Αυτό που είπε προσπαθώντας να διορθώσει την βλακεία που της είπαν να λεει, ήταν ότι πρέπει να επιτηρούμε για να μην περάσει ο επόμενος μέχρι να κλείσει το χώρισμα.Ορέστης 35 έγραψε: 20 Σεπ 2018, 09:29Προτροπη σε αυτοδικια αν ισχυει.Yochanan έγραψε: 20 Σεπ 2018, 09:03τι είναι αυτά;;; τι εχει γινει η Ελλαδα;;Juno έγραψε: 19 Σεπ 2018, 18:25 Η επίσημη απάντηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε είναι πως δεν είναι δυνατόν να επιτηρούν κάθε μηχάνημα σε κάθε σταθμό και πως οι επιβάτες έχουν την ευθύνη να μην αφήνουν να περάσει λαθρεπιβάτης!!!
Αυτά τα ωραία!
![]()
![]()
![]()
Αλλά αν ο επόμενος σπρώχνει και βρίζει, δεν ξέρω πως θα το κάνουμε. Με ύπνωση; Με τηλεκίνηση;
Την ρώτησα προτείνοντας αυτές τις λύσεις και αν έχει κάτι καλύτερο να προτείνει και πήρε το βλέμμα stupor "δεν γνωριζω, δεν απαντώ" μέχρι να βαρεθώ και να φύγω. Έτσι κοιταζόμασταν για μερικά δευτερόλεπτα της είπα το γνωστό που λέω πως ελπίζω να πουληθεί και ο ιδιώτης να τους λιώσει και έφυγα.
Yochanan, πρέπει να λείπεις καιρό..
Εκεί όμως, αν πας αργά μέχρι να πέσει η μπάρα, σούζα ο πίσω. Για να γκαζώσει όπως σπρώχνουν στο μετρό!ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 21 Σεπ 2018, 00:28 Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στα διόδια. Στους διαδρόμους με e-pass να κολλάνε στο μισό μέτρο για να περάσουν παρέα με τον προηγούμενο.
Που btw, δεν μου έχει συμβεί μια που δεν το χρησιμοποιώ πολύ, απλώς έχουν περάσει πίσω μου.
Και έχουμε και τον Άρλεκιν να μας λέει Μαρίες Αντουανέτες επειδή δεν μπαίνουμε στο μετρό.