Και πέταξε ένα άρθρο που δεν έχει καμμιά σχέση με αυτό που θα ήθελε να λέει. Η κοινωνική και εθνική αλληλεγγύη αφορά χρηματοοικονομικά ζητήματα, όπως η υποχρεωτική ασφάλιση, τα προγράμματα κοινωνικής υποστήριξης, η χρηματοδότηση του ΟΑΕΔ, κτλ.
Η δυνατότητα δωρεάν εμβολιασμού σε όλους τους πολίτες είναι που εμπίπτει σ' αυτό το άρθρο. Όχι η υποχρεωτικότητα. Κοινωνική αλληλεγγύη συνιστά το να πληρώνουμε όλοι για να εμβολιάζονται ακόμη κι αυτοί που δεν μπορούν.
Στο ίδιο άρθρο, βέβαια, το σύνταγμα λέει «Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους» και συνεχίζει «Oι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας».
Όχι μόνο δηλαδή επαναλαμβάνεται ότι το κράτος πρέπει να προστατεύει και όχι να καταλύει τα ατομικά δικαιώματα, όχι μόνο ότι οι όποιοι περιορισμοί πρέπει να προβλέπονται απευθείας από το σύνταγμα ή από τον νόμο, όταν το σύνταγμα προβλέπει τέτοιο πράγμα, αλλά πρέπει και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας.
Αυτά που λες είναι η δική σου ερμηνεία. Το εδάφιο μιλάει για αλληλεγγύη. Αν δεν είναι αλληλεγγύη ο εμβολιασμός έναντι μιας πανδημίας που έχει σκοτώσει 13000 συμπολίτες μας, τι είναι;
Όπως λες και συ, υπάρχει νόμος που προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό σε ομάδες πληθυσμού. Όποιος διαφωνεί ας κάνει προσφυγή.
Ο Ελληγενής δίνει δημοκρατική ερμηνεία στο συγκεκριμένο άρθρο, αλληλεγγύη αλλά μην τα ισοπεδώσουμε όλα, ενώ εσύ δίνεις κομμουνιστική: αλληλεγγύη μέχρι να πέσουμε και να μην ξανασηκωθούμε.
Με την ίδια ερμηνεία (τη δική σου και του Κούλη εννοώ), όσοι έχουμε άνω του ενός δωματίου ιδιόκτητα σπίτια, πρέπει να τα μοιραστούμε με αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.
Επίσης να μοιραζόμαστε τον μισθό μας με ανέργους συμπολίτες μας.
Επίσης το να καθόμαστε στους κακάσχημους και γλίτσες συμπολίτες μας και σεις να συνευρίσκεστε με χοντροκώλες, τριχωτές, βρωμούσες συμπολίτισσές μας, είναι μια κάποια εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης, άνθρωποι είναι και αυτοί. Για το συγκεκριμένο μάλιστα έχει γράψει σχετικά ο Αριστοφάνης.
Βλέπεις πόσο μακριά μπορεί να τραβήξει η ιστορία αν ερμηνεύουμε το Σύνταγμα όπως μας αρέσει;
Μα δε μίλησε κανείς για υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων. Υπάρχει νόμος που προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό για ομάδες πληθυσμού.
Η αρχή της αναλογικότητας προβλέπει ότι τα δικαιώματα που θίγονται δεν περιορίζονται δυσανάλογα σε σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό που είναι η προστασία της δημόσιας υγείας. Έτσι, το δικαίωμα του υγειονομικού να αρνηθεί να κάνει το εμβόλιο πάει περίπατο μπροστά στη δημόσια υγεία, ιδίως, αφού δίνεται εναλλακτική σε αυτόν και δεν προβλέπεται απόλυση.
Αυτά που λες είναι η δική σου ερμηνεία. Το εδάφιο μιλάει για αλληλεγγύη. Αν δεν είναι αλληλεγγύη ο εμβολιασμός έναντι μιας πανδημίας που έχει σκοτώσει 13000 συμπολίτες μας, τι είναι;
Όπως λες και συ, υπάρχει νόμος που προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό σε ομάδες πληθυσμού. Όποιος διαφωνεί ας κάνει προσφυγή.
Ο Ελληγενής δίνει δημοκρατική ερμηνεία στο συγκεκριμένο άρθρο, αλληλεγγύη αλλά μην τα ισοπεδώσουμε όλα, ενώ εσύ δίνεις κομμουνιστική: αλληλεγγύη μέχρι να πέσουμε και να μην ξανασηκωθούμε.
Με την ίδια ερμηνεία (τη δική σου και του Κούλη εννοώ), όσοι έχουμε άνω του ενός δωματίου ιδιόκτητα σπίτια, πρέπει να τα μοιραστούμε με αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.
Επίσης να μοιραζόμαστε τον μισθό μας με ανέργους συμπολίτες μας.
Επίσης το να καθόμαστε στους κακάσχημους και γλίτσες συμπολίτες μας και σεις να συνευρίσκεστε με χοντροκώλες, τριχωτές, βρωμούσες συμπολίτισσές μας, είναι μια κάποια εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης, άνθρωποι είναι και αυτοί. Για το συγκεκριμένο μάλιστα έχει γράψει σχετικά ο Αριστοφάνης.
Βλέπεις πόσο μακριά μπορεί να τραβήξει η ιστορία αν ερμηνεύουμε το Σύνταγμα όπως μας αρέσει;
Μα δε μίλησε κανείς για υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων. Υπάρχει νόμος που προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό για ομάδες πληθυσμού.
Η αρχή της αναλογικότητας προβλέπει ότι τα δικαιώματα που θίγονται δεν περιορίζονται δυσανάλογα σε σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό που είναι η προστασία της δημόσιας υγείας. Έτσι, το δικαίωμα του υγειονομικού να αρνηθεί να κάνει το εμβόλιο πάει περίπατο μπροστά στη δημόσια υγεία, ιδίως, αφού δίνεται εναλλακτική σε αυτόν και δεν προβλέπεται απόλυση.
με ποιον τροπο την προστατευει την δημοσια υγεια ενας υγειονομικος που εμβολιαζεται;
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Πρετεντέρης έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 10:09
Αντίθετα, οι εμβολιασμενοι ανεξάρτητα από το κίνητρο τους να εμβολιαστούν, στην πράξη επέδειξαν κοινωνική ευθύνη, γιατί εμποδίζουν τη διασπορά του ιού
Αυτό δεν το έγραψα, είναι δική σου προσθήκη.
Δεν ξέρω γιατί μπερδεύτηκες, δικό μου είναι και αν έχεις αντιρρήσεις, πες τες..
Πρετεντέρης έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 17:40
Μα δε μίλησε κανείς για υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων. Υπάρχει νόμος που προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό για ομάδες πληθυσμού.
Η αρχή της αναλογικότητας προβλέπει ότι τα δικαιώματα που θίγονται δεν περιορίζονται δυσανάλογα σε σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό που είναι η προστασία της δημόσιας υγείας. Έτσι, το δικαίωμα του υγειονομικού να αρνηθεί να κάνει το εμβόλιο πάει περίπατο μπροστά στη δημόσια υγεία, ιδίως, αφού δίνεται εναλλακτική σε αυτόν και δεν προβλέπεται απόλυση.
Ισχύει και στα ιδιωτικά νοσοκομεία και τα ιδιωτικά σχολεία; Γιατί άλλα ακούω.
Επίσης οι στρατιωτικοί πιέζονται πέραν του φυσιολογικού διαλόγου.
hellegennes έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 16:05
Ή να συμμετέχεις υποχρεωτικά ως εθελοντής σε διοργανώσεις ή να συμμετέχεις υποχρεωτικά στην αποκομιδή σκουπιδιών.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ως κοινωνική υποχρέωση για ένα χ χρονικό διάστημα.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο ΓΕΛΟΙΟ από τους καθοδηγητές που θεωρούν εαυτούς ως λογική εξαίρεση από τις βρώμικες δουλειές που πρέπει να κάνουν κάποιοι άλλοι.
Αλιόσα έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 16:04
Πω πω στεναχώρια οι ψεκες για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων
Θα γίνω βαρετός και για πολλοστή φορά θα επαναλάβω ότι με κυβερνητικό μπούλινγκ,σε πρώτη φάση θα πάρω άδεια άνευ αποδοχών και παράλληλα αγωγές και μηνύσεις.
Αλιόσα έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 16:04
Πω πω στεναχώρια οι ψεκες για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων
Θα γίνω βαρετός και για πολλοστή φορά θα επαναλάβω ότι με κυβερνητικό μπούλινγκ,σε πρώτη φάση θα πάρω άδεια άνευ αποδοχών και παράλληλα αγωγές και μηνύσεις.
Βρε πάρε όσες άδειες γουστάρεις και κάνε τις αντίστοιχες μηνύσεις.
Αλλα αν δεν σε δώ χέρι χέρι με τον Αρίστο σε διαδήλωση του αγανακτισμένου λαού, θα πιστεύω ότι το κάνατε το μπόλι και ότι πουλάτε αντιεξουσιαστικές παπαριές.
Αλιόσα έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 16:04
Πω πω στεναχώρια οι ψεκες για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων
Θα γίνω βαρετός και για πολλοστή φορά θα επαναλάβω ότι με κυβερνητικό μπούλινγκ,σε πρώτη φάση θα πάρω άδεια άνευ αποδοχών και παράλληλα αγωγές και μηνύσεις.
Βρε πάρε όσες άδειες γουστάρεις και κάνε τις αντίστοιχες μηνύσεις.
Αλλα αν δεν σε δώ χέρι χέρι με τον Αρίστο σε διαδήλωση του αγανακτισμένου λαού, θα πιστεύω ότι το κάνατε το μπόλι και ότι πουλάτε αντιεξουσιαστικές παπαριές.
Δεν το έχω κάνει Γαλή μου κι ορκίζομαι σ' ό,τι θες.
hellegennes έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 16:05
Ή να συμμετέχεις υποχρεωτικά ως εθελοντής σε διοργανώσεις ή να συμμετέχεις υποχρεωτικά στην αποκομιδή σκουπιδιών.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ως κοινωνική υποχρέωση για ένα χ χρονικό διάστημα.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο ΓΕΛΟΙΟ από τους καθοδηγητές που θεωρούν εαυτούς ως λογική εξαίρεση από τις βρώμικες δουλειές που πρέπει να κάνουν κάποιοι άλλοι.
Juno έγραψε: 25 Ιούλ 2021, 14:28
Ο Ελληγενής δίνει δημοκρατική ερμηνεία στο συγκεκριμένο άρθρο, αλληλεγγύη αλλά μην τα ισοπεδώσουμε όλα, ενώ εσύ δίνεις κομμουνιστική: αλληλεγγύη μέχρι να πέσουμε και να μην ξανασηκωθούμε.
Με την ίδια ερμηνεία (τη δική σου και του Κούλη εννοώ), όσοι έχουμε άνω του ενός δωματίου ιδιόκτητα σπίτια, πρέπει να τα μοιραστούμε με αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.
Επίσης να μοιραζόμαστε τον μισθό μας με ανέργους συμπολίτες μας.
Επίσης το να καθόμαστε στους κακάσχημους και γλίτσες συμπολίτες μας και σεις να συνευρίσκεστε με χοντροκώλες, τριχωτές, βρωμούσες συμπολίτισσές μας, είναι μια κάποια εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης, άνθρωποι είναι και αυτοί. Για το συγκεκριμένο μάλιστα έχει γράψει σχετικά ο Αριστοφάνης.
Βλέπεις πόσο μακριά μπορεί να τραβήξει η ιστορία αν ερμηνεύουμε το Σύνταγμα όπως μας αρέσει;
Γιατί όχι, αύριο μεθαύριο να επικαλεστεί ο ίδιος ή ένας άλλος πρωθυπουργός ότι για λόγους κοινωνικής αλληλεγγύης πρέπει να φιλοξενήσεις υποχρεωτικά μετανάστες στο σπίτι σου, γιατί δεν έχουμε λεφτά για δομές.
Ή να συμμετέχεις υποχρεωτικά ως εθελοντής σε διοργανώσεις ή να συμμετέχεις υποχρεωτικά στην αποκομιδή σκουπιδιών.
Όλα αυτά χαλαρά θα ενέπιπταν σε ένα γενικό άρθρο περί κοινωνικής αλληλεγγύης. Μάλιστα πολύ περισσότερο από ό,τι μπορεί να εμπίπτει ένας υποχρεωτικός εμβολιασμός.
Ακριβέστερα, ο υποχρεωτικός εμβολιασμός πιο πολύ θα ταίριαζε να παρομοιαστεί με υποχρέωση τεκνοποιίας, για λόγους κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης, γιατί αφορά άμεσα το σώμα σου.
Φυσικά, όπως είπα, το άρθρο ευτυχώς δεν είναι δυστοπικό. Αφορά την διάθεση πόρων. Π.χ. κοινωνική αλληλεγγύη είναι που πληρώνουμε για την ηλεκτροδότηση των νησιών, που πληρώνουμε για να έχουν κάποιοι φθηνότερες χρεώσεις (κοινωνικό τιμολόγιο), που πληρώνουμε για ΑΠΕ, που πληρώνουμε για επιδόματα πολυτέκνων, απόρων, κτλ.
Και πέταξε ένα άρθρο που δεν έχει καμμιά σχέση με αυτό που θα ήθελε να λέει. Η κοινωνική και εθνική αλληλεγγύη αφορά χρηματοοικονομικά ζητήματα, όπως η υποχρεωτική ασφάλιση, τα προγράμματα κοινωνικής υποστήριξης, η χρηματοδότηση του ΟΑΕΔ, κτλ.
Η δυνατότητα δωρεάν εμβολιασμού σε όλους τους πολίτες είναι που εμπίπτει σ' αυτό το άρθρο. Όχι η υποχρεωτικότητα. Κοινωνική αλληλεγγύη συνιστά το να πληρώνουμε όλοι για να εμβολιάζονται ακόμη κι αυτοί που δεν μπορούν.
Στο ίδιο άρθρο, βέβαια, το σύνταγμα λέει «Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους» και συνεχίζει «Oι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας».
Όχι μόνο δηλαδή επαναλαμβάνεται ότι το κράτος πρέπει να προστατεύει και όχι να καταλύει τα ατομικά δικαιώματα, όχι μόνο ότι οι όποιοι περιορισμοί πρέπει να προβλέπονται απευθείας από το σύνταγμα ή από τον νόμο, όταν το σύνταγμα προβλέπει τέτοιο πράγμα, αλλά πρέπει και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας.
Αυτά που λες είναι η δική σου ερμηνεία. Το εδάφιο μιλάει για αλληλεγγύη. Αν δεν είναι αλληλεγγύη ο εμβολιασμός έναντι μιας πανδημίας που έχει σκοτώσει 13000 συμπολίτες μας, τι είναι;
Δεν είναι δική μου ερμηνεία, σ' αυτό αναφέρεται όλο το άρθρο. Ο ατομικός εμβολιασμός δεν είναι αλληλεγγύη και δεν αναφέρεται το σύνταγμα σε ό,τι θέλει ο κάθε καραγκιόζης που το παίζει πρωθυπουργός.
Νομίζω ότι κάνεις λάθος.
Το τμήμα του Συντάγματος που ανέφερε ο Μητσοτάκης μιλά για τα δικαιώματα και τον περιορισμό τους, στη συγκεκριμένη περίπτωση το να κάνεις ιατρική πράξη στον εαυτό σου.
Αυτά που αναφέρεις εσύ, δηλ. τις εισφορές κλπ. αναφέρονται σε άλλο τμήμα του Συντάγματος που περιλαμβάνει διατάξεις για τη φορολογία.
Ξαναλέω για πολλοστή φορά ότι υπάρχει νόμος που προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό για ομάδες πληθυσμού. Μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε προσφυγή, ήδη η Ποεδην το ανακοίνωσε και θα δούμε.