ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 23 Ιουν 2020, 12:23
Airman68 έγραψε: 23 Ιουν 2020, 12:11
Δεν συγκρίνεις τα ίδια πράγματα όμως.
Τα τέσσερα αεροσκάφη που έκαναν τη διέλευση πάνω από το σπίτι του δεν απογειώθηκαν εξ' επί τούτου ούτε και αποφάσισαν τελευταία στιγμή να στρίψουν για να περάσουν από εκεί.
Η πτήση τους ήταν εντεταγμένη στο πρόγραμμα της ημερήσιας δραστηριότητας της Μοίρας και είχε σχεδιαστεί ανάλογα. Μετά τη διέλευση τα Α/Φ θα συνέχισαν την εκπαιδευτική τους πτήση και θα ολοκλήρωσαν ασκήσεις που έτσι κι αλλοιώς έπρεπε να εκτελέσουν.
Αυτό σημαίνει δύο πράγματα:
- Η διέλευση ήταν ασφαλής γιατί είχε μελετηθεί και σχεδιαστεί ώστε να τηρεί τους κανόνες ασφαλείας των πτήσεων, σε αντίθεση με μια μη εξουσιοδοτημένη (και αυθόρμητη;) αλλαγή πορείας ενός άρματος μάχης μέσα σε πυκνοκατοικημένη περιοχή.
- Η διέλευση δεν επιβάρυνε οικονομικά τη Μονάδα γιατί αποτέλεσε ένα
μικρό μέρος εκπαιδευτικής πτήσης (ακόμη και η πτήση σε σχηματισμό τετράδας Α/Φ απαιτεί συνεχή εξάσκηση)
Ολα αυτα ειναι υποθεσεις
Υποθετεις και λογικα οτι οι πιλοτοι το εκαναν αυτο με την αδεια του διοικητη της μοιρας
Απο εκει και περα αν επεφτα;ν ο ενας πανω στον αλλο ενω ηταν σε σχηματισμο η αν στουκαιρνε καπου αυτος που εφυγε απο τον σχηματισμο μολις περασαν απο το σπιτι η αν υπηρχε μια βλαβη ενω πετουσαν πανω απο το σπιτι του δεν ειναι περιστατικα που δεν μπορουν να συμβουν
Και ας αφησουμε το θεμα ασφαλειας
Τι δουλειοα εχουν τα πολεμικα μας αεροπλανα κα κανουν αυτο το πραγμα?
Τσιφλικι τους ειναι τα αεροπλανα κανουν οτι γουσταρουν;
Επρεπε να εχει ηδη ξηλωθει κοσμος και κοσμακης οποπιος δεν το βλεπει στρουθοκαμηλιζει
Τοπ γκαν το καναμε
Κανουν οτι γουσταρουν οι Ελ Τομ Κρουζ
Δεν το υποθέτω, έτσι είναι.
Αν νομίζεις ότι μπορείς να πάρεις 4 Α/Φ και να πετάξουν σε σχηματισμό τετράδας πάνω από κατοικημένη περιοχή χωρίς να το ξέρει ο Μοίραρχος, βλέπεις πολλές αμερικάνικες ταινίες...
Τα πιθανά ατυχήματα που περιγράφεις είναι πάντα στην ημερησία ατζέντα των πτήσεων. Μπορεί να μην το έχεις σκεφτεί αλλά οι πτήσεις της ΠΑ δεν γίνονται υποχρεωτικά μόνο πάνω από μη κατοικημένες περιοχές. Ειδικά κοντά στα αεροδρόμια, δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές.
Το να συμπεριλάβεις μια διέλευση σαν κι αυτή για να τιμήσεις τον συνάδελφο που σκοτώθηκε εκτός υπηρεσίας δεν προβλέπεται στους κανονισμούς της ΠΑ. Από την άλλη αν ο Μοίραρχος προβεί σε μια τέτοια ενέργεια (επαναλαμβάνω χωρίς επιπλέον κίνδυνο ή κόστος) δεν βλέπω πού είναι το κακό.
Όσον αφορά στο σχόλιο του
memberlist.php?mode=viewprofile&u=800, δεν υπάρχουν "βόλτες" με μαχητικά Α/Φ. Κάθε επιμέρους φάση μιας πτήσης, εφόσον είναι προγραμματισμένη, αποτελεί μέρος εκπαίδευσης και πρέπει να επαναλαμβάνεται συνεχώς.