Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:14
Κι εδώ μια υπόθεση εργασίας. Είναι χειρότερο να χουφτώσουν το παιδί ή να του του την πέσει επιδειξίας να δείξει και να φύγει τρέχοντας και το παιδί να έχει αντίδραση ξαφνιάσματος χωρίς να προλάβει να τρομάξει ή να του την πέσουν με μαχαίρι στα κάλαντα και να του πάρουν τα λεφτά;
Ποια αντίδραση βγαίνει στον καθένα μας για τις περιπτώσεις αυτές ξεχωριστά;
Να χουφτώσουν το παιδί.
Και σπάσιμο του χεριού που χρησιμοποίησε για το χούφτωμα, εν ψυχρώ.
Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:14
Δεν το βγάζω βόλτα αυτό το στοιχείο μου. Τρέχω κλειδωμένο μέσα και όποτε είναι να βγει θα βγει. Το φάσμα των αντιδράσεων μου θα εξαρτηθεί από το κορίτσι μου. Αν τη χουφτώσουν και νιώσει μια γελοιότητα για τον άλλον σε βαθμό που τον λυπάται κιόλας ανάμικτο μα απαξία και σιχαμάρα, δεν θα του κάνω τίποτα. Άμα είναι τέτοια η εμπειρία του παιδιού που μετά από αυτό είτε έχει τικ στα μάτια (όχι για το ίδιο το τικ. Αν έχει κάποιο παιδί μια χαρά είναι. θα φύγει κάποτε) εννοώ ένα πακέτο προβληματικών αντιδράσεων που βιώνεται ως ανυπόφορο και γενικά μία διαταραγμένη ασθενική κατάσταση. Τότε
ναι τη γάμησε άσχημα. Πλην όμως είμαι κατά της αυτοδικίας και πρέπει να το λέμε πάντα και να το προωθούμε. Για την κοινωνία όχι για μας.
Ναι παρόλο που είμαι κατά θα το κάνω. (Έτσι για να μαθαίνετε και χαοτική φιλοσοφία) Όμως πάλι, αυτό δεν θα το κάνω μόνο σε περίπτωση σεξουαλικού ζητήματος. ασέλγεια κλπ αλλά για οποιονδήποτε άλλο λόγο που θα είναι κακοποιητικός. Το μένος μου θα είναι το ίδιο για οποιονδήποτε λόγο.
Κι εδώ μια υπόθεση εργασίας. Είναι χειρότερο να χουφτώσουν το παιδί ή να του του την πέσει επιδειξίας να δείξει και να φύγει τρέχοντας και το παιδί να έχει αντίδραση ξαφνιάσματος χωρίς να προλάβει να τρομάξει ή να του την πέσουν με μαχαίρι στα κάλαντα και να του πάρουν τα λεφτά;
Ποια αντίδραση βγαίνει στον καθένα μας για τις περιπτώσεις αυτές ξεχωριστά;
Τον ηθικολογο πουστη θα τον γαμαγες αμα τον πετυχαίνες να τη λέει στο πιτσιρίκι επειδή κουνάει τον πισινό του. Στον παιδοφιλοπου χουφτώνει θα έβλεπες το παιδί αν ενοχλήθηκε πρώτα πριν αντιδράσεις γιατί είσαι κατά της αυτοδικίας. Μάλιστα.
Για το ερώτημα σου από μένα η ίδια. Ξύλο ώσπου να φτύσει το γάλα της μανας του. Ή μάλλον όχι η ίδια. Τον ληστή μπορεί και να τον λυπηθώ λίγο. Τον άλλο θα τον έκανα άχρηστο απο το ξύλο, στοχεύοντας στα ιδιαίτερα σημεια.
Ρε κουκουνάρα είσαι;
Αν το δω μπροστά μου είναι άλλο. Όταν μου θέτεις υποθέσεις κάπως πρέπει να τις κάνω εικόνα δεν πρέπει; Το να είμαι σπίτι και να έρθει το παιδί κακοποιημένο και αφού τον έχουν πιάσει αυτόν και αφού περάσουν μέρες και δω ότι το παιδί΄έχει πάθει κάτι τότε δεν θα το αντέχω να το αφήσω να το πάρει ο χρόνος. αυτό λέω. Αν το δω να είναι εντάξει και από τος μέρες που πέρασαν μάθω και όλες τις λεπτομέρειές του τι έγινε και δεν διακρίνω κάποια εγκατάσταση περιεχομένου στο κορίτσι μου ναι δεν θα κάνω τίποτα. η κράτησή σου θα αρκεί και θα τον λυπάμαι.
Περί αυτοδικίας. Διάβασε. Δεν είπα αυτό. Λέω είμαι κατά της αυτοδικίας. Λέω ότι αυτό το κατά δεν θα με κρατήσει ούτε στο ελάχιστο άμα τα πάρω (Γιατί δεν με κινούν βασικές αρχές. Δεν τις υπηρετώ βασικά)
Ο λόγος που δεν θα πειράξω λοιπόν κάποιον δεν είναι ότι είμαι κατά της αυτοδικίας. Αφού είπα κιόλας ότι θα τον τελειώσω άμα δω το τραύμα να εμμένει στο παιδί μου. και είπα κιόλας ότι το τραύμα αυτό οτιδήποτε και να είναι και όχι μόνο σεξουαλικό, δεν θα έχει διαφορά για μένα.
Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:14
Κι εδώ μια υπόθεση εργασίας. Είναι χειρότερο να χουφτώσουν το παιδί ή να του του την πέσει επιδειξίας να δείξει και να φύγει τρέχοντας και το παιδί να έχει αντίδραση ξαφνιάσματος χωρίς να προλάβει να τρομάξει ή να του την πέσουν με μαχαίρι στα κάλαντα και να του πάρουν τα λεφτά;
Ποια αντίδραση βγαίνει στον καθένα μας για τις περιπτώσεις αυτές ξεχωριστά;
Να χουφτώσουν το παιδί.
Και σπάσιμο του χεριού που χρησιμοποίησε για το χούφτωμα, εν ψυχρώ.
Είδες λοιπόν που σου λέω;
Ποιος γαμεί τις φοβίες του παιδιού και τα κλειδώματα στο χαρακτήρα που θα βιώσει απειλή για τη ζωή του. Εδώ έχουμε κάτι που μας απαγορεύουν από μικρά. που είναι άνω των δυνατοτήτων μας Εμ! Θρησκεία είναι αυτή. Ξέρει πως να χώνεται
Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:14
Δεν το βγάζω βόλτα αυτό το στοιχείο μου. Τρέχω κλειδωμένο μέσα και όποτε είναι να βγει θα βγει. Το φάσμα των αντιδράσεων μου θα εξαρτηθεί από το κορίτσι μου. Αν τη χουφτώσουν και νιώσει μια γελοιότητα για τον άλλον σε βαθμό που τον λυπάται κιόλας ανάμικτο μα απαξία και σιχαμάρα, δεν θα του κάνω τίποτα. Άμα είναι τέτοια η εμπειρία του παιδιού που μετά από αυτό είτε έχει τικ στα μάτια (όχι για το ίδιο το τικ. Αν έχει κάποιο παιδί μια χαρά είναι. θα φύγει κάποτε) εννοώ ένα πακέτο προβληματικών αντιδράσεων που βιώνεται ως ανυπόφορο και γενικά μία διαταραγμένη ασθενική κατάσταση. Τότε
ναι τη γάμησε άσχημα. Πλην όμως είμαι κατά της αυτοδικίας και πρέπει να το λέμε πάντα και να το προωθούμε. Για την κοινωνία όχι για μας.
Ναι παρόλο που είμαι κατά θα το κάνω. (Έτσι για να μαθαίνετε και χαοτική φιλοσοφία) Όμως πάλι, αυτό δεν θα το κάνω μόνο σε περίπτωση σεξουαλικού ζητήματος. ασέλγεια κλπ αλλά για οποιονδήποτε άλλο λόγο που θα είναι κακοποιητικός. Το μένος μου θα είναι το ίδιο για οποιονδήποτε λόγο.
Κι εδώ μια υπόθεση εργασίας. Είναι χειρότερο να χουφτώσουν το παιδί ή να του του την πέσει επιδειξίας να δείξει και να φύγει τρέχοντας και το παιδί να έχει αντίδραση ξαφνιάσματος χωρίς να προλάβει να τρομάξει ή να του την πέσουν με μαχαίρι στα κάλαντα και να του πάρουν τα λεφτά;
Ποια αντίδραση βγαίνει στον καθένα μας για τις περιπτώσεις αυτές ξεχωριστά;
Τον ηθικολογο πουστη θα τον γαμαγες αμα τον πετυχαίνες να τη λέει στο πιτσιρίκι επειδή κουνάει τον πισινό του. Στον παιδοφιλοπου χουφτώνει θα έβλεπες το παιδί αν ενοχλήθηκε πρώτα πριν αντιδράσεις γιατί είσαι κατά της αυτοδικίας. Μάλιστα.
Για το ερώτημα σου από μένα η ίδια. Ξύλο ώσπου να φτύσει το γάλα της μανας του. Ή μάλλον όχι η ίδια. Τον ληστή μπορεί και να τον λυπηθώ λίγο. Τον άλλο θα τον έκανα άχρηστο απο το ξύλο, στοχεύοντας στα ιδιαίτερα σημεια.
Ρε κουκουνάρα είσαι;
Αν το δω μπροστά μου είναι άλλο. Όταν μου θέτεις υποθέσεις κάπως πρέπει να τις κάνω εικόνα δεν πρέπει; Το να είμαι σπίτι και να έρθει το παιδί κακοποιημένο και αφού τον έχουν πιάσει αυτόν και αφού περάσουν μέρες και δω ότι το παιδί΄έχει πάθει κάτι τότε δεν θα το αντέχω να το αφήσω να το πάρει ο χρόνος. αυτό λέω. Αν το δω να είναι εντάξει και από τος μέρες που πέρασαν μάθω και όλες τις λεπτομέρειές του τι έγινε και δεν διακρίνω κάποια εγκατάσταση περιεχομένου στο κορίτσι μου ναι δεν θα κάνω τίποτα. η κράτησή σου θα αρκεί και θα τον λυπάμαι.
Περί αυτοδικίας. Διάβασε. Δεν είπα αυτό. Λέω είμαι κατά της αυτοδικίας. Λέω ότι αυτό το κατά δεν θα με κρατήσει ούτε στο ελάχιστο άμα τα πάρω (Γιατί δεν με κινούν βασικές αρχές. Δεν τις υπηρετώ βασικά)
Ο λόγος που δεν θα πειράξω λοιπόν κάποιον δεν είναι ότι είμαι κατά της αυτοδικίας. Αφού είπα κιόλας ότι θα τον τελειώσω άμα δω το τραύμα να εμμένει στο παιδί μου. και είπα κιόλας ότι το τραύμα αυτό οτιδήποτε και να είναι και όχι μόνο σεξουαλικό, δεν θα έχει διαφορά για μένα.
Εγώ ξεκάθαρη εικόνα έδωσα. Να έχεις προτεραιότητα όσους εποφθαλμιούν/χρησιμοποιούν τα παιδιά με όποιο τρόπο. Τους κομπλεξες και ηθικολογους αστους σε 2η μοίρα. Τους κανονίζει μόνη της η νεολαία. Δε σε έχουν αναγκη μπάρμπα.
Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:14
Κι εδώ μια υπόθεση εργασίας. Είναι χειρότερο να χουφτώσουν το παιδί ή να του του την πέσει επιδειξίας να δείξει και να φύγει τρέχοντας και το παιδί να έχει αντίδραση ξαφνιάσματος χωρίς να προλάβει να τρομάξει ή να του την πέσουν με μαχαίρι στα κάλαντα και να του πάρουν τα λεφτά;
Ποια αντίδραση βγαίνει στον καθένα μας για τις περιπτώσεις αυτές ξεχωριστά;
Να χουφτώσουν το παιδί.
Και σπάσιμο του χεριού που χρησιμοποίησε για το χούφτωμα, εν ψυχρώ.
Είδες λοιπόν που σου λέω;
Ποιος γαμεί τις φοβίες του παιδιού και τα κλειδώματα στο χαρακτήρα που θα βιώσει απειλή για τη ζωή του. Εδώ έχουμε κάτι που μας απαγορεύουν από μικρά. που είναι άνω των δυνατοτήτων μας Εμ! Θρησκεία είναι αυτή. Ξέρει πως να χώνεται
Εχεις τρομερό κόλλημα που σε κάνει να αρνεισαι να δεις τα λογικά και αυτονόητα.
Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:14
Κι εδώ μια υπόθεση εργασίας. Είναι χειρότερο να χουφτώσουν το παιδί ή να του του την πέσει επιδειξίας να δείξει και να φύγει τρέχοντας και το παιδί να έχει αντίδραση ξαφνιάσματος χωρίς να προλάβει να τρομάξει ή να του την πέσουν με μαχαίρι στα κάλαντα και να του πάρουν τα λεφτά;
Ποια αντίδραση βγαίνει στον καθένα μας για τις περιπτώσεις αυτές ξεχωριστά;
Να χουφτώσουν το παιδί.
Και σπάσιμο του χεριού που χρησιμοποίησε για το χούφτωμα, εν ψυχρώ.
Είδες λοιπόν που σου λέω;
Ποιος γαμεί τις φοβίες του παιδιού και τα κλειδώματα στο χαρακτήρα που θα βιώσει απειλή για τη ζωή του. Εδώ έχουμε κάτι που μας απαγορεύουν από μικρά. που είναι άνω των δυνατοτήτων μας Εμ! Θρησκεία είναι αυτή. Ξέρει πως να χώνεται
Χαοτικέ, συνεχίζεις να γράφεις απίστευτες παπαριές.
Naida έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:41
Εχεις τρομερό κόλλημα που σε κάνει να αρνεισαι να δεις τα λογικά και αυτονόητα.
Για πες. Γιατί είναι αυτονόητα; Πήρες χαμπάρι ότι το ερώτημα που έκανα μιλάει για απειλή με μαχαίρι και αφαίρεση του κόπου του παιδιού που έχει μεγάλη σημασία γι αυτά; Μπήκες στον κόπο να βάλεις μπροστά την συναίσθηση και να δεις τι σημαίνει όλο αυτό όχι μόνο για ένα παιδί αλά και για έναν ενήλικο δυο μέτρα άμα του τύχει; Ή με το που είδες χούφτωμα και σεξ μπλοκάρανε όλα;
Όχι για να βλέπουμε ποιος έχει τα κολλήματα.
Πάντως οι διάφοροι ισλαμολαγνοι, πχ πίθηκας, σίγουρα θα θεωρούν ανωμαλία μια σειρά όπου εντεκάχρονα κουνάνε τους κώλους τους. Σε αυτή την ηλικία τις προτιμούν μαμάδες.
Και σπάσιμο του χεριού που χρησιμοποίησε για το χούφτωμα, εν ψυχρώ.
Είδες λοιπόν που σου λέω;
Ποιος γαμεί τις φοβίες του παιδιού και τα κλειδώματα στο χαρακτήρα που θα βιώσει απειλή για τη ζωή του. Εδώ έχουμε κάτι που μας απαγορεύουν από μικρά. που είναι άνω των δυνατοτήτων μας Εμ! Θρησκεία είναι αυτή. Ξέρει πως να χώνεται
Χαοτικέ, συνεχίζεις να γράφεις απίστευτες παπαριές.
Εγώ αναλύω αυτό που λέω και τα απαντάω όλα. Εσύ μες στην ένδειά σου δεν μπορείς να αρθρώσεις λέξη. και μου αρέσει που κάποιες φορές κάνεις λόγο γι "αυτοματισμούς". Ρομποτάκι είσαι κακομοίρα μου που δουλεύεις το λογισμικάκι σου κι εσύ. Κι αυτό είναι της εκκλησίας και της ηθικολογίας που σου εμφυτεύσανε χωρίς να το καταλαβαίνεις
Echelon έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:49
Πάντως οι διάφοροι ισλαμολαγνοι, πχ πίθηκας, σίγουρα θα θεωρούν ανωμαλία μια σειρά όπου εντεκάχρονα κουνάνε τους κώλους τους. Σε αυτή την ηλικία τις προτιμούν μαμάδες.
Ναι, αλλά το πρόβλημα σ' αυτήν τη φάση είναι τα δυτικά σκουπίδια. Και είναι πολλά.
Ποιος γαμεί τις φοβίες του παιδιού και τα κλειδώματα στο χαρακτήρα που θα βιώσει απειλή για τη ζωή του. Εδώ έχουμε κάτι που μας απαγορεύουν από μικρά. που είναι άνω των δυνατοτήτων μας Εμ! Θρησκεία είναι αυτή. Ξέρει πως να χώνεται
Χαοτικέ, συνεχίζεις να γράφεις απίστευτες παπαριές.
Εγώ αναλύω αυτό που λέω και τα απαντάω όλα. Εσύ μες στην ένδειά σου δεν μπορείς να αρθρώσεις λέξη. και μου αρέσει που κάποιες φορές κάνεις λόγο γι "αυτοματισμούς". Ρομποτάκι είσαι κακομοίρα μου που δουλεύεις το λογισμικάκι σου κι εσύ. Κι αυτό είναι της εκκλησίας και της ηθικολογίας που σου εμφυτεύσανε χωρίς να το καταλαβαίνεις
Ναι, πέτα μου μερικά ακόμα "κλειδώματα χαρακτήρα" για να με ψαρώσεις.
Echelon έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:49
Πάντως οι διάφοροι ισλαμολαγνοι, πχ πίθηκας, σίγουρα θα θεωρούν ανωμαλία μια σειρά όπου εντεκάχρονα κουνάνε τους κώλους τους. Σε αυτή την ηλικία τις προτιμούν μαμάδες.
Ναι, αλλά το πρόβλημα σ' αυτήν τη φάση είναι τα δυτικά σκουπίδια. Και είναι πολλά.
Το Netflix μάλλον σκόπευε να κάνει, με απαράδεκτο τρόπο, θόρυβο και φαίνεται να το πετυχαίνει.
Echelon έγραψε: 20 Αύγ 2020, 17:49
Πάντως οι διάφοροι ισλαμολαγνοι, πχ πίθηκας, σίγουρα θα θεωρούν ανωμαλία μια σειρά όπου εντεκάχρονα κουνάνε τους κώλους τους. Σε αυτή την ηλικία τις προτιμούν μαμάδες.
Ναι, αλλά το πρόβλημα σ' αυτήν τη φάση είναι τα δυτικά σκουπίδια. Και είναι πολλά.
Το Netflix μάλλον σκόπευε να κάνει, με απαράδεκτο τρόπο, θόρυβο και φαίνεται να το πετυχαίνει.
Ναι, αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό. Μπορεί η ταινία να κερδίσει σε δημοσιότητα (ακόμη και λόγω αρνητικής διαφήμισης) το ζητούμενο όμως που βγήκε στην επιφάνεια είναι πολύ πιο σοβαρό γιατί εκ των πραγμάτων θα προκαλέσει κάποιες αντιδράσεις σε ευρύτερο πλαίσιο από αυτό της ταινίας.
Χαοτικέ, συνεχίζεις να γράφεις απίστευτες παπαριές.
Εγώ αναλύω αυτό που λέω και τα απαντάω όλα. Εσύ μες στην ένδειά σου δεν μπορείς να αρθρώσεις λέξη. και μου αρέσει που κάποιες φορές κάνεις λόγο γι "αυτοματισμούς". Ρομποτάκι είσαι κακομοίρα μου που δουλεύεις το λογισμικάκι σου κι εσύ. Κι αυτό είναι της εκκλησίας και της ηθικολογίας που σου εμφυτεύσανε χωρίς να το καταλαβαίνεις
Ναι, πέτα μου μερικά ακόμα "κλειδώματα χαρακτήρα" για να με ψαρώσεις.
Άσε μας καημένε.
Δεν ήξερα ρε ότι είσαι ακόμα στο επίπεδο που ψαρώνεις με τις λέξεις . Αν είναι έτσι να σου πετάω ακόμα πιο πολλές και εξεπιτούτου. Να ασκηθείς και μετά να μπορείς να το κάνεις εσύ. Θα είναι όμως χωρίς περιεχόμενο η λογική δομή έτσι για την άσκηση ε;
Χαοτικός έγραψε: 20 Αύγ 2020, 14:34Ποτέ η ηθική δεν λειτουργεί αληθινά μέσα μας. Της κάνουμε κατάχρηση για να ικανοποιήσουμε αρνητικά συμπλέγματά μας. Ένα πρώτο είναι η ζήλεια. Ο φθόνος. Θέλει δουλειά όμως να το δεις.
Πες κάτι παραπάνω αν δεν βαριέσαι. Το ποτέ είναι σχήμα υπερβολής ή το εννοείς;
Χωρίς πλάκα τώρα, δεν αξιώνω να σου τη λέω έτσι κι εσύ να το δεχτείς. Ούτε ότι δεν είναι τρόπος αυτός να αλλάξεις την άποψη κάποιου αν διαφωνείς. αλλά εδώ παίζουμε και τον συναινετικό και τον προβοκάτορα και όλα αυτά. δεν είσαι τι θύμα του μικροαστισμού με το αλλοτριωμένο μυαλό κι εγώ ακριβώς το αντίθετο. Είμαστε το ίδιο και από την ίδια πλευρά. Αλλά χώνω και το στοιχείο ότι αυτό που είμαστε είναι δημιούργημα όλων αυτών που μας έχουν βομβαρδίσει από μικρά. Γιατί πως να το κάνουμε ρε φίλε; Άρρωστο είναι η παιδοφίλία και οποιαδήποτε σεξουαλική κατάσταση φέρνει κακοποίηση. αλλά δεν είναι το νούμερο ένα μόνο και μόνο επειδή είναι σεξ. Δες το.