!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Καραμελίτσα έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:38 Ας μη μιλάμε για σοκολάτες.

Ας πούμε, θέλουμε να μοιράσουμε 3 βαλίτσες λεφτά σε 8 ευρωβουλευτές. Δε θα λέγαμε ότι ο κάθε ευρωβουλευτής θα πάρει τα 3/8 από μια βαλίτσα;
:lol:
Ή και για παρακολουθήσεις:
ας πούμε θέλουμε να παρακολουθήσουμε για 3 ώρες 8 βουλευτές. Πόση ώρα πρέπει να σπαταλήσει το Predator στον καθένα;
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 17:37 τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Εδώ το πρώτο ποστ που ξεκίνησε τον χαμούλη.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:46
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 17:37 τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Εδώ το πρώτο ποστ που ξεκίνησε τον χαμούλη.
Big Bang.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:42
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:39
Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:32 Είσαι του σκεπτικού, βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6;;
Είμαι στο σκεπτικό αυτού που άνοιξε το νήμα. Όλες οι προηγούμενες σελίδες ήταν κυρίως off topic.

Άστα αυτά. :)

Για δες την εικόνα και πες μας τα λάθη.
Η εικόνα ήταν αυτή.
Εικόνα
Κάνε πρώτα εσύ έναν κόπο και τα λέμε.
Κατάλαβα. Σήκωσες λευκή σημαία. Δεκτό.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011: :smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Κι εδώ που λέει πως πρέπει να τιμωρηθεί ο συντάκτης της άσκησης.

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι μικρότεροι.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα »

Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:49
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011: :smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Μια χαρά άσκηση είναι: 1/4 του αχλαδιού, 1/4 του μήλου και 1/4 της μπανάνας σε κάθε παιδί.
Z
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:49
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011: :smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Αυτό ήταν που ξεχείλισε το ποτήρι.
Η μαγκιά του ημιμαθούς.
Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Απλά και ξεκάθαρα στο θέμα του αν θα χρησιμοποιήσουμε πληθυντικό ή ενικό.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Σε κάθε περίπτωση, δε χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα. Μπορούμε να συζητάμε με τα παιδιά τυχόν προβληματισμούς και, ακολούθως, το παιδί να τα συζητήσει και με τη δασκάλα (ή και χωρίς να έχει προηγηθεί συζήτηση μαζί μας). Δε χρειάζεται να βάζουμε Χ τόσο στην άσκηση όσο και στον εκπαιδευτικό.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Μετά ήρθαν και οι μέλισσες με τα 3/12, τα 3/24, τα μ/ν, τα 1/μ, τα λιβάδια με εικόνες παιδιών, σκυλιών και σοκολατών...
Και μετά μούγκα.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52 Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Νομίζω με αδικείς.

Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Άβαταρ μέλους
John Dear
Δημοσιεύσεις: 1225
Εγγραφή: 03 Δεκ 2018, 01:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Dear »

Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Puma έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Ανταλλάξαμε απόψεις. Έγραψα ήδη 2-3 φορές ότι κατανοώ το σκεπτικό της χρήσης του πληθυντικού που εξήγησε αναλυτικά ο ethereal. Αλλά το θεωρώ προβληματικό ως γενική πρακτική.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52 Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Νομίζω με αδικείς.

Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Επειδή πολύ εύκολα κάθε νήμα μπορεί να εκτραπεί σε προσωπικές αντιδικίες ή πλακίτσα, καλό θα είναι να κλείνει ένα ένα θέμα κι εδώ είσαστε να βάλετε ό,τι αριθμητικούς γρίφους θέλετε και να πελαγοδρομείτε.
Μέχρι τότε ας μη στοχοποιούμε κάποιον που έχει εκφράσει επιχειρήματα και περιμένει αντίκρουση ή δικαίωση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ethereal την 11 Δεκ 2022, 16:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:59
Puma έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Ανταλλάξαμε απόψεις. Έγραψα ήδη 2-3 φορές ότι κατανοώ το σκεπτικό της χρήσης του πληθυντικού που εξήγησε αναλυτικά ο ethereal. Αλλά το θεωρώ προβληματικό ως γενική πρακτική.
Εννοείται δεν αποτελείς μέρος του παραδείγματος που έγραψα. Πολύ ωραία εκφράζεις την άποψή σου με και με καμία διάθεση να την επιβάλεις.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”