!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22706
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός »

hellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2020, 14:02
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Σεπ 2020, 12:33 ο βαθμός μπορεί να μην αποκαλύπτει ευφυία, αποκαλύπτει όμως επιμέλεια, θέληση και δυνατότητες εξέλιξης.
Ναι, αλλά είναι άδικο να τεστάρονται αυτά τα πράγματα στην εφηβεία σου, που στην πραγματικότητα δεν αποκαλύπτουν την δική σου επιμέλεια και θέληση, αλλά την επιμονή και θέληση των γονιών σου. Κι αυτό δεν είναι απλώς μια παράμετρος, είναι πρακτικά ο μοναδικός λόγος.
Μπράβο ρε. Ελπιδοφόρο να βλέπεις δεξιούμπες με λογική. Θα πάμε μπροστά :smt038
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Ακόμη κι αν θεωρείς ότι είμαι κλασικός δεξιός, είχες τίποτα αμφιβολίες για την λογική μου;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Σεπ 2020, 12:33
BillSeism έγραψε: 03 Σεπ 2020, 11:54 Κοιτάξετε η βάση σε μια σχολή δεν σημαίνει τίποτα για τη σχολή. Είναι καθαρά θέμα ζήτησης. Οι πανελλήνιες είναι ένα πρωτάθλημα ανταγωνισμός. Αν είναι εύκολα τα θέματα ανεβαίνουν οι βάσεις αν είναι δύσκολα λογικό είναι να πέσουν. Αν σε ένα μάθημα π.χ. Μαθηματικά (εγώ είμαι του παλιού συστήματος με τα 9 μαθήματα) βάλουν πολύ δύσκολα θέματα και γράψει το 70 % κάτω από τη βάση, αυτός που θα γράψει 12 - 13 θα είναι πολύ καλός. Ο βαθμός στις πανελλήνιες δεν είναι απόλυτος αλλά σχετικός, όχι τι θα γράψεις εσύ αλλά τι θα γράψουν και οι άλλοι. Αν σε ένα μάθημα μπουν εύκολα θέματα ή είναι γενικά εύκολο δωράκι για να χτυπήσεις βαθμό, και η πλειοψηφία γράψει 18 -20 και εσύ γράψεις 17, το 17 δεν είναι καλό στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορείς να μείνεις έξω.
Έτσι και αλλιώς αυτός που θα μπει σε μια σχολή θα καταλάβει την αξία του μέσα στη σχολή, και με 7 να μπει αν του αρέσει, διαβάζει, και την τελειώσει δεν σημαίνει ότι αξίζει;
Θα σας πως και εγώ αργότερα σε άλλο ποστ την δικιά μου εμπειρία.
όλοι καταλαβαίνουμε το πώς λειτουργούν οι βάσεις
το θέμα είναι ότι εγώ τουλάχιστον το θεωρώ λάθος, οι βάσεις να διαμορφώνονται μόνο στη ζήτηση
πχ, αν αύριο για τον Χ λόγο κανείς δεν θέλει να μπει Ιατρική, το θεωρείς σωστό να πέσει η βάση της Ιατρικής στα 5-6 χιλ. μόρια; γιατί; επειδή δεν έχει ζήτηση; και αυτοί που θα μπουν με τέτοιο βαθμό θα τη τελειώσουν ή θα ξοδεύει το ελ δημόσιο τζάμπα χρήματα;
γι'αυτό γράφω πως κάθε σχολή θα πρέπει να ορίσει μια ελάχιστη βάση και όποιος δεν την πιάνει να μην μπορεί να εισαχθεί, ακόμη και αν μένουν κενές θέσεις (ή τουλάχιστον αυτό να ισχύει για συκγκριμένες σχολές όπως ιατρική, κάποιες των πολυτεχνίων, κοκ)
ο βαθμός μπορεί να μην αποκαλύπτει ευφυία, αποκαλύπτει όμως επιμέλεια, θέληση και δυνατότητες εξέλιξης.
Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα. Απο τους αλλους 440+ που ήρθαν με μετεγγραφή όμως είδα βλακες ενα σωρό

Γενικα ενάντια στις πανελλήνιες είναι οσοι απετυχαν σε αυτές
Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22706
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός »

hellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:14 Ακόμη κι αν θεωρείς ότι είμαι κλασικός δεξιός, είχες τίποτα αμφιβολίες για την λογική μου;
Δεν χρειάζεται να εξετάσεις το αντικείμενο όταν το πλαίσιο είναι σαθρό :102:
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

talaipwros έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:20
Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα. Απο τους αλλους 440+ που ήρθαν με μετεγγραφή όμως είδα βλακες ενα σωρό
μεταγραφή από ιδιωτικά του εξωτερικού;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:26
talaipwros έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:20
Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα. Απο τους αλλους 440+ που ήρθαν με μετεγγραφή όμως είδα βλακες ενα σωρό
μεταγραφή από ιδιωτικά του εξωτερικού;
Ναι
Άβαταρ μέλους
Bipsco
Δημοσιεύσεις: 3242
Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bipsco »

Αν ο μαθητής δεν θέλει να διαβάσει, τότε δεν μπορεί ο γονέας να τον αναγκάσει να το κάνει. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια επιμονή και θέληση. Μήπως να απαγορέψουμε τον αθλητισμό στα παιδιά γι' αυτό το λόγο;
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

talaipwros έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:20 Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα.
Dunning–Kruger effect.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Bipsco έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:31 Αν ο μαθητής δεν θέλει να διαβάσει, τότε δεν μπορεί ο γονέας να τον αναγκάσει να το κάνει.
Από ποιο σύμπαν μάς έρχεσαι;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Bipsco
Δημοσιεύσεις: 3242
Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bipsco »

hellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:39
Bipsco έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:31 Αν ο μαθητής δεν θέλει να διαβάσει, τότε δεν μπορεί ο γονέας να τον αναγκάσει να το κάνει.
Από ποιο σύμπαν μάς έρχεσαι;
Προέρχομαι από ένα σύμπαν, στο οποίο ο Hellegenes μπορεί να αποδείξει ότι δεν ισχύει η αβιογένεση, κάνοντας ένα πείραμα στο σπίτι του.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Φυσικά, εφόσον μιλάμε για την θεωρία αβιογένεσης του Αριστοτέλη, κατά την οποία διάφορα πλάσματα παράγονται όχι από έμβια ύλη και ανταλλαγή γενετικού υλικού αλλά κατευθείαν από άβια ύλη. Αυτό αποδείχτηκε οριστικά λανθασμένο από τον Παστέρ και τον Τίνταλ και μπορείς να διαπιστώσεις την ισχύ του με ένα απλό πείραμα στο σπίτι σου.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 19:22
stavmanr έγραψε: 03 Σεπ 2020, 18:41
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 15:38

Καλά ας αφήσουμε το αν έχει επιστημονικό ενδιαφέρον.
Μία από τις επίσημες απόψεις που ακούγονται στους διαδρόμους του υπουργείου Εθνικής Παιδείας είναι το να ορίζει η κάθε σχολή/τμήμα τον κατώτατο βαθμό εισαγωγής.

Πώς ακριβώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Θα υπάρξει κάποια μελέτη που να ορίζει αυτόν τον αριθμό ή θα επαφίεται στο ψώνιο μιας επιτροπής;
Αυτό είναι ένα σημαντικό ηθικό ή κοινωνικό πρόβλημα σχετικά με το αν έχει το δικαίωμα ο κάθε Πρύτανης (επιτροπή) να επιλέγει τους φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος ή αν το "τυφλό" σύστημα φιλτραρίσματος μέσα από εξετάσεις παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Με το "γράμμα του νόμου", κάθε απόφοιτος Λυκείου έχει εξεταστεί και κριθεί επιτυχών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σημαίνει ότι έχει τα προαπαιτούμενα για να σπουδάσει σε ΑΕΙ (κατέχει τις απαιτούμενες γνώσεις για τη συμμετοχή του σε ΑΕΙ).
Για όλα αυτά χρειάζονται μετρήσεις.
Τί είδους μετρήσεις; :p2:
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:54
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 19:22
stavmanr έγραψε: 03 Σεπ 2020, 18:41
Αυτό είναι ένα σημαντικό ηθικό ή κοινωνικό πρόβλημα σχετικά με το αν έχει το δικαίωμα ο κάθε Πρύτανης (επιτροπή) να επιλέγει τους φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος ή αν το "τυφλό" σύστημα φιλτραρίσματος μέσα από εξετάσεις παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Με το "γράμμα του νόμου", κάθε απόφοιτος Λυκείου έχει εξεταστεί και κριθεί επιτυχών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σημαίνει ότι έχει τα προαπαιτούμενα για να σπουδάσει σε ΑΕΙ (κατέχει τις απαιτούμενες γνώσεις για τη συμμετοχή του σε ΑΕΙ).
Για όλα αυτά χρειάζονται μετρήσεις.
Τί είδους μετρήσεις; :p2:
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:58
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:54
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 19:22

Για όλα αυτά χρειάζονται μετρήσεις.
Τί είδους μετρήσεις; :p2:
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...
:p2:
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.

Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:08
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:58
stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:54
Τί είδους μετρήσεις; :p2:
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...
:p2:
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.

Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
Πατάς σε λάθος θεώρηση.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”