οταν λεμε βορρα δεν εννοουμε κανενα bradford η lancasterGoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:44Στον βορρά έχουν και το 1/4 των μισθών.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:25στον βορρα ομως σιγουρα το κοστος μειωνεται στο μισο με 1/3GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:18
Μάγκες, το αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό σε αρκετές περιπτώσεις.
Πχ εδώ που μένω είμαι μία ώρα απο το Λονδίνο. Κάθε πρωί στα τρένα γίνεται της πουτάνας απο κόσμο που πάει για δουλεία. Το ετήσιο εισιτήριο είναι στα 4600. Λές όλοι αυτοί να μην σκέφτηκαν να πάρουν αμάξι; Απλά για το αμάξι θες κανα 70άρι την μέρα στην καλύτερη.
[img]https://i.postimg.cc/Y0YprWfX/Scre ... .png[/img]
Επίσης όπως είπαμε πιο πάνω, απο την στιγμή που το κράτος έχει βάλει net zero στόχο, το αμάξι δεν είναι η λύση. Ε ας πηγαίνω στην δουλεία μου ανθρώπινα με κρατικό τρένο.
αλλο ενα αποτοκο της υπεραστικοποιησης![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:33Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:30 Ποιους στόχους προσπαθεί να πιάσει η Κίνα μωρέ; Οι τύποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται Πούτιν και αγοράζουν πετρέλαιο σε ποσότητες ρεκόρ για να πουλάει το temu 25/8.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
In Washington, there is a new sheriff in town, and under Donald Trump’s leadership, we may disagree with your views, but we will fight to defend your right to offer it in the public square, agree or disagree.
JD Vance
JD Vance
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Γιατί όχι; Και οι Σαυδική Αραβία για το 2060 έβαλε τον στόχο.Scouser έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:47Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:33Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:30 Ποιους στόχους προσπαθεί να πιάσει η Κίνα μωρέ; Οι τύποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται Πούτιν και αγοράζουν πετρέλαιο σε ποσότητες ρεκόρ για να πουλάει το temu 25/8.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Που να ξέρω; Το μόνο που ήξερα είναι ότι οι σιδηρόδρομοι ήταν τραγικά ελλειμματικοί όσο τους είχε το κράτος, είχα διαβάσει αρκετά πράγματα πάνω σε αυτό. Καλά, μονοπώλιο και χρεοκόπησε; Τι διάβολο;Bill Hicks έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 18:34 αν ρωτάς επειδή δεν ξέρεις, διότι χρεωκόπησε η εταιρία που το ανέλαβε.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Φυσικά και αυτά που γράφεις είναι μπακαλίστικα μαθηματικά ΓΓ. Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπομπ και ο Liu, γιατί με αυτή την λογική η Ινδία θα ήταν στα ίδια και χειρώτερα με την Κίνα.enaon έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:43αυτα τα πινακάκια οταν δεν τα βαζει φιλόλογος με παραξενευουν. Η Κίνα εχει περισσότερους ανθρώπους απο την Αμερική. Δεν ειναι ανθρωποκεντρικό το πρόβλημα τελικά;
τεσπα, οι Καταριάνοι βγαζουν 35 τόνους το άτομο, οι Αμερικάνοι 12 και οι Κινέζοι 9, μπράβο στους Κινέζους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GoBzi την 24 Νοέμ 2024, 19:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.Scouser έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:47Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:33Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:30 Ποιους στόχους προσπαθεί να πιάσει η Κίνα μωρέ; Οι τύποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται Πούτιν και αγοράζουν πετρέλαιο σε ποσότητες ρεκόρ για να πουλάει το temu 25/8.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:57Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.Scouser έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:47Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 16:33
Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Γιατί να το μετράς by proxy ενώ μπορείς εύκολα να δεις αν τα παράγουν για να τα εξάγουν ή για να τα εγκαταστήσουν οι ίδιοι. Η απάντηση είναι εύκολη, και τα δύο. Είναι #1 παραγωγοί, #1 εγκαταστάτες και #1 εξαγωγείς. Το αμφισβητείς;GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:11Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:57Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Οχι, αλλά αφού δεν είσαι καπιταλιστής σταμάτα να παράγεις για να εξάγεις τόσο απο την στιμή που δεν το χρειάζεσαι. Είναι δυνατόν νά έχεις θέμα αποπληθωρισμού, 877.603.918 θετικό εμπορικό ισοζύγιο και να μου λες έβαλες στόχο για το 2060; Απλά οι τύποι το έχουν βάλει ως στόχο να περάσουν τους Αμερικάνους, λες και κάτι θα καταλάβουν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:14Γιατί να το μετράς by proxy ενώ μπορείς εύκολα να δεις αν τα παράγουν για να τα εξάγουν ή για να τα εγκαταστήσουν οι ίδιοι. Η απάντηση είναι εύκολη, και τα δύο. Είναι #1 παραγωγοί, #1 εγκαταστάτες και #1 εξαγωγείς. Το αμφισβητείς;GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:11Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:57
Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Έχε υπόψιν σου ότι ακόμα και το 2060 θα είναι πολύ πιο steep η κλίση της καθόδου από την αντίστοιχη δική μας. Εσύ βλέπεις ότι είναι μακριά, οι τύποι τα οικονομικά στάδια που περάσαμε εμείς σαν ταινία του Αγγελόπουλου αυτοί τα πέρασαν σαν ΤικΤοκ. Κι εσύ λες βασικά ντάξει και το ΤικΤοκ μπορούν να το βάλουν στο 2χ, ώπα, ώπα.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:20Οχι, αλλά αφού δεν είσαι καπιταλιστής σταμάτα να παράγεις για να εξάγεις τόσο απο την στιμή που δεν το χρειάζεσαι. Είναι δυνατόν νά έχεις θέμα αποπληθωρισμού, 877.603.918 θετικό εμπορικό ισοζύγιο και να μου λες έβαλες στόχο για το 2060; Απλά οι τύποι το έχουν βάλει ως στόχο να περάσουν τους Αμερικάνους, λες και κάτι θα καταλάβουν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:14Γιατί να το μετράς by proxy ενώ μπορείς εύκολα να δεις αν τα παράγουν για να τα εξάγουν ή για να τα εγκαταστήσουν οι ίδιοι. Η απάντηση είναι εύκολη, και τα δύο. Είναι #1 παραγωγοί, #1 εγκαταστάτες και #1 εξαγωγείς. Το αμφισβητείς;GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:11
Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.![]()
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Διαβαζω τα σχολια και συμπαιρενω πως καποιοι νομιζουν οτι η Βρετανια θα φτιαξει ΜΟΜΑ
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
sorry φίλος, αλλά αν με θες semi-detached στο Reading με μισθό Λονδίνου θα πληρώσεις το commuting (όχι εσύ, ο κάθε παπάρας). αλλιώς, κάθεσαι στ'αυγά σου ή London flat και travelcard στο 1/3 τού κόστους ή και τζάμπα/σχεδόν τζάμπα με ποδήλατο ή μηχανάκι (ή σχεδόν τζάμπα με αμάξι και καβάτζα πάρκινγκ, άμα είσαι Ελληνάρας όπως εγώ παλιά που δούλευα στο CityGoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:18Μάγκες, το αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό σε αρκετές περιπτώσεις.Bill Hicks έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:07ή με τ'αμάξι, όπως έκανες πριν την ιδιωτικοποίηση και οδήγησε σε 33% μείωση ταξιδιών.GoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 18:56
Να'χαμε να λέγαμε. Τα τραίνα είναι μονοπώλιο. Τι θα κάνεις δηλαδή; Θα το πάρεις με το ποδια;![]()
![]()
Πχ εδώ που μένω είμαι μία ώρα απο το Λονδίνο. Κάθε πρωί στα τρένα γίνεται της πουτάνας απο κόσμο που πάει για δουλεία. Το ετήσιο εισιτήριο είναι στα 4600. Λές όλοι αυτοί να μην σκέφτηκαν να πάρουν αμάξι; Απλά για το αμάξι θες κανα 70άρι την μέρα στην καλύτερη.
[img]https://i.postimg.cc/Y0YprWfX/Scre ... .png[/img]
Επίσης όπως είπαμε πιο πάνω, απο την στιγμή που το κράτος έχει βάλει net zero στόχο, το αμάξι δεν είναι η λύση. Ε ας πηγαίνω στην δουλεία μου ανθρώπινα με κρατικό τρένο.

I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
δεν το'χω ψάξει. μπορεί επειδή ήταν μπουρδέλο όταν ανέλαβε η εταιρία, μπορεί επειδή ήταν μπουρδέλο η εταιρία που ανέλαβε.Green Dragon έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:54Που να ξέρω; Το μόνο που ήξερα είναι ότι οι σιδηρόδρομοι ήταν τραγικά ελλειμματικοί όσο τους είχε το κράτος, είχα διαβάσει αρκετά πράγματα πάνω σε αυτό. Καλά, μονοπώλιο και χρεοκόπησε; Τι διάβολο;Bill Hicks έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 18:34 αν ρωτάς επειδή δεν ξέρεις, διότι χρεωκόπησε η εταιρία που το ανέλαβε.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Εγώ προσωπικά είμαι σε semi-detached στο Bracknell με μισθό Καλιφόρνιας και δουλεύω απο το σπίτι, στα παπάρια μου κιόλας. Απλά δεν μου φαίνεται λογικό αύτο με τα τρένα.Bill Hicks έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 20:39sorry φίλος, αλλά αν με θες semi-detached στο Reading με μισθό Λονδίνου θα πληρώσεις το commuting (όχι εσύ, ο κάθε παπάρας). αλλιώς, κάθεσαι στ'αυγά σου ή London flat και travelcard στο 1/3 τού κόστους ή και τζάμπα/σχεδόν τζάμπα με ποδήλατο ή μηχανάκι (ή σχεδόν τζάμπα με αμάξι και καβάτζα πάρκινγκ, άμα είσαι Ελληνάρας όπως εγώ παλιά που δούλευα στο CityGoBzi έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:18Μάγκες, το αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό σε αρκετές περιπτώσεις.Bill Hicks έγραψε: 24 Νοέμ 2024, 19:07
ή με τ'αμάξι, όπως έκανες πριν την ιδιωτικοποίηση και οδήγησε σε 33% μείωση ταξιδιών.![]()
![]()
Πχ εδώ που μένω είμαι μία ώρα απο το Λονδίνο. Κάθε πρωί στα τρένα γίνεται της πουτάνας απο κόσμο που πάει για δουλεία. Το ετήσιο εισιτήριο είναι στα 4600. Λές όλοι αυτοί να μην σκέφτηκαν να πάρουν αμάξι; Απλά για το αμάξι θες κανα 70άρι την μέρα στην καλύτερη.
[img]https://i.postimg.cc/Y0YprWfX/Scre ... .png[/img]
Επίσης όπως είπαμε πιο πάνω, απο την στιγμή που το κράτος έχει βάλει net zero στόχο, το αμάξι δεν είναι η λύση. Ε ας πηγαίνω στην δουλεία μου ανθρώπινα με κρατικό τρένο.).
![]()
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: Η Βρετανία ψήφισε την επανεθνικοποίηση των σιδηροδρόμων
Aiii, big up to the Bracknell Massive!
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 71 Απαντήσεις
- 1552 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ
-
- 0 Απαντήσεις
- 118 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Animal
-
- 8 Απαντήσεις
- 449 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 222 Απαντήσεις
- 7461 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
