ΓΑΛΗ έγραψε: 03 Φεβ 2021, 19:33
stavmanr έγραψε: 03 Φεβ 2021, 19:21
ΓΑΛΗ έγραψε: 03 Φεβ 2021, 19:00
Μα στη συγκεκριμένη περίπτωση, το γεγονός είναι αυταπόδεικτο.
Ένα πολύ μικρό παιδί είναι έξω από την τάξη σε έναν άδειο χώρο.
Το πρόβλημα δεν είναι ότι κλαίει, ούτε η παγωνιά.
Μα δεν ξέρουμε καν τι συνέβη.
Μπορεί η δασκάλα να ήταν από την άλλη μεριά της πόρτας και να το πρόσεχε. Θα ήταν πάλι λάθος, αλλά δεν θα μιλούσαμε για παραμέληση.
Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Γι' αυτό και υπάρχουν οι διαδικασίες.
Τώρα, στο διαδίκτυο καθένας γίνεται δικαστής, κυβερνήτης, αστυνομικός κλπ.
Για την ακρίβεια είδαμε ένα μέρος από κάτι που όντως συνέβη αλλά δεν ξέρουμε γιατί συνέβη.
Και όχι η προσωρινή αφαίρεση της
κηδεμονίας (γιατί περί αυτού πρόκειται) μέσω διαθεσιμότητας, απόσπασης σε διοικητική θέση, άδειας κλπ δεν είναι διαγραφή των δικαστών, δεν είναι εκτέλεση με συνοπτικές διαδικασίες αλλά το τελείως αντίθετο.
Δηλαδή είναι σεβασμός των δικαστών και των ΕΔΕ;
Αφού απομακρύνεις κάποιον χωρίς δικαστές και ΕΔΕ, τί τους χρειάζεσαι εκείνους;
Δεν πιστεύω να εννοείς πραγματικά αυτό που γράφεις.
Δηλαδή σεβασμός τόσο στα δικαιώματα του κηδεμόνα των παιδιών όσο και στα δικαιώματα των παιδιών.
Οι γονείς και τα παιδιά θα διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους. Κι ορθώς.
Το να εκτελείς κάποιον για ένα σφάλμα που ακόμα δεν έχει καν εξεταστεί, δεν είναι διεκδίκηση δικαιωμάτων.
Πιστεύω ότι συμφωνούμε σε αυτό.
Το να αφήσεις τα παιδιά έρμαια στις πιθανές εξάρσεις ενός ανθρώπου (που μπορεί να είναι αθώος αλλά μπορεί να είναι και ένοχος) μέχρι να αποφανθούν οι ΕΔΕ και τα δικαστήρια, είναι ξεκάθαρη διαγραφή των παιδιών από το πλαίσιο.
Με τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα θα έπρεπε να βλέπουμε μόνο πτώματα στη συγκεριμένη τάξη.
Χαλάρωσε λίγο. Υπάρχουν και σφάλματα.
Θα δείξει η διαδικασία.