!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
dtri2020
Δημοσιεύσεις: 4113
Εγγραφή: 02 Απρ 2021, 10:59

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dtri2020 »

sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25 Βρε δε γαμιέσαι να ασπρίσεις.
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:50 Και η ντρι είναι η γριά πουτάνα - λεκανατζού των μηδέν και εξήντα του Άδωνι.
Αυτό με τις βωμολοχίες να το δείς με έναν γιατρό!

Η γεννητικά όργανα θα "βαζεις στο στόμα" σου, η για πουτάνες θα μιλάς η για κάτι άλλο σχετικό!

Φανταζομαι θα πέρασες δύσκολα παιδικά χρόνια!
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:58
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:31
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:21

Ναι είμαι εκτός πραγματικότητας, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Ιαπωνίας 40.000 δολλάρια, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Αϊτής 1300 δολλάρια, κόστος εβδομαδιαίας κάρτας maglev στην Ιαπωνία 290 δολλάρια άρα στην Αϊτή θα έπρεπε η εβδομαδιαία κάρτα για maglev να κάνει 8 ευρώ ε; Αυτή είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό εδώ και μια δεκαετία ρίχνει αδιάκοπα πουτσοσκάμπιλα στους Έλληνες;
Σου λέει το κόστος ανά χλμ είναι 3.5 τώρα. Και θα παει 6.5.
Αυτό είναι δυσάρεστο για τον χρήστη της οδού αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να δω τη μεγάλη εικόνα όπου το κρατικό ταμείο εισπράττει άμεσα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μετρητά = την αύξηση που αντιστοιχεί σε 60 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν πάρουμε 100 χιλιόμετρα μια μέση διαδρομή, μιλάμε για 600 εκατομμύρια διαδρομές.

Θεωρείς ότι έπρεπε όλη η υπόλοιπη χώρα να φορολογηθεί 2 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω (ή να τα χάσει από μισθούς σαν ΔΥ ή από συντάξεις σαν όλοι) αντί οι επόμενες 600 εκατομμμύρια διαδρομές στην Εγνατία να γίνουν ακριβότερες κατά 3 σεντς το χιλιόμετρο; Σε καλωσορίζω τότε στην πλευρά των μνημονιακών. Κρίμα όμως που δεν έχουμε πια 2010-2015.
Δυο δισεκατομμύρια μετρητά; Τι εννοείς; Παρακάτω είναι τα στοιχεία τριών απο τους σταθμούς διοδίων των οποίων οι εισπράξεις πήγαιναν, λόγω ειδικής ρύθμισης, κατευθείαν στην αποπληρωμή χρέους:
Η Εγνατία Οδός Α.Ε εκτός του κύριου άξονα κατασκεύασε και κάθετους που τον συνδέουν με τις γειτονικές Βαλκανικές χώρες. Οι Κάθετοι Άξονες Σερρών και Καστοριάς χρηματοδοτήθηκαν με αυξημένο ποσοστό επιχορήγησης (60%) από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε τα πρώτα χρόνια λειτουργίας τους να μην έχουν διόδια.
Για τις ανάγκες εξυπηρέτησης της παραχώρησης, ώστε να κατασκευαστούν άμεσα σταθμοί διοδίων και σε αυτούς τους άξονες, η παραπάνω προϋπόθεση μη λειτουργίας διοδίων ρυθμίστηκε προσωρινά, ώστε τα έσοδα διοδίων να μην καταλήγουν στο φορέα εκμετάλλευσης αλλά να αποδίδονται στο δημόσιο χρέος. Η προσωρινή αυτή ρύθμιση δεν προβλέπεται να ισχύει και στη σύμβαση παραχώρηση, στην οποία προβλέπεται ότι όλα τα έσοδα θα εισπράττονται μόνο από τον παραχωρησιούχο.
Με το παραπάνω σκεπτικό το ΤΑΙΠΕΔ τελικά ενσωμάτωσε στον σχεδιασμό του την χωροθέτηση μετωπικών διοδίων στους υπόψη Κάθετους Αξονες και δόθηκε εντολή στην ΕΟΑΕ να προβεί στην κατασκευή των Σταθμών Διοδίων Προμαχώνα και Στρυμονικού στον Κάθετο Άξονα Σερρών και Ιεροπηγής στον Κάθετο Άξονα Καστοριάς. Σήμερα (2020) είναι σε λειτουργία το σύνολο των σταθμών διοδίων επί των υπόψη κάθετων αξόνων, αν και είναι σε εκκρεμότητα θέματα των μηκών χρέωσης.
Με το ΦΕΚ β’1486/25.5.2016 ορίζεται η έναρξη λειτουργίας του μετωπικού σταθμού διοδίων Προμαχώνα. Στο προαναφερόμενο ΦΕΚ αναφέρει στο Άρθρο 6:
«Τα εισπραττόμενα από την «ΕΓΝΑΤΙΑΟΔΟΣ Α.Ε.» τέλη διοδίων στον Σταθμό Διοδίων Προμαχώνα καταβάλλονται σε περιοδική βάση σε πίστωση του προβλεπόμενο, από το άρθρο 2 του Ν. 3986/2011, τραπεζικού λογαριασμού που τηρείται στο όνομα του Ελληνικού Δημοσίου για την εξυπηρέτηση του Δημόσιου Χρέους»
Με το ΦΕΚ β’4156/29.11.2017 ορίζεται η έναρξη του μετωπικού σταθμού διοδίων Ιεροπηγής τον Δεκέμβριο του 2017 με την ίδια αναφορά για κατάθεση εισπράξεων των τελών διοδίων για την εξυπηρέτηση του Δημόσιου χρέους.
Με το ΦΕΚ β’4183/18.11.2019 ορίζεται η έναρξη λειτουργίας του μετωπικού σταθμού διοδίων Στρυμονικού τον Ιανουάριο του 2020 με αλλαγή χρέωσης του σταθμού Προμαχώνα όχι όμως ανάλογα με τα χιλιόμετρα που ορίζει το ΦΕΚ β’2018/25.05.2020.
Επισημαίνεται ότι από τα παραπάνω ΦΕΚ για τον Κάθετο Άξονα Σερρών προκύπτει ότι οι δύο σταθμοί διοδίων έχουν διαφορετική χιλιομετροχρέωση μεταξύ τους σε σχέση με τις προβλέψεις, με αποτέλεσμα ειδικά το κόμιστρο του σταθμού Στρυμονικού να έχει μικρότερη χρέωση σε σχέση με τις υπόλοιπες χρεώσεις. Θεωρείται βέβαιο ότι η συγκεκριμένη «απόκλιση», που απομειώνει τα έσοδα διοδίων ελαφρύνοντας τους κατοίκους της πόλης των Σερρών, δεν θα ισχύει με την σύμβαση παραχώρησης όπου η χιλιομετροχρέωση θα είναι σταθερή.
Από τά εως σήμερα στοιχεία της Εγνατίας Οδός Α.Ε. για τους παραπάνω σταθμούς διοδίων προκύπτουν οι κάτωθι καταθέσεις στον ειδικό λογαριασμό για το δημόσιο χρέος, ανά έτος και σταθμό:

Εικόνα

Διάγραμμα: Συνεισφορά για την Απομείωση του Δημοσίου Χρέους από διόδια Προμαχώνα, Ιεροπηγής και Στρυμονικού από 7/2016 έως 10/2020
Εικόνα

Ακόμη και για το 2020 που έχει μικρότερο κυκλοφοριακό φόρτο (ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας) και αρκετούς μήνες κλειστά τα σύνορα στον Προμαχώνα, η έναρξη λειτουργίας του μετωπικού σταθμού στο Στρυμονικό, για το πρώτο δεκάμηνο του έτους, έχει ανεβάσει την συνεισφορά στο δημόσιο χρέος στα 7,5 εκ € περισσότερα και από 2019. Η συνολική συνεισφορά στο δημόσιο χρέος, μόνο από την λειτουργία αυτών των σταθμών, από το 2016 μέχρι και τον Οκτώβριο του 2020 είναι 33 εκ. €.
Κάνοντας τις κάτωθι παραδοχές:
1. ο αρχικός κυκλοφοριακός φόρτος της παραχώρησης θα κυμαίνεται στα επίπεδα του 2019,
2. με ετήσια αύξηση 1.5%
3. με αρχική μείωση της κυκλοφορίας, λόγω αυξημένων διοδίων, κατά 10%
4. και με αναλογικές χρεώσεις όπως προβλέπεται μετά την έναρξη της σύμβαση παραχώρησης με
0,051 €/km (χωρίς ΦΠΑ)
προκύπτει ότι τα έσοδα από δύο κάθετους άξονες θα είναι όπως φαίνεται στον επόμενο πίνακα και διάγραμμα:

Εικόνα

Διάγραμμα: Εκτιμώμενο ποσό (χωρίς ΦΠΑ) που μπορεί να συνεισφέρουν στην αποπληρωμή του δημόσιου χρέους μόνο με το κόμιστρο των διοδίων των δύο κάθετων αξόνων, κατά τον χρόνο παραχώρησης .
Εικόνα



Από τα παραπάνω προκύπτει ότι αν παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο ο αυτοκινητόδρομος με τις υφιστάμενες χρεώσεις του κύριου άξονα και με το ίδιο θεσμικό πλαίσιο (το κόμιστρο των διοδίων των δύο καθέτων αξόνων να αποπληρώνει δημόσιο χρέος) μπορεί να κατατεθούν πάνω από 780 εκ. € στο εύρος της παραχώρησης.
Με τις χρεώσεις της παραχώρησης (0,051€/Km χωρίς ΦΠΑ) το συνολικό ποσό για τα 35 χρόνια, μόνο των δύο κάθετων αξόνων Α25 &Α29, ξεπερνά τα 1,5 δις €.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:50
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:27 Ξεσκόνησε λίγο τα μαθηματικά σου αγαπητό μου τρολ.
Στις μέρες μας η Κηφισού εξυπηρετεί πάνω από 100.000 οχήματα καθημερινά, ενώ συνδέεται με άλλους κύριους οδικούς άξονες, όπως την Αττική Οδό, την Ιερά Οδό, τη Λ. Αθηνών κλπ.
Λεωφόρος Κηφισού. Μόνιμα "πηγμένη" παρ' όλο το πλάτος της!
Τώρα μου συγκρίνεις την Εγναντία με τον Κηφισσό. Και εγώ θα πρέπει να σου απαντήσω κιόλας. Όχι, δεν πρόκειται. Είχες την ευκαιρία σου και την έχασες.
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:45
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16 Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.

Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.

Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.

Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Αυτό ακριβώς σου πρέπει και αυτό ακριβώς θα λαμβάνεις (σύμφωνα πάντα με τα μυαλά που κουβαλάς το οποίο είναι άμεσο συμπέρασμα αυτών που γράφεις), φυσικά εσύ είσαι τόσο ηλίθιος που νομίζεις ότι θα αλλάξει αυτό επειδή δεν θα παίρνει τα γκαφρά ο Μπομπ ο μάστορας από εδώ και πέρα

Νομίζω λέω πάρα πολύ σαφώς ότι κάτι τέτοιο δεν αρκεί (άλλωστε ιδιωτική είναι και η Ολυμπιά οδός), αλλά είναι αναγκαία (I quote):
η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Ωστόσο είναι γεγονός ότι το εισιτήριο μειώνει αρκετά τη βοθρίλα. Όπως και η ακριβή βενζίνη. Ξέρεις τι ωραία που ήταν στην Αθήνα γύρω στο 2013-14 που τα popular mattresses δεν είχαν λεφτά για βενζίνη;
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Σεπ 2021, 15:03
Με τις χρεώσεις της παραχώρησης (0,051€/Km χωρίς ΦΠΑ) το συνολικό ποσό για τα 35 χρόνια, μόνο των δύο κάθετων αξόνων Α25 &Α29, ξεπερνά τα 1,5 δις €.
Η σύμβαση λέει:
εφάπαξ είσπραξη 1,49 δισ. ευρώ και και 24 εκατ. ευρώ το έτος
Άρα σε αυτά τα 35 χρόνια μιλάμε για 2.κάτι δις. Από τα οποία 1.5 με το καλημέρα.

(πρέπει να πω βέβαια ότι είχα παραναγνώσει και θεωρούσα 2 δις με το καλημέρα + τα πολύ λιγότερα ετήσια, αλλά δεν αλλάζει η ουσία του επιχειρήματος)
πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 39932
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης »

sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:43
πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:33
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:09 Εύχομαι να κυβερνάει για πάντα η οικογένεια Μητσοτάκη αυτόν τον τόπο ακόμη και αν συνεχίζει να υπάρχει αυτό το μπουρδέλο μέχρι να αναλάβουν τα τρισέγγονα.

Μόνο που δεν κυβερνάει για πάντα - για την ακρίβεια κυβέρνησε 3 χρόνια 90-93 και μετά κυβέρνησαν σοσιαλιστές και πατριώτες μέχρι για κάποιο ανεξήγητο λόγο να έλθουν πάλι στα πράγματα μετά από 26 χρόνια.
Ας δούμε λοιπόν τα αντιλαικά και αντεθνικά που είχαν προγραμματίσει και τι έγινε αφού τους έδιωξαν.
Για το αεροδρόμιο Σπάτων τα έγραψα.
ΟΤΕ : ήθελε να τον πουλήσει - οι φήμες έλεγαν για τους Ιάπωνες που ήθελαν δια του ΟΤΕ τότε να μπουν στην αγορά της ΕΟΚ.Δεν πουλήθηκε τότε,πούλησε πολλά ψηφιακά ο Κόκκαλης και μετά τον πούλησε ο Καραμανλής στον Deutsche Teleokom.
Oλυμπιακή : ήθελε να την πουλήσει,δεν έγινε,τελικά έκλεισε/πουλήθηκε και αυτή επί Καραμανλή και τη θέση της πήρε η ιδιωτική Aegean.
Aττική Οδός : ήθελε να την ξεκινήσει,δεν έγινε,ανέλαβε ο Λαλιώτης και την πήρε ο Μπόμπολας.
Διαφορες επιχειρήσεις ΑΓΕΤ κλπ (μέγα σκάνδαλο Παντσαβόλτα) ματαιώθηκε τότε η πώλησή τους και τις πούλησε μετά ο Παπαντωνίου.
Εθνικά : προωθούσε συμφωνία με τα Σκόπια με το όνομα Νέα Μακεδονία χωρίς άλλους όρους,έπεσε και μετά από πολλές καραμπόλες το θέμα έκλεισε με τις Πρέσπες με το όνομα Βόρεια Μακεδονία ΚΑΙ αναγνώριση μακεδονικής σκέτα γλώσσας.
Υπάρχει ΚΑΤΙ που έκανε ή είχε προγραμματίσει ο Δρακουμέλ που δεν το έκαναν οι επόμενοι;
Ναι.Διέλυσε την ΕΑΣ και ξεκίνησε ιδιωτικά λεωφορεία,αυτό το ανέτρεψε ο Παπανδρέου και τα λεωφορεία είναι πάλι κρατικά.
ΌΛΑ τα υπόλοιπα τα έκαναν αυτοί που κατήγγειλαν το νεοφιλελευθερισμό.
Αντιλαμβάνομαι ότι για όσους απεχθάνονται τον μητσοτακισμό είναι σαν να κυβερνάει συνέχεια.Για αυτό πρέπει να ρωτήσετε όμως τους Παπανδρέου Β΄και Γ΄,Σημίτη,Καραμανλή,Σαμαρά και Τσίπρα γιατί υπάρχει αυτή η εντύπωση.
Για πόσα χρόνια και πόσοι μισθοί καταβάλλονται από το ελληνικό κράτος στην οικογένεια Μητσοτάκη για τις υπηρεσίες που παρέχουν στον ελληνικό λαό;
Πόσες άλλες οικογένειες πλησιάζουν αυτά τα μεγέθη;

Επίσης για δεύτερη φορά, τι δουλειά κάνει η σύζυγος του Γεραπετρίτη, γνωρίζεις;

1) Για όσα χρόνια και όταν ψηφίζονται σε κάποια θέση που έχει αμοιβές.Εάν δεν τους ψηφίσει ο λαός δεν θα έχουν τη θέση.
2) Δεν γνωρίζω αλλά για να το γράφεις εσύ εδώ φαντάζομαι ότι θα έχει σχέση με τον παραχωρησιούχο.
Για δεύτερη φορά λοιπόν λέω και εγώ ότι η Εγνατία εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ,το οποίο συγκέντρωσε πολλά κρατικά περιουσιακά στοιχεία με εντολή να τα πουλήσει μέσα σε 99 χρόνια :D μετά τη 17ωρη διαπραγμάτευση Τσίπρα.
Ο Τσίπρας αφού το υπέγραψε είχε 4 χρόνια για να διοργανώσει ένα τίμιο διαγωνισμό με σωστούς όρους και σωστό αντίτιμο.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:54
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25 Βρε δε γαμιέσαι να ασπρίσεις.
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:50 Και η ντρι είναι η γριά πουτάνα - λεκανατζού των μηδέν και εξήντα του Άδωνι.
Αυτό με τις βωμολοχίες να το δείς με έναν γιατρό!

Η γεννητικά όργανα θα "βαζεις στο στόμα" σου, η για πουτάνες θα μιλάς η για κάτι άλλο σχετικό!

Φανταζομαι θα πέρασες δύσκολα παιδικά χρόνια!
Υπέροχα ήταν και έχω και πολλούς φίλους βασικά, και παλιούς και νέους.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, το θέμα είναι ότι είσαι ένας ξεφτίλας των μηδέν και εξήντα και ότι σου γράφω δεν είναι βρισιά ή προσβολή είναι γεγονός.
:wink
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

lafkiotis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:25 Γιατι κυριοι να πληρωνω εγω που ζω στην Κω, για συντηρηση της Εγνατιας?
Γιατί αυτά που τρως και ό,τι καταναλωτικό προϊόν χρησιμοποιείς μεταφέρεται με ρόδες πάνω στην Εγνατία.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 15:59
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:45
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19

Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.

Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.

Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Αυτό ακριβώς σου πρέπει και αυτό ακριβώς θα λαμβάνεις (σύμφωνα πάντα με τα μυαλά που κουβαλάς το οποίο είναι άμεσο συμπέρασμα αυτών που γράφεις), φυσικά εσύ είσαι τόσο ηλίθιος που νομίζεις ότι θα αλλάξει αυτό επειδή δεν θα παίρνει τα γκαφρά ο Μπομπ ο μάστορας από εδώ και πέρα

Νομίζω λέω πάρα πολύ σαφώς ότι κάτι τέτοιο δεν αρκεί (άλλωστε ιδιωτική είναι και η Ολυμπιά οδός), αλλά είναι αναγκαία (I quote):
η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Ωστόσο είναι γεγονός ότι το εισιτήριο μειώνει αρκετά τη βοθρίλα. Όπως και η ακριβή βενζίνη. Ξέρεις τι ωραία που ήταν στην Αθήνα γύρω στο 2013-14 που τα popular mattresses δεν είχαν λεφτά για βενζίνη;
Ναι, και τώρα που θα ανέβουν όλα και άλλαξε το όνομά του Μπομπ του μάστορα ο κάγκουρας με την καγιέν δεν θα σε κολλάει επειδή είναι "γεγονός" ότι μαλακία σε δέρνει πυροβολημένε.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
Ιδιώνυμο
Δημοσιεύσεις: 586
Εγγραφή: 04 Δεκ 2020, 12:24

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ιδιώνυμο »

lafkiotis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:25 Κατα βαθος θετικο νεο. Θα μειωθει και η φορολογια που πηγαινε για τη συντηρηση της Εγνατιας.

Γιατι κυριοι να πληρωνω εγω που ζω στην Κω, για συντηρηση της Εγνατιας? Ιδιωτικη λοιπον και οποιος την χρησιμοποιει να πληρωνει.

Δεν υπαρχουν χρηματα για πεταμα. Ερχονται δυσκολες εποχες.
:goodpost: :+1: :bravo:

Στην Ελλάδα στον πάτο της νοητικής πυραμίδας έχουμε αριστερούς που θέλουν να τους ταίζει το κράτος με μισθάρες και συνταξάρες και ταυτόχρονα να μην πληρώνουν τίποτα.

Ψιτ, όταν γένουμε Νορβηγία ή Σαουδική Αραβία να μας ζει το πετρέλαιο ή αρχίσουμε να παράγουμε κάτι , εκτός από αέρα κοπανιστό που παράγεται άφθονος από τις ουρανομήκεις αερολογίες που ξεστομίζουν τα αριστερά, τότε μπορούμε να έχουμε δωρεάν υπηρεσίες χωρίς φόρους.

Αλλά θυμάμαι από τα χρόνια του πανεπιστημίου πόσο λίγο καταλάβαιναν οι αριστεροί συμφοιτητές μου την οικονομική θεωρία :D

Εδώ στο κ@λονήσι που ήρθα οικονομικός μετανάστης ας φτιάξουν τον ΒΟΑΚ και ας έχει διόδια 5 ευρώ κάθε 100 χλμ. Μόνο το κόστος από τα τροχαία που δεν θα γίνουν θα βγάλει την τοπική οικονομία κερδισμένη συνολικά μακροχρόνια.

Και φυσικά κάμερες και μπάτσοι παντού σε κάθε νέο αυτοκινητόδρομο.
Δεξιά κι ἀριστερὰ φτιάχνουν στρατούς.
Μυαλὸ ἀνοιχτό,
αὐτιὰ κλειστά,
μὴν τοὺς ἀκοῦς.
Καὶ ἂν θὲς τὴν θέση σου σ' αὐτὴν τὴν κοινωνία,
νὰ θυμᾶσαι πὼς ἡ ἀνθρωπιὰ δὲν ἔχει ἰδεολογία.
Άβαταρ μέλους
1451
Δημοσιεύσεις: 1952
Εγγραφή: 14 Ιουν 2018, 10:46
Phorum.gr user: Nikos1451
Τοποθεσία: Ελλάδα

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από 1451 »

Για να μην ξεχνιόμαστε.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

1451 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 17:37 Για να μην ξεχνιόμαστε.
[img]https://i.postimg.cc/J7dDCZz4/Scre ... .png[/img]
;
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Άβαταρ μέλους
Ju-87
Δημοσιεύσεις: 4624
Εγγραφή: 19 Μάιος 2018, 14:16

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ju-87 »

Ιδιώνυμο έγραψε: 10 Σεπ 2021, 17:09



Στην Ελλάδα στον πάτο της νοητικής πυραμίδας έχουμε αριστερούς που θέλουν να τους ταίζει το κράτος με μισθάρες και συνταξάρες και ταυτόχρονα να μην πληρώνουν τίποτα.



Είναι στην ίδια κατηγορία με τους Έλληνες νεοφιλελεύτερους που είναι υπέρ του ιδιωτικού τομέα αλλά δεν έχουν δουλέψει μια μέρα στην ζωή τους στον ιδιωτικό τομέα...
Δημοκράτης έγραψε: 31 Αύγ 2021, 14:42Από εκεί και πέρα είναι φανερό ότι ψήφισα μαλακα
AlienWay έγραψε: 05 Οκτ 2021, 22:00 Η ΝΔ είναι βαθιά δεξιά.

Επαναλαμβάνω, η ΝΔ είναι βαθιά δεξιά.
Άβαταρ μέλους
vagabondo
Δημοσιεύσεις: 10766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vagabondo »

Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Σεπ 2021, 18:09
1451 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 17:37 Για να μην ξεχνιόμαστε.
[img]https://i.postimg.cc/J7dDCZz4/Scre ... .png[/img]
;
ΝΔ-Σύριζα
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

nowhere έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:36 ξέρουμε πόσο στοίχισε η εγνατία?
viewtopic.php?f=29&t=13570&p=2098291&hi ... 1#p2098291
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”