Έχει 5-6 χρόνια που γίναμε κυριλέ.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Έχει 5-6 χρόνια που γίναμε κυριλέ.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Όχι θα έχουν τον μαλακα τον ιδιώτη να βγάζει το Αθήνα Θεσσαλονίκη άγονη γραμμή.SeaHawk έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:37 Διαβαζω τα σχολια και συμπαιρενω πως καποιοι νομιζουν οτι η Βρετανια θα φτιαξει ΜΟΜΑ
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Δηλαδη τι φανταζεσαι οτι θα γινεται;
Τις εργασιες κατασκευης/συντηρησης γραμμων θα τις κανει η Αγγλικη ΜΟΜΑ η οτι θα τις κανει ιδιωτικη εταιρεια;
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Οι γραμμές είναι ήδη κρατικές, δεν ξέρω ποιος κατασκευάζει/συντηρεί. Υποθέτω ιδιώτες.SeaHawk έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 21:22Δηλαδη τι φανταζεσαι οτι θα γινεται;
Τις εργασιες κατασκευης/συντηρησης γραμμων θα τις κανει η Αγγλικη ΜΟΜΑ η οτι θα τις κανει ιδιωτικη εταιρεια;
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
δεν καταλαβα τι ειναι μπακαλίστικο, το per capita ειναι απο τον πιναkα που εδωσες. Φυσικα εχει σημασία ποσους ανθρώπους εχουν τα κρατη, αφου η ιδέα ειναι οτι φταιμε και μας κοβουμετα πλαστικα καλαμάκια κλπ. Εκτός αν δουλευόμαστε.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:57 Φυσικά και αυτά που γράφεις είναι μπακαλίστικα μαθηματικά ΓΓ. Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπομπ και ο Liu, γιατί με αυτή την λογική η Ινδία θα ήταν στα ίδια και χειρώτερα με την Κίνα.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Απάντησα λίγο πιο μετά στο θέμα των αριθμών. Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος παγκόσμιος net exporter + έχουν θέμα αποπληθωρισμού, οπότε δεν βγαίνουν οι αριθμοί. Όπως είπα και στο σχόλιο που απάντησες, η Ινδία θα έπρεπε να είναι στα ίδια με την Κίνα.enaon έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 01:46δεν καταλαβα τι ειναι μπακαλίστικο, το per capita ειναι απο τον πιναkα που εδωσες. Φυσικα εχει σημασία ποσους ανθρώπους εχουν τα κρατη, αφου η ιδέα ειναι οτι φταιμε και μας κοβουμετα πλαστικα καλαμάκια κλπ. Εκτός αν δουλευόμαστε.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:57 Φυσικά και αυτά που γράφεις είναι μπακαλίστικα μαθηματικά ΓΓ. Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπομπ και ο Liu, γιατί με αυτή την λογική η Ινδία θα ήταν στα ίδια και χειρώτερα με την Κίνα.
Η φάση με τα πλαστικά καλαμάκια δεν νομίζω να έχει να κάνουν με εκπομπές CO2 (αν και είναι πλαστικά), αλλά με το ότι πάρα πολλά καταλήγουν σε θάλασσες, δαση, κτλπ και γαμας το οικοσύστημα.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Μάλλον όχι γιατί μάλλον δεν είναι άνθρωπος.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 23 Νοέμ 2024, 13:58 Επίσης ο αρθρογράφος πληρώνεται; Τι ελληνικά είναι αυτά;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Δεν θέλω να σε πικράνω αλλή η τεχνολογία για net zero είναι powerpoint.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Σιγά μην καταλήγουν σε θάλασσες και δάση τα καλαμάκια. Με διακτινισμό φτάνουν εκεί;GoBzi έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 03:07 Η φάση με τα πλαστικά καλαμάκια δεν νομίζω να έχει να κάνουν με εκπομπές CO2 (αν και είναι πλαστικά), αλλά με το ότι πάρα πολλά καταλήγουν σε θάλασσες, δαση, κτλπ και γαμας το οικοσύστημα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
αληθεια δεν καταλαβαινω ποιοί αριθμόι λές οτι δεν βγαινουν. Το per capita co2 emmitions; ΟΙ Ευρωπαίοι οκ ειμαστε καλα παιδια μαλλον, η Αμερικάνοι ομως ειναι χειρότεροι απο τους Κινέζους, και εχει και αλλους ακομα πιο πανω.GoBzi έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 03:07Απάντησα λίγο πιο μετά στο θέμα των αριθμών. Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος παγκόσμιος net exporter + έχουν θέμα αποπληθωρισμού, οπότε δεν βγαίνουν οι αριθμοί.enaon έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 01:46δεν καταλαβα τι ειναι μπακαλίστικο, το per capita ειναι απο τον πιναkα που εδωσες. Φυσικα εχει σημασία ποσους ανθρώπους εχουν τα κρατη, αφου η ιδέα ειναι οτι φταιμε και μας κοβουμετα πλαστικα καλαμάκια κλπ. Εκτός αν δουλευόμαστε.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:57 Φυσικά και αυτά που γράφεις είναι μπακαλίστικα μαθηματικά ΓΓ. Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπομπ και ο Liu, γιατί με αυτή την λογική η Ινδία θα ήταν στα ίδια και χειρώτερα με την Κίνα.
Αν το θέμα ειναι αλήθεια η μόλυνση που κανουμε εμεις, οι ανθρωποι, τότε δεν εχει σημασία σε ποιό κράτος ανήκουν οι ανθρωποι μια περιοχής. Αν κοιτάς τα κρατη μονο, χωρίς να κοιτάς πόσους ανθρώπους εχουν, ειναι σαν να λες οτι αν η ιδια ακριβως περιοχή που τωρα λεμε κινα, με τους ιδιους ακριβώς ανθρώπους, ηταν 10 κράτη αντί ενα, ολα θα ηταν οκ απο εκπομπές co2. Δουλευόμαστε δηλαδή.
για τους Ινδους εχεις δίκιο, αν δεν δουλευόμασταν επρεπε να μαζεύουμε φόρους απο τα καλαμακια και να τους στέλνουμε σαν αποζημίωση γιατί κάνουμε κακό στον πλανήτη, ενώ εκείνοι οχι. Πέρα απο την πλακα πάντως, αλήθεια δεν καταλαβαινω αν το λες σοβαρά.Όπως είπα και στο σχόλιο που απάντησες, η Ινδία θα έπρεπε να είναι στα ίδια με την Κίνα.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Οι εκπομπές ρύπων της Κίνας δεν έχουν να κάνουν με τον πληθυσμό τους γιατί ένα τεράστιο ποσοστό αυτών που παράγουν το εξάγουν. Πχ εάν οι μονάδες παραγωγής τους υπήρχαν αποκλειστικά για εσωτερική κατανάλωση τότε οι εκπομπές τους θα ήταν λίγο πάνω από την Ινδία.enaon έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 08:03αληθεια δεν καταλαβαινω ποιοί αριθμόι λές οτι δεν βγαινουν. Το per capita co2 emmitions; ΟΙ Ευρωπαίοι οκ ειμαστε καλα παιδια μαλλον, η Αμερικάνοι ομως ειναι χειρότεροι απο τους Κινέζους, και εχει και αλλους ακομα πιο πανω.GoBzi έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 03:07Απάντησα λίγο πιο μετά στο θέμα των αριθμών. Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος παγκόσμιος net exporter + έχουν θέμα αποπληθωρισμού, οπότε δεν βγαίνουν οι αριθμοί.enaon έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 01:46
δεν καταλαβα τι ειναι μπακαλίστικο, το per capita ειναι απο τον πιναkα που εδωσες. Φυσικα εχει σημασία ποσους ανθρώπους εχουν τα κρατη, αφου η ιδέα ειναι οτι φταιμε και μας κοβουμετα πλαστικα καλαμάκια κλπ. Εκτός αν δουλευόμαστε.
Αν το θέμα ειναι αλήθεια η μόλυνση που κανουμε εμεις, οι ανθρωποι, τότε δεν εχει σημασία σε ποιό κράτος ανήκουν οι ανθρωποι μια περιοχής. Αν κοιτάς τα κρατη μονο, χωρίς να κοιτάς πόσους ανθρώπους εχουν, ειναι σαν να λες οτι αν η ιδια ακριβως περιοχή που τωρα λεμε κινα, με τους ιδιους ακριβώς ανθρώπους, ηταν 10 κράτη αντί ενα, ολα θα ηταν οκ απο εκπομπές co2. Δουλευόμαστε δηλαδή.![]()
Δεν κολλάω στον αριθμό, αλλά στην ειρωνία της υπόθεσης μιας και ως κομμουνιστές δεν θα έπρεπε να κοιτάνε το κέρδος.
Ο στόχος που έχουν θέσει για το 2060 είναι αστείος, το ίδιο αστείος με αυτόν της ΣΑ.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Έτσι μας είπε η Γκρέτα.hellegennes έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 03:38Σιγά μην καταλήγουν σε θάλασσες και δάση τα καλαμάκια. Με διακτινισμό φτάνουν εκεί;GoBzi έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 03:07 Η φάση με τα πλαστικά καλαμάκια δεν νομίζω να έχει να κάνουν με εκπομπές CO2 (αν και είναι πλαστικά), αλλά με το ότι πάρα πολλά καταλήγουν σε θάλασσες, δαση, κτλπ και γαμας το οικοσύστημα.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
βρε, για κακο το λες αυτο; Αυτο ειναι υπέρ τους, ο μέσος Κινέζος χρεώνει τον πλανήτη λιγοτερο co2 απο τον μεσο Αμερικάνο, και παρόλα αυτα, φτιάχνει και πράγματα να εχουν ολοι. Ηρωας ειναι ο Κινέζος, και αντι να πεις ευχαριστώ μεγάλε Χι πώς τον λενε, γκρινιάζεις;GoBzi έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 08:17
Οι εκπομπές ρύπων της Κίνας δεν έχουν να κάνουν με τον πληθυσμό τους γιατί ένα τεράστιο ποσοστό αυτών που παράγουν το εξάγουν.
Τεσπα, η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωποκεντρική, να λέγανε κρατοκεντρική να το συζητούσαμε, τωρα παει, το εχουμε κλεισει αυτο το θεμα. Δεν βγαζει νόημα να κοιτάς κρατη χωρις per capita στο θεμα που συζητάς, εξ ορισμου.
αυτο που λες δεν το καταλαβαινω παλι, θελεις ενας δυτικός να μολύνει τον πλανητη 10 φορές πανω απο εναν Ινδό, και απο εναν Κινέζο, γιατι ετσι, ειμαστε πιο εξυπνοι, ηρθαμε πρώτοι; Πως το εννοείς;Πχ εάν οι μονάδες παραγωγής τους υπήρχαν αποκλειστικά για εσωτερική κατανάλωση τότε οι εκπομπές τους θα ήταν λίγο πάνω από την Ινδία.
Δεν κολλάω στον αριθμό, αλλά στην ειρωνία της υπόθεσης μιας και ως κομμουνιστές δεν θα έπρεπε να κοιτάνε το κέρδος.
Ο στόχος που έχουν θέσει για το 2060 είναι αστείος, το ίδιο αστείος με αυτόν της ΣΑ.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
καλα και τα ηλεκτρικα αυτοκίνητα πρίν 30 χρόνια παουερποιντ ηταν. Οι Κινέζοι δεν εχουν βαλει αυτο τον στόχο γιατι το ειπε η γκρέτα νομιζω, πρίν το 2000 ο στόχος ειναι να μην εχουν ενεργειακή εξάρτηση, και ορυκτά καύσιμα δεν εχουν. Τα ηλεκτρικά αμαξια ειναι μεριος του ιδιου σχεδίου, ουτε το αυτο νομιζω πιστευε κανεις οτι θα το καταφερουν τότε. Για να δουμε, το 60 νομιζω θα ψαχνεις να κρυφτείς, εχεις ανοικτει με ωραιες δηλώσεις και για το ΑΙ.hellegennes έγραψε: 25 Νοέμ 2024, 03:36Δεν θέλω να σε πικράνω αλλή η τεχνολογία για net zero είναι powerpoint.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Η "επανεθνικοποιηση" στην Βρετανια θα καταληξει μετα απο χρονια(οταν ληξουν οι εν ισχυ συμβασεις) σε ενα μοντελο το οποιο σε σχεση με αυτο της Ελλαδας θα εχει μεγαλυτερη εμπλοκη του ιδιωτικου τομεα απο αυτον που εχει στην χωρα μας.
Και καποια αριστερα απολιθωματα εδω πανηγυρίζουν γιατι διαβασαν την λεξη "επανεθνικοποιηση"
Κερδαμε νικαμε ,πανηγυριζουμε χανοντας

Και καποια αριστερα απολιθωματα εδω πανηγυρίζουν γιατι διαβασαν την λεξη "επανεθνικοποιηση"
Κερδαμε νικαμε ,πανηγυριζουμε χανοντας
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 71 Απαντήσεις
- 1552 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ
-
- 0 Απαντήσεις
- 118 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Animal
-
- 8 Απαντήσεις
- 449 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 222 Απαντήσεις
- 7461 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication