!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:05
stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:04
Αγις έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:56 το νημα θα φτασει πιο πολλες σελιδες απο τον πολεμο εμβολιαστων - αντιεμβολιαστων κ τον ουκρανορωσσικο μαζι
Έχει και το "πάμε πόλεμο" όπου οι έλληνες πατριώτες προελαύνουν καθημερινά, φαντασιακά, εδώ και 2 χρόνια.
Σκεφτείτε 2 χρόνια μετά και ακόμα να συζητάμε εδώ στο στέκι μας :)
σε 2 χρονια ακριβως, θα βρεθει μπροστα μου αυτη η ασκηση, και αν καταφερω να ξεθαψω το νημα, θα γινει παλι μανουρα. :bored:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:43
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:31 Τα βλέπεις τα μεγάλα τα γράμματα; Η άσκηση αυτο ζητάει από τα παιδάκια.
Δεν ζητάει τα προηγούμενα. Είναι σωστά τα προηγούμενα; Ναι φυσικά. Δεν είναι όμως αυτά που ζητάει η άσκηση.
ναι αλλα βλεπω και εσένα 3 μέρες.
λοιπον, καταλαβε και αυτό και ολα οκ.

3/8 σε ποσοτητα (απο ολες τις σοκολάτες αλλα δεν το βλέπεις καπου γιατι δεν ειναι ποσοστό), ειναι ισα με 3/8 σε ποσοστό απο μια σοκολάτα, ή 1/8 σε ποσοστό απο ολες τις σοκολάτες.
Τα 3/8 από 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων είναι ίσα με το 1/8 από μια σοκολάτα των 900 γραμμαρίων.


Χρησιμοποιώ τους ίδιους αριθμητές και παρονομαστές για να καταλάβετε την διαφορά.
Εικόνα
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:45
Όχι διευκρινίζω πως δεν μοιράζω ένα αντικείμενο αλλά 3.

Τα 3/8 της σοκολάτας σημαίνει πως έχω μια σοκολάτα, την έχω χωρίσει σε 8 και παίρνω τα 3.

Τα 3/8 των σοκολατών σημαίνει πως χωρίζω 3 σοκολάτες σε 8 ίσα κομμάτια.
οκ. εγω εχω καταλαβει την ερμηνεια σου. και ειναι legit, οπως εχω πει πολλες φορες.

εσυ εχεις καταλαβει τη δικη μου ερμηνεια, οπου ο πλυθηντικος σημαινει "το συνολο"; ελπιζω πως ναι. δεν ειναι επισης απολυτως legit, λογικη ερμηνεια, εντελως συμφωνη με το λεξιλογιο που χρησιμοποιηθηκε στην ασκηση;

αν ναι, δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
Όχι δεν έχεις ένα πράγμα για να το χωρίσεις σε 4 ίσα μέρη.

Έχεις 3 πράγματα και τα χωρίζεις σε 4 ίσα μέρη.

Δεν σου δίνεται σύνολο σου δίνονται 3 διαφορετικά αλλά ίδια αντικείμενα.

Για αυτό σου λέει ότι παίρνεις τα 3/4 των φρούτων.

Εσύ έγραψες πως πήρες το 1/4 από κάτι που ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ και επίσης έγραψες πως παίρνεις τα 3/12 από 3 πράγματα που τα χώρισες στα 12 ενώ η άσκηση σου ζητούσε να τα χωρίσεις στα 4.

ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΎΟ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:12 Τα 3/8 από 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων είναι ίσα με το 1/8 από μια σοκολάτα των 900 γραμμαρίων.
χανεις παλι την μπαλα, αυτα ειναι ποσοστά, στο βιβλίο το 3/8 ειναι ποσότητα.

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03 δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
εγώ λεω όχι, αν ο δάσκαλος ή ο γονέας μπορει να υποστηρίξει τις απορίες είναι καλυτερα να αφήνει πολλες ερμηνείες. Εχεις κανει το ιδιο πράγμα με την γκερ παντως, απέριψες ενα δρόμο βγαζντας την δασκάλα και το βιβλίο λαθος, θελει παραπάνω προσοχή νομίζω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:17
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:45
Όχι διευκρινίζω πως δεν μοιράζω ένα αντικείμενο αλλά 3.

Τα 3/8 της σοκολάτας σημαίνει πως έχω μια σοκολάτα, την έχω χωρίσει σε 8 και παίρνω τα 3.

Τα 3/8 των σοκολατών σημαίνει πως χωρίζω 3 σοκολάτες σε 8 ίσα κομμάτια.
οκ. εγω εχω καταλαβει την ερμηνεια σου. και ειναι legit, οπως εχω πει πολλες φορες.

εσυ εχεις καταλαβει τη δικη μου ερμηνεια, οπου ο πλυθηντικος σημαινει "το συνολο"; ελπιζω πως ναι. δεν ειναι επισης απολυτως legit, λογικη ερμηνεια, εντελως συμφωνη με το λεξιλογιο που χρησιμοποιηθηκε στην ασκηση;

αν ναι, δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
Όχι δεν έχεις ένα πράγμα για να το χωρίσεις σε 4 ίσα μέρη.

Έχεις 3 πράγματα και τα χωρίζεις σε 4 ίσα μέρη.

Δεν σου δίνεται σύνολο σου δίνονται 3 διαφορετικά αλλά ίδια αντικείμενα.

Για αυτό σου λέει ότι παίρνεις τα 3/4 των φρούτων.

Εσύ έγραψες πως πήρες το 1/4 από κάτι που ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ και επίσης έγραψες πως παίρνεις τα 3/12 από 3 πράγματα που τα χώρισες στα 12 ενώ η άσκηση σου ζητούσε να τα χωρίσεις στα 4.

ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΎΟ.
δεν προκειται να καταλαβεις ποτε, ε; τσαμπα ο κοπος μου; :a040:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:12 Χρησιμοποιώ τους ίδιους αριθμητές και παρονομαστές για να καταλάβετε την διαφορά.
Εικόνα
Επιτέλους, μία γυναίκα με φυσιολογικά γράμματα.
Είχαμε αποκτήσει κόμπλεξ με τις καλλιγραφίες των γυναικών...

Είμαι βέβαιος ότι ο Ασέβαστος γράφει σαν συνταξιούχος ορθοπαιδικός, άυπνος επί 3 ημέρες. :g030:
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:19
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:12 Τα 3/8 από 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων είναι ίσα με το 1/8 από μια σοκολάτα των 900 γραμμαρίων.
χανεις παλι την μπαλα, αυτα ειναι ποσοστά, στο βιβλίο το 3/8 ειναι ποσότητα.

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03 δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
εγώ λεω όχι, αν ο δάσκαλος ή ο γονέας μπορει να υποστηρίξει τις απορίες είναι καλυτερα να αφήνει πολλες ερμηνείες. Εχεις κανει το ιδιο πράγμα με την γκερ παντως, απέριψες ενα δρόμο βγαζντας την δασκάλα και το βιβλίο λαθος, θελει παραπάνω προσοχή νομίζω.
Εγώ όχι. Ο Ασέβαστος τα έχει χαμένα γιατί την μία μου φτιάχνει ένα αντικείμενο που δεν υπάρχει και μου λέει πως παίρνει 3 φρούτα και τα κάνει 1 και έτσι το κάθε παιδί παίρνει από 1/4 του καινούργιου φρούτου που δημιούργησε.

Μετά λέει πως αν τα φρούτα είναι 3, δεν είναι μλκας να τα χωρίσει σε 4 κομμάτια αλλά θα τα χωρίσει σε 12 κομμάτια γιατί έτσι γουστάρει.

Αν το αντικείμενο ήταν ένα και θέλσμε να το χωρίσουμε σε 8 κομμάτια τότε λέμε πως έχουμε 1/8 του αντικειμένου.



Στην περίπτωση που τα αντικείμενα είναι 3 και θέλουμε να τα χωρίσουμε σε 8 κομμάτια τότε λέμε 3* 1/8 των αντικειμένων δλδ 3/8 των αντικειμένων.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:39
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:28
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18

Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.

Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.

Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:

απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:

για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.

τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),

ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.
Τα παιδάκια μαθαίνουν τα κλάσματα.

Μέχρι τώρα τα παιδάκια έπαιρναν ένα πράγμα και το έκαναν κομματάκια δλδ μια σοκολάτα που την χώριζαν σε 8 κομμάτια. Τι έπαιρνε το κάθε παιδάκι; 1/8 της σοκολάτας.

Τα παιδάκια αφού το έμαθαν αυτό, πήγαν σε πιο περίπλοκα κλάσματα. Πλέον δεν έχουν μια σοκολάτα για να μοιράσουν, έχουν 3 δλδ πολλές. Τι θα πάρει το κάθε παιδάκι πλέον θα πάρει τα 3/8 των σοκολατών.
Θα πάρει τα 3/8 των κομματιών από όλες οι σοκολάτες.

1 κομμάτι από τη μία σοκολάτα, 3 κομμάτια αν είναι 3 οι σοκολάτες...10 κομμάτια αν είναι 10 οι σοκολάτες.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:21
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:17
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03

οκ. εγω εχω καταλαβει την ερμηνεια σου. και ειναι legit, οπως εχω πει πολλες φορες.

εσυ εχεις καταλαβει τη δικη μου ερμηνεια, οπου ο πλυθηντικος σημαινει "το συνολο"; ελπιζω πως ναι. δεν ειναι επισης απολυτως legit, λογικη ερμηνεια, εντελως συμφωνη με το λεξιλογιο που χρησιμοποιηθηκε στην ασκηση;

αν ναι, δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
Όχι δεν έχεις ένα πράγμα για να το χωρίσεις σε 4 ίσα μέρη.

Έχεις 3 πράγματα και τα χωρίζεις σε 4 ίσα μέρη.

Δεν σου δίνεται σύνολο σου δίνονται 3 διαφορετικά αλλά ίδια αντικείμενα.

Για αυτό σου λέει ότι παίρνεις τα 3/4 των φρούτων.

Εσύ έγραψες πως πήρες το 1/4 από κάτι που ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ και επίσης έγραψες πως παίρνεις τα 3/12 από 3 πράγματα που τα χώρισες στα 12 ενώ η άσκηση σου ζητούσε να τα χωρίσεις στα 4.

ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΎΟ.
δεν προκειται να καταλαβεις ποτε, ε; τσαμπα ο κοπος μου; :a040:
Σταμάτα τις μλκιες. Ελληνικά είναι. Etherial και Αρχέλαος τα έγραψαν πιο πάνω αλλά στα καλαμπαλίκια τους αν δεν κατάλαβες. Εγώ ας πούμε ότι τα έχω πάρει και για αυτό δεν τα παρατάω.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:29
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:39
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:28
μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:

απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:

για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.

τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),

ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.
Τα παιδάκια μαθαίνουν τα κλάσματα.

Μέχρι τώρα τα παιδάκια έπαιρναν ένα πράγμα και το έκαναν κομματάκια δλδ μια σοκολάτα που την χώριζαν σε 8 κομμάτια. Τι έπαιρνε το κάθε παιδάκι; 1/8 της σοκολάτας.

Τα παιδάκια αφού το έμαθαν αυτό, πήγαν σε πιο περίπλοκα κλάσματα. Πλέον δεν έχουν μια σοκολάτα για να μοιράσουν, έχουν 3 δλδ πολλές. Τι θα πάρει το κάθε παιδάκι πλέον θα πάρει τα 3/8 των σοκολατών.
Θα πάρει τα 3/8 των κομματιών από όλες οι σοκολάτες.

1 κομμάτι από τη μία σοκολάτα, 3 κομμάτια αν είναι 3 οι σοκολάτες...10 κομμάτια αν είναι 10 οι σοκολάτες.
:romance-hearteyes:

Σ'αγαπάω.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03 ....
αν ναι, δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση .....
Άλλος είναι ο τριβλακας. Όχι αυτός που έφτιαξε την άσκηση που διδάσκεται τουλάχιστον μισό αιώνα τώρα στα δημοτικά.

Ήρθες εσύ να μας πεις πως είναι τριβλακας αυτός που την έκανε.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:24
Επιτέλους, μία γυναίκα με φυσιολογικά γράμματα.
Είχαμε αποκτήσει κόμπλεξ με τις καλλιγραφίες των γυναικών...

Είμαι βέβαιος ότι ο Ασέβαστος γράφει σαν συνταξιούχος ορθοπαιδικός, άυπνος επί 3 ημέρες. :g030:
Έχω και πιο γρήγορο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:24

Είμαι βέβαιος ότι ο Ασέβαστος γράφει σαν συνταξιούχος ορθοπαιδικός, άυπνος επί 3 ημέρες. :g030:
ισχυει, στο 90% των γραπτων μου. το οποιο ειναι σημειωματα που διαβαζω μονο εγω. και να ηθελε δηλαδη αλλος, δεν. :oops:

αμα θελω ομως να γραψω καλα (οταν τα βλεπει ο γιος μου :a108: ) παιρνω το χρονο μου και γραφω καλα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:12 Χρησιμοποιώ τους ίδιους αριθμητές και παρονομαστές για να καταλάβετε την διαφορά.
Εικόνα
γκερ αν σε βοηθάει δες πως βγαινει το ποσοστό, θελεις και το όλο.

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 09 Δεκ 2022, 12:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:32
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:29
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:39

Τα παιδάκια μαθαίνουν τα κλάσματα.

Μέχρι τώρα τα παιδάκια έπαιρναν ένα πράγμα και το έκαναν κομματάκια δλδ μια σοκολάτα που την χώριζαν σε 8 κομμάτια. Τι έπαιρνε το κάθε παιδάκι; 1/8 της σοκολάτας.

Τα παιδάκια αφού το έμαθαν αυτό, πήγαν σε πιο περίπλοκα κλάσματα. Πλέον δεν έχουν μια σοκολάτα για να μοιράσουν, έχουν 3 δλδ πολλές. Τι θα πάρει το κάθε παιδάκι πλέον θα πάρει τα 3/8 των σοκολατών.
Θα πάρει τα 3/8 των κομματιών από όλες οι σοκολάτες.

1 κομμάτι από τη μία σοκολάτα, 3 κομμάτια αν είναι 3 οι σοκολάτες...10 κομμάτια αν είναι 10 οι σοκολάτες.
:romance-hearteyes:

Σ'αγαπάω.
Δεν καταλαβαίνω γιατί.

Εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα τίποτα από όσα έγραφες πριν.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”