Δεν υπάρχουν τέτοια.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:16 Φαντασθείτε τον ethereal να διδάσκει σε τάξη με "ημιμαθή" παιδάκια.
Τίποτα άλλο.
Αν θέλεις να πεις κάτι άλλο μην ντρέπεσαι.
Δεν υπάρχουν τέτοια.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:16 Φαντασθείτε τον ethereal να διδάσκει σε τάξη με "ημιμαθή" παιδάκια.
Τίποτα άλλο.
Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:14Η συμμετοχή σε έναν διάλογο "απαιτεί" να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση για όσα έχουν προηγηθεί.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
Όχι είδα φως και μπήκα.
Αν θέλουμε να τον προχωρήσουμε βέβαια και όχι απλώς να πούμε την αποψάρα μας.
τα βασικά για να μην τρωμε χρόνο:John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12 Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
Πολύ ωραία. Με συγχωρείς που υποτίμησα τη διάθεσή σου για συμμετοχή.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:14Η συμμετοχή σε έναν διάλογο "απαιτεί" να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση για όσα έχουν προηγηθεί.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
Όχι είδα φως και μπήκα.
Αν θέλουμε να τον προχωρήσουμε βέβαια και όχι απλώς να πούμε την αποψάρα μας.
Διαφωνώ με την εκπαίδευση στο σπίτι. Ο λόγος που την αναφέρεις ειναι πως πρωτοβάθμια και 2βαθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα εχουν αναμφισβήτητα υποβαθμιστεί εντελώς και σαν περιεχόμενο και σαν ποιότητα.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:09
Αυτό που λες είναι και ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της εκπαίδευσης στο σπίτι (με πολλές προϋποθέσεις βεβαίως). Δεν είναι μόνο φιλολογικό το θέμα. Είναι και θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας.
δεν σε πρόλαβα, παρε τα επόμενα σταδια να εχειςJohn Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19 Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.
Μην το πάρεις προσωπικά. Δεν σε έχω διαβάσει στο συγκεκριμένο νήμα, μέσες άκρες, θυμάμαι πως θεωρείς την άσκηση λάθος και εσύ, ή έστω τη διατύπωσή της.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57Νομίζω με αδικείς.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52 Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
1. ενα οξύμωρο σε 2 γραμμες, καλη επιδοση.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12Δεν ξέρω αν διάβασες όσα έγραψα σε μορφή σεντονιού λίγο πριν.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν το κάνεις, πες μας αν θεωρείς ότι η χρήση ενικού είναι ορθότερη σε κάθε περίπτωση ή προτιμάς μια πολυλογία κάθε φορά;
Κατάλαβα ότι υπήρξαν προστριβές και ότι όπως είναι σύνηθες, του καπνίζει κάποιου ότι η εκπαίδευση στο σπίτι είναι ηλιθιότητα και αξιώνει μετά ότι πρέπει καθολικά να υιοθετηθεί η άποψη. Αυτά είναι αποτελέσματα της νοητικής παρακμής που δυναμώνει εδώ μέσα. Το ίδιο συμβαίνει κι αν για δικούς σου λόγους δεν θες να κάνεις εμβόλιο, άρα είσαι με τον Πούτιν κλπ κλπ.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19τα βασικά για να μην τρωμε χρόνο:John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12 Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
1. οταν σε ρωτάμε αν εισαι του home schooling εννοουμε αν εισαι ηλίθιος, πρεπει να προσβληθείς η να δωσεις αφορμη να σε βρίσουμε γιατι εισαι και ανάγωγος.
2.Το Σωστό ειναι το Βιβλίο του δημοτικου
3.βλέπε 2
Νικ, αν δεν κάνω λάθος η μόνη αλλαγή στο συγκεκριμένο παράδειγμα που προτείνεις είναι αντί του "3/8 από τις σοκολάτες" να γραφεί "3/8 σοκολάτας από τις σοκολάτες".nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:23
Όσον αφορα τη συγγραφή των βιβλίων για τα συγκεκριμένα παραδείγματα το θέμα ειναι η έλλειψη σωστής έκφρασης ξεκάθαρα,
Το οξύμωρο επειδή έγραψα σεντόνι ενώ δύσκολα θα βρεις άλλα τέτοια δικά μου στο φόρουμ;nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:281. ενα οξύμωρο σε 2 γραμμες, καλη επιδοση.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12Δεν ξέρω αν διάβασες όσα έγραψα σε μορφή σεντονιού λίγο πριν.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν το κάνεις, πες μας αν θεωρείς ότι η χρήση ενικού είναι ορθότερη σε κάθε περίπτωση ή προτιμάς μια πολυλογία κάθε φορά;
2. Και το συντακτικο και τα μαθηματικα εχουν κανονες, αρα αν ν/μ<1 ενικος, αν ν/μ>1 πληθυντικος.
3. Αν μ/ν> 1 πληθυντικος (δηλαδη τεμαχια) και οχι ΓΕΝΙΚΗ πληθυντικου (δηλ. των τεμαχιων).
Μισό λίγο. Δεν είναι αντιπαιδαγωγικό το εσκεμμένο λάθος; Κάπου παρεξηγηθήκαμε λίγο.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:27δεν σε πρόλαβα, παρε τα επόμενα σταδια να εχειςJohn Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19 Ναι είναι η γνώμη σου αυτή και σ' ευχαριστώ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, όπως δεν βλέπω ως "αποψάρα" την τοποθέτηση μου.
αν το ζορίσες πολύ θα σου πούμε
1. αυτό που λες ειναι λαθος
οταν αποδείξεις οτι δεν ειναι λαθος
2. οκ, αλλα ειναι αντιπαιδαγωγικό,
αν επιμείνεις παραπανω οτι τα μαθηματικά δεν ειναι μοδα να την φοράμε οπως τα φερνει ο καιρός, θα πουμε
3.δεν ειναι ασκηση μαθηματικων ρε φίλε, ειναι Cκευτόμαστε, τυφλός εισαι;
Μαζί σου.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:28Κατάλαβα ότι υπήρξαν προστριβές και ότι όπως είναι σύνηθες, του καπνίζει κάποιου ότι η εκπαίδευση στο σπίτι είναι ηλιθιότητα και αξιώνει μετά ότι πρέπει καθολικά να υιοθετηθεί η άποψη. Αυτά είναι αποτελέσματα της νοητικής παρακμής που δυναμώνει εδώ μέσα. Το ίδιο συμβαίνει κι αν για δικούς σου λόγους δεν θες να κάνεις εμβόλιο, άρα είσαι με τον Πούτιν κλπ κλπ.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:19τα βασικά για να μην τρωμε χρόνο:John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12 Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
1. οταν σε ρωτάμε αν εισαι του home schooling εννοουμε αν εισαι ηλίθιος, πρεπει να προσβληθείς η να δωσεις αφορμη να σε βρίσουμε γιατι εισαι και ανάγωγος.
2.Το Σωστό ειναι το Βιβλίο του δημοτικου
3.βλέπε 2
Ωστόσο μία και αναφέρθηκε, είναι πράγματι για τα μπάζα η εκπαίδευση στη χώρα μας και κατά συνέπεια είναι και τα βιβλία. Καθόλου κριτική σκέψη δεν καλλιεργείται, ούτε και οι μηχανισμοί σκέψης ώστε να μαθαίνει το παιδί να λύνει σύνθετα προβλήματα. Παπαγαλία μόνο, στείροι κανόνες, έλλειψη βιωματικότητας και πολλά άλλα. Για όλα μπορούμε να κάνουμε διάλογο αν υπάρξει ποτέ η ανάλογη διάθεση κι ο σεβασμός.
Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κι άλλοι στόχοι και πιθανόν να ενδιαφέρεσαι γι αυτούς, όπως η "κοινωνικοποιήση". Μπορεί πάλι να μην πιάνεις καν αυτό το θέμα αλλά να σκέφτεσαι πέντε άλλα. Επειδή είναι λοιπόν άλλη συζήτηση ας το αφήσουμε.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:23Διαφωνώ με την εκπαίδευση στο σπίτι. Ο λόγος που την αναφέρεις ειναι πως πρωτοβάθμια και 2βαθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα εχουν αναμφισβήτητα υποβαθμιστεί εντελώς και σαν περιεχόμενο και σαν ποιότητα.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:09
Αυτό που λες είναι και ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της εκπαίδευσης στο σπίτι (με πολλές προϋποθέσεις βεβαίως). Δεν είναι μόνο φιλολογικό το θέμα. Είναι και θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας.
Όσον αφορα τη συγγραφή των βιβλίων για τα συγκεκριμένα παραδείγματα το θέμα ειναι η έλλειψη σωστής έκφρασης ξεκάθαρα, όσον αφορά το τι θα διδάξει ο καθηγητής στο σχολείο σαφώς είναι θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας όπως λες.
Το σύστημα των δεσμών με το οποίο σπούδασαν οι σημερινοί καθηγητές θετικών επιστημών έδινε μεν μια καλή θετική κατάρτιση, αλλά σε μεγάλο βαθμό δεν μπορούσε ο μέσος εισακτέος να συντάξει σωστά 2 συνεχόμενες προτάσεις, ενώ το εξεταζόμενο μάθημα της εκθεσης δεν επιβράβευε το συνεκτικό κείμενο αλλά την αρλουμπολογία χωρίς περιεχόμενο.
αστα αυτα, αν θες να πεις σε καποιον οτ το 3/24 ειναι λαθος, πεστα στον κιλλδεμαλλ να σε δω να γινεσαι ρεζίλι παλι, να εχει πλακα αν ειναι, κατι ενδιαφέρον.Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:33 Μισό λίγο. Δεν είναι αντιπαιδαγωγικό το εσκεμμένο λάθος; Κάπου παρεξηγηθήκαμε λίγο.
Αν ένας εκπαιδευτικός μπει σε μια τάξη και κάνει την άσκηση με τις σοκολάτες από 3/8 -> 3/24 εκτός από λάθος δεν είναι και αντιπαιδαγωγικό για τους μαθητές;