!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Καμια σχεση με Σμυρνη κ Μικρασια - ο Πειραιας ειναι η μητρα του - τα υπολοιπα ειναι μαλακιες που διακινουνται απο ασχετουςTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:43 Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Δηλαδή δεν υπήρχε ρεμπέτικο σε Σμύρνη και Μικρά Ασία, ή υπήρχε αλλά το ρεμπέτικο στον Πειραιά ήταν αυτοφυές και εξελίχθηκε ανεξάρτητα;Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:47Καμια σχεση με Σμυρνη κ Μικρασια - ο Πειραιας ειναι η μητρα του - τα υπολοιπα ειναι μαλακιες που διακινουνται απο ασχετουςTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:43 Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
Το 1922 που ήρθαν οι Σμυρνιοί ήταν κοσμογονική χρόνια για το ρεμπέτικο στον Πειραιά (έστω κι αν το ρεμπέτικο εκει προϋπήρχε) ή είναι υπερβολές να λες κάτι τέτοιο;
Από ποτέ υπάρχει ρεμπέτικο στον Πειραιά;
Έχεις υπόψη σου καμία ιστοσελίδα ή κάποιο άλλο λινκ που αναλύουν την εξέλιξη του ρεμπέτικου στον Πειραιά από τον 19ο αιώνα;
Γιατί στα περισσότερα σάιτ στο Ίντερνετ μιλάνε για το 1922 ως έτος 0 για το ρεμπέτικο στην Ελλάδα.
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.

Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια
).
.

Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια
.
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
υπαρχει το Ρεμπετικο φορουμ - θα σου λυθουν ολες οι αποριες σουTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56Δηλαδή δεν υπήρχε ρεμπέτικο σε Σμύρνη και Μικρά Ασία, ή υπήρχε αλλά το ρεμπέτικο στον Πειραιά ήταν αυτοφυές και εξελίχθηκε ανεξάρτητα;Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:47Καμια σχεση με Σμυρνη κ Μικρασια - ο Πειραιας ειναι η μητρα του - τα υπολοιπα ειναι μαλακιες που διακινουνται απο ασχετουςTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:43 Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
Το 1922 που ήρθαν οι Σμυρνιοί ήταν κοσμογονική χρόνια για το ρεμπέτικο στον Πειραιά (έστω κι αν το ρεμπέτικο εκει προϋπήρχε) ή είναι υπερβολές να λες κάτι τέτοιο;
Από ποτέ υπάρχει ρεμπέτικο στον Πειραιά;
Έχεις υπόψη σου καμία ιστοσελίδα ή κάποιο άλλο λινκ που αναλύουν την εξέλιξη του ρεμπέτικου στον Πειραιά από τον 19ο αιώνα;
Γιατί στα περισσότερα σάιτ στο Ίντερνετ μιλάνε για το 1922 ως έτος 0 για το ρεμπέτικο στην Ελλάδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αγις την 14 Ιουν 2023, 17:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56 Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια).
.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Theseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:58Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56 Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια).
.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Οι Μικρασιατες κατι σαντουροβιολια εφεραν κ ανατολιτικες μαλακιες - εξαφανιστηκανTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:58Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56 Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια).
.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Το πιθανότερο να έχεις δίκιο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πάντα μου προκαλούσε απέχθεια να ακούω περίεργους ηχους/φωνές που μιλάνε για μαστούρα, κερατιασματα στους τεκεδες και μπασκινες με μαστουριαρικο ύφος και ηχόχρωμα. Και τότε ως ρεμπέτικο και τώρα ως τραπ.Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:08ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Ε οχι και τραπ, καποια ρεμπετικα ξεπερνουσαν κατα πολυ και τα καλυτερα λαικα.
.
.
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Ερμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:11Το πιθανότερο να έχεις δίκιο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πάντα μου προκαλούσε απέχθεια να ακούω περίεργους ηχους/φωνές που μιλάνε για μαστούρα, κερατιασματα στους τεκεδες και μπασκινες με μαστουριαρικο ύφος και ηχόχρωμα. Και τότε ως ρεμπέτικο και τώρα ως τραπ.Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:08ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της
Παρότι παραμένω ακροατής του είδους , δεν είμαι από αυτούς που το καθαγιαζουν. Έχει τις αδυναμιες του.
ΑΛΛΑ η σύγκριση είναι άστοχη και άκυρη.
Στο ρεμπέτικο αυτά είναι πάθη που τραγουδιούνται. Στην τραπ είναι μια δήθεν κατάσταση και καλά κυριαρχίας.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Oι ρεμπετες δεν ηθελαν να γινουν νεοπλουτοι εγκληματωντας οπως οι τραπερς.
Η παραβατικοτητα στο ρεμπετικο γενικα ειναι μικροπαραβατικοτητα φτωχοδιαβολων στις περισσοτερες περιπτωσεις.
.
Η παραβατικοτητα στο ρεμπετικο γενικα ειναι μικροπαραβατικοτητα φτωχοδιαβολων στις περισσοτερες περιπτωσεις.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 14 Ιουν 2023, 18:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Ολη η μετεπειτα λαικη μουσικη - αυτη που μας χαρακτηριζει σαν λαο κ ειναι αναγνωρισιμη βασιστηκε εκει - δεν θα υπηρχε τπτ αν δεν υπηρχαν οι ΠειραιωτεςΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:11Το πιθανότερο να έχεις δίκιο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πάντα μου προκαλούσε απέχθεια να ακούω περίεργους ηχους/φωνές που μιλάνε για μαστούρα, κερατιασματα στους τεκεδες και μπασκινες με μαστουριαρικο ύφος και ηχόχρωμα. Και τότε ως ρεμπέτικο και τώρα ως τραπ.Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:08ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της
περα απο τα μαστουρικα κλπ υπαρχουν στιχοι που διασωθηκαν προφορικα μεσω των αιωνων οπως το '' αγγελοκαμωμενη μου κ λαμπαδοχυτη μου '' που ειχε καταγραφει πριν 400 + χρονια στην Κωνσταντινουπολη απο Αυστριακο πρεσβευτη κ αγνοουσαμε μεχρι προσφατα την υπαρξη του
ειχε γινει τραγουδι ομως απο τον Βαμβακαρη
επισης το τριχορδο (μπουζουκι) - ειναι καθαρα Πελοποννησιακο δημιουργημα κ ενα μελος της οικογενειας των Ναπολιτανικων μαντολινοειδων
οπως ελεγε - σωστα κ ο Ζαμπετας '' ειναι του Ιονιου κ οχι του Αιγαιου ''
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αγις την 14 Ιουν 2023, 18:21, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 2 Απαντήσεις
- 261 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
-
- 8 Απαντήσεις
- 353 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Machine ghost