Κι εσείς υπέρ του homeschooling;John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:02Κι εσείς υπέρ του homeschooling;John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Ναι αλλά είναι άσχετο αυτό. Για κάποιους λόγους είμαι υπέρ.
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
What fraction does each person get if 8 friends share 5 apples equally? Choose the correct numbers to complete the fraction.
The 5 apples will be divided by 8, which comes as an answer of 5/8th of an apple.
https://socratic.org/questions/what-fra ... -th#585000
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nik_killthemall την 11 Δεκ 2022, 16:09, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
εθερέαλ μολις μπηκε ο ανθρωπος, μπορει να μην καταλαβει οτι προσπαθεις να τον προσβάλεις και να παει χαμένο, στους νεους λεγε κατευθειαν οτι ειναι ηλίθιοι νομιζω να μην χανουμε χρόνο.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:02Κι εσείς υπέρ του homeschooling;John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Καταλαβαίνουμε ότι για να δείξουμε πως ένα πηλίκο μπορεί να εκφραστεί και ως κλάσμα ΔΕΝ μπορούμε να πάμε σε "ειδική πρακτική";ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:59Ανταλλάξαμε απόψεις. Έγραψα ήδη 2-3 φορές ότι κατανοώ το σκεπτικό της χρήσης του πληθυντικού που εξήγησε αναλυτικά ο ethereal. Αλλά το θεωρώ προβληματικό ως γενική πρακτική.Puma έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Παραθυράκια, εξαιρέσεις και πολυλογία για έναν ΑΠΛΟ κανόνα που θέλουμε να μάθουν να εφαρμόζουν ως προαπαιτούμενο για όσα θα ακολουθήσουν;
Λογοτεχνισμοί, ακροβασίες και υποπεριπτώσεις από εσάς που ζητάτε την ακριβολογία στα μαθηματικά πώς συμβαδίζουν;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Οι αναρτήσεις της από την αρχή μέχρι τώρα μου δίνουν την εντύπωση ότι το διασκεδάζει. Αν όχι, δεν το συνεχίζω.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:01Επειδή πολύ εύκολα κάθε νήμα μπορεί να εκτραπεί σε προσωπικές αντιδικίες ή πλακίτσα, καλό θα είναι να κλείνει ένα ένα θέμα κι εδώ είσαστε να βάλετε ό,τι αριθμητικούς γρίφους θέλετε και να πελαγοδρομείτε.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57Νομίζω με αδικείς.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52 Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Μέχρι τότε ας μη στοχοποιούμε κάποιον που έχει εκφράσει επιχειρήματα και περιμένει αντίκρουση ή δικαίωση.
Εσύ όμως ξέρεις τι είναι κανονικός διάλογος. Ρωτάει ο ένας και απαντάει ο άλλος. Μετά ρωτάει κι αυτός με την σειρά του και περιμένει μία απάντηση. Όχι μία υπεκφυγή. Εκεί την τσίγκλησα λίγο με την σημαία, μπας και φιλοτιμηθεί
Αν φάνηκε σαν να την στοχοποιώ, το σταματάω εδώ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Όταν σου απευθύνθηκα με παρέπεμψες αλλού.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04εθερέαλ μολις μπηκε ο ανθρωπος, μπορει να μην καταλαβει οτι προσπαθεις να τον προσβάλεις και να παει χαμένο, στους νεους λεγε κατευθειαν οτι ειναι ηλίθιοι νομιζω να μην χανουμε χρόνο.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:02Κι εσείς υπέρ του homeschooling;John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Τώρα πάλι τρίβεσαι στην γκλίτσα.
Και διαπιστώνεις ανοήτως προσπάθεια προσβολής άλλου χρήστη.
Κάνε μου τη χάρη.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Εσύ όχι. Είναι εμφανείς οι προθέσεις σου και, προσωπικά, μου αρέσει που εμφανίζεσαι πιο "λυμένος" απ' ό,τι συνήθως.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:06Οι αναρτήσεις της από την αρχή μέχρι τώρα μου δίνουν την εντύπωση ότι το διασκεδάζει. Αν όχι, δεν το συνεχίζω.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:01Επειδή πολύ εύκολα κάθε νήμα μπορεί να εκτραπεί σε προσωπικές αντιδικίες ή πλακίτσα, καλό θα είναι να κλείνει ένα ένα θέμα κι εδώ είσαστε να βάλετε ό,τι αριθμητικούς γρίφους θέλετε και να πελαγοδρομείτε.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Νομίζω με αδικείς.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Μέχρι τότε ας μη στοχοποιούμε κάποιον που έχει εκφράσει επιχειρήματα και περιμένει αντίκρουση ή δικαίωση.
Εσύ όμως ξέρεις τι είναι κανονικός διάλογος. Ρωτάει ο ένας και απαντάει ο άλλος. Μετά ρωτάει κι αυτός με την σειρά του και περιμένει μία απάντηση. Όχι μία υπεκφυγή. Εκεί την τσίγκλησα λίγο με την σημαία, μπας και φιλοτιμηθεί![]()
Αν φάνηκε σαν να την στοχοποιώ, το σταματάω εδώ.
Αλλά επειδή η συγκεκριμένη έχει στοχοποιηθεί και κακοπροαίρετα ας μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό που λες είναι και ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της εκπαίδευσης στο σπίτι (με πολλές προϋποθέσεις βεβαίως). Δεν είναι μόνο φιλολογικό το θέμα. Είναι και θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα
What fraction does each person get if 8 friends share 5 apples equally? Choose the correct numbers to complete the fraction.
The 5 apples will be divided by 8, which comes as an answer of 5/8th of an apple.
https://socratic.org/questions/what-fra ... -th#585000
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
εσένα να ακούς, κοπάνα την στο ψαχνό.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:48Κατάλαβα. Σήκωσες λευκή σημαία. Δεκτό.Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:42Η εικόνα ήταν αυτή.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:39
Είμαι στο σκεπτικό αυτού που άνοιξε το νήμα. Όλες οι προηγούμενες σελίδες ήταν κυρίως off topic.
Άστα αυτά.![]()
Για δες την εικόνα και πες μας τα λάθη.
Κάνε πρώτα εσύ έναν κόπο και τα λέμε.
Δεν θα μου γυρίσετε εσείς το θέμα του νήματος. Εσύ μπορεί να ξέχασες πως ξεκίνησε, εγώ θυμάμαι.
Επίσης αν θεωρείς λανθασμένο το παράδειγμα του βιβλίου, που σου λένε 2 εκπαιδευτικοί πως δεν είναι, τότε δεν έχουμε να συζητήσουμε και πολλά γιατί προσπαθείτε να γυρίσετε την κουβέντα και να τα κάνετε όλα αχταρμά. Το θέμα μας είναι το συγκεκριμένο απόσπασμα αλλά βρίσκετε ευκαιρία να βγάλετε τα βιβλία στραβά.
-Το παράδειγμα με τις σοκολάτες είναι λάθος, κακογραμμένο το βιβλίο.
-Όχι δεν είναι λάθος, είναι σωστό.
-Βρήκα άλλο λάθος, σε άλλη άσκηση, καλά έλεγα εγώ, όλα τα βιβλία είναι κακογραμμένα τελικά.
-Για το θέμα τι έχεις να πεις;
-Δεν συμφωνώ μαζί σας, κακογραμμένο το βιβλίο.
-Πώς το αιτιολογείς;
-Δεν μου φαίνεται σωστή η έκφραση έτσι όπως την έχετε διατυπωμένη.
-Αυτό δεν σημαίνει πως είναι λάθος.
-Εφόσον δεν μου φαίνεται εμένα σωστή, είναι λάθος.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν ξέρω αν διάβασες όσα έγραψα σε μορφή σεντονιού λίγο πριν.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν το κάνεις, πες μας αν θεωρείς ότι η χρήση ενικού είναι ορθότερη σε κάθε περίπτωση ή προτιμάς μια πολυλογία κάθε φορά;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
What fraction does each person get if 8 friends share 5 apples equally? Choose the correct numbers to complete the fraction.
The 5 apples will be divided by 8, which comes as an answer of 5/8th of an apple.
https://socratic.org/questions/what-fra ... -th#585000
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Η συμμετοχή σε έναν διάλογο "απαιτεί" να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση για όσα έχουν προηγηθεί.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση : ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
What fraction does each person get if 8 friends share 5 apples equally? Choose the correct numbers to complete the fraction.
The 5 apples will be divided by 8, which comes as an answer of 5/8th of an apple.
https://socratic.org/questions/what-fra ... -th#585000
Όχι είδα φως και μπήκα.
Αν θέλουμε να τον προχωρήσουμε βέβαια και όχι απλώς να πούμε την αποψάρα μας.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Φαντασθείτε τον ethereal να διδάσκει σε τάξη με "ημιμαθή" παιδάκια.
Τίποτα άλλο.
Τίποτα άλλο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being
