!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:49
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:35

Ετσι οπως το χεις γραψει το πρωτο εχει ανακριβεια. Με τη διόρθωση που υποδεικνύω στο πρωτο με κόκκινο όμως γίνονται ταυτόσημα. Ή η μονάδα μέτρησης του αποτελέσματος θα είναι το 3κιλο ή θα είναι το κιλό. Δηλ. δεν γίνεται να παίρνω την τιμή μέτρησης μιας απόστασης σε εκατοστά π.χ. 150 cm και να της κολλάω δίπλα τα μέτρα χωρίς να την αλλάξω δηλ. 150m. Αλλάζει η μονάδα μέτρησης στην οποια αποδιδω το τελικο αποτελεσμα.
Οπότε στη περίπτωσή μας είναι :

(1/4)*κιλο + (1/4)*κιλο+(1/4)*κιλο = (1/4)*(κιλο+κιλο+κιλο) = (1/4)*(3κιλο) = (3/12)*(3κιλο) => μονάδα μέτρησης το 3κιλο

ή ισοδύναμα (1/4)*(3κιλο) = (3/4)* κιλό = (9/12)*κιλό => μονάδα μέτρησης το κιλό
οριστε η καρτουλα σας, ανηκετε πλεον στο κλαμπ των κατα γκερ αμορφωτων. :003:

μολις βρειτε διαθεσιμο χρονο, βαλτε ποτακι και ποπκορν, και πιαστε το νημα απο την αρχη. εγγυημενο γελιο μεχρι δακρυων.
Στην πραγματικότητα ουδέποτε διαφωνούσατε επί της ουσίας του προβλήματος.
Η Γκερ πίστευε ότι το λάθος της απάντησής σας οφείλονταν σε λάθος πρόσθεση ομώνυμων κλασμάτων. Έμεινε στο τεχνικό κομμάτι των πράξεων κλασμάτων και επέμεινε εκεί.
Δεν υπήρχε λάθος στις πράξεις της Γκερ, από όσες τουλάχιστον πρόλαβα να διαβάσω.
Το λάθος βρίσκονταν στο συμπέρασμα, στη διατύπωση.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

μην κλέβεις Ασέβαστε, γα αλλο λόγο ειπες "το παραδέχομαι" :003:
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:40 Νίκο ηταν 3-4 ερωτήσεις που συζητούσαμε, αλλα δες αυτή που εφαγε τον πιο πολύ χρόνο αν θες και γράψε αν εχεις καποια παρατήρηση



Εικόνα
Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι για
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
Το παιδί θα πάρει τα 3/8 από οποιαδήποτε σοκολάτα. Μπορεί το 1/8 να είναι από την πρώτη σοκολάτα, το δεύτερο 1/8 να είναι από την δεύτερη και το τρίτο 1/8 από την τρίτη ή μπορεί να πάρει τα 3/8 από μία σοκολάτα.

Ο πληθυντικός υπενθυμίζει πως είχαμε περισσότερες από μία σοκολάτες από την αρχή του προβλήματος. Κι επειδή δεν έγιναν ποτέ οι 3 σοκολάτες μια (ειδάλλως θα είχαμε 3/24 για κάθε παιδί), παραμένει ο πληθυντικός μέχρι τέλους.

Για αυτό δεν είναι λάθος η απάντηση. Ούτε υπάρχει θέμα με την διατύπωση.

Κατά τα άλλα σύμφωνα με τον Ασέβαστο η σωστή απάντηση στο πρόβλημα είναι το 3/24.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:50
Γιατί δεν θυμόμαστε τα φρούτα καλύτερα που έχεις αποδείξει πως τα κατέχεις επίσης;

1/4 πορτοκάλι + 1/4 μήλο + 1/4 αχλάδι = 3/12 αχταρμά
κι ομως, αυτο ειναι σωστο.

Απάντηση μαθηματικού όταν τον ρώτησα αν υπάρχει έστω και μία περίπτωση να έχετε δίκιο εσύ και η Κασπ στις σοκολάτες.
Όχι δεν είναι σωστό, γιατί δεν έχουμε μία σοκολάτα.
Τότε θα ήταν σωστό το 3/24.
Ας το δούμε όμως αυτή τη φορά και με την την αντίστροφη διαδικασία:
8 παιδιά επί 3/24 έχουμε 24/24, δηλαδή μία ακέραια μονάδα, άρα μία σοκολάτα.
Τι έλεγε όμως η άσκηση ως υπόθεση; Ότι έχουμε τρεις σοκολάτες.
Άρα να το λάθος.
Η λύση 3/24 δεν οδηγεί στην σωστή υπόθεση, όπερ άτοπο.
Αυτό που κάνεις είναι αυθαίρετο σε ότι αφορά τα μαθηματικά. Στην καθημερινότητα είναι οκ, στα βιβλία δεν στέκει. Για αυτό είσαι λάθος.
εξαρταται τι τον ρωτησες. στην απαντηση του δε βλεπω πουθενα το ζητουμενο της συζητησης, που ειναι αν εχει δικιο ο ελ συγγραφεας που γραφει "απο τις τρεις σοκολατες" η ο κυπριος που γραφει "σοκολατα"

ετισι οπως στα εχει γραψει ο μαθηματικος, ειναι σωστα.

αν εδω
8 παιδιά επί 3/24 έχουμε 24/24, δηλαδή μία ακέραια μονάδα, άρα μία σοκολάτα.
κανουμε αλλαγη με "δηλαδη το συνολο των 3 σοκολατων που εχουμε" οπως γραφει η ασκηση, παρακατω δεν θα υπηρχε το ατοπο και θα εβγαινε σωστο το αποτελεσμα.

οπως λεμε απο την αρχη, ειναι ζητημα λεξεων, οχι αριθμων.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:51

Υπάρχουν και χαζές ερωτήσεις.
Πχ. γιατί πετάει ο γάιδαρος όταν βρέχει;
παρε μια "χαζη"

σε ενα μερος του κοσμου, μια μερα του χρονου, αν βρεχει, βγαινουν υδροφορες του δημου και καταβρεχουν συγκεκριμμενο τμημα του δρομου.

γιατι;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:02
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:50
Γιατί δεν θυμόμαστε τα φρούτα καλύτερα που έχεις αποδείξει πως τα κατέχεις επίσης;

1/4 πορτοκάλι + 1/4 μήλο + 1/4 αχλάδι = 3/12 αχταρμά
κι ομως, αυτο ειναι σωστο.
Αν βάλεις, όπου "αχταρμάς" τη φράση "φρουτοσαλάτα που αποτελείται από 1 πορτοκάλι, 1 μήλο κι 1 αχλάδι", ναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 12:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:53
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:49
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:35

Ετσι οπως το χεις γραψει το πρωτο εχει ανακριβεια. Με τη διόρθωση που υποδεικνύω στο πρωτο με κόκκινο όμως γίνονται ταυτόσημα. Ή η μονάδα μέτρησης του αποτελέσματος θα είναι το 3κιλο ή θα είναι το κιλό. Δηλ. δεν γίνεται να παίρνω την τιμή μέτρησης μιας απόστασης σε εκατοστά π.χ. 150 cm και να της κολλάω δίπλα τα μέτρα χωρίς να την αλλάξω δηλ. 150m. Αλλάζει η μονάδα μέτρησης στην οποια αποδιδω το τελικο αποτελεσμα.
Οπότε στη περίπτωσή μας είναι :

(1/4)*κιλο + (1/4)*κιλο+(1/4)*κιλο = (1/4)*(κιλο+κιλο+κιλο) = (1/4)*(3κιλο) = (3/12)*(3κιλο) => μονάδα μέτρησης το 3κιλο

ή ισοδύναμα (1/4)*(3κιλο) = (3/4)* κιλό = (9/12)*κιλό => μονάδα μέτρησης το κιλό
οριστε η καρτουλα σας, ανηκετε πλεον στο κλαμπ των κατα γκερ αμορφωτων. :003:

μολις βρειτε διαθεσιμο χρονο, βαλτε ποτακι και ποπκορν, και πιαστε το νημα απο την αρχη. εγγυημενο γελιο μεχρι δακρυων.
Για δες λίγο το τετράδιο εργασιών του παιδιού σου. Θέλω να μου πεις πως η άσκηση με τα φρούτα έμεινε όπως την κάνατε εσύ και ο μικρός.
απο δευτερα, τωρα ειμαι μαγαζι. νομιζω ειχε κι αλλες παρομοιες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:05
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:51

Υπάρχουν και χαζές ερωτήσεις.
Πχ. γιατί πετάει ο γάιδαρος όταν βρέχει;
παρε μια "χαζη"

σε ενα μερος του κοσμου, μια μερα του χρονου, αν βρεχει, βγαινουν υδροφορες του δημου και καταβρεχουν συγκεκριμμενο τμημα του δρομου.

γιατι;
Επειδή πετούν οι γάιδαροι όταν βρέχει και στη συνέχεια πρέπει να προσγειωθούν ομαλά; :003:
Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 6423
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks »

ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:27
Spoiler
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 21:21 Διάβασα τις τοποθετήσεις αρκετών που ξεκαθάρισαν εκ νέου το ζήτημα.
Όπως των Gherschaagk, Puma, Εnaon(έκανε στροφή 90 ή...180 μοιρών), ethereal ίσως και άλλων

Λοιπόν και για τα μήλα πάλι:

Ο Νίκος και οι 4 φίλοι του μοιράστηκαν εξίσου 6 μήλα.
Τι μέρος από τα μήλα πήρε το κάθε παιδί;
Θέλουμε να μοιράσουμε τα 6 μήλα στα 5 παιδιά.
α΄ τρόπος:Χωρίζουμε κάθε μήλο σε 5 ίσα μέρη, όσα είναι τα παιδιά. Κάθε κομμάτι είναι το .
Κάθε παιδί θα πάρει 6 τέτοια κομμάτια, όσα είναι τα μήλα, δηλαδή 6 ☓ = .
β΄ τρόπος:Θα κάνουμε διαίρεση 6 : 5 = . Κάθε παιδί πήρε τα ή 1 των μήλων.


Πολλοί θεωρούν ότι έπρεπε να λέει τα 6/5 του μήλου.
Λάθος!
Το εξηγήσαμε, το ξαναγράφουμε χωρίς σχήμα.

Όταν λέμε τα 5/5 των μήλων, εννοούμε την ακέραια μονάδα, δηλαδή είναι ένα μήλο.
Όταν λέμε τα 10/5 των μήλων, έχουμε δύο μήλα
Όταν λέμε τα 30/5 των μήλων, έχουμε έξι μήλα
Άρα το καθένα από τα πέντε παιδιά, θα πάρει τα 6/5 των μήλων.

Η σύγχυση έγκειται στο ότι ερμηνεύεται το 5/5 σαν να είναι όλα τα μήλα και άρα τα 6/5 νομίζουν ότι είναι παραπάνω από όσα έχουμε.
Αλλά το 5/5 αφορά το ένα μήλο.
Για αυτό ορθώς η λύση χρησιμοποιεί πληθυντικό, αφού όλα τα μήλα είναι 30/5, τότε ο καθένας θα πάρει τα 6/5 των μήλων.


Εικόνα
Αυτό με την γενική είναι απαράδεκτο (κατά την ταπεινή μου γνώμη).

Θα στο εξηγήσω με ένα άλλο παράδειγμα με ελαφρώς διαφορετικά νούμερα. Έστω ότι είχες 2 μήλα και 4 μαθητές. Σύμφωνα με την λογική που χειρίζεται το βιβλίο τον πληθυντικό η απάντηση θα προέκυπτε από την διαίρεση 2 : 4

2/4 μήλων ή με απλοποίηση 1/2 μήλων

Φαντάσου τώρα τον παρακάτω διάλογο:

Γιωργάκης: κυρία, κυρία!
Δασκάλα: λέγε Γιωργάκη
Γ: το 1/2 δεν είναι το μισό
Κ: ναι
Γ: Αν ο πρώτος μαθητής πάρει το μισό των μήλων και ο δεύτερος το άλλο μισό, τότε τι θα μείνει για τους δύο άλλους μαθητές;


Εδώ όπως καταλαβαίνεις θα αναγκαστεί η δασκάλα να εξηγήσει ότι όταν λέει τα 2/4 των μήλων ή το 1/2 των μήλων, εννοεί το 1/2 του ενός μήλου.

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο πόσο κακή και ασαφής είναι η διατύπωση με τον πληθυντικό.

Πάμε τώρα και στην άσκηση με τις σοκολάτες. Σηκώνει η κυρία ένα παιδί στην έδρα, του δίνει τις 3 σοκολάτες (με 8 κομματάκια ή κάθε μία) και του ζητάει να ξεχωρίσει τα 3/8 των σοκολατών.

Αν αυτό γίνει ως συνέχεια του προβλήματος που συζητούσαμε σε άλλες σελίδες, το παιδί μάλλον θα ξεχωρίσει 3 μικρά κομματάκια. Αν όμως γίνει μια άλλη μέρα με τις ίδιες σοκολάτες, μπορεί να ξεχωρίσει 9 κομμάτια (τα 3/8 της συνολικής ποσότητας).
Είναι δυνατόν για την ίδια ακριβώς διατύπωση να υπάρχουν 2 λύσεις; Δεν είναι ολοφάνερο πως δημιουργείται πρόβλημα;
ωραία παραδείγματα ΣΤ. την αριθμητική την αναλύσαμε κι όποιος σκαμπάζει κατάλαβε.

για το γλωσσικό θέμα, το πρόβλημα με την διατύπωση είναι ότι είναι στην καθομιλουμένη, κατανοητό ως ένα βαθμό αφού απευθύνεται σε παιδιά, και δεν ακριβολογεί παραλείποντας με λάθος τρόπο τα (υποτίθεται) ευκόλως εννοούμενα.

η φράση ότι κάποιος πήρε ένα αντικείμενο από ένα πλήθος αντικειμένων διαφορετικού είδους είναι:

πήρε ένα ....... από τα .......
πήρε ένα μήλο από τα φρούτα
πήρε ένα κατσαβίδι από τα εργαλεία
πήρε ένα πουκάμισο από τα ρούχα
κλπ

όταν τα αντικείμενα είναι τού ίδιου είδους η φράση γίνεται:

πήρε ένα μήλο από τα μήλα
πήρε ένα κατσαβίδι από τα κατσαβίδια
πήρε ένα πουκάμισο από τα πουκάμισα
κλπ

οπότε είτε το πρώτο είτε το δεύτερο παραλείπεται:

1. πήρε ένα μήλο (απ΄τα μήλα εννοείται, από πού αλλού να το πάρει)
2. πήρε ένα από τα μήλα (μήλο πήρε εννοείται, τι άλλο να πάρει)

στην περίπτωση τής άσκησης, όπως εξηγήσαμε, το μήλο είναι την ουσία μονάδα μέτρησης και δεν μπορεί να παραλειφθεί. αν τα μοιράζαν σε γραμμάρια θα μπορούσε η απάντηση να είναι «κάθε παιδί θα πάρει 150 από τα μήλα»;

η άσκηση όχι μόνο κάνει τις παραλείψεις, αλλά τις μπερδεύει κιόλας:

- στην εκφώνηση χρησιμοποιεί την 2η παράλειψη: «τι μέρος από τα φρούτα θα πάρει»
- στην μεθ. α χρησιμοποιεί την 1η παράλειψη, αλλά παραλείπει και τον προσδιορισμό: «θα πάρει 6/5 [τού μήλου]»
- στην μεθ. β χρησιμοποιεί πάλι την 2η παράλειψη, αλλά πετάει και λάθος γενική θέλοντας να πει «[εκ] των» αντί για «από τα»: «θα πάρει 6/5 [εκ] τών μήλων»

κανονικά δεν έπρεπε να παραλείψει τίποτα: «τι μέρος τού μήλου θα πάρει από τα μήλα κάθε παιδί;»

ή ακόμα καλύτερα να το σπάσει σε δύο σκέλη για να είναι πιο κατανοητό και να αποφεύγονται τα φαινόμενα Γκερ. :003:

«τι μέρος τών μήλων θα πάρει κάθε παιδί; σε τι μέρος τού μήλου αντιστοιχεί αυτό;»

α) πρώτα εξηγούμε ότι για να τα μοιράσουμε θα τα χωρίσουμε σε πέντε ίσα μέρη και κάθε παιδί θα πάρει ένα από αυτά, δηλαδή κάθε παιδί θα πάρει το ένα πέμπτο (1/5) τών μήλων.

β) μετά εξηγούμε με τα κομματάκια πώς μπορούμε να καταφέρουμε να τα χωρίσουμε σε 5 ίσα μέρη με βάση το μέρος τού μήλου, ώστε κάθε παιδί να πάρει μετρημένα έξι πέμπτα (6/5) τού μήλου.

γ) τέλος εξηγούμε ότι είναι ακριβώς το ίδιο να κάνεις απ'ευθείας την διαίρεση με τον αριθμό τών παιδιών για να βρείς τι μέρος των μήλων και πόσα μήλα θα πάρει κάθε παιδί: «κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου (6/5 μήλα), δηλαδή κάθε παιδί θα πάρει ένα ολόκληρο μήλο και ένα πέμπτο τού μήλου (1+1/5 μήλα).»

δ) ο καλός δάσκαλος μπορεί να κάνει και λίγο εξωβιβλιακή πλακίτσα, ότι έτσι μπορούν να καταλάβουν ότι δεν είναι ανάγκη να κόψουν όλα τα μήλα για να τα μοιραστούν, αλλά μόνο ένα, οπότε δεν είναι εντελώς άχρηστα τα μαθηματικά στην ζωή. :D
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:53
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47 Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι για
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
ωραίος, αν το παιδί απαντουσε με ποσοστο επι του συνόλου των 1/8ων ως εξής, θα το δεχόσουν;

(1/8 + 1/8 + 1/8) / (8/8 + 8/8 + 8/8) = 3/24
Μαθηματικώς θα το δεχομουν, παιδαγωγικώς όμως μάλλον όχι, για ποιον ακριβώς λόγο να μπλέξω τα παιδιά με γνωση μεταγενεστερη (συνθετα κλάσματα), τη στιγμή που διδασκονται γνωση που προηγείται στην αλληλουχια (διαιρεση - κλασμα), εκτος απο το να προκαλεσω σκοπιμα συγχυση ?

Δηλ. οταν σε ενα μαθητη προσπαθεις να του εξηγησεις την εννοια του κλασματος - διαιρεσης για ποιο λογο να του πεις οτι "τελικα ο καθενας θα λαβει τα 3/24 της ποσοτητας 3 σοκολατες" και να μην πεις "τελικα ο καθενας θα λαβει τα 3/8 της μιας σοκολατας" ??

Ετσι κι αλλιως η μοναδα μετρησης των σοκολατων ειναι η 1 σοκολατα και οχι οι 3αδες σοκολατων.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:54
Στην πραγματικότητα ουδέποτε διαφωνούσατε επί της ουσίας του προβλήματος.
Η Γκερ πίστευε ότι το λάθος της απάντησής σας οφείλονταν σε λάθος πρόσθεση ομώνυμων κλασμάτων. Έμεινε στο τεχνικό κομμάτι των πράξεων κλασμάτων και επέμεινε εκεί.
Δεν υπήρχε λάθος στις πράξεις της Γκερ, από όσες τουλάχιστον πρόλαβα να διαβάσω.
Το λάθος βρίσκονταν στο συμπέρασμα, στη διατύπωση.
ναι.

για το κοκκινο, σου εχει ξεφυγει μια, εκει που κανει επαληθευση με τον παρονομαστη μονο. την εβαλε ο εναον σε σκρινσοτ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:08 Μαθηματικώς θα το δεχομουν, παιδαγωγικώς όμως μάλλον όχι, για ποιον ακριβώς λόγο να μπλέξω τα παιδιά με γνωση μεταγενεστερη (συνθετα κλάσματα), τη στιγμή που διδασκονται γνωση που προηγείται στην αλληλουχια (διαιρεση - κλασμα), εκτος απο το να προκαλεσω σκοπιμα συγχυση ?

Δηλ. οταν σε ενα μαθητη προσπαθεις να του εξηγησεις την εννοια του κλασματος - διαιρεσης για ποιο λογο να του πεις οτι "τελικα ο καθενας θα λαβει τα 3/24 της ποσοτητας 3 σοκολατες" και να μην πεις "τελικα ο καθενας θα λαβει τα 3/8 της μιας σοκολατας" ??

Ετσι κι αλλιως η μοναδα μετρησης των σοκολατων ειναι η 1 σοκολατα και οχι οι 3αδες σοκολατων.
ωραίος, έπρεπε απο εχθές να σε ειχαμε φωνάξει, θα το εχες χαρεί και εσύ νομίζω :)
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:02

Κατά τα άλλα σύμφωνα με τον Ασέβαστο η σωστή απάντηση στο πρόβλημα είναι το 3/24.
κατα τον ασεβαστο δεν υπαρχει σωστη απαντηση στο προβλημα, γιατι ειναι λαθος η διατυπωση.

για να μπορει να υπαρξει σωστη απαντηση, θα επρεπε εκει που λεει "απο τις 3 σοκολατες" να λεει "απο 1 σοκολατα" για να ειναι σωστο το 3/4, η "απο το συνολο των σοκολατων" για να ειναι σωστο το 1/4.

αν πρεπει να δωσουμε οπωσδηποτε μια απαντηση στο κακοδιατυπωμενο προβλημα, που να καταληγει σε "απο τις 3 σοκολατες" τοτε η πιο κοντινη στην αληθεια ειναι 1/4
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:06
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:05
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:51

Υπάρχουν και χαζές ερωτήσεις.
Πχ. γιατί πετάει ο γάιδαρος όταν βρέχει;
παρε μια "χαζη"

σε ενα μερος του κοσμου, μια μερα του χρονου, αν βρεχει, βγαινουν υδροφορες του δημου και καταβρεχουν συγκεκριμμενο τμημα του δρομου.

γιατι;
Επειδή πετούν οι γάιδαροι όταν βρέχει και στη συνέχεια πρέπει να προσγειωθούν ομαλά; :003:
οχι, υπαρχει απολυτως λογικη απαντηση, και μαλιστα συμβαινει στ αληθεια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 6423
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks »

ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:59
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38 Η ένσταση έχει βάση εφόσον ο δάσκαλος-καθηγητής δεν έχει αναλύσει, εξηγήσει και ο μαθητής έτσι βρεθεί αντιμέτωπος με το άγνωστο.
Από εκεί και πέρα, όχι δεν προκαλείται σύγχυση, αλλά και να προκύψουν απορίες γιατί δεν επεξεργάζονται όλοι μία πληροφορία με τον ίδιο τρόπο, με την αλληλεπίδραση απαλείφεται.
Εγώ όμως ρώτησα στην πίσω σελίδα πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Και οι μαθητές συμβαίνει συχνά να λύνουν ασκήσεις χωρίς την παρουσία και την επεξηγηματική βοήθεια του δασκάλου.

Θα έχει μια διατύπωση η άσκηση και θα περιμένει ο μαθητής να του την εξηγήσει ο δάσκαλος για να προχωρήσει σε λύση; Ε, δεν γίνεται αυτό. Η άσκηση θα πρέπει να είναι διατυπωμένη έτσι που να μην αφήνει απορίες.
Ακόμα μιλάμε για """άσκηση""" και μάλιστα ερήμην δασκάλου;

Σε αυτό μπορεί να επισημάνει κανείς σε ποια από τις 5 προτάσεις διαφωνεί;
Εικόνα
η 3η πρόταση έπρεπε να λέει:
«Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες.»
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”