enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 22:57
δεν ξερω ποιος εννοεις φίλο μου, και εμεις φίλοι ήμασταν καποτε που συμφωνούσες μαζί μου, με ειχες εκθειάσει.
απαντησέ μου σε παρακαλώ αν θες, στο είπε κάποιος;
Έχω ξαναγράψει και πιο πάνω.
"Εκθειάζω" όποια άποψη/ανάρτηση διαβάσω και με παρακινήσει να πω ένα μπράβο, επειδή έτσι το νιώθω.
Αδιάφορο αν ο εκφραστής της μου είναι συμπαθής ή έχουμε "διαπληκτιστεί".
Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, μολυσματικών του χώρου.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 22:38
Γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να διαμορφωθεί μια κοινή γραμμή που να είναι αληθής και να εντυπώνεται απλά, λιτά, κατανοητά και με γενικευμένη ισχύ στον μαθητή, χωρίς να καταφεύγουμε σε πλατιασμούς, αναφορικές προτάσεις, αναγωγές σε μονάδες κλπ
Αν έχεις κάτι αντίστοιχο με αυτές τις ιδιότητες μπορείς να το γράψεις.
Σαφώς και υπάρχει.
Και έχει άμεση σχέση με το ερώτημα που έχω ήδη θέσει.
Αν θέλεις μπορείς να δώσεις το παράδειγμα του θέματος χρησιμοποιώντας τον δικό σου τρόπο.
Δεν πάει το μυαλό μου.
Οκ, αλλά επειδή σκιάζομαι με τις παρανοήσεις θα κάνω πρώτα ένα ερώτημα.
Θέλεις την πρόταση μου για την καλύτερη κατανόηση των ασκήσεων στα πιτσιρίκια (γιατί σ' αυτά αφορά το θέμα) αναφορικά με την περισσότερο κατανοητή μέθοδο, που να εξομαλύνει στοιχειωδώς τις όποιες μαθησιακές αδυναμίες;
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:00
Έχω ξαναγράψει και πιο πάνω.
"Εκθειάζω" όποια άποψη/ανάρτηση διαβάσω και με παρακινήσει να πω ένα μπράβο, επειδή έτσι το νιώθω.
Αδιάφορο αν ο εκφραστής της μου είναι συμπαθής ή έχουμε "διαπληκτιστεί".
Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, μολυσματικών του χώρου.
ωραια, ασχετο αυτο, σαλτσα ηταν κα σορυ.
αληθινή απορία ειναι, υπαρχει καποιος που εξαιτίας του δεν μπορεις να απαντησεις στην γαλή, ή ηταν υπεκφυγή;
Και έχει άμεση σχέση με το ερώτημα που έχω ήδη θέσει.
Αν θέλεις μπορείς να δώσεις το παράδειγμα του θέματος χρησιμοποιώντας τον δικό σου τρόπο.
Δεν πάει το μυαλό μου.
Οκ, αλλά επειδή σκιάζομαι με τις παρανοήσεις θα κάνω πρώτα ένα ερώτημα.
Θέλεις την πρόταση μου για την καλύτερη κατανόηση των ασκήσεων στα πιτσιρίκια (γιατί σ' αυτά αφορά το θέμα) αναφορικά με την περισσότερο κατανοητή μέθοδο, που να εξομαλύνει στοιχειωδώς τις όποιες μαθησιακές αδυναμίες;
Δεν γνωρίζω τι έχεις στο μυαλό σου, αλλά η παράθεση που έκανες είναι κάτι που έγραψα πολύ συγκεκριμένα περί ενικού - πληθυντικού.
Φυσικά θα γράψεις ό,τι σου αρέσει, ενδιαφέρον θα είναι.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:00
Έχω ξαναγράψει και πιο πάνω.
"Εκθειάζω" όποια άποψη/ανάρτηση διαβάσω και με παρακινήσει να πω ένα μπράβο, επειδή έτσι το νιώθω.
Αδιάφορο αν ο εκφραστής της μου είναι συμπαθής ή έχουμε "διαπληκτιστεί".
Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, μολυσματικών του χώρου.
ωραια, ασχετο αυτο, σαλτσα ηταν κα σορυ.
αληθινή απορία ειναι, υπαρχει καποιος που εξαιτίας του δεν μπορεις να απαντησεις στην γαλή, ή ηταν υπεκφυγή;
Είναι δυνατόν κάτι που έχει πει κάποιος εδώ μέσα να με αποτρέψει (και οποιονδήποτε άλλον) από το να γράψω αυτό που θέλω;;
Υπεκφυγή όχι, αλλά όπως το κατάλαβα είναι θέμα απάντησης - διατριβής. Ας ανοίξει ένα νήμα σχετικό να αναπτύξει εκεί όποιος θέλει προτάσεις.
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 22:41
Εφόσον είναι διαφορετικά τα αντικείμενα:
"Σε κάθε παιδί αναλογεί ποσότητα ίση με το 1/8 από κάθε φρούτο".
"Σε κάθε παιδί αναλογεί ποσότητα ίση με το 1/8 από κάθε σοκολάτα".
Φαντάζομαι συμφωνείς μαζί μου ότι το υπογραμμισμένο είναι λάθος. Ο συντάκτης χειρίζεται τα φρούτα σαν να είναι ίδια. Εγώ δεν βλέπω το λόγο να έχω ως αποτέλεσμα ένα νούμερο με το οποίο δεν μπορώ να κάνω περαιτέρω πράξεις. Μου φαίνεται άχρηστο και επίσης καλλιεργεί λάθος εντυπώσεις στα παιδιά.
Αν θέλεις μπορείς να δώσεις το παράδειγμα του θέματος χρησιμοποιώντας τον δικό σου τρόπο.
Δεν πάει το μυαλό μου.
Οκ, αλλά επειδή σκιάζομαι με τις παρανοήσεις θα κάνω πρώτα ένα ερώτημα.
Θέλεις την πρόταση μου για την καλύτερη κατανόηση των ασκήσεων στα πιτσιρίκια (γιατί σ' αυτά αφορά το θέμα) αναφορικά με την περισσότερο κατανοητή μέθοδο, που να εξομαλύνει στοιχειωδώς τις όποιες μαθησιακές αδυναμίες;
Δεν γνωρίζω τι έχεις στο μυαλό σου, αλλά η παράθεση που έκανες είναι κάτι που έγραψα πολύ συγκεκριμένα περί ενικού - πληθυντικού.
Φυσικά θα γράψεις ό,τι σου αρέσει, ενδιαφέρον θα είναι.
Σε ρώτησα αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο, για να το συζητήσουμε διεξοδικά χωρίς πλατειασμούς, αναφορές και κάτι άλλα που ανέφερες και δεν θυμάμαι.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:10
Είναι δυνατόν κάτι που έχει πει κάποιος εδώ μέσα να με αποτρέψει (και οποιονδήποτε άλλον) από το να γράψω αυτό που θέλω;;
Υπεκφυγή όχι, αλλά όπως το κατάλαβα είναι θέμα απάντησης - διατριβής. Ας ανοίξει ένα νήμα σχετικό να αναπτύξει εκεί όποιος θέλει προτάσεις.
ναι δεν βλεπω πως γινεται, αλλα το είπες. Εννοούσες οτι βαριέσαι/δεν μπορεις αλλα το χρέωσες καπου αλλου;
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 22:41
Εφόσον είναι διαφορετικά τα αντικείμενα:
"Σε κάθε παιδί αναλογεί ποσότητα ίση με το 1/8 από κάθε φρούτο".
"Σε κάθε παιδί αναλογεί ποσότητα ίση με το 1/8 από κάθε σοκολάτα".
Φαντάζομαι συμφωνείς μαζί μου ότι το υπογραμμισμένο είναι λάθος. Ο συντάκτης χειρίζεται τα φρούτα σαν να είναι ίδια. Εγώ δεν βλέπω το λόγο να έχω ως αποτέλεσμα ένα νούμερο με το οποίο δεν μπορώ να κάνω περαιτέρω πράξεις. Μου φαίνεται άχρηστο και επίσης καλλιεργεί λάθος εντυπώσεις στα παιδιά.
Γιατί αν ήταν ίδια (όπως τα 6 μήλα για τα 5 παιδιά) δεν θα είχες πρόβλημα;
Το νούμερο πάλι τι σχέση έχει με τον ενικό και τον πληθυντικό; Ποιος λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις περαιτέρω πράξεις;
Το τι καλλιεργεί στα παιδιά το συμπεραίνετε εσείς, υπ' όψιν.
Οκ, αλλά επειδή σκιάζομαι με τις παρανοήσεις θα κάνω πρώτα ένα ερώτημα.
Θέλεις την πρόταση μου για την καλύτερη κατανόηση των ασκήσεων στα πιτσιρίκια (γιατί σ' αυτά αφορά το θέμα) αναφορικά με την περισσότερο κατανοητή μέθοδο, που να εξομαλύνει στοιχειωδώς τις όποιες μαθησιακές αδυναμίες;
Δεν γνωρίζω τι έχεις στο μυαλό σου, αλλά η παράθεση που έκανες είναι κάτι που έγραψα πολύ συγκεκριμένα περί ενικού - πληθυντικού.
Φυσικά θα γράψεις ό,τι σου αρέσει, ενδιαφέρον θα είναι.
Σε ρώτησα αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο, για να το συζητήσουμε διεξοδικά χωρίς πλατειασμούς, αναφορές και κάτι άλλα που ανέφερες και δεν θυμάμαι.
Όταν γράφω ό,τι μου αρέσει, δεν ζητάω έγκριση.
Έκανες μια παράθεση στην οποία μιλούσα για κάτι πολύ συγκεκριμένο και αφορούσε το παράδειγμα που συζητάμε.
Προτιμώ, αν ο τρόπος που σκέφτηκες, βρίσκει εφαρμογή σ' αυτό, να τον δούμε.
Ο,τιδήποτε άλλο επίσης ενδιαφέρον θά 'ναι λέω.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:17
Γιατί αν ήταν ίδια (όπως τα 6 μήλα για τα 5 παιδιά) δεν θα είχες πρόβλημα;
Το νούμερο πάλι τι σχέση έχει με τον ενικό και τον πληθυντικό; Ποιος λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις περαιτέρω πράξεις;
Το τι καλλιεργεί στα παιδιά το συμπεραίνετε εσείς, υπ' όψιν.
Εδώ δεν αναφέρομαι στο ζήτημα της διατύπωσης. Αλλά στο ότι προσθέτει διαφορετικά φρούτα.
Δεν υπάρχει 4/3 από κάτι. Γίνεται η παραδοχή ότι όλα τα φρούτα είναι ίδια. Αλλά γιατί να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά φρούτα αν είναι να γίνει αυτή η παραδοχή;
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:17
Γιατί αν ήταν ίδια (όπως τα 6 μήλα για τα 5 παιδιά) δεν θα είχες πρόβλημα;
Το νούμερο πάλι τι σχέση έχει με τον ενικό και τον πληθυντικό; Ποιος λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις περαιτέρω πράξεις;
Το τι καλλιεργεί στα παιδιά το συμπεραίνετε εσείς, υπ' όψιν.
Εδώ δεν αναφέρομαι στο ζήτημα της διατύπωσης. Αλλά στο ότι προσθέτει διαφορετικά φρούτα.
Δεν υπάρχει 4/3 από κάτι. Γίνεται η παραδοχή ότι όλα τα φρούτα είναι ίδια. Αλλά γιατί να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά φρούτα αν είναι να γίνει αυτή η παραδοχή;
Φίλε μου, ίσως κάποια στιγμή τα δεις πιο καθαρά.
Ποια παραδοχή ότι όλα είναι ίδια; Αφού σου λέει τι είναι το καθένα ! Ή μήπως δεν είναι καν φρούτα;
Και γιατί δεν υπάρχει 4/3 από κάτι; 6/5 από κάτι; Γιατί λες ότι ένας τέτοιος αριθμός δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περαιτέρω πράξεις;
Κι αν φτιάξεις μια άσκηση που να λέει ότι το κάθε παιδί θέλει να φτιάξει τον δικό του φρουτοχυμό χρησιμοποιώντας και τα 4 φρούτα; Δεν θα έπρεπε να τα μοιράσουν; Απαγορεύεται;
Άσ'το λίγο. Πιο καθαρά αύριο.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:32
Και γιατί δεν υπάρχει 4/3 από κάτι;
γιατί αν σου αλλάξω τα φρούτα με ένα σταφύλι, ένα κεράσι, ένα μήλο και ένα καρπούζι και έχεις το 1/3 από το κάθε φρούτο, τι σόι πράγμα είναι αυτό το 4/3; Τι περιγράφει; Και αν πρέπει στο επόμενο στάδιο να αποχωριστείς το ένα από αυτά τα κομμάτια θα πρέπει να θεωρήσεις πως είναι το ίδιο (για αυτή την συγκεκριμένη άσκηση) να δώσεις το 1/3 του σταφυλιού ή το 1/3 του καρπουζιού. Καταλαβαίνεις...