hellegennes έγραψε: 04 Μαρ 2025, 20:52Φυσικά και το πιστεύω. Δεν βρέθηκαν όλες οι ταυτότητες βέβαια, συνολικά όμως βρέθηκαν πάνω από 20 χιλιάδες μικροαντικείμενα: ταυτότητες και διαβατήρια επιβατών, πιστωτικές κάρτες, πορτοφόλια, ρολόγια, δαχτυλίδια, φωτογραφίες, άδειες οδήγησης. Δεν είναι ότι βρήκαν μόνο τις ταυτότητες των τρομοκρατών ούτε βρήκαν όλων των τρομοκρατών τα έγγραφα.
Τι να κάνουμε, έτσι λειτουργούν οι εκρήξεις.
Το αντίστοιχο όμως θα ήταν ολόκληρο το αεροπλάνο να διασωζόταν. Φυσικά, εφ'όσον όντως η δεύτερη μηχανή δεν βρέθηκε να έχει καεί, πράγμα που δεν ξέρω, το λέω απ'όσα διαβάζω εδώ. Κατά τ'άλλα, δεν υπάρχει κάτι παράξενο αν μία ταχεία ανάφλεξη δημιουργήσει ωστικό κύμα που να διασκορπίσει μικροαντικείμενα.
hellegennes έγραψε: 04 Μαρ 2025, 20:52Κι όμως, κατά πάσα πιθανότητα κανείς από το πλήρωμα δεν πέθανε από την έκρηξη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΝΑΣΑ, τουλάχιστον 4 από τους 7 ενεργοποίησαν το εφεδρικό οξυγόνο τους. Φυσικά όλοι πέθαναν κατά την πρόσκρουση στο νερό, αλλά επιβίωσαν από την αρχική έκρηξη.
Συνέβη το πλήρωμα να μην είναι μέσα στον θάλαμο καυσίμων που ανεφλέγη.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Leporello έγραψε: 04 Μαρ 2025, 21:07
Το αντίστοιχο όμως θα ήταν ολόκληρο το αεροπλάνο να διασωζόταν.
Γιατί; Διασώθηκε ολόκληρο το τραίνο;
Leporello έγραψε: 04 Μαρ 2025, 21:07
Συνέβη το πλήρωμα να μην είναι μέσα στον θάλαμο καυσίμων που ανεφλέγη.
Δεν έχει καμμία σημασία. Υπάρχουν άλλες περιπτώσεις που καταστράφηκε ολόκληρο το όχημα. Αυτό που έχει σημασία είναι σε ποιο σημείο θα ξεκινήσει η έκρηξη και πώς θα διαχυθεί η ενέργεια. Θέμα τύχης είναι.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Leporello έγραψε: 04 Μαρ 2025, 21:07
Συνέβη το πλήρωμα να μην είναι μέσα στον θάλαμο καυσίμων που ανεφλέγη.
Δεν έχει καμμία σημασία. Υπάρχουν άλλες περιπτώσεις που καταστράφηκε ολόκληρο το όχημα. Αυτό που έχει σημασία είναι σε ποιο σημείο θα ξεκινήσει η έκρηξη και πώς θα διαχυθεί η ενέργεια. Θέμα τύχης είναι.
Η αιφνίδια ανάφλεξη (επιμένω να χρησιμοποιώ τον τεχνικό όρο όπως και το πόρισμα, καθώς τεχνικά ο ορισμός τής έκρηξης είναι άλλος) προκαλεί άνοδο τής θερμοκρασίας και ωστικό κύμα. Αν το ωστικό κύμα απομακρύνει κάτι από το σημείο ανάφλεξης, ναι, είναι δυνατόν αυτό να διασωθεί. Εννοείται ότι όσο μικρότερο είναι ένα αντικείμενο, τόσο πιθανότερο είναι να μην συναντήσει αντίσταση και να απομακρυνθεί χωρίς να καταστραφεί. Μεγαλύτερα αντικείμενα αφ'ενός μεν έχουν μεγαλύτερη αδράνεια, αφ'ετέρου έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να χτυπήσουν σε κάποιο σταθερό αντικείμενο και να μην απομακρυνθούν. Δεν είναι όμως εντελώς θέμα τύχης, τα μικρότερα αντικείμενα ευνοούνται.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Otto Weininger έγραψε: 04 Μαρ 2025, 18:11
Άσε που η αιθανόλη δεν είναι υδρογονάνθρακας.
Άσε που θα βάλομε και το CFD στον πάτο μας.
Σε πανικό τους βλέπω.
το αν υπηρχε ή οχι υγρη ευφλεκτη υλη ειναι παντελως ασχετο με τις μεγαλες πολιτικες ευθυνες της κυβερνησης που απερχεται...
Η ΝΔ τελειωσε. Χωνεψτε το και παμε παρακατω.
Leporello έγραψε: 04 Μαρ 2025, 21:36
Κατά πώς λέγεται, η μηχανή όπου υποτίθεται ότι ήταν η καύσιμη ύλη, δεν κάηκε. Αυτό είναι αδύνατον. Η δεν υπήρχε καύσιμη ύλη, ή ήταν σε άλλο σημείο.
Εγώ προσωπικά δεν εκφράζω άποψη αν υπήρχε ή όχι καύσιμη ύλη ή παράνομο φορτίο. Αυτό που σχολιάζω στο παρόν νήμα είναι ότι ο Ότο δεν καταλαβαίνει πώς λειτουργούν οι εκρήξεις. Δεν ξέρω αν κάηκε ή όχι η μηχανή, αν και αν είχαν εκραγεί τα έλαια σιλικόνης θα ΕΙΧΕ καεί, οπότε άλλο κοκομπλόκο για τον Ότο αυτό.
Leporello έγραψε: 04 Μαρ 2025, 21:07
Συνέβη το πλήρωμα να μην είναι μέσα στον θάλαμο καυσίμων που ανεφλέγη.
Δεν έχει καμμία σημασία. Υπάρχουν άλλες περιπτώσεις που καταστράφηκε ολόκληρο το όχημα. Αυτό που έχει σημασία είναι σε ποιο σημείο θα ξεκινήσει η έκρηξη και πώς θα διαχυθεί η ενέργεια. Θέμα τύχης είναι.
Η αιφνίδια ανάφλεξη (επιμένω να χρησιμοποιώ τον τεχνικό όρο όπως και το πόρισμα, καθώς τεχνικά ο ορισμός τής έκρηξης είναι άλλος) προκαλεί άνοδο τής θερμοκρασίας και ωστικό κύμα. Αν το ωστικό κύμα απομακρύνει κάτι από το σημείο ανάφλεξης, ναι, είναι δυνατόν αυτό να διασωθεί. Εννοείται ότι όσο μικρότερο είναι ένα αντικείμενο, τόσο πιθανότερο είναι να μην συναντήσει αντίσταση και να απομακρυνθεί χωρίς να καταστραφεί. Μεγαλύτερα αντικείμενα αφ'ενός μεν έχουν μεγαλύτερη αδράνεια, αφ'ετέρου έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να χτυπήσουν σε κάποιο σταθερό αντικείμενο και να μην απομακρυνθούν. Δεν είναι όμως εντελώς θέμα τύχης, τα μικρότερα αντικείμενα ευνοούνται.
Σε όλα αυτά συμφωνώ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, ναι. Fuck physics λέγανε και αυτοί που αμφισβητούσαν ότι βρέθηκαν ταυτότητες των αεροπειρατών της 9/11 αφού έκρηξη κι έτσι.
Το αντιλαμβάνεσαι ότι σ' αυτό το επίπεδο παίζεις, έτσι;
Ελπίζω να μην πιστεύεις την παπαριά πως βρέθηκαν οι ταυτότητες στα συντρίμμια
Φυσικά και το πιστεύω. Δεν βρέθηκαν όλες οι ταυτότητες βέβαια, συνολικά όμως βρέθηκαν πάνω από 20 χιλιάδες μικροαντικείμενα: ταυτότητες και διαβατήρια επιβατών, πιστωτικές κάρτες, πορτοφόλια, ρολόγια, δαχτυλίδια, φωτογραφίες, άδειες οδήγησης. Δεν είναι ότι βρήκαν μόνο τις ταυτότητες των τρομοκρατών ούτε βρήκαν όλων των τρομοκρατών τα έγγραφα.
Τι να κάνουμε, έτσι λειτουργούν οι εκρήξεις.
Ο άλλος πιστεύει ότι άπαξ και γίνει έκρηξη έχουν απανθρακωθεί όλοι. Δεν αναφέρω τυχαία το Τσάλεντζερ. Σε περίπτωση που έχει ξεχάσει κανείς για τι έκρηξη μιλάμε, ιδού:
Κι όμως, κατά πάσα πιθανότητα κανείς από το πλήρωμα δεν πέθανε από την έκρηξη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΝΑΣΑ, τουλάχιστον 4 από τους 7 ενεργοποίησαν το εφεδρικό οξυγόνο τους. Φυσικά όλοι πέθαναν κατά την πρόσκρουση στο νερό, αλλά επιβίωσαν από την αρχική έκρηξη.
Τι να κάνουμε, έτσι λειτουργούν οι εκρήξεις. Δεν σε ρωτάνε τι θα διαλυθεί και τι θα επιβιώσει επειδή έχεις μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό σου.
Το επιχείρημα λοιπόν του Otto Weininger είναι επιχείρημα μπέμπη και σίγουρα όχι κάποιου που έχει τις γνώσεις για να ανακατεύεται στην ανάλυση τέτοιων θεμάτων.
O άλλος πιστεύει ότι αν 1 ή 2 τόνοι όπως λένε ευφλεκτου υλικού σκάσει μέσα σε ενα χώρο 2×2 αυτοί που είναι μέσα θα καούν που να χτυπιέσαι κάτω.
Στο απίθανο σενάριο δε, που πρόλαβαν να εκσφενδονιστουν από τα τζάμια πριν το μπαμ (άρα να μην καουν) θα έπρεπε το κοκπιτ (αλλά και το βαγόνι) να έχει καεί αφού έσκασαν εκεί μέσα, θα έπρεπε να έχει σημάδια καύσης γενικότερα κλπ.
Οτιδήποτε άλλο, είναι παράνοια, άρρωστων τύπων που ξεκίνησαν για να στηρίξουν το άρρωστο αφηγημα τους έχουν αλλάξει τόνους, τοποθεσία και πλέον ουσία 100 φορές.
Και ναι, fuck physics, όταν δεν αντιλαμβάνεσαι ότι 5 μαλάκες με τα ίδια δεδομένα λένε πράγματα με τρομακτικές αποκλίσεις.
Όσο για την χημεία, δεν την αναφέρω καν, την έχουν ξεπατωσει μήνες τώρα.
Και σταμάτα την γελοία σύγκριση με το Challenger, για πολλούς λόγους.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Η αιτία της φωτιάς όσο πάει αλλαζει μικραίνει και μετακινείται προς τα μπροστά. Ξεκίνησε από 25τονους χημικων της Σιωνιστικης ΖΙΜ στο πρώτο κοντέινερ στην τέταρτη πλατφόρμα, στη συνέχεια εγινε ξυλολιο πήγε στις τρεις πρώτες πλατφόρμες, ενδιαμεσαι εγινε καυσιμα για αμερικανικα drones ,μετά εγινε πtητικος υδρογονανθρακας μόνο στην πρώτη πλατφόρμα, τώρα λένε μπορει να ηταν αιθανολη κατω απο 2.5 τονους στο κόκπιτ της δεύτερης μηχανής της εμπορικής.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 04 Μαρ 2025, 22:30, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.