!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
John Dear
Δημοσιεύσεις: 1225
Εγγραφή: 03 Δεκ 2018, 01:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Dear »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:02
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:54
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:37

αστα αυτα, αν θες να πεις σε καποιον οτ το 3/24 ειναι λαθος, πεστα στον κιλλδεμαλλ να σε δω να γινεσαι ρεζίλι παλι, να εχει πλακα αν ειναι, κατι ενδιαφέρον.
Μα στην εικόνα με την σοκολάτα, βλέπουμε οχτώ τετράγωνα κομματάκια στην κάθε μία. Το σύνολο των κομματιών αυτών είναι 24. Άρα το κάθε παιδί θα πάρει τρία από όλα αυτά τα 24. Δηλαδή 3/24.
Δεν αναιρεί αυτό, τη διαίρεση 3/8. Απλά το 3 στον αριθμητή εδώ είναι οι σοκολάτες. Πράγματι το κάθε παιδί θα πάρει το 0,375 του συνόλου των σοκολατών. Αλλιώς, θα πάρει το 0,125 της μιας σοκολάτας.
Αν έχεις την πρόθεση να μπεις σε τόση λεπτομέρεια, προσωπικά σε χιλιοπαρακαλώ να ρίξεις ματιές προς τα πίσω για να μην αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια. Είναι και λίγο άδικο για όσους έχουν συμμετοχή με ενδιαφέρον στο νήμα.
Πραγματικά λυπάμαι γιατί νιώθω ειλικρινές το έντονο που παρέθεσα. Ειλικρινά λυπάμαι, επειδή δεν μπορώ. Όχι ότι δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω τώρα. Νομίζω καταλαβαίνεις. Ο ρυθμός που κυλάνε τα πράγματα, τα πολλά νήματα, η όρεξή μου να παρέμβω ή να εξετάσω και τούτη τη στιγμή κιόλας.
Άλλωστε μη νομίζεις... δεν το έχω σκεφτεί ότι θα έχουν γραφτεί αυτά; Ας προχωρήσουμε λέω για τώρα. Αν διαφωνείς και βαριέσαι να ξαναγράφεις τα ίδια, απλά α´στο κι εσύ ρε παιδί μου. Ας περιμένεις ή ας περιμένουμε να προκύψει κάτι άλλο. Ενδιαφέρον. Εμένα και μόνο που αναφερθήκαμε στον τρόπο του διαλόγου και την κατανόηση που επιδείξαμε μεταξύ μας, με ωφελεί. Το βλέπω σαν κέρδος.
Άβαταρ μέλους
John Dear
Δημοσιεύσεις: 1225
Εγγραφή: 03 Δεκ 2018, 01:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Dear »

Πάντως ρίξτε και μια ματιά στο νήμα με τις μπάρες δημητριακών να δείτε πόσο λάθος είναι διατυπωμένη η άσκηση και πόσο μπορεί να κάνει τα παιδιά να μισούν τις ασκήσεις. Μιλάμε για κάτι απλό όπως ήταν πάντα το ΕΚΠ και ο ΜΚΔ που πήγαιναν πάντα πακέτο.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:14
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:02
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:54

Μα στην εικόνα με την σοκολάτα, βλέπουμε οχτώ τετράγωνα κομματάκια στην κάθε μία. Το σύνολο των κομματιών αυτών είναι 24. Άρα το κάθε παιδί θα πάρει τρία από όλα αυτά τα 24. Δηλαδή 3/24.
Δεν αναιρεί αυτό, τη διαίρεση 3/8. Απλά το 3 στον αριθμητή εδώ είναι οι σοκολάτες. Πράγματι το κάθε παιδί θα πάρει το 0,375 του συνόλου των σοκολατών. Αλλιώς, θα πάρει το 0,125 της μιας σοκολάτας.
Αν έχεις την πρόθεση να μπεις σε τόση λεπτομέρεια, προσωπικά σε χιλιοπαρακαλώ να ρίξεις ματιές προς τα πίσω για να μην αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια. Είναι και λίγο άδικο για όσους έχουν συμμετοχή με ενδιαφέρον στο νήμα.
Πραγματικά λυπάμαι γιατί νιώθω ειλικρινές το έντονο που παρέθεσα. Ειλικρινά λυπάμαι, επειδή δεν μπορώ. Όχι ότι δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω τώρα. Νομίζω καταλαβαίνεις. Ο ρυθμός που κυλάνε τα πράγματα, τα πολλά νήματα, η όρεξή μου να παρέμβω ή να εξετάσω και τούτη τη στιγμή κιόλας.
Άλλωστε μη νομίζεις... δεν το έχω σκεφτεί ότι θα έχουν γραφτεί αυτά; Ας προχωρήσουμε λέω για τώρα. Αν διαφωνείς και βαριέσαι να ξαναγράφεις τα ίδια, απλά α´στο κι εσύ ρε παιδί μου. Ας περιμένεις ή ας περιμένουμε να προκύψει κάτι άλλο. Ενδιαφέρον. Εμένα και μόνο που αναφερθήκαμε στον τρόπο του διαλόγου και την κατανόηση που επιδείξαμε μεταξύ μας, με ωφελεί. Το βλέπω σαν κέρδος.
Επειδή αναφέρθηκες σε σχέσεις, έγραψα το παραπάνω ως κάποιος που μοναχικά και σποραδικά πορεύεται εδώ και μόνον όπου βρίσκει ενδιαφέρον εξαγωγής συμπεράσματος.
Όταν, λοιπόν, σβήσει ένα τέτοιο νήμα οι χαρακτηρισμοί που ακολουθούν μια τέτοια συμμετοχή στα επόμενα είναι τέτοιοι που εύκολα μεταξύ τους θα θεωρούνται και αληθείς. Ενοχλητικό αν μη τι άλλο.
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:48
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:42
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:29

Νικ, αν δεν κάνω λάθος η μόνη αλλαγή στο συγκεκριμένο παράδειγμα που προτείνεις είναι αντί του "3/8 από τις σοκολάτες" να γραφεί "3/8 σοκολάτας από τις σοκολάτες".
Αυτή θεωρείς ότι είναι σωστή έκφραση; Σωστά ελληνικά; Σωστότερη από αυτή που υπάρχει και μας λύνει το πρόβλημα;
Ρε φιλε :

1) ασχολήσου 1 γαμημενη φορά με αυτο που σου γραφει ο αλλος, αν δεν γουσταρεις ε δε χρειαζεται να το κουραζουμε

2) γραψε μια γαμημενη φορα τα πραγματικα δεδομενα.

- Το βιβλιο γραφει "τα 3/8 απο τις ΤΡΕΙΣ σοκολατες" αρα αυτο που γραφεις στο μπολντ ειναι φεηκ για να γουσταρεις.

- Εγω προτείνω πως η σωστή εκφραση ειναι "τα 3/8 σοκολατας" και τελος.
Αν το κλασμα ήταν > 1 τοτε η σωστη εκφραση θα ηταν "8/3 σοκολατες" και τελος.
Ο χιγκς συμπληρωσε ορθως το "τα 3/8 σοκολατας απο τις 3 σοκολατες που ειχαμε στην αρχη", αλλά αυτό ενεργοποιεί την δηθεν αποστροφή σας προς τα σεντόνια, η οποια ξεκαθαρα ενεργοποιεται κατά περισταση, γιατι αλλου γουσταρετε σεντονια και αλλου οχι. Και ολα αυτα για 4 λεξεις του χιγκς παραπανω ... δηλ. ελεος.
Σε μπέρδεψα με τον Χιγκς. Λάθος μου νο1
Εγραψα λαθος "αντί του "3/8 από τις σοκολάτες" εσυ προτεινεις κλπ
ενώ το σωστό δηλ. αυτο που γραφει το βιβλίο ειναι "αντί του "3/8 από τις τρεις σοκολάτες"[/b] κλπ, οποτε λαθος μου νο2
.

Εσύ προκρίνεις ενικό. Μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε παράδειγμα; Έχουμε 3 από αυτά στο τραπέζι.
Και δεν γουστάρω σεντόνια. Χαρακτήρισα έτσι μια ανάρτησή μου, ο ίδιος, ίσα ίσα για να δείξω και την αντίθεσή μου.
Συμπληρώνω με κόκκινο γιατί εισαι ελλειπης στα λαθη σου. Χειρότερη μαλκια απο τον πληθυντικο είναι πως αναφερει και τον αριθμο των συνολικων τεμαχιων.

Εγω προτείνω να τηρουνται οι κανονες του συντακτικου μαζι με τους κανονες των μαθηματικων απτους οποιους εξαρτώνται κιολας. Ο ενικός χρησιμοποειται οταν μ/ν< 1 και ο πληθυντικός όταν μ/ν>1.

Η ιδέα οτι πρεπει ΠΑΝΤΟΥ σε κάθε αποτελεσμα τετοιας ασκησης να χρησιμοποιουμε είτε ΜΟΝΟ ενικο, ειτε ΜΟΝΟ πληθυντικο, πραγματικά είναι τεκμήριο είτε άγραμματοσύνης είτε καλοθρεμένου εγωϊσμου και σε καθε περιπτωση ειναι ΛΑΘΟΣ.

Επίσης, οι εκφράσεις μ/ν ΔΕΝ λέει κανείς να γραφούν στο βιβλίο του δημοτικού αλλά χρησιμοποιούνται εδώ για να εκφράσουν την ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΑ και οχι την πολυ ειδικοτητα οπου μ = 3 και ν=8, επομενως οι εκφράσεις αυτές είναι εργαλείο ΣΥΝΤΟΜΙΑΣ στην εδώ συζήτηση και οποιος δεν το καταλαβαίνει ειναι ΒΛΑΞ !

Και τέλος ΠΡΕΠΕΙ οι μαθητες (και οχι μονο) μαζί με την εννοια του κλάσματος να αντιληφθούν και την έννοια της μονάδας μέτρησης, γιατί η μοναδα μετρησης είναι ΜΕΡΟΣ του κλασματος !

Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Αν η μονάδα μέτρησης είναι η 1 σοκολατα, τοτε απο αυτην θα λαβει ο καθενας τα 3/8 . -
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το 1 κομματι εκ των 8 της μιας σοκολατας, τοτε απο αυτα θα λαβει ο καθενας τα 3 . -

3 διαφορετικες μοναδες μετρησης που επιμετρουν την ιδια ακριβως ποσοτητα και ο συντακτης πρεπει να ειναι συνεπης στο ΠΟΙΑ απο τις 3 θα χρησιμοποιησει (κατα δικια μου προτιμηση την δευτερη), καθως συνεπης πρεπει να ειναι και στην αντίστοιχη ΣΥΝΤΑΞΗ που θα χρησιμοποιησει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nik_killthemall την 11 Δεκ 2022, 17:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:28
Εγω προτείνω να τηρουνται οι κανονες του συντακτικου μαζι με τους κανονες των μαθηματικων απτους οποιους εξαρτώνται κιολας. Ο ενικός χρησιμοποειται οταν μ/ν< 1 και ο πληθυντικός όταν μ/ν>1.

Η ιδέα οτι πρεπει ΠΑΝΤΟΥ σε κάθε αποτελεσμα τετοιας ασκησης να χρησιμοποιουμε είτε ΜΟΝΟ ενικο, ειτε ΜΟΝΟ πληθυντικο, πραγματικά είναι τεκμήριο είτε άγραμματοσύνης είτε καλοθρεμένου εγωϊσμου.

Επίσης, οι εκφράσεις μ/ν ΔΕΝ λέει κανείς να γραφούν στο βιβλίο του δημοτικού αλλά χρησιμοποιούνται εδώ για να εκφράσουν την ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΑ και οχι την πολυ ειδικοτητα οπου μ = 3 και ν=8, επομενως οι εκφράσεις αυτές είναι εργαλείο ΣΥΝΤΟΜΙΑΣ στην εδώ συζήτηση και οποιος δεν το καταλαβαίνει ειναι ΒΛΑΞ !

Και τέλος ΠΡΕΠΕΙ οι μαθητες (και οχι μονο) μαζί με την εννοια του κλάσματος να αντιληφθούν και την έννοια της μονάδας μέτρησης, γιατί η μοναδα μετρησης είναι ΜΕΡΟΣ του κλασματος !

Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Αν η μονάδα μέτρησης είναι η 1 σοκολατα, τοτε απο αυτην θα λαβει ο καθενας τα 3/8 . -
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το 1 κομματι εκ των 8 της μιας σοκολατας, τοτε απο αυτα θα λαβει ο καθενας τα 3 . -

3 διαφορετικες μοναδες μετρησης για την ιδια ποσοτητα και ο συντακτης πρεπει να ειναι συνεπης στο ΠΟΙΑ απο τις 3 θα χρησιμοποιησει (κατα δικια μου προτιμηση την δευτερη), και στην αντίστοιχη ΣΥΝΤΑΞΗ που θα χρησιμοποιησει.
Μπορώ να κατανοήσω όσα γράφεις.
Δεν κλήθηκε, όμως, κανείς στο νήμα να δείξει αν μπορεί και πώς "να λύσει την άσκηση".

Από όλα αυτά που γράφεις, πρέπει να μπορείς να συντάξεις σε ένα βιβλίο μερικές προτάσεις που να δείχνουν με ποιο τρόπο το πηλίκο 2 αριθμών (και μόνον) μπορεί να εκφραστεί και ως κλάσμα.
Και αυτό που θα γράψεις να έχει ισχύ για κάθε περίπτωση που ο μαθητής θα συναντήσει από εδώ και μετά.

Δευτερευόντως και επειδή μπαίνει κι αυτό καμιά φορά στην προβληματική του νήματος, πώς θα μπορούσε ένας γονιός που θα θεωρούσε ανεπαρκή τη διδασκαλία στην τάξη να "βοηθήσει" το παιδί. Θα το πετύχει με μ/ν; Με τεσσαρακοστά όγδοα; Με τι;
Άβαταρ μέλους
John Dear
Δημοσιεύσεις: 1225
Εγγραφή: 03 Δεκ 2018, 01:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Dear »

nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:28
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:48
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:42

Ρε φιλε :

1) ασχολήσου 1 γαμημενη φορά με αυτο που σου γραφει ο αλλος, αν δεν γουσταρεις ε δε χρειαζεται να το κουραζουμε

2) γραψε μια γαμημενη φορα τα πραγματικα δεδομενα.

- Το βιβλιο γραφει "τα 3/8 απο τις ΤΡΕΙΣ σοκολατες" αρα αυτο που γραφεις στο μπολντ ειναι φεηκ για να γουσταρεις.

- Εγω προτείνω πως η σωστή εκφραση ειναι "τα 3/8 σοκολατας" και τελος.
Αν το κλασμα ήταν > 1 τοτε η σωστη εκφραση θα ηταν "8/3 σοκολατες" και τελος.
Ο χιγκς συμπληρωσε ορθως το "τα 3/8 σοκολατας απο τις 3 σοκολατες που ειχαμε στην αρχη", αλλά αυτό ενεργοποιεί την δηθεν αποστροφή σας προς τα σεντόνια, η οποια ξεκαθαρα ενεργοποιεται κατά περισταση, γιατι αλλου γουσταρετε σεντονια και αλλου οχι. Και ολα αυτα για 4 λεξεις του χιγκς παραπανω ... δηλ. ελεος.
Σε μπέρδεψα με τον Χιγκς. Λάθος μου νο1
Εγραψα λαθος "αντί του "3/8 από τις σοκολάτες" εσυ προτεινεις κλπ
ενώ το σωστό δηλ. αυτο που γραφει το βιβλίο ειναι "αντί του "3/8 από τις τρεις σοκολάτες"[/b] κλπ, οποτε λαθος μου νο2
.

Εσύ προκρίνεις ενικό. Μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε παράδειγμα; Έχουμε 3 από αυτά στο τραπέζι.
Και δεν γουστάρω σεντόνια. Χαρακτήρισα έτσι μια ανάρτησή μου, ο ίδιος, ίσα ίσα για να δείξω και την αντίθεσή μου.
Συμπληρώνω με κόκκινο γιατί εισαι ελλειπης στα λαθη σου. Χειρότερη μαλκια απο τον πληθυντικο είναι πως αναφερει και τον αριθμο των συνολικων τεμαχιων.

Εγω προτείνω να τηρουνται οι κανονες του συντακτικου μαζι με τους κανονες των μαθηματικων απτους οποιους εξαρτώνται κιολας. Ο ενικός χρησιμοποειται οταν μ/ν< 1 και ο πληθυντικός όταν μ/ν>1.

Η ιδέα οτι πρεπει ΠΑΝΤΟΥ σε κάθε αποτελεσμα τετοιας ασκησης να χρησιμοποιουμε είτε ΜΟΝΟ ενικο, ειτε ΜΟΝΟ πληθυντικο, πραγματικά είναι τεκμήριο είτε άγραμματοσύνης είτε καλοθρεμένου εγωϊσμου και σε καθε περιπτωση ειναι ΛΑΘΟΣ.

Επίσης, οι εκφράσεις μ/ν ΔΕΝ λέει κανείς να γραφούν στο βιβλίο του δημοτικού αλλά χρησιμοποιούνται εδώ για να εκφράσουν την ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΑ και οχι την πολυ ειδικοτητα οπου μ = 3 και ν=8, επομενως οι εκφράσεις αυτές είναι εργαλείο ΣΥΝΤΟΜΙΑΣ στην εδώ συζήτηση και οποιος δεν το καταλαβαίνει ειναι ΒΛΑΞ !

Και τέλος ΠΡΕΠΕΙ οι μαθητες (και οχι μονο) μαζί με την εννοια του κλάσματος να αντιληφθούν και την έννοια της μονάδας μέτρησης, γιατί η μοναδα μετρησης είναι ΜΕΡΟΣ του κλασματος !

Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Αν η μονάδα μέτρησης είναι η 1 σοκολατα, τοτε απο αυτην θα λαβει ο καθενας τα 3/8 . -
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το 1 κομματι εκ των 8 της μιας σοκολατας, τοτε απο αυτα θα λαβει ο καθενας τα 3 . -

3 διαφορετικες μοναδες μετρησης που επιμετρουν την ιδια ακριβως ποσοτητα και ο συντακτης πρεπει να ειναι συνεπης στο ΠΟΙΑ απο τις 3 θα χρησιμοποιησει (κατα δικια μου προτιμηση την δευτερη), καθως συνεπεις πρεπει να ειναι και στην αντίστοιχη ΣΥΝΤΑΞΗ που θα χρησιμοποιησει.
Με λίγα λογια θα πάρει τα τρία που λέμε :D

Άντε ρε παιδιά τελειώστε το. Δεν νομίζω να αξίζει άλλο. Πραγματικά είναι πιο ενδιαφέρον να εξετάσουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε αλλά και τον τρόπο που εκφραζόμαστε. Να στοχαστούμε πάνω στο ζήτημα "Διάλογος." και πως πρέπει να γίνεται. Εντάξει λέω τώρα. Δεν θέλω να ακυρώσω τη ροή και το ρυθμό σας.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:28
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Εάν σε εκφώνηση που λέει έχουμε 3 σοκολάτες να μοιράσουμε σε 8 παιδιά, σηκώσεις χέρι (ως μαθητής Δημοτικού που τώρα μαθαίνει κλάσματα) και πεις ο καθένας θα πάρει 1/8 τι πιστεύεις θα συμβεί;
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή

ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:41
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:28
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Εάν σε εκφώνηση που λέει έχουμε 3 σοκολάτες να μοιράσουμε σε 8 παιδιά, σηκώσεις χέρι (ως μαθητής Δημοτικού που τώρα μαθαίνει κλάσματα) και πεις ο καθένας θα πάρει 1/8 τι πιστεύεις θα συμβεί;
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:283 διαφορετικες μοναδες μετρησης για την ιδια ποσοτητα και ο συντακτης πρεπει να ειναι συνεπης στο ΠΟΙΑ απο τις 3 θα χρησιμοποιησει (κατα δικια μου προτιμηση την δευτερη), και στην αντίστοιχη ΣΥΝΤΑΞΗ που θα χρησιμοποιησει.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:51
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:41
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:28
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Εάν σε εκφώνηση που λέει έχουμε 3 σοκολάτες να μοιράσουμε σε 8 παιδιά, σηκώσεις χέρι (ως μαθητής Δημοτικού που τώρα μαθαίνει κλάσματα) και πεις ο καθένας θα πάρει 1/8 τι πιστεύεις θα συμβεί;
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:283 διαφορετικες μοναδες μετρησης για την ιδια ποσοτητα και ο συντακτης πρεπει να ειναι συνεπης στο ΠΟΙΑ απο τις 3 θα χρησιμοποιησει (κατα δικια μου προτιμηση την δευτερη), και στην αντίστοιχη ΣΥΝΤΑΞΗ που θα χρησιμοποιησει.
Δηλαδή σηκώνει χέρι και λέει ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ θα πάρω τα 3/8. Ναι;
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:48 Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή

ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.


Εικόνα
Εσύ μπορείς και ενώνεις κομμένα μήλα, κατά πως φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:54
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:51
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:41

Εάν σε εκφώνηση που λέει έχουμε 3 σοκολάτες να μοιράσουμε σε 8 παιδιά, σηκώσεις χέρι (ως μαθητής Δημοτικού που τώρα μαθαίνει κλάσματα) και πεις ο καθένας θα πάρει 1/8 τι πιστεύεις θα συμβεί;
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:283 διαφορετικες μοναδες μετρησης για την ιδια ποσοτητα και ο συντακτης πρεπει να ειναι συνεπης στο ΠΟΙΑ απο τις 3 θα χρησιμοποιησει (κατα δικια μου προτιμηση την δευτερη), και στην αντίστοιχη ΣΥΝΤΑΞΗ που θα χρησιμοποιησει.
Δηλαδή σηκώνει χέρι και λέει ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ θα πάρω τα 3/8 της 1 σοκολάτας. Ναι;
ναι !
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:55
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:48 Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή

ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.


Εικόνα
Εσύ μπορείς και ενώνεις κομμένα μήλα, κατά πως φαίνεται.
Δεν είναι ολοφάνερο το πρόβλημα πλέον;
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:55
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:54
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:51

Δηλαδή σηκώνει χέρι και λέει ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ θα πάρω τα 3/8 της 1 σοκολάτας. Ναι;
ναι !
Ε, ισχυρίζομαι, όπως και οι συντάκτες του βιβλίου ότι αυτό είναι λάθος για τη δεδομένη στιγμή που διδάσκεται το αντικείμενο.
Γιατί ο διδάσκων θα σου πει: εντάξει, και τι θα κάνεις όταν έχεις ένα μήλο, ένα πορτοκάλι και μια μπανάνα; Θα πάρεις τα 2/3 π.χ. από το ένα που σ' αρέσει;
Ή θα φτιάξεις άλλο κανόνα για να καλύψεις μια γαμωδιαίρεση σε κλασματική μορφή;
Άβαταρ μέλους
John Dear
Δημοσιεύσεις: 1225
Εγγραφή: 03 Δεκ 2018, 01:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Dear »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:41
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:28
Αν η μονάδα μέτρησης είναι το ΣΥΝΟΛΟ = 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, τοτε απο αυτο το συνολο θα λαβει ο καθενας το 1/8 . -
Εάν σε εκφώνηση που λέει έχουμε 3 σοκολάτες να μοιράσουμε σε 8 παιδιά, σηκώσεις χέρι (ως μαθητής Δημοτικού που τώρα μαθαίνει κλάσματα) και πεις ο καθένας θα πάρει 1/8 τι πιστεύεις θα συμβεί;
Αφού είναι 8 τα παιδιά πάντα μα πάντα θα πρέπει να παίρνουν το 1/8 για να είναι δίκαια τα πράγματα. ακόμα κι αν τελευταία στιγμή τους που "Ωχ ρε παιδιά, το υπουργείο παιδείας μας κατάσχεσε τις δύο σοκολάτες και μας έμεινε η μία. Πρέπει να κάνουμε μειώσεις για να πάει ο Κούλης εκδρομή το ΣΚ. Τι; Να μην πάει;" Πάλι το 1/8 πρέπει να πάρει ο καθένας. Αν μετά αναλάβει Ο Τσίπρας και πει "Να επιστρέψουμε τις σοκολάτες στα παιδιά" και μοιράσει από δύο σοκολάτες σε κάθε οκτάδα παιδιών. Πάλι το 1/8 θα πάρει το κάθε παιδί. Εν προκειμένω δύο τετραγωνάκια σοκολάτας αφού θα είναι δύο οι σοκολάτες και τα τετραγωνάκια συνολικά δεκαέξι. Μετά που θα βγει η ΧΑ απ΄τη φυλακή και θα δώσει μία σοκολάτα ΜΟΝΟ για κάθε οχτώ ελληνόπουλα. Το κάθε πατριωτάκι λοιπόν θα πάρει τ 1/8 της κάθε σοκολάτας. Τέλος θα έρθει το ΚΚΕ και θα δώσει 800 σοκολάτες σε οχτώ παιδιά. Θα πάρει Εκατό το καθένα εκτός αν αν κάποιο έχει μπαμπά στην ΚΕ όπου θα πάρεις τις 793 και θα μείνουν άλλες εφτά για τα υπόλοιπα εφτά παιδιά.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”