Beria έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:21
Αυτό ακριβώς είναι το ρεμπέτικο
Η μεταφύτευση της Ανατολής στην ελλαδιτικη μαγκιά
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μουσικά και εκφραστικά ρεύματα
Το Ανατολικό, που εκπροσωπήθηκε από την μικρασιατική μουσική και το ρεμπετικο
Και το Αριο, που εκπροσωπήθηκε από την Αρβανίτικη και Ηπειρωτική μουσική
Το ένα έδωσε τον Καζαντζίδη ως συμπύκνωση του και το άλλο τον Μπιθικώτση
Εγώ ως αρβανιτικής καταγωγής είναι φανερό ποιο επιλεγω
Δε νομίζω ότι τα λες ολοκληρωμένα.
Δηλαδή Πελοπόννησος, Αιγαίο και Ιόνιο δεν είχαν δικά τους μουσικά ρεύματα, είχαν μόνο οι Μικρασιάτες και .... οι Αρβανίτες.
Ο δε Μπιθικώτσης τί αρβανίτικο είχε στη μουσική του; Τίποτα.
Ενώ υπάρχει κι η μουσική που αναπτύχθηκε τέλη 19ου αιώνα στον Πειραιά, αλλά αυτή είναι το θέμα του νήματος (κι αν υπάρχει ή ήρθε αυτούσια με τους Σμυρνιους το 22)
Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 19:39
Πορτοφολαδες φυσικα αλλα οχι για να γινουν νεοπλουτοι οπως οι τραπερς παρα για να μην πεινανε και να εχουν για το ναργιλε τους.
.
Τότε ο ναργιλές και τα πιωματα, τώρα η κόκα και η φριμπα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Τα στατιστικά ισχύουν.
Αλλά θα μπορούσε, θεωρητικά:
1) να ήρθαν οι Μικρασιάτες, να φέραν το ρεμπέτικο, και να το μάθαμε οι Ελλαδίτες
2) να ήρθαν οι Μικρασιάτες στον Πειραιά, και να μάθανε εκεί ρεμπέτικο
Το θέμα είναι πώς είχε η κατάσταση πριν το 1922, αρχές 20ου τέλη 19ου αιώνα
Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 19:39
Πορτοφολαδες φυσικα αλλα οχι για να γινουν νεοπλουτοι οπως οι τραπερς παρα για να μην πεινανε και να εχουν για το ναργιλε τους.
.
Τότε ο ναργιλές και τα πιωματα, τώρα η κόκα και η φριμπα.
Beria έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:21
Αυτό ακριβώς είναι το ρεμπέτικο
Η μεταφύτευση της Ανατολής στην ελλαδιτικη μαγκιά
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μουσικά και εκφραστικά ρεύματα
Το Ανατολικό, που εκπροσωπήθηκε από την μικρασιατική μουσική και το ρεμπετικο
Και το Αριο, που εκπροσωπήθηκε από την Αρβανίτικη και Ηπειρωτική μουσική
Το ένα έδωσε τον Καζαντζίδη ως συμπύκνωση του και το άλλο τον Μπιθικώτση
Εγώ ως αρβανιτικής καταγωγής είναι φανερό ποιο επιλεγω
Φωτοδότης Πολιτιζμος της Αρβανιτιάς κύριοι.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Ερμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:22
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μουσικά και εκφραστικά ρεύματα
Το Ανατολικό, που εκπροσωπήθηκε από την μικρασιατική μουσική και το ρεμπετικο
Και το Αριο, που εκπροσωπήθηκε από την Αρβανίτικη και Ηπειρωτική μουσική
Το ένα έδωσε τον Καζαντζίδη ως συμπύκνωση του και το άλλο τον Μπιθικώτση
Εγώ ως αρβανιτικής καταγωγής είναι φανερό ποιο επιλεγω
Φωτοδότης Πολιτιζμος της Αρβανιτιάς κύριοι.
Πού ήρθε και αναζωογόνησε το μολυσμένο σημιτακικο ελλαδιτικο αίμα, για να θυμίσω τα λόγια του μεγάλου Ρατσιστή διανοητή Π.Βλαστου
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 19:39
Πορτοφολαδες φυσικα αλλα οχι για να γινουν νεοπλουτοι οπως οι τραπερς παρα για να μην πεινανε και να εχουν για το ναργιλε τους.
.
Τότε ο ναργιλές και τα πιωματα, τώρα η κόκα και η φριμπα.
Ενω ας πουμε στη ροκ δεν υπαρχουν ναρκωτικα.
.
Άλλο να υπάρχουν και άλλο όλη η κουλτούρα να έχει στηριχθεί πάνω σε παράνομες ενέργειες
Ρεμπετοειδη σε φούντα και κερατιες με την αθόρυβη
Τραποειδη κόκα και ψεκασμα με καλαζνικοφ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Τότε ο ναργιλές και τα πιωματα, τώρα η κόκα και η φριμπα.
Ενω ας πουμε στη ροκ δεν υπαρχουν ναρκωτικα.
.
Άλλο να υπάρχουν και άλλο όλη η κουλτούρα να έχει στηριχθεί πάνω σε παράνομες ενέργειες
Ρεμπετοειδη σε φούντα και κερατιες με την αθόρυβη
Τραποειδη κόκα και ψεκασμα με καλαζνικοφ
ευτυχως καποιοι δεν ειχαν τα δικα σου μυαλα και παιξαν τα blues
και μετα γινηκες χεβυμεταλας
Άλλο να υπάρχουν και άλλο όλη η κουλτούρα να έχει στηριχθεί πάνω σε παράνομες ενέργειες
Ρεμπετοειδη σε φούντα και κερατιες με την αθόρυβη
Τραποειδη κόκα και ψεκασμα με καλαζνικοφ
ευτυχως καποιοι δεν ειχαν τα δικα σου μυαλα και παιξαν τα blues
και μετα γινηκες χεβυμεταλας
Τα blues στηρίχθηκαν ιδεολογικά πάνω σε πρεζες και πιστολιασματα;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άλλο να υπάρχουν και άλλο όλη η κουλτούρα να έχει στηριχθεί πάνω σε παράνομες ενέργειες
Ρεμπετοειδη σε φούντα και κερατιες με την αθόρυβη
Τραποειδη κόκα και ψεκασμα με καλαζνικοφ
ευτυχως καποιοι δεν ειχαν τα δικα σου μυαλα και παιξαν τα blues
και μετα γινηκες χεβυμεταλας
Τα blues στηρίχθηκαν ιδεολογικά πάνω σε πρεζες και πιστολιασματα;
«Φυλάγαμε τσίλιες οι τρεις μας, γωνία Αρριανού-Ολύμπου. Κρατούσαμε σφιχτά το περίστροφο, με το χέρι στη φαρδιά τσέπη του σακακιού που φούσκωνε, όπως στην τελευταία ταινία του Τζώρτζ Ραφτ. Στις οχτώ ακριβώς ακούστηκε μια ριπή από πολυβόλο και σε λίγο σκόρπιοι πυροβολισμοί. Στις οχτώ και πέντε έφτασε ο Γαλάνης να μας πει να διαλυθούμε. Εγώ κατέβαινα μαζί του μέχρι την Εγνατία. «Απλή δουλειά» είπε. «Μόλις μπήκαμε μέσα στον τεκέ τούς βρήκαμε όλους ξαπλωμένους στην κουρελού, ακίνητους, σα να μην άκουσαν που μπήκαμε. Τους φωνάξαμε να σηκωθούν. Δε σηκωθήκανε, ήτανε βαριά μαστουρωμένοι. Τους ρίξαμε με την ησυχία μας μια και καλή. Δε σάλεψε κανείς τους, ούτε κιχ, οχτώ άτομα. Θ’ ανασάνει τώρα η γειτονιά από την αλητεία του Κιορπέ». «Πάρε το περίστροφο» είπα «δεν έχω που να το ακουμπήσω απόψε». Πρόσεξα τη φωνή μου. Την πρόσεξε και ο Γαλάνης. «Σε καταλαβαίνω» είπε. «Δεν έχεις συνηθίσει ακόμα». «Είναι κι αυτό» είπα.»
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.