Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;
δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.
αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Εδώ το πρώτο ποστ που ξεκίνησε τον χαμούλη.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;
δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Κι εδώ που λέει πως πρέπει να τιμωρηθεί ο συντάκτης της άσκησης.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι μικρότεροι.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Μια χαρά άσκηση είναι: 1/4 του αχλαδιού, 1/4 του μήλου και 1/4 της μπανάνας σε κάθε παιδί.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Αυτό ήταν που ξεχείλισε το ποτήρι.
Η μαγκιά του ημιμαθούς.
Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Απλά και ξεκάθαρα στο θέμα του αν θα χρησιμοποιήσουμε πληθυντικό ή ενικό.
Σε κάθε περίπτωση, δε χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα. Μπορούμε να συζητάμε με τα παιδιά τυχόν προβληματισμούς και, ακολούθως, το παιδί να τα συζητήσει και με τη δασκάλα (ή και χωρίς να έχει προηγηθεί συζήτηση μαζί μας). Δε χρειάζεται να βάζουμε Χ τόσο στην άσκηση όσο και στον εκπαιδευτικό.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52
Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Νομίζω με αδικείς.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Puma έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Ανταλλάξαμε απόψεις. Έγραψα ήδη 2-3 φορές ότι κατανοώ το σκεπτικό της χρήσης του πληθυντικού που εξήγησε αναλυτικά ο ethereal. Αλλά το θεωρώ προβληματικό ως γενική πρακτική.
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52
Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Νομίζω με αδικείς.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Επειδή πολύ εύκολα κάθε νήμα μπορεί να εκτραπεί σε προσωπικές αντιδικίες ή πλακίτσα, καλό θα είναι να κλείνει ένα ένα θέμα κι εδώ είσαστε να βάλετε ό,τι αριθμητικούς γρίφους θέλετε και να πελαγοδρομείτε.
Μέχρι τότε ας μη στοχοποιούμε κάποιον που έχει εκφράσει επιχειρήματα και περιμένει αντίκρουση ή δικαίωση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ethereal την 11 Δεκ 2022, 16:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Puma έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Ανταλλάξαμε απόψεις. Έγραψα ήδη 2-3 φορές ότι κατανοώ το σκεπτικό της χρήσης του πληθυντικού που εξήγησε αναλυτικά ο ethereal. Αλλά το θεωρώ προβληματικό ως γενική πρακτική.
Εννοείται δεν αποτελείς μέρος του παραδείγματος που έγραψα. Πολύ ωραία εκφράζεις την άποψή σου με και με καμία διάθεση να την επιβάλεις.