!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2043
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Όλα στον βωμό του κέρδους των αφεντικών τους !!! Καλύτερα να μου είχε κοπεί το χέρι πριν σας ψήφιζα , κοπρόσκυλα .
Διπλασιάζονται τα διόδια, παίρνουν τέλος τα «ελευθέρας .
Ο διπλασιασμός των διοδίων αλλά και η διακοπή δωρεάν διελεύσεων που ισχύει σήμερα για πολλές κατηγορίες θα είναι οι άμεσες συνέπειες από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στην ΤΕΡΝΑ.
Η σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού προβλέπει την άμεση κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τους τοπικούς χρήστες (Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Ξάνθη, Ροδόπη, Έβρος) που είναι σήμερα σε ισχύ.
Επίσης, η σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού προβλέπει την άμεση κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τους ανέργους όπως είναι σήμερα σε ισχύ.
Η τεράστια αύξηση στα προβλεπόμενα έσοδα (11,35 δισ.€) από τη διαχείριση της Εγνατίας Οδού, όπως προκύπτει από το χρηματοοικονομικό μοντέλο του παραχωρησιούχου που ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, οφείλεται αποκλειστικά στην υπέρογκη αύξηση του κόστους διοδίων που θα πληρώνουν οι χρήστες της Εγνατίας Οδού.
Ενδεικτικό είναι ότι το κόστος των διοδίων για ένα ΙΧ αυτοκίνητο σε όλο το μήκος της Εγνατίας ανέρχεται σήμερα στα 38,4 ευρώ. Μετά την παραχώρηση το κόστος θα φτάνει στα 85,5 ευρώ.
Σημειώνεται ότι σήμερα το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι στα τρία λεπτά περίπου και μετά την παραχώρηση προβλέπεται να φτάσει στα εξίμισι.
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Έβρου Νατάσα Γκαρά έγραψε σχετικά με το θέμα:
"Έγκλημα εις βάρος της Β. Ελλάδας- Υπερδιπλασιασμός διοδίων για τους χρήστες της Εγνατίας Οδού- Κατάργηση απαλλαγών
Μία ακόμα λεόντεια σύμβαση υπέγραψε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, προς όφελος ιδιώτη. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση ανακήρυξε την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis προτιμητέο ανάδοχο για την παραχώρηση της Εγνατίας για 35 χρόνια.
Έτσι, παραχωρούνται στον ιδιώτη αντί πινακίου φακής:
Το 40% κατασκευασμένων αυτοκινητόδρομων της χώρας
110 χλμ. σηράγγων, 50 χλμ. γεφυρών
Όλες οι υπεραστικές μεταφορές της βόρειας Ελλάδας και οι συνοριακές συνδέσεις με γειτονικά κράτη
Χρηματοδότηση κατασκευής: εθνικοί πόροι (μέσω δανεισμού) και προγράμματα ΕΕ
Με τη λεόντειο σύμβαση προκύπτει:
Απώλεια εξασφαλισμένων ετήσιων κερδών από το δημόσιο 90 έως 235 εκατ. ευρώ (αναλόγως του ύψους των διοδίων) για 35 έτη και αντ' αυτού εφάπαξ είσπραξη 1,49 δισ. ευρώ και 24 εκατ. ευρώ το έτος.
Υπερδιπλασιασμός κόστους διοδίων για τους χρήστες (από 3 στα 6,5 λεπτά/χλμ.).
Κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τοπικούς χρήστες και άνεργους.
Ανάληψη από το δημόσιο των σημαντικών ρίσκων (γεωτεχνικά, πανδημίες, οικονομικές κρίσεις) με επιπλέον αποζημιώσεις στον παραχωρησιούχο.
Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση.
Αντί για τις διθυραμβικές δηλώσεις του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της, οι πολίτες περιμένουν απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματα που τίθενται για την επόμενη μέρα!"
https://www.e-evros.gr/gr/eidhseis/3/di ... /post44538
Δεν υποστηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ , ποτέ δεν θα υποστήριζα εθνικομηδενιστικό κόμμα , αλλά στην προκειμένη περίπτωση η κυβέρνηση ετοιμάζεται ( αν δεν το έχει ήδη κάνει ) να πουλήσει ένα από τα σημαντικότερα έργα στην Βόρεια Ελλάδα που εξυπηρετεί εκατομμύρια κόσμου καθημερινά !!! Έχουν σκεφτεί τις συνέπειες του διπλασμού των διοδίων που ανήγγειλαν οι εγκληματίες - δολοφόνοι της ΤΕΡΝΑ ; Έχουν σκεφτεί πόσοι δεν μπορούν να πληρώνουν τέτοια υπέρογκα ποσά και θα χρησιμοποιούν ακόμα περισσότερο τις παλαιές οδούς με τραγικό αποτέλεσμα την αύξηση των τροχαίων και των ήδη πολλών θανάτων σην άσφαλτο ;
Η Ελλάδα χρειάζεται ακόμα περισσότερους αυτοκινητόδρομους με προσιτά διόδια στον κόσμο . Όχι μείωση της χρήσης και των υπάρχοντων .
Οι παλαιές οδοί στην Βόρεια Ελλάδα είναι στην πλειοψηφία τους καρμανιόλες γεμάτες στροφές και γκρεμούς και έχουν χαθεί πολλές ζωές .
Πρέπει όλοι οι κάτοικοι των περιφερειών που διατρέχει η Εγνατία να αντισταθούμε με νύχια και με δόντια . Πρέπει να πάμε να κλείσουμε την Εγνατία . Να μην πάρουν ούτε ένα ευρώ οι εγκληματίες μέχρι να ακυρώσουν την συμφωνία ή να σκεφτούν μία λογική λύση για όλους .
Διπλασιάζονται τα διόδια, παίρνουν τέλος τα «ελευθέρας .
Ο διπλασιασμός των διοδίων αλλά και η διακοπή δωρεάν διελεύσεων που ισχύει σήμερα για πολλές κατηγορίες θα είναι οι άμεσες συνέπειες από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στην ΤΕΡΝΑ.
Η σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού προβλέπει την άμεση κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τους τοπικούς χρήστες (Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Ξάνθη, Ροδόπη, Έβρος) που είναι σήμερα σε ισχύ.
Επίσης, η σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού προβλέπει την άμεση κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τους ανέργους όπως είναι σήμερα σε ισχύ.
Η τεράστια αύξηση στα προβλεπόμενα έσοδα (11,35 δισ.€) από τη διαχείριση της Εγνατίας Οδού, όπως προκύπτει από το χρηματοοικονομικό μοντέλο του παραχωρησιούχου που ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, οφείλεται αποκλειστικά στην υπέρογκη αύξηση του κόστους διοδίων που θα πληρώνουν οι χρήστες της Εγνατίας Οδού.
Ενδεικτικό είναι ότι το κόστος των διοδίων για ένα ΙΧ αυτοκίνητο σε όλο το μήκος της Εγνατίας ανέρχεται σήμερα στα 38,4 ευρώ. Μετά την παραχώρηση το κόστος θα φτάνει στα 85,5 ευρώ.
Σημειώνεται ότι σήμερα το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι στα τρία λεπτά περίπου και μετά την παραχώρηση προβλέπεται να φτάσει στα εξίμισι.
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Έβρου Νατάσα Γκαρά έγραψε σχετικά με το θέμα:
"Έγκλημα εις βάρος της Β. Ελλάδας- Υπερδιπλασιασμός διοδίων για τους χρήστες της Εγνατίας Οδού- Κατάργηση απαλλαγών
Μία ακόμα λεόντεια σύμβαση υπέγραψε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, προς όφελος ιδιώτη. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση ανακήρυξε την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis προτιμητέο ανάδοχο για την παραχώρηση της Εγνατίας για 35 χρόνια.
Έτσι, παραχωρούνται στον ιδιώτη αντί πινακίου φακής:
Το 40% κατασκευασμένων αυτοκινητόδρομων της χώρας
110 χλμ. σηράγγων, 50 χλμ. γεφυρών
Όλες οι υπεραστικές μεταφορές της βόρειας Ελλάδας και οι συνοριακές συνδέσεις με γειτονικά κράτη
Χρηματοδότηση κατασκευής: εθνικοί πόροι (μέσω δανεισμού) και προγράμματα ΕΕ
Με τη λεόντειο σύμβαση προκύπτει:
Απώλεια εξασφαλισμένων ετήσιων κερδών από το δημόσιο 90 έως 235 εκατ. ευρώ (αναλόγως του ύψους των διοδίων) για 35 έτη και αντ' αυτού εφάπαξ είσπραξη 1,49 δισ. ευρώ και 24 εκατ. ευρώ το έτος.
Υπερδιπλασιασμός κόστους διοδίων για τους χρήστες (από 3 στα 6,5 λεπτά/χλμ.).
Κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τοπικούς χρήστες και άνεργους.
Ανάληψη από το δημόσιο των σημαντικών ρίσκων (γεωτεχνικά, πανδημίες, οικονομικές κρίσεις) με επιπλέον αποζημιώσεις στον παραχωρησιούχο.
Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση.
Αντί για τις διθυραμβικές δηλώσεις του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της, οι πολίτες περιμένουν απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματα που τίθενται για την επόμενη μέρα!"
https://www.e-evros.gr/gr/eidhseis/3/di ... /post44538
Δεν υποστηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ , ποτέ δεν θα υποστήριζα εθνικομηδενιστικό κόμμα , αλλά στην προκειμένη περίπτωση η κυβέρνηση ετοιμάζεται ( αν δεν το έχει ήδη κάνει ) να πουλήσει ένα από τα σημαντικότερα έργα στην Βόρεια Ελλάδα που εξυπηρετεί εκατομμύρια κόσμου καθημερινά !!! Έχουν σκεφτεί τις συνέπειες του διπλασμού των διοδίων που ανήγγειλαν οι εγκληματίες - δολοφόνοι της ΤΕΡΝΑ ; Έχουν σκεφτεί πόσοι δεν μπορούν να πληρώνουν τέτοια υπέρογκα ποσά και θα χρησιμοποιούν ακόμα περισσότερο τις παλαιές οδούς με τραγικό αποτέλεσμα την αύξηση των τροχαίων και των ήδη πολλών θανάτων σην άσφαλτο ;
Η Ελλάδα χρειάζεται ακόμα περισσότερους αυτοκινητόδρομους με προσιτά διόδια στον κόσμο . Όχι μείωση της χρήσης και των υπάρχοντων .
Οι παλαιές οδοί στην Βόρεια Ελλάδα είναι στην πλειοψηφία τους καρμανιόλες γεμάτες στροφές και γκρεμούς και έχουν χαθεί πολλές ζωές .
Πρέπει όλοι οι κάτοικοι των περιφερειών που διατρέχει η Εγνατία να αντισταθούμε με νύχια και με δόντια . Πρέπει να πάμε να κλείσουμε την Εγνατία . Να μην πάρουν ούτε ένα ευρώ οι εγκληματίες μέχρι να ακυρώσουν την συμφωνία ή να σκεφτούν μία λογική λύση για όλους .
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Γιάννης πίνει, Γιάννης κερνάει. Από τη στιγμή που στην κυβέρνηση είναι πρόσωπα που σχετίζονται οικογενειακώς με την διοίκηση της ΤΕΡΝΑ είναι απολύτως λογικό. Βέβαια, και ανήθικο...
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Βάλε και την αύξηση βενζίνης και είσαι κομπλέ.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
-
Citroenakias
- Δημοσιεύσεις: 3669
- Εγγραφή: 19 Δεκ 2020, 17:07
- Phorum.gr user: Citroenakias
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Ωχ τι καλά.. Νδ δεν ψηφίζει όλη η Βόρεια Ελλάδα;; Πλερωνετε τώρα και μοκο
21 Μαρ 2020, 18:31
Albrecht έγραψε: 21 Μαρ 2020, 18:31 Πιστεύω σε ενα μηνα θα είμαστε κομπλέ. Θα μιλάμε για Κορωνοιο και θα χαζογελαμε.
- NewModelArmy
- Δημοσιεύσεις: 6236
- Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:39
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
σατανικέ?κωλοβαρατ?που είστε?
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Κατα βαθος θετικο νεο. Θα μειωθει και η φορολογια που πηγαινε για τη συντηρηση της Εγνατιας.
Γιατι κυριοι να πληρωνω εγω που ζω στην Κω, για συντηρηση της Εγνατιας? Ιδιωτικη λοιπον και οποιος την χρησιμοποιει να πληρωνει.
Δεν υπαρχουν χρηματα για πεταμα. Ερχονται δυσκολες εποχες.
Γιατι κυριοι να πληρωνω εγω που ζω στην Κω, για συντηρηση της Εγνατιας? Ιδιωτικη λοιπον και οποιος την χρησιμοποιει να πληρωνει.
Δεν υπαρχουν χρηματα για πεταμα. Ερχονται δυσκολες εποχες.
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Κυριολεκτικά τη δίνουν στους καπιταλιστές για να εισπράξουν αυτοί τα νοίκια χωρίς να κάνουν τίποτα. Πιστέψτε εσείς ότι δεν έχουμε δικτατορία της αστικής τάξης όμως, μη σας πουν και γραφικούς.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Το "δώστε φτηνά διόδια στο λαό" είναι οι γνωστές μαλακίες, αλλά αυτό "Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση." δε βλέπω πώς μπορεί να είναι νόμιμο.
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2043
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Τα υπάρχοντα διόδια τα βρίσκω ικανοποιητικά για όλους . Τα υπέρμετρα διόδια είναι έγκλημα . Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος δεν υπάρχουν αυτά τα ποσά . Και μιλάμε για ένα θέμα που έχει να κάνει με την ασφάλεια των διερχόμενων από 680 χιλιόμετρα Ελληνικού εδάφους . 680 χιλιόμετρα .foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:27 Το "δώστε φτηνά διόδια στο λαό" είναι οι γνωστές μαλακίες, αλλά αυτό "Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση." δε βλέπω πώς μπορεί να είναι νόμιμο.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Από την αρχή δημιουργίας των πρώτων διοδίων είχε γίνει γνωστό ότι κάποια στιγμή -όταν ολοκληρωνόταν όλη η Εγνατία καθώς και οι κάθετοί της άξονες- θα άλλαζε το σύστημα διοδίων, με χιλιομετρική κοστολόγηση όπου θα καταγραφόταν η είσοδός σου και θα πλήρωνες στην έξοδο το ποσό που σου αναλογεί. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν έγινε και γεμίσαμε συμβατικούς σταθμούς διοδίων. Λέγεται ότι ίσως όταν ολοκληρωθούν όλοι οι σταθμοί σε εισόδους-εξόδους εγνατίας, τότε θα προχωρήσουν σύμφωνα με το αρχικό πλάνο καταργώντας τους κεντρικούς και αφήνοντας μόνο τους πλευρικούς όπου θα πληρώνεις αναλογικά στην έξοδο.
Από την άλλη, τα ελευθέρας σε ανέργους και κατοίκους, τα είχανε δώσει για ένα χρόνο μόνο αλλά συνεχίστηκε το σύστημα για πολύ περισσότερο καιρό...
Από την άλλη, τα ελευθέρας σε ανέργους και κατοίκους, τα είχανε δώσει για ένα χρόνο μόνο αλλά συνεχίστηκε το σύστημα για πολύ περισσότερο καιρό...
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Μέχρι τωρα πίστευα πως είσαι βλάκας.lafkiotis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:25 Κατα βαθος θετικο νεο. Θα μειωθει και η φορολογια που πηγαινε για τη συντηρηση της Εγνατιας.
Γιατι κυριοι να πληρωνω εγω που ζω στην Κω, για συντηρηση της Εγνατιας? Ιδιωτικη λοιπον και οποιος την χρησιμοποιει να πληρωνει.
Δεν υπαρχουν χρηματα για πεταμα. Ερχονται δυσκολες εποχες.
Οκ είσαι τρολ.
Και βλάκας.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
ξέρουμε πόσο στοίχισε η εγνατία?
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δε μπορεις ομως να φανταστεις ποσο στα παπαρια μου τι πιστευεις.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:35Μέχρι τωρα πίστευα πως είσαι βλάκας.lafkiotis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:25 Κατα βαθος θετικο νεο. Θα μειωθει και η φορολογια που πηγαινε για τη συντηρηση της Εγνατιας.
Γιατι κυριοι να πληρωνω εγω που ζω στην Κω, για συντηρηση της Εγνατιας? Ιδιωτικη λοιπον και οποιος την χρησιμοποιει να πληρωνει.
Δεν υπαρχουν χρηματα για πεταμα. Ερχονται δυσκολες εποχες.
Οκ είσαι τρολ.
Και βλάκας.
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 227 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος

