ναι εχουμε λιγους
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
θυμαται κανεις ποτε αρχισε να εχει απορίες; Μετά τα 40α;
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
άσε μας ρε φίλε με τις πίπες σου.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:47Μην τα κάνεις όλα μ ν.Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:44δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, ό,τι και να μοιράζεται, εφόσον μπορεί να μοιραστεί.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:53
Δεν συνεννοηθήκαμε.
Έχεις 3 διαφορετικά φρούτα και 4 παιδιά είπαμε.
Ποιο πηλίκο θα περιγράψεις ως κλάσμα και τι θα σημαίνει αυτό;
σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε μ/ν τού ενός αντικειμένου από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται.
αν θες να το πεις αλλιώς, θα πεις ότι σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε 1/ν από καθένα από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται, δηλαδή το κάθε παιδί θα πάρει συνολικά μ*1/ν=μ/ν τού ενός αντικειμένου.
3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.
3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ.
Χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους. Αφού είσαι της ακριβολογίας και όχι του λογοτεχνικού πλατιασμού.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Naida έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:52 Τελικά το πρόβλημα δεν είναι μαθηματικό. Είναι γλωσσικό. Να περάσουν οι φιλόλογοι παρακαλώ.
Να πληρώσετε πρώτα, 10 ευρώ έκαστος.
Ο τζάμπας πέθανε κι ο βερεσές ετάφη, no pay no play, εν τη παλάμη και ούτω βοήσω,pecuniam date,si vultis responsum.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ωχ εσένα δεν σε είχα σκεφτεί όταν το είπα.Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:57Naida έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:52 Τελικά το πρόβλημα δεν είναι μαθηματικό. Είναι γλωσσικό. Να περάσουν οι φιλόλογοι παρακαλώ.
Να πληρώσετε πρώτα, 10 ευρώ έκαστος.
Ο τζάμπας πέθανε κι ο βερεσές ετάφη, no pay no play, εν τη παλάμη και ούτω βοήσω,pecuniam date,si vultis responsum.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Φυσικά. Θα δεχόσουν να πάρεις εσύ ένα μήλο με κηλίδα κι ο διπλανός σου χωρίς κηλίδα;ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:48Σε αυτά τα καθημερινά προβλήματα η απάντησή σου ήταν "με την προϋπόθεση τα φρούτα να είναι ίδια".nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:39Μα ρε ανθρωπε όταν γράφεις "τα 3/8 των 3 σοκολατων" ή τα "6/5 των μηλων" ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ βαζεις μονάδες μέτρησης οι οποιες ειναι επιπλεον ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ !ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:24
"Ετούτοι εδώ" λένε πως το να βάλεις μονάδες μέτρησης και να πλακώσεις τα παιδια στα "αν" και τα "εφ'όσον" τη ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ της διδασκαλίας είναι εντελώς άκυρο, να το πω κι ευγενικά.
Αν δεν θελεις να βαλεις μοναδες μετρησης θα απαντησεις "ο καθε μαθητης θα λαβει τα 3/8 . -", χωρις να πεις τα 3/8 τινος.
Και για να κλεισει και αυτο το παραμυθι, ο καλυτερος τροπος για να συλληφθει η εννοια του κλασματος ειναι με ευθυγραμμα τμηματα (οπως τα μαθαιναν και οι αρχαιοι) που εκει δεν τιθεται θεμα με σοκολατες και φρουτα κλπ.
Αλλά το εκπαιδευτικο συστημα θελει (και καλως θελει) να συσχετισει το κλασμα και με καθημερινα προβληματα, αλλά απο τη στιγμη που το κανει αυτο οφειλει να χρησιμοποιησει τις σωστες μοναδες μετρησης και οχι τη παρολα του καθενος.
ΟΚ.
Ο Νικ είναι πραγματιστής στα μαθηματικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό που σου δείχνει ο mao mao είναι ότι η έκφραση "3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ" θα σημαίνει κάτι πολύ διαφορετικό τις δύο φορές αν παγιωθεί η χρήση του πληθυντικού που συζητάμε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν απάντησες όμως, βγάζει νόημα η διατύπωση;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Πώς λέγεται; 3/8 της σοκολάτας; Εννοώντας του διατιθέμενου υλικού;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:53Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Την αριστερή στήλη θα σκεφτούν τα παιδιά. Μην το πεις όμως ότι αυτό λέγεται "3/8 των σοκολατών". Τα μπερδεύεις χωρίς λόγο.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:51 Ξανακοίταξε λίγο τη σελίδα του βιβλίου.
Μια πλάκα, σου γράφει ότι το παιδί θα παρει το 1/8 αυτής.
Σου γράφει μετά έχω 3 πλάκες.
Και κανένα παιδί δεν πρόκειται να χρωματίσει με το μυαλό του μια εικόνα όπως της 2ης στήλης σου.
Ή 3/8 σοκολάτας από τις σοκολάτες που έγραψε και ο νικ ως σωστό και ως ΜΟΝΗ αλλαγή στη διατύπωση που θα έκανε στο βιβλίο;
Ξαναματαλέω. Πώς θα τα διατυπώσετε όλα αυτά σε μορφή γενικευμένου κανόνα, σαφούς, περιεκτικού, που θα αγκαλιάζει ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις που θα χρειαστεί ο μαθητής να εκφράσει το πηλίκο ως κλάσμα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ψυχολογικό είναι, τουλάχιστον όπως εμφανίζεται στο νήμα.Naida έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:52 Τελικά το πρόβλημα δεν είναι μαθηματικό. Είναι γλωσσικό. Να περάσουν οι φιλόλογοι παρακαλώ.
Περισσότερο συζητήθηκε η διανοητική/ψυχολογική/συναισθηματική κατάσταση των συμμετεχόντων παρά τα σοκολατάκια καθαυτά.
Ο μοναδικός που κράτησε το θέμα σε αμιγώς μαθηματικά πλαίσια ήταν ο Ασέβαστος. Μέχρι που άρχισε να θριαμβολογεί, τουλάχιστον, οπότε και πέρασε κι αυτός στην άλλη όψη της σελήνης.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό που κάθε φορά κουνάτε τα δοκάρια, μη απαντώντας σε τίποτα από τα προηγούμενα και έχετε την απαίτηση ... "δεν απαντάς όμως" !!!
Άντε πες μας εσύ τι σχέση έχουν τώρα τα 3/4 ενός τελάρου με αυτά που λέμε τόσο καιρό επί ενός ΑΠΤΟΥ παραδείγματος στο σχολικό βιβλίο !!
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Όλα τα βιβλία βρίσκονται διαδικτυακά.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:19Αν έχεις πρόσβαση σε κάποιο από αυτά, παρακαλώ κεφάλαιο και ενότητα. Επίσης αν είναι από το βιβλίο της θεωρίας ή των ασκήσεων ή ό,τι άλλο. Θα ήθελα να ρίξω μια ματιά στην διατύπωση της θεωρίας στο ίδιο κεφάλαιο να δω πως το διδάσκουν και αν αποτελεί γενικευμένη πρακτική ή έτυχε αυτή η διατύπωση στην συγκεκριμένη άσκηση.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:11Ε δημοτικούST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:08
Από ποιο βιβλίο είναι αυτό; Ποιας τάξης εννοώ.
Αν θέλει να μου πει και o ethereal για το άλλο απόσπασμα με τα 3/8
Και
Α γυμνασίου
Δύο χρόνια διαφορά.
Μπορείς να τα βρεις και να τα κατεβάσεις.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Έχετε μια σύμπνοια στο πώς καταλήγουν όλες οι αναρτήσεις σας μερικοί.Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:56άσε μας ρε φίλε με τις πίπες σου.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:47Μην τα κάνεις όλα μ ν.Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:44
δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, ό,τι και να μοιράζεται, εφόσον μπορεί να μοιραστεί.
σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε μ/ν τού ενός αντικειμένου από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται.
αν θες να το πεις αλλιώς, θα πεις ότι σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε 1/ν από καθένα από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται, δηλαδή το κάθε παιδί θα πάρει συνολικά μ*1/ν=μ/ν τού ενός αντικειμένου.
3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.
3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ.
Χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους. Αφού είσαι της ακριβολογίας και όχι του λογοτεχνικού πλατιασμού.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Οι καλύτερες διατυπώσεις ήταν του Bill Hicks. Ωστόσο δεν είναι σύντομες. Ίσως δεν υπάρχει σύντομη και σαφής απάντηση έτσι όπως θα την επιθυμούσες με μία λέξη. Αν θα έπρεπε να διαλέξω έναν βραχύ συμβιβασμό, σωστό εξακολουθεί να είναι τα 3/8 της σοκολάτας αλλά καταλαβαίνω ότι κι αυτό δεν βοηθάει την ροή της άσκησης όπου τα παιδιά φαντάζονται παίρνουν όγδοα από διαφορετικές σοκολάτες.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:01Πώς λέγεται; 3/8 της σοκολάτας; Εννοώντας του διατιθέμενου υλικού;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:53Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Την αριστερή στήλη θα σκεφτούν τα παιδιά. Μην το πεις όμως ότι αυτό λέγεται "3/8 των σοκολατών". Τα μπερδεύεις χωρίς λόγο.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:51 Ξανακοίταξε λίγο τη σελίδα του βιβλίου.
Μια πλάκα, σου γράφει ότι το παιδί θα παρει το 1/8 αυτής.
Σου γράφει μετά έχω 3 πλάκες.
Και κανένα παιδί δεν πρόκειται να χρωματίσει με το μυαλό του μια εικόνα όπως της 2ης στήλης σου.
Ή 3/8 σοκολάτας από τις σοκολάτες που έγραψε και ο νικ ως σωστό και ως ΜΟΝΗ αλλαγή στη διατύπωση που θα έκανε στο βιβλίο;
Ξαναματαλέω. Πώς θα τα διατυπώσετε όλα αυτά σε μορφή γενικευμένου κανόνα, σαφούς, περιεκτικού, που θα αγκαλιάζει ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις που θα χρειαστεί ο μαθητής να εκφράσει το πηλίκο ως κλάσμα;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being