι ανώμαλοι. Υποκριτές είναι.
Ενοχλούνται από την βία μόνο όταν στρέφεται ενάντια σε αυτούς ή σε ομάδες που συμπαθούν.
Ουδέποτε υπήρξαν κατά της βίας μη κοιτάς που κλαίγονται όλη την ώρα.