νύχτα έγραψε: 06 Φεβ 2021, 22:34
άκουσα το μισό περίπου
με άγχωσε
θα ήθελες να μοιραστείς τί συναίσθημα σου προκαλεί;
το απολαμβάνεις;
Ακρόαση τέτοιας μουσικής συνήθως γίνεται με τη προσοχή στραμμένη εκεί και όχι με παράλληλη ενασχόληση.
Ε, και μετά έχεις απορίες και εκπλήξεις. "-τι να 'κανε εδώ; -γιατί έτσι αυτό; -από που ήρθε αυτό το στοιχείο;"
Αν καταλάβεις κάποια πράγματα που θεωρείς σημαντικά, προφανώς και ικανοποίηση "-Α, πολύ ωραία, μάλιστα" "-δουλεύει ωραία αυτό εδώ..." "-α, εδώ δημιουργεί ένταση έτσι" "-α, εδώ το εξισορροπεί έτσι" "-για 1963 αυτό είναι πριν από εκείνο και μετά από το άλλο" κλπ κλπ
Υπάρχουν σημεία που έχουν και ιδιαίτερο συγκινησιακό φορτίο αλλά συνήθως δεν σταματώ εκεί γιατί μπορεί να συγκινήσει οτιδήποτε ακόμα κι αν έχει μηδέν καλλιτεχνική αξία. Εδώ αναζητώ πνευματικό μόχθο, κατορθώματα στην συναρμογή των ήχων που δείχνουν γνώση, γούστο, ευφυΐα. Και όλα αυτά βέβαια όχι ως στοιχεία αραδιασμένα αλλά στην πλοκή ενός όλου, ενός έργου.
ΥΓ. Το συγκεκριμένο έργο είναι δύσκολο να το απολαύσεις από ηχεία (ίσως μια καλή ηχογράφηση από καλό στερεοφωνικό αλλά και πάλι). Από κοντά θα εκτιμήσεις αλλιώς τους ήχους που ταξιδεύουν στο χώρο όταν κινούνται τα χάλκινα πνευστά ή όταν αντηχούν πάνω από το ανοικτό πιάνο. Ο ήχος έχει άλλη "μαγεία", άλλο συγκινησιακό φορτίο τότε.