Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56
Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια ).
.
Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Τα στατιστικά ισχύουν.
Αλλά θα μπορούσε, θεωρητικά:
1) να ήρθαν οι Μικρασιάτες, να φέραν το ρεμπέτικο, και να το μάθαμε οι Ελλαδίτες
2) να ήρθαν οι Μικρασιάτες στον Πειραιά, και να μάθανε εκεί ρεμπέτικο
Το θέμα είναι πώς είχε η κατάσταση πριν το 1922, αρχές 20ου τέλη 19ου αιώνα
Τα ρεμπέτικα γαμουν, αντιθέτως τα μεταπολεμικά λαϊκά με το 95% των στίχων να είναι κλαψούρα για να σπάνε πιάτα στα μαγαζιά, μας καταστρεψαν.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56
Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια ).
.
Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Αυτό ακριβώς είναι το ρεμπέτικο
Η μεταφύτευση της Ανατολής στην ελλαδιτικη μαγκιά
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Αυτό ακριβώς είναι το ρεμπέτικο
Η μεταφύτευση της Ανατολής στην ελλαδιτικη μαγκιά
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Τα στατιστικά ισχύουν.
Αλλά θα μπορούσε, θεωρητικά:
1) να ήρθαν οι Μικρασιάτες, να φέραν το ρεμπέτικο, και να το μάθαμε οι Ελλαδίτες
2) να ήρθαν οι Μικρασιάτες στον Πειραιά, και να μάθανε εκεί ρεμπέτικο
Το θέμα είναι πώς είχε η κατάσταση πριν το 1922, αρχές 20ου τέλη 19ου αιώνα
Κι ομως η Τετρας εχει ενδιαφεροντα στατιστικα, οι δυο ηταν Μικρασιατες (απο Σμυρνη και Αιβαλι) και οι αλλοι δυο Ελλαδιτες. Ουσιαστικα αυτο ισχυει και στο πρωιμο ρεμπετικο, σχεδον το 50% ειναι Μικρασιατες και το αλλο 50% Ελλαδιτες.
.
Αυτό ακριβώς είναι το ρεμπέτικο
Η μεταφύτευση της Ανατολής στην ελλαδιτικη μαγκιά
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μουσικά και εκφραστικά ρεύματα
Το Ανατολικό, που εκπροσωπήθηκε από την μικρασιατική μουσική και το ρεμπετικο
Και το Αριο, που εκπροσωπήθηκε από την Αρβανίτικη και Ηπειρωτική μουσική
Το ένα έδωσε τον Καζαντζίδη ως συμπύκνωση του και το άλλο τον Μπιθικώτση
Εγώ ως αρβανιτικής καταγωγής είναι φανερό ποιο επιλεγω
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Beria έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:21
Αυτό ακριβώς είναι το ρεμπέτικο
Η μεταφύτευση της Ανατολής στην ελλαδιτικη μαγκιά
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μουσικά και εκφραστικά ρεύματα
Το Ανατολικό, που εκπροσωπήθηκε από την μικρασιατική μουσική και το ρεμπετικο
Και το Αριο, που εκπροσωπήθηκε από την Αρβανίτικη και Ηπειρωτική μουσική
Το ένα έδωσε τον Καζαντζίδη ως συμπύκνωση του και το άλλο τον Μπιθικώτση
Εγώ ως αρβανιτικής καταγωγής είναι φανερό ποιο επιλεγω
Ερμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:22
Να ένα άλλο κοινό με τραπ.
Εμφυτευση της αλβανιλας στην νεολ κουραδομαγκια
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μουσικά και εκφραστικά ρεύματα
Το Ανατολικό, που εκπροσωπήθηκε από την μικρασιατική μουσική και το ρεμπετικο
Και το Αριο, που εκπροσωπήθηκε από την Αρβανίτικη και Ηπειρωτική μουσική
Το ένα έδωσε τον Καζαντζίδη ως συμπύκνωση του και το άλλο τον Μπιθικώτση
Εγώ ως αρβανιτικής καταγωγής είναι φανερό ποιο επιλεγω
τι σε εμποδισε να επιλεξεις και τα δυο?
Η Άρια καταγωγή μου
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 19:23
Σε αντιθεση με τους τραπερς που ονειρευονται ενοπλες ληστειες προκειμενου να ζησιυν στη χλιδα...
οι Λαχαναδες στο τραγουδι Κατω στα Λεμοναδικα, κλεψαν ενα πορτοφολι γιατι ειχαν πεθανει στην πεινα.
.
Σταμάτα ρε παπάρα
Δε μας φοβί βρε δε μας φοβί , δε μας φοβίζει ο θάνατος
δε μας φοβίζει ο θάνατος, δε μας τρομάζει η πείνα
γι' αυτό τσιμπούμε λάχανο,και την περνούμε φίνα
Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 19:23
Σε αντιθεση με τους τραπερς που ονειρευονται ενοπλες ληστειες προκειμενου να ζησιυν στη χλιδα...
οι Λαχαναδες στο τραγουδι Κατω στα Λεμοναδικα, κλεψαν ενα πορτοφολι γιατι ειχαν πεθανει στην πεινα.
.
Σταμάτα ρε παπάρα
Δε μας φοβί βρε δε μας φοβί , δε μας φοβίζει ο θάνατος
δε μας φοβίζει ο θάνατος, δε μας τρομάζει η πείνα
γι' αυτό τσιμπούμε λάχανο,και την περνούμε φίνα
.
Πορτοφολαδες ήταν οι λαχαναδες
Και οι θαμώνες του ρεμπέτικου, αγαπητικοί, χασικληδες και μαχαιροβγάλτες
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.