!!! DEVELOPMENT MODE !!!

"Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Highlander
Δημοσιεύσεις: 17451
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Highlander »

Professor έγραψε: 24 Δεκ 2018, 17:25
Highlander έγραψε: 08 Δεκ 2018, 13:27
τεν τεν έγραψε: 08 Δεκ 2018, 13:24 Μερικές 100αδες δεν είναι μειονότητα. Αν δηλαδή κάνουν ένα κόμμα τα παοκια και ζητήσουν ανεξαρτητοποίηση της Τούμπας θα πρεπει να αναγνωριστούν ως μειονότητα; και δεν θα μαζέψουν μερικές 10αδες αλλά πολλές περισσότερες ψήφους.
Πρώτα απ' όλα άλλο ανεξαρτητοποίηση και άλλο αναγνώριση μειονότητας. Όλες οι ευρωπαϊκές και προοδευτικές χώρες έχουν προχωρήσει στην αναγνώριση πολλών μειονοτήτων, όπως και βαλκανικές χώρες. Μόνο η Ελλάδα επιμένει να αρνείται την ύπαρξη μειονοτήτων.

Δεν παίζει τόσο ρόλο ο αριθμός, εφόσον υπάρχει και πολύ περισσότερο από τη στιγμή που ζουν στην περιοχή επί αιώνες ίσως, είναι δεδομένο ότι θα πρέπει να αναγνωριστούν ως μειονότητα...
Γιατί δεν γράφεις και για τους τσιγγάνους; Και για διδασκαλία της γλώσσας τους κτλ;
Το συγκεκριμένο τοπικ δεν αφορά τους τσιγγανους, άρα δεν τίθεται λόγος να τους αναφέρω.

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είμαι υπέρ των δικαιωμάτων τους, αναγνώρισης τους ως επίσημη μειονότητα εφόσον το επιθυμούν, διδασκαλίας της γλώσσας τους κλπ
Professor
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: 28 Αύγ 2018, 01:43

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Professor »

Highlander έγραψε: 24 Δεκ 2018, 23:09
Professor έγραψε: 24 Δεκ 2018, 17:25
Highlander έγραψε: 08 Δεκ 2018, 13:27

Πρώτα απ' όλα άλλο ανεξαρτητοποίηση και άλλο αναγνώριση μειονότητας. Όλες οι ευρωπαϊκές και προοδευτικές χώρες έχουν προχωρήσει στην αναγνώριση πολλών μειονοτήτων, όπως και βαλκανικές χώρες. Μόνο η Ελλάδα επιμένει να αρνείται την ύπαρξη μειονοτήτων.

Δεν παίζει τόσο ρόλο ο αριθμός, εφόσον υπάρχει και πολύ περισσότερο από τη στιγμή που ζουν στην περιοχή επί αιώνες ίσως, είναι δεδομένο ότι θα πρέπει να αναγνωριστούν ως μειονότητα...
Γιατί δεν γράφεις και για τους τσιγγάνους; Και για διδασκαλία της γλώσσας τους κτλ;
Το συγκεκριμένο τοπικ δεν αφορά τους τσιγγανους, άρα δεν τίθεται λόγος να τους αναφέρω.

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είμαι υπέρ των δικαιωμάτων τους, αναγνώρισης τους ως επίσημη μειονότητα εφόσον το επιθυμούν, διδασκαλίας της γλώσσας τους κλπ
Οκ. Σε ποια «ευρωπαϊκή και προοδευτική» χώρα έχουν σχολεία που διδάσκουν τη γλώσσα τους;
Άβαταρ μέλους
Highlander
Δημοσιεύσεις: 17451
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Highlander »

Professor έγραψε: 25 Δεκ 2018, 07:21
Highlander έγραψε: 24 Δεκ 2018, 23:09
Professor έγραψε: 24 Δεκ 2018, 17:25

Γιατί δεν γράφεις και για τους τσιγγάνους; Και για διδασκαλία της γλώσσας τους κτλ;
Το συγκεκριμένο τοπικ δεν αφορά τους τσιγγανους, άρα δεν τίθεται λόγος να τους αναφέρω.

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είμαι υπέρ των δικαιωμάτων τους, αναγνώρισης τους ως επίσημη μειονότητα εφόσον το επιθυμούν, διδασκαλίας της γλώσσας τους κλπ
Οκ. Σε ποια «ευρωπαϊκή και προοδευτική» χώρα έχουν σχολεία που διδάσκουν τη γλώσσα τους;
Άμα θες άνοιξε ένα τοπικ για τους Ρομα και τη διδασκαλία της γλώσσας τους. Εδώ μιλάμε για τους Μακεδόνες.
Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14659
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello »

Professor έγραψε: 25 Δεκ 2018, 07:21
Highlander έγραψε: 24 Δεκ 2018, 23:09
Professor έγραψε: 24 Δεκ 2018, 17:25Γιατί δεν γράφεις και για τους τσιγγάνους; Και για διδασκαλία της γλώσσας τους κτλ;
Το συγκεκριμένο τοπικ δεν αφορά τους τσιγγανους, άρα δεν τίθεται λόγος να τους αναφέρω. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είμαι υπέρ των δικαιωμάτων τους, αναγνώρισης τους ως επίσημη μειονότητα εφόσον το επιθυμούν, διδασκαλίας της γλώσσας τους κλπ
Οκ. Σε ποια «ευρωπαϊκή και προοδευτική» χώρα έχουν σχολεία που διδάσκουν τη γλώσσα τους;
Στην Βόρεια Μακεδονία. Μάλιστα υπάρχει Δήμος, το Шуто όπου τα τσιγγάνικα είναι η επίσημη γλώσσα τής πλειοψηφίας. Επίσης, και στην Ουγγαρία η τσιγγάνικη γλώσσα είναι αναγνωρισμένη μειοψηφική, πιθανόν και σε άλλες.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Professor
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: 28 Αύγ 2018, 01:43

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Professor »

Leporello έγραψε: 26 Δεκ 2018, 00:10
Professor έγραψε: 25 Δεκ 2018, 07:21
Highlander έγραψε: 24 Δεκ 2018, 23:09 Το συγκεκριμένο τοπικ δεν αφορά τους τσιγγανους, άρα δεν τίθεται λόγος να τους αναφέρω. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είμαι υπέρ των δικαιωμάτων τους, αναγνώρισης τους ως επίσημη μειονότητα εφόσον το επιθυμούν, διδασκαλίας της γλώσσας τους κλπ
Οκ. Σε ποια «ευρωπαϊκή και προοδευτική» χώρα έχουν σχολεία που διδάσκουν τη γλώσσα τους;
Στην Βόρεια Μακεδονία. Μάλιστα υπάρχει Δήμος, το Шуто όπου τα τσιγγάνικα είναι η επίσημη γλώσσα τής πλειοψηφίας. Επίσης, και στην Ουγγαρία η τσιγγάνικη γλώσσα είναι αναγνωρισμένη μειοψηφική, πιθανόν και σε άλλες.
Στην Ουγγαρία υπάρχουν γερμανικά, ρουμανικά, σλοβενικά, σερβοκροατικά απ' ό,τι ξέρω σε μειονοτικά σχολεία, όχι τσιγγάνικα.

Αλλά λέει για «ευρωπαϊκές και προοδευτικές» χώρες.
Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14659
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello »

Professor έγραψε: 26 Δεκ 2018, 20:47
Leporello έγραψε: 26 Δεκ 2018, 00:10
Professor έγραψε: 25 Δεκ 2018, 07:21Οκ. Σε ποια «ευρωπαϊκή και προοδευτική» χώρα έχουν σχολεία που διδάσκουν τη γλώσσα τους;
Στην Βόρεια Μακεδονία. Μάλιστα υπάρχει Δήμος, το Шуто όπου τα τσιγγάνικα είναι η επίσημη γλώσσα τής πλειοψηφίας. Επίσης, και στην Ουγγαρία η τσιγγάνικη γλώσσα είναι αναγνωρισμένη μειοψηφική, πιθανόν και σε άλλες.
Στην Ουγγαρία υπάρχουν γερμανικά, ρουμανικά, σλοβενικά, σερβοκροατικά απ' ό,τι ξέρω σε μειονοτικά σχολεία, όχι τσιγγάνικα.

Αλλά λέει για «ευρωπαϊκές και προοδευτικές» χώρες.
Πολλές χώρες έχουν αναγνωρίσει καθεστώς μειονότητας στους τσιγγάνους:
https://romani.humanities.manchester.ac ... romani.pdf
Σελ. 6
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Professor
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: 28 Αύγ 2018, 01:43

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Professor »

Leporello έγραψε: 26 Δεκ 2018, 21:21
Professor έγραψε: 26 Δεκ 2018, 20:47
Leporello έγραψε: 26 Δεκ 2018, 00:10 Στην Βόρεια Μακεδονία. Μάλιστα υπάρχει Δήμος, το Шуто όπου τα τσιγγάνικα είναι η επίσημη γλώσσα τής πλειοψηφίας. Επίσης, και στην Ουγγαρία η τσιγγάνικη γλώσσα είναι αναγνωρισμένη μειοψηφική, πιθανόν και σε άλλες.
Στην Ουγγαρία υπάρχουν γερμανικά, ρουμανικά, σλοβενικά, σερβοκροατικά απ' ό,τι ξέρω σε μειονοτικά σχολεία, όχι τσιγγάνικα.

Αλλά λέει για «ευρωπαϊκές και προοδευτικές» χώρες.
Πολλές χώρες έχουν αναγνωρίσει καθεστώς μειονότητας στους τσιγγάνους:
https://romani.humanities.manchester.ac ... romani.pdf
Σελ. 6
Αυτή η αναγνώριση είναι προσχηματική, απλά επειδή έχουν επικυρώσει το ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Λέει, π.χ., το κείμενο που παραθέτεις:
The situation is similar in the Netherlands, which has a Romani-speaking population of only several thousand, and where formal recognition has not led to any practical measures in support of the language.
Πρακτικά, οι φίλοι μας οι βορειομακεδόνες είναι εξαίρεση. Οι «προοδευτικές και ευρωπαϊκές» χώρες δεν ακολουθούν.
Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14659
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello »

Professor έγραψε: 26 Δεκ 2018, 21:35
Leporello έγραψε: 26 Δεκ 2018, 21:21
Professor έγραψε: 26 Δεκ 2018, 20:47
Στην Ουγγαρία υπάρχουν γερμανικά, ρουμανικά, σλοβενικά, σερβοκροατικά απ' ό,τι ξέρω σε μειονοτικά σχολεία, όχι τσιγγάνικα.

Αλλά λέει για «ευρωπαϊκές και προοδευτικές» χώρες.
Πολλές χώρες έχουν αναγνωρίσει καθεστώς μειονότητας στους τσιγγάνους:
https://romani.humanities.manchester.ac ... romani.pdf
Σελ. 6
Αυτή η αναγνώριση είναι προσχηματική, απλά επειδή έχουν επικυρώσει το ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Λέει, π.χ., το κείμενο που παραθέτεις:
The situation is similar in the Netherlands, which has a Romani-speaking population of only several thousand, and where formal recognition has not led to any practical measures in support of the language.
Πρακτικά, οι φίλοι μας οι βορειομακεδόνες είναι εξαίρεση. Οι «προοδευτικές και ευρωπαϊκές» χώρες δεν ακολουθούν.
Δεν διάβασες παρακάτω π.χ. γιά την Σουηδία.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Δεκεμβρίου 28, 2018
Οι Σκοπιανοί «ανακάλυψαν» «μακεδονική» μειονότητα και «μακεδονικές» γιορτές στην Βόρεια Ελλάδα.

Εικόνα

Τα προβλήματα που δημιουργεί η Συνθήκη των Πρεσπών ξεπερνούν κάθε όριο καθώς με την υπογραφή της τα Σκόπια όχι μόνο πήραν τα κληρονομικά δικαιώματα της Μακεδονίας αλλά τώρα «ξεφυτρώνει» και «μακεδονική» μειονότητα εντός του ελληνικού εδάφους στην βόρεια Ελλάδα.

Τα σκοπιανά ΜΜΕ αναφέρονται σε «Μακεδόνες» της Ελλάδας που διοργανώνουν «μακεδονικές» γιορτές!

Το βίντεο καταγράφηκε στην Ελλάδα, στην περιοχή ‘Νεγκούσκατα’(;), κοντά στην Βόντεν (Νάουσαστο χωριό που στα ελληνικά το λένε Μαρίνα», γράφει το σλαβικό δημοσίευμα των Σκοπίων και αναφέρει το Βαλκανικό Περισκόπιο

Στο οποίο παρουσιάζονται οι καλεσμένοι της ετήσιας μακεδονικής γιορτής με τον Βλάτκο Μιλαντινόφσκι και την ομάδα ‘Μακεδονικό Μεράκι’ που αποτελείται από ‘Μακεδόνες’, από την Ελλάδα, αναφέρει το echedoros.

Το κύριο μήνυμα μεταδίδεται μέσα από το τραγούδι, στη ‘μακεδονική’ συγκέντρωση, σε αυτόν τον ελληνικό χώρο, καθώς λένε οι στίχοι:

«Λένε ότι δεν υπάρχουμε
Ότι δεν είμαστε εδώ
Λένε ότι δεν υπάρχουμε
Αλλά είμαστε εδώ
Είμαστε εδώ πριν από τον Ιησού,
Στη γη μας τη Μακεδονία.
Είμαστε εδώ και παραμένουμε
Και το ιερό μας όνομα δεν αλλάζει».

Το φιλοσκοπιανό «Ουράνιο Τόξο» στην Ελλάδα πραγματοποίησε την εκδήλωση και οι καλεσμένοι προσκλήθηκαν στην παραδοσιακή «μακεδονική» γιορτή.




HEKTOR
Δεκεμβρίου 28, 2018

Πριν τον Ιησού Χριστό ; ; ;

Εικόνα

Είναι απορίας άξιο οτι ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί και δεν έχει ακουστεί η πιο τρανή απόδειξη ότι η Μακεδονια ειναι Ελλαδα και ο Μεγας Αλεξανδρος Ελληνας.

Τουλάχιστον οι κληρικοί μας θα έπρεπε να εγείρουν φωνή, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά , και να βρωντοφωναξουν προς απαντες τους κωφευοντας και στους μη γνωρίζοντας ότι η απόδειξη που ζητάμε για να αποκαλύψουμε την απάτη και την προπαγάνδα των Ψευτομακεδονων Σκοπιανών βρίσκεται στην Αγία Γραφή, στην Παλαιά Διαθήκη στο βιβλίο του προφήτη Δανιήλ το οποίο εγραφη 500 και πλέον χρόνια π.Χ.

Ιδού τι μας λέει ο προφήτης :

Δανιήλ Κεφάλαιο : 8

1 ΚΑΤΑ τον τρίτο χρόνο τής βασιλείας τού βασιλιά Βαλτάσαρ, φάνηκε σε μένα όραση, σε μένα, τον Δανιήλ, ύστερα από εκείνη που φάνηκε σε μένα πρωτύτερα.

2 Και είδα στην όραση και όταν είδα, ήμουν στα Σούσα, τη βασιλική πόλη, που είναι στην επαρχία τού Ελάμ και είδα στην όραση, και εγώ ήμουν κοντά στον ποταμό Ουλαϊ.

4 Είδα το κριάρι να κερατίζει προς τη δύση, και προς τον βορρά, και προς τον νότο και κανένα θηρίο δεν μπορούσε να σταθεί μπροστά του, και δεν υπήρχε κάποιος που να ελευθερώνει από το χέρι του αλλά, έκανε σύμφωνα με τη θέλησή του, και μεγαλύνθηκε.

5 Κι ενώ εγώ σκεπτόμουν, ξάφνου, ένας τράγος ερχόταν από τη δύση επάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης, και δεν άγγιζε το έδαφος και ο τράγος είχε ένα κέρας περίβλεπτο ανάμεσα στα μάτια του.

6 Και ήρθε μέχρι το κριάρι, που είχε τα δύο κέρατα, που είχα δει να στέκεται μπροστά στον ποταμό, και έτρεξε προς αυτό με την ορμή τής δύναμής του.

7 Και τον είδα ότι πλησίασε στο κριάρι, και εξαγριώθηκε εναντίον του, και χτύπησε το κριάρι, και σύντριψε τα δύο του κέρατα και δεν υπήρχε δύναμη στο κριάρι να σηκωθεί μπροστά του, αλλά το έρριξε καταγής, και το καταπάτησε και δεν υπήρχε κάποιος να ελευθερώσει το κριάρι από το χέρι του.

8Γι' αυτό, ο τράγος μεγαλύνθηκε υπερβολικά και όταν δυνάμωσε, συντρίφτηκε το μεγάλο του κέρας και αντ' αυτού ανέβηκαν άλλα τέσσερα περίβλεπτα κέρατα προς τους τέσσερις ανέμους τού ουρανού.

15 Και όταν εγώ ο Δανιήλ είδα την όραση, και ζητούσα την έννοια, τότε, ξάφνου, στάθηκε μπροστά μου σαν θέα ανθρώπου.

16 και άκουσα φωνή ανθρώπου στο μέσον τού Ουλαϊ, που έκραξε και είπε: Γαβριήλ, κάνε αυτό τον άνθρωπο να εννοήσει την όραση.

19 Και είπε: Δες, εγώ θα σε κάνω να γνωρίσεις τι θα συμβεί στους έσχατους καιρούς τής οργής επειδή, στον ορισμένο καιρό θα είναι το τέλος.

20 Το κριάρι που είδες, που έχει δύο κέρατα, είναι οι βασιλιάδες τής Μηδίας και της Περσίας.

21 Και ο τριχωτός τράγος είναι ο βασιλιάς τής Ελλάδας και το μεγάλο κέρας, που είναι ανάμεσα στα μάτια του, αυτός είναι ο πρώτος βασιλιάς.

22 Το ότι συντρίφτηκε, και ανέβηκαν τέσσερις αντ' αυτού, σημαίνει ότι τέσσερα βασίλεια θα σηκωθούν από το έθνος αυτό όμως, όχι σύμφωνα με τη δική του δύναμη.

Εικόνα
...................................

α) Ο τριχωτός τράγος είναι ο βασιλιάς τής Ελλάδας.

β) και το μεγάλο κέρας είναι ο Μεγας Αλεξανδρος.

γ) Το κριάρι που έχει δύο κέρατα είναι οι βασιλιάδες τής Μηδίας και της Περσίας.

δ) Τα τέσσερα περίβλεπτα κέρατα ειναι τα τέσσερα βασίλεια μετα το θανατο το Μ. Αλεξανδρου:
το βασίλειο της Αιγύπτου με τον Πτολεμαίο, της Συρίας με το Σέλευκο, της Μακεδονίας με τον Κάσσανδρο και της Θράκης με το Λυσίμαχο.
https://greek-dutch-truth.blogspot.com/ ... 6083566470
https://greek-dutch-truth.blogspot.com/ ... risto.html
Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade »

Ξέρω έναν σκοπιανό ο οποίος υποστηρίζει λύση "erga omnes" και ήταν εναντίον του Γκρουέφσκι τον οποίο τον έλεγε τρελάκια.
Σίγουρα δεν είναι αρκετοί για να αποτελούν "μειονότητα" αλλά οι πλαστογράφοι όσοι και να είναι κανονικά πρέπει να πάνε στα σύνορα και από εκεί όπου τους βγάλει.
Στο θέμα της γλώσσας των Σκοπίων εγώ θα την έβαζα στα σχολεία και όχι μόνο σ' αυτά που φοιτούν σκοπιανάκια. Θα την έβαζα σε όλα τα σχολεία για να μαθαίνουν τα παιδιά και τα σκοπιανικά. Αλλά θα είχε τη σωστή της ονομασία αυτή η γλώσσα, σλαβομακεδόνικα πχ.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

30|12|2018
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ – ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΓΛΕΝΤΟΚΟΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ «ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ»! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΑΚΡΗ! ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΣΑΛΩΣΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ!

Εικόνα

Αυτή την ώρα οι Σκοπιανοί πίνουν, χορεύουν και τραγουδάνε έξω από το σιδηροδρομικό σταθμό της Έδεσσας «Θα πάρουμε τη Σαλονίκη». Όπως ακριβώς τέτοιο καιρό και πέρυσι που χόρευε μαζί τους η κ.Τζάκρη. Θυμάστε; Ε ρε τι έχει να γίνει και φέτος!

Δείτε το βίντεο από το «ΜΑΚΕΛΕΙΟ»: (η παρακάτω εκτέλεση είναι ένα καψούρικο κομμάτ) Τα… «βαριά» όπως «Θα πάρουμε τη Σαλονίκη» ήρθαν στη συνέχεια για το μεράκλωμα σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της Έδεσσας.



Φιλοσκοπιανοί σχολιάζουν και ειρωνεύονται στα σόσιαλ μίντια:


Εικόνα
Σας υπενθυμίζουμε εμείς σε όσους το έχουν ξεχάσει: (5-01-18)

Σοβαρά ερωτήματα προκαλεί η παρουσία βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος σε γιορτή που έστησε ο πολιτιστικός σύλλογος Αρκούδες-Μέτσκες στην Έδεσσα, για να γιορτάσει ένα αμφιλεγόμενο έθιμο της περιοχής, ονόματι «τζουμπρίνκα» και συνοδεύτηκε από σλαβόφωνα τραγούδια για τη Μακεδονία και χορό γύρω από τη φωτιά στο δημοτικό στάδιο.

Σημειώνεται ότι ως στόχος του Πολιτιστικού Συλλόγου Αρκούδες-Μέτσκες φέρεται να είναι η προβολή και προώθηση του παραδοσιακού Εδεσσαϊκού Καρναβαλιού. Ωστόσο, από τις δράσεις του, που έχουν αναρτηθεί παλαιότερα στο Facebook, διαπιστώνεται ταυτόχρονα η προβολή σλαβόφωνων τραγουδιών, που παρουσιάζονται ως «μακεδονική παραδοσιακή μουσική».

Η εκδήλωση έγινε χωρίς να έχουν πάρει την απαραίτητη άδεια από την Πυροσβεστική, δεδομένου ότι άναψαν φωτιά και τον Δήμο. Σύμφωνα με το τοπικό σάιτ tastv.gr «την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της και η Βουλευτής Θεοδώρα Τζάκρη η οποία και χόρεψε ενώ αργότερα στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο βουλευτής Ιωάννης Σηφάκης».

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στην τοπική κοινωνία, ιδιαίτερα όταν ανέβηκαν στο facebook σχόλια από συμμετέχοντες. Σύμφωνα με κάποιες από αυτές τις αναρτήσεις στο facebook (οι φωτό από τα post ακολουθούν), «ο δήμαρχος και η πυροσβεστική προσπάθησαν να σταματήσουν την ορχήστρα, που έπαιζε «μακεδονίτικα», αλλά αναγκάστηκαν να φύγουν όταν η τοπική «Μακεδόνισσα» βουλευτής ζήτησε από την ορχήστρα να παίξει για να χορέψει το τραγούδι «Makedonsko devojce»», τραγούδι που γράφτηκε το 1964 από τον Σκοπιανό Jonče Hristovski.

Στην ίδια ανάρτηση αναφέρεται ότι η «κυρία Τζάκρη δεν ήταν προγραμματισμένο να συμμετέχει στην εκδήλωση γιατί δεν είναι πολιτικά ορθό, αλλά τελικά πήγε στη γιορτή όταν την κάλεσαν ψηφοφόροι της». Σε σχετική ερώτηση στο facebook από άτομο, που φέρεται να είναι μέλος της «Ένωσης Μακεδόνων της Διασποράς» επισημαίνεται ότι η κυρία Τζάκρη δεν μπορεί να «συνεργαστεί» γιατί θα κατέστρεφε την καριέρα της, ενώ αναφέρεται ότι υπάρχουν και άλλοι βουλευτές σαν αυτήν, που «γνωρίζουν ποιοι είναι», όπως ο βουλευτής Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντίνος Σέλτσας.

Δήμαρχος Έδεσσας: Δεν δεχόμαστε να καπηλεύονται κάποιοι το όνομα Μακεδονία.

«Υπάρχει προηγούμενο με αυτό τον Σύλλογο, που κρύβονται πίσω από μια μάσκα αρκούδας και ισχυρίζονται ότι αναβιώνουν ένα έθιμο, που δεν υπάρχει πουθενά καταγεγραμμένο. Δεν δεχόμαστε τέτοιες διοργανώσεις όταν ακούγονται αλυτρωτικά τραγούδια, όπου αναφέρεται ότι πρέπει να απελευθερωθούν οι Μακεδόνες που ζούνε στην Ελλάδα, να πάρουν τη Θεσσαλονίκη και να φθάσουν μέχρι τη Λάρισα. Οι Έλληνες Μακεδόνες δεν θα δεχθούμε ποτέ να καπηλεύονται κάποιοι το όνομα Μακεδονία», τονίζει στη Voria.gr ο δήμαρχος Έδεσσας, Δημήτρης Γιάννου. Σύμφωνα με τον ίδιο, στη γιορτή της τζουμπρίνκας συμμετείχαν και άτομα από την πΓΔΜ, ενώ, όπως είπε, υλικό από τέτοιες εκδηλώσεις διοχετεύεται στα Σκόπια, όπου χρησιμοποιείται ως προπαγανδιστικό υλικό.

«Τέτοιες γιορτές γίνονταν και τα προηγούμενα χρόνια, όμως, πλέον το θέμα έχει πάρει διαστάσεις. Εμείς σαν δήμος δεν δεχόμαστε τέτοιες ενέργειες, που μας φέρνουν σε δύσκολη θέση και επιπλέον δημιουργούν εμπόδια στην κυβέρνηση στη διαπραγμάτευση για την ονομασία. Οι άνθρωποι αυτοί είναι μία μικρή μειονότητα στην Έδεσσα, που με δώρα σουβλάκια και μπιφτέκια προσπαθούν να αποδείξουν ότι κάνουν πολιτισμό», επισημαίνει ο κ.Γιάννου.

Ερωτηθείς για το πώς σχολιάζει την παρουσία βουλευτών της κυβέρνησης στη γιορτή, περιορίστηκε να δηλώσει: «είναι θέμα συνείδησης του καθένα. Δεν είναι δυνατόν όταν έχουμε σηκώσει τόσο ψηλά τη σημαία της Μακεδονίας μας να την καίμε εμείς οι ίδιοι».

Όπως αποκάλυψαν οι συμμετέχοντες στους διαλόγους τους στην εκδήλωση συμμετείχε και στέλεχος του υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου να… καταγράψει το έθιμο.




http://www.makeleio.gr/%ce%b5%ce%be%cf% ... %a0%ce%91/
brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt »

The Rebel έγραψε: 31 Δεκ 2018, 19:50 30|12|2018
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ – ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΓΛΕΝΤΟΚΟΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ «ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ»! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΑΚΡΗ! ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΣΑΛΩΣΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ!
Μετά τους μετανάστες και τους ρομά, βρήκε άλλο αντικείμενο ο ρατσίσταρος.
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 15:27
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

brb και tyt έγραψε: 21 Ιαν 2019, 17:39
The Rebel έγραψε: 31 Δεκ 2018, 19:50 30|12|2018
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ – ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΓΛΕΝΤΟΚΟΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ «ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ»! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΑΚΡΗ! ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΣΑΛΩΣΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ!
Μετά τους μετανάστες και τους ρομά, βρήκε άλλο αντικείμενο ο ρατσίσταρος.

Εικόνα
brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt »

The Rebel έγραψε: 21 Ιαν 2019, 18:48
brb και tyt έγραψε: 21 Ιαν 2019, 17:39
The Rebel έγραψε: 31 Δεκ 2018, 19:50 30|12|2018
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ – ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΓΛΕΝΤΟΚΟΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ «ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ»! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΑΚΡΗ! ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΣΑΛΩΣΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ!
Μετά τους μετανάστες και τους ρομά, βρήκε άλλο αντικείμενο ο ρατσίσταρος.

Εικόνα
Ουστ εσύ ρατσιστικέ κοπρίτη. Να βγάζεις αλλιώς μεροκάματο σανοπώλη. :wave:
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 15:27
Άβαταρ μέλους
Northerner
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:59

Re: "Δεν υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Northerner »

brb και tyt έγραψε: 22 Δεκ 2018, 23:43 Μπλα, μπλα, μπλα. είμαι απίστευτος ηλίθιος και δεν ξέρω τι μιλάω….
Θεέ μου... Ντίος μιο... Μάι ντίαρ Λορντ... Μπόzhε μόι.... Πού να αρχίσω; Τόσες πολλές βλακείες. Άιντε, ας αρχίσουμε με τη ζαντρούγκα. Πρώτα, ειναι ζαντρούγκα - ζα- ΝΤΡΟΥ - γκα. Ο τόνος είναι στο ''ου'' - Χάνω τόσο καιρό να κάθε φορά να κοιτώ αν έχω βάλει τους τόνους στο σωστό γράμμα στα βουλγαρικά ονόματα επειδή το spell check δεν αναγνωρίζει τα αριακά και σαν δεν κάνω τίποτα. Όταν συζητάς με αγράμματους ανθρώπους είναι έτσι δυστυχώς.
Λοιπόν, τι λένε οι καθηγητές Μιχαΐλ Αντρεέβ κι η Φάνι Μίλκοβα στο έργο τους "Ιστορία του βουλγαρικού φεουδαρχικού κράτους και νόμων''/История на българската феодална държава и право απο το 1993.

Σελίδα 357, κεφάλαιο 21 "Οικογενειακό εθιμικό δίκαιο'' sub-κεφάλαιο Zα- ΝΤΡΟΥ - γκα:

H Zα - ΝΤΡΟΥ - γκα ήταν οικογενειακη ένωση μερικών οικογενειών που έχουν στενή σχέση αίματος - πχ οικογενειακή ένωση της οικογένειας του πατέρα με τις οικογένειες των παιδιών του/των εγγονών του ή των οικογενειών μερικών αδελφών. Η Νοτιοσλαβική ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα ήταν οικογενειακή κοινωνία που συλλογικά κυβερνούσε την οικογενειακή ιδιοκτησία και συλλογικά την χρησιμοποιούσε. Όλοι οι ζαντρούγκαρι μαζί ήταν φορείς της συλλογικής ιδιοκτησίας. Βέβαια στα εδάφη που βρίσκονταν έξω από το χωριό οι ζαντρούγκαρι είχαν μόνο δικαίωμα κατοχής κατά τη σαρία. Ακόμα κι όταν αυτοί αχσολούνταν με κάποιο επάγγελμα ή τέχνη τα κέρδη έχουν μπει στη Zα - ΝΤΡΟΥ - γκα και τα πάντα ήταν κοινά. Η ιδιωτική ιδιοκτησία ήταν εξαίρεση και ήταν πραγματική προσωπική ιδιοκτησία. (όπως όλοι ξέρετε οι εβραίο-μπολσεβίκοι δεν γουστάρουν την ιδιωτική ιδιοκτησία. Όμως δεν μπορεί όλα τα πράγματα να είναι δημόσια περιουσία γι αυτό δημιούργησαν την προσωπική ιδιοκτησία πχ - τα εργαλία του σιδηρουργού είναι προσωπική ιδιοκτησία. Κατά τη διάρκεια της κόκκινης σκλαβιάς στη Βουλγαρία δεν υπηρχε ιδιωτική ιδιοκτησία.) Iδιωτική ιδιοκτησία ήταν ήταν μερικά αντικείμενα σαν ρούχα, παπούτσια κάποια εργαλία, όπως κι αυτό που έφεραν οι νύφες/снахи - η πρίκια/chεΐζ. Αυτά ήταν χαρακτηριστικά της βουλγαρικής ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα.
Στη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα έμπαιναν οι γιοι, οι κόρες (πριν να παντρευτούν), οι νύφες, τα εγγόνια, τα great εγγόνια που είχαν κοινό πρόγονο - κεφαλι της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα που την κυβερνούσε. Αν αυτός είχε πεθάνει την ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα την κυβερνούσε ο μεγαλύτερος αδελφός. Από αυτό που μπορούμε να καταλάβουμε από τις ιστορικές πληροφορίες που έχουν φτάσει στην εποχή μας, στη Βουλγαρία δεν υπήρχαν μεγάλες ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα. Πολύ σπάνια ξεπερνούσαν 20-30 μέλη.
Το κεφάλι της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα ονομαζόταν ''ο παλιός'', ''ο νοικοκύρης'', ή ''ο παπούς''. Αυτός κυβερνούσε τη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα και αποφάσιζε τι δουλειά θα κάνει ο καθένας - αν θα πάει στο χωράφι, αν θα προσέχει τα ζώα κτλ. Η αναλογική δουλειά είχε η γυναίκα του ''η γιαγιά'', ''πα... μπλα, μπλα, μπλα'' που έδινε δουλειά στις γυναίκες. Αν αυτή είχε πεθάνει οι functions της έπαιρνε η παλιότερη γυναίκα στη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα.
Το κεφάλι της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα έχει αναλύσει και όλες τις διαφωνίες μέσα την. Αυτός δημιουργούσε και όλες τις νομικές σχέσεις. Όταν έπρεπε να κάνει μεγάλη αγοραπωλησία αυτός ζητούσε την συμφωνία των παλιών ζαντρούγκαρι. Ο ίδιος επίσης πλήρωνε τους φόρους και τα πρόστιμα των μελών αν είχε τέτοια. Μικρές αγοραπωλησίες μπορούσε να κάνει κι η γυναίκα του.
Αν ήταν αρκετά παλιός αυτός συνήθως αποφάσιζε ποιος να πάρει τη θέση του (ο πιο παλιός από τους άλλους άντρες στη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα). Πολλές φορές ο παπούς έχει πεθάνει στη θέση του και τότε κεφάλι γινόταν ο πιο παλιός από τους άντρες. Όμως υπήρχαν εξαιρέσεις (στον Λέσκοβετς, στον Πάζαρτζικ κτλ.) όταν ο πιο ικανός γινόταν το κεφάλι της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα.
Κάθε μέλος της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί την ιδιοκτησία επειδή ήταν κοινή δηλαδή ήταν συλλογικη, οικογενειακή ιδιοκτησία όλων των ζαντρούγκαρι. Κανεις δεν ήξερε πόσο μεγάλο ήταν το μερίδιο του σε αντίθεση με τη ρωμαϊκή συνιδιοκτησία (δηλαδή των πραγματικών Ρωμαίων στην περιοχή της Ρώμης, όχι οι άλλοι που δεν είχαν δικαίωμα να ονομάζονταν έτσι) στην οποία κάθε συνιδιοκτήτης είχε δικό του ιδανικό μερίδιο από την κοινή ιδιοκτησία.

Γενικά ο θάνατος ενός από τα μέλη δεν οδηγούσε σε μοίρασμα της ιδιοκτησίας. Αυτή έμενε κοινή όλων των μελών. Ενώ η προσωπική ιδιοκτησία ήταν τόσο ασημαντική που δεν προκαλούσε ενδιαφέρον από τα αλλά μέλη. Ακόμα κι ο θάνατος του κεφαλιού της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα (που ήταν άντρας, ηλίθιε) γενικά δεν προκαλούσε χωρισμό της ιδιοκτησίας. Η ίδια μπορούσε να συνεχίσει την ύπαρξή της με νέο κεφάλι. Στην πραγματικότητα όμως αυτό συνήθως έχει προκαλέσει χωρισμό της ιδιοκτησίας ειδικά την περίοδο της παρακμής της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα, οταν ο χωρισμός άρχιζε πριν να είχε πεθάνει ο ''παλιός''.

Στον χωρισμό της κοινής ιδιοκτησίας τα ακίνητα χωρίζονταν σε γραμμές και ο κανόνας ήταν κάθε μέρος να έχει και καλή και κακή γη (γραμμή βέβαια δεν είναι σωστός όρος, επειδή δεν ξέρω την ελληνική ορολογία όμως πρέπει να χάνω τον χρόνο μου μεταφράζοντας αυτό εξαιτίας ηλιθίων ας πούμε ότι η πιο κοντή γραμμή αποκλείει την πιο μακρινη πχ τα παδιά αποκλείουν τα εγγόνια). Ο ίδιος τρόπος χρησιμοποιόνταν με τα κινητά. Μόνο τα τροφήματα χωρίζονταν σε τόσα μέρη όσοι ήταν οι εργάτες στη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα. Γι αυτό μπορούσε κάποια οικογένεια να λάβει 2-3 μέρη κι άλλη 7-8. Αν ο παλιός ήταν ζωντανός στον χωρισμό ο ίδιος έπαιρνε λιγότερο από τα αλλά μέλη. Συνήθως μερικά προβατα, ένα βόδι, ένα αμπέλι κτλ. Αυτά μαζί με το σπίτι στο οποίο ζούσε μετά τον θάνατο του τα έπαιρνε το μέλος που τον πρόσεχε, συνήθως ο μικρότερος γιος του.
Επειδή ο χωρισμός της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα απαιτούσε να χτιστούν ξεχωριστά σπίτια για τα οικογένεια που θα φύγουν το χώρισμα δεν γινόταν ξαφνικά για όλα τα μέλη. Συνήθως πρώτα έχτιζαν σπίτι για το μεγαλύτερο γιο κι αυτός πήρε αυτό που του ανήκει στην κοινή ιδιοκτησία. Μετά ο δεύτερος γιος, ο τρίτος κτλ.

Η ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα είναι legal institute συνηθισμένο για τις υποανάπτυκτες οικονομικές σχέσεις από τον καιρό του οθωμανική φεουδαρχία. Όταν οι οικονομικές σχέσεις άλλαξαν και στη βουλγαρική γη άρχισε να αναπτύσσονται οι καπιταλιστικές σχέσεις η ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα άρχιζε να καταρρεύεται. Αυτή η κατάρρευση ήταν μακριά διαδικασία που στη βουγλαρίκι γη συνέβη μετά την Απελευθέρωση και συνέχισε μερικές δεκαετίες. Η καπιταλιστική παραγωγή με την αναπτυγμένη τεχνική της έκανε τη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα περιττή. Με την καταστροφή της κλειστής αυτάρκες αγρόκτημα καταστράφηκε κι η ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα που ήταν μια από τις μορφές του.

Περισσότερα για τη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα μπορείτε να διαβάσετε και στο βιβλίο του Μπόμπchεβ. Επίσης νομίζω ότι το νέο βιβλίο του καθηγητή μου κυρίου Τοκούshεβ έχει άρθρο γι αυτήν όμως δεν είμαι σίγουρος, επειδή δεν το έχω διαβάσει. Βέβαια όλοι ξέρετε ότι αγαπώ να διαβάζω ιστορικά βιβλία πέρο στρατιωτική ιστορία κυρίως. Όμως για να συνεχίζω να διαψεύδω τα ψέματα του ηλίθιου έχω 3 άλλες πηγές που θα βάλω τώρα.

Λοιπόν συνεχίζουμε με το άρθρο από την "Μεγάλη εγκυκλοπαίδεια "Βουλγαρία'''' του ΜΠΑΝ (!).
Τόμος 5
Zα - ΝΤΡΟΥ - γκα - Οικογενειακή κοινωνία, στην οποία ζούνε μαζί μερικά ζευγάρια που προέρχονται από τους ίδιους γονείς, μαζί με τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους. Χαρακτηριστική γι αυτήν είναι η κοινή ιδιοκτησία της γης και ο κολλεκτιβισμός του τρόπου ζωής, εργασίας και κατανάλωσης. Η ύπαρξη των ζα - ΝΤΡΟΥ - γκι στη βουλγαρική γη αποδεικνείεται από βυζαντινά κείμενα από τον 10-13 αιώνες. Στους ερχόμενους αιώνες η ξεχωριστή οικογένεια επιβεβαιώνεται ως ξεχωριστή ιδιωτική μονάδα. Στους 17-18 αιώνες η δύο μορφές συνυπάρχουν στη βουλγαρική γη. Ως το τέλος του 18 αιώνα επικρατούν οι μεγάλες οικογένειες γνωστές ως ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα, γένος, οικογένεια, μεγάλο σπίτι κτλ. Ο πρόγονος της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα διαχειρίζεται όλα τα οικονομικά ζητήματα κι είναι αντιπρόσωπος της μεγάλης οικογένειας μπροστά στην εξουσία. Όταν πρέπει λύσει σημαντικά ζητήματα ο νοικοκύρης οργανώνει συνεδρίασεις με τους πιο ηλικιωμένους άντρες. Η γυναίκα του διαχειρίζεται με όλα τα σπιτικά ζητήματα. Η γνώμη της είναι η πιο σημαντική για το πως να προσέχονται τα παιδιά. Οι οικογενειακές σχέσεις χαρακτηρίζονται με την τυπική πατριαρχικότητα που δείχνεται στον σεβασμό προς τον πιο ηλικιωμένο άντρα. Μετά την Απελευθέρωση η οικογένεια της ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα γρήγορα μειώνεται σε βάρος της ξεχωριστής οικογένειας που γίνεται η κυρίαρχη μορφή.

Και τώρα, κομπανιέρος, ας τελειώσουμε με τις βουγλάρικες πηγές με ένα άρθρο από την εγκυκλοπέδεια του ΜΠΑΝ από το 1974. Τι λέει εκεί για τη ζα - ΝΤΡΟΥ - γκα; Περίπου αυτό -
Zα - ΝΤΡΟΥ - γκα - Παρτριαρχική οικογενειακή κοινότητα των νοτίων σλάβων με κοινό αγρόκτημα, κοινές μέσες παραγωγής και κοινή χρήση των αγαθών της εργασίας. Στους βούλγαρους υπάρχει ως την αρχή του 20 αιώνα κυρίως στα δυτικά μέρη.

Πριν να τελείσουμε, κι επιτέλους να συμφωνήσετε ότι έχω δίκιο, αναφέρω μια ξένη πηγή. Η αναφορά του αμερικανού και μεγάλου βουγλάρου φίλου Eugene Schuyler. Λοιπόν, ο κύριος Γιουτζιήν Σκάιλ'ρ μιλά κυρίως για τους τούρκους/Untermenschen και για τα εγκλήματά τους, όμως πρέπει να σημειώσουμε κάτι. Κοιτάξτε τι λέει για βουλγαρική οικογένεια και πως οργονώνεται αυτή.
Σελίδα 5 (πάχινα θίνκο):

https://archive.org/details/Mr.Schuyler ... garian1876

...Owing to the absence of statistics, it is impossible exactly to ascertain the population of each village, and in many cases I have not been able to learn the number of houses. In general, as long as the patriarch or father of a family is alive, his married sons live with him, so that there are frequently families of 15, 20 and even 30 persons....


Τι άλλο μπορώ να πω στο νήμα, κομπανιέρος; Βλέπετε ότι κι ο βουλγαρόφιλος επιβεβαιώνει ότι η ζα- ΝΤΡΟΥ - γκα υπηρχε στα αριακά εδάφη ως τον 20 αιώνα. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζετε να λέτε ότι δεν υπάρχει. Άιντε, να ήταν μόνο ο αγράμματος ηλίθιος από πιο πάνω να πω ντάξει, είναι ένας βλάκας δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Όμως δεν είναι σόλο. Έχει κι άλλοι που λένε το ίδιο. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι η αιτία βρίσκεται στην ελληνική ιστογραφία σλαsh προπαγάνδα. Διότι ο ηλίθιος δείχνει ξεκάθαρα γιατί το λέει. Οι βούλγαροι δεν είχαν ζα- ΝΤΡΟΥ - γκα, ενώ ο σλαβομακεντόνες είχαν (σλαβομακεντόνες λέει, μα τι σκουπίδι). Αυτή η δήλωση βέβαια δεν είναι ακριβής κυρίως εξαιτίας ενός λόγου - Δεν υπάρχει σλαβομακεντονικό έθνος! Μπορεί ένα ψευδές/ψευτικο/πλαστικό δημιούργημα των εβραίο-μπολσεβικών/Untermenschen να έχει κοινωνικούς θεσμούς σαν τη ζα- ΝΤΡΟΥ - γκα; Όχι, βέβαια! Το λιγότερο, αυτή δύσκολα θα εμφανιστεί το 1944 ή κάποιο άνιο μετά επειδή ήταν θεσμός του 19 αιώνα και πιο πριν.

Δηλαδή το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η προπαγάνδα που δηλητηριάζει τα μυαλά σας. Καλά που είμαι εδώ να σας βοηθώ για να το ξεπεράσετε. Έτσι δεν θα γράφετε τέτοιες βλακείες σαν: "γυναίκες διαχειρίζονταν τη ζα- ΝΤΡΟΥ - γκα'' Τι;!!! Στη Βουλγαρία που είναι μια από τις πιο συντηρητικές χώρες της Ευρώπης; Στη Βουλγαρία στην οποία πέρυσι είχε 28 εγκλήματα της τιμής; Και δεν μιλάμε για το πέρυσι, αλλά για τον 19 αιώνα και πριν. Πόσο χαζός πρέπει να είσαι να το γράψεις; Μην απαντατέ, είναι ξεκάθαρο.
Αλλα μην ανησυχείτε γι αυτό είμαι εδώ να διορθώνω τέτοια λάθη. Και δεν μπορώ να προσπεράσω βλακείες σαν: "Стринко и вуйчо/στρίνκο και βούϊcho/ δεν είναι βουλγαρικές λέξεις''... είπε ο ηλίθιος που κάποτε είχε ακούσει από κάποιον κάτι άλλο. Συγνώμη αλλά αυτό είναι ψέματα και τίποτα άλλο. Ο αγράμματος βλάκας εδώ λέει ψέματα και τίποτα άλλο! Βάζω και πηγές:

https://blazingbulgaria.wordpress.com/2 ... bulgarian/

Bulgaria is a place where you cannot be farther than 500 km away from your family, no matter how hard you try. Families often live in the same area or, if they don’t, one can always take a quick holiday to visit the folks на село (na selo, meaning “back in the village”). In fact, children often spend the summer months with one or the other set of grandparents somewhere in the country: in a village, a town or a small city.

The centuries-old familial traditions and bonds are reflected in the Bulgarian language. Much like the proverbial Inuit and their many words for snow, there are five different words for “uncle” in Bulgarian, four for “aunt”, three for “brother-in-law” and four for “sister-in-law”.



But, let’s start with the easy ones. (Words preceded by an asterisk don’t have a known (to me) equivalent in English.)

.

Parents, grandparents and children:
•Баща (bashtá) – father, usually called “tatko” or “tate”.
•Майка (máyka) – mother, addressed as “mamo” or “mayko”
•Син (sin) – son
•Дъщеря (dushteryá) – daughter
•Внук (vnuk) – grandson
•Внучка (vnúchka) – granddaughter
•Дядо (dyádo) – grandfather
•Баба (bába) – grandmother
•Прадядо (prádyado) – great-grandfather (and any male in his generation)
•Прабаба (prábaba) – great-grandmother (and any female in her generation)

.

Brothers, sisters and cousins:
•Брат (brat) – brother
•Сестра (sestrá) – sister
•*Батко (bátko) – older brother, often said with affection
•*Кака (káka) – older sister, often said with affection
•Братовчед (bratovchéd)- cousin (male)
•Братовчедка (bratovchédka) – cousin (female)

.

Parents’ Siblings and Siblings’ Children
•Племенник (plémennik) – nephew
•Племенничка (plémennichka) – niece

The following are all words that correspond to the English “aunt” and “uncle”.
•Чичо (chícho) – broad term for “uncle”, more specifically a father’s brother. This is also the name given by children to any adult they don’t know, similar to “mister” or “sir”.
•*Стринка (strínka) – a father’s brother’s wife
•Леля (lélya) – broad term for “aunt”, more specifically a father’s sister. This is also the name given by children to any female adult they don’t know, similar to “madam”, but less formal.
•*Калеко / лелинчо (kaléko or lelíncho) – a father’s sister’s husband
•*Вуйчо (vúycho) – a mother’s brother
•*Вуйна (vúyna) – a mother’s brother’s wife
•*Тетка (tétka) – a mother’s sister
•*Тетинчо (tetíncho) – a mother’s sister’s husband
•*Свако (svako) – in Eastern Bulgaria, the husband of a mother’s or a father’s sister

.

By marriage:
•Съпруг (suprúg) – husband
•Съпруга (suprúga) – wife
•Зет (zet) – the husband of a daughter, son-in-law
•Снаха (snahá) – the wife of a son, daughter-in-law

The following are parents-in-law:
•*Тъст (tust) – the father of a wife
•*Тъща (túshta) – the mother of a wife
•*Свекър (svékur) – the father of a husband
•*Свекърва (svekúrva) – the mother of a husband

The following are what parents-in-law call each other:
•*Сват (svat) – the father of a child’s spouse
•*Сватя (svátya) – the mother of a child’s spouse

The following are all words that correspond to the English “brother-in-law” and “sister-in-law”.
•*Девер (déver) – a husband’s brother
•*Шурей (shúrey) – a wife’s brother
•*Зълва (zúlva) – a husband’s sister
•*Балдъза (baldúza) – a wife’s sister
•*Шуренайка (shurenáyka) – a wife’s brother’s wife
•*Баджанак (badzhanák) – a wife’s sister’s husband. Two men married to sisters are badzanaci to each other.
•*Етърва (etúrva) – a husband’s brother’s wife. Two women married to brothers are eturvi to each other.

Εικόνα

https://books.google.bg/books?id=0KFfDw ... sh&f=false

https://www.omniglot.com/language/kinship/bulgarian.htm

Λοιπόν, μπορείτε να με πιστέψετε όταν λέω ότι δυστυχώς ίνγκλις, εσπανιόλ και τα ελληνικά είναι φτωχές γλώσσες και δεν μπορούν να εκφράζουν τον πλούτο των όρων που έχουμε στα αριακά. Νομίζω ότι έχω απόλυτο δίκιο όταν λέω αυτό και κάθε βούλγαρος το ξέρει, γι αυτό λέω ότι το σκουπίδι λέει ψέματα. Και το ίδιο το σκουπίδι απορεί γιατί δεν σέβομαι την άποψή του. Μα μπορώ να σέβομαι βλακείες; Πώς να σέβομαι σκουπίδια; Ηλίθιοι που δεν ξέρουν τίποτα όμως θέλουν να εκφράζουν κάποια άποψη; Βέβαια θα του πω ότι είναι ζώο που πρέπει να σταματήσει να γράφει! Τα λάθη τιμωρούνται, δεν ενθαρρύνονται!

ΥΓ. Επιτέλους τελείωσα, κομπανιέρος. Αυτό το άρχισα στις 23 δεκεμβρίου.... Επιτέλους σήμερα ένα βλέπω Ρεάλ Μαντρίντ - Ντεπορτίμπο Αλαμπές το τελείωσα. Εντάξει, ποντία ακαμπάρλο νωρίτερα, αλλά ξέρετε - γιορτές, δουλειά, τεμπέλεια κτλ. Επίσης σας ξέχασα για μια βδομάδα. Αλλά γύρισα, μην ανηχείτε, δεν μπορώ να αφήσω άνθρωποι με άι κιού στα 80 να γράφουν ψέματα. Θα ξαναγυρίσω ίσως την τρίτη (η τετάρτη, η παρασκευή) και θα τα πούμε. Δηλαδή περιμένω να δω: "Βέβαια έχεις δίκιο".

ΥΓ. το Ου'ρντ λέει 2600+ λέξεις. Σκεφτόμουνα να σας δώσω το paypal μου για να δίνετε 10 ευρώ για κάθε σελίδα που σας μεταφράζω και εστι σας διαφωτίζω, όμως απλά δεν θα μεταφράζω τίποτα πια. Θα τα βάλω στα βουλγαρικά όπως είναι. Εδώ έχει άνθρωποι που προφανώς ξέρουν καλύτερα βουλγαρικά από μένα, οι λεγόμενοι ηλίθιοι στο άι κιού στα 80, και δεν θα είναι πρόβλημα. απίστευτος ηλίθιος και δεν ξέρω τι μιλάω.
Lost are only those who abandon themselves!
Oberst Hans-Ulrich Rudel
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”