ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 23 Ιουν 2020, 06:13
hellegennes έγραψε: 23 Ιουν 2020, 01:28
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 23 Ιουν 2020, 00:33
Και για να καταλαβω
Καποιος που σκοτωνεται στην επιστροφη απο την δουλεια θεωρειται εργατικο ατυχημα και καποιος που σκοτωνεται στην αδεια με μηχανακι δεν θεωρειται τιποτα και δεν πρεπει να τιμηθει;
Γιατί η ερώτησή σου στο ένα σκέλος έχει επιστροφή και στο άλλο άδεια; Σκοτώθηκε στην επιστροφή του ο φίλος σου; Ή είναι εργατικό ατύχημα αν πεθάνει κάποιος στην άδειά του;
Ή άδεια με άδεια θα συγκρίνεις ή επιστροφή με επιστροφή. Να σημειώσω εδώ ότι είναι εργατικό ατύχημα αν συμβεί σε διάρκεια μίας ώρας από την αναχώρηση από την δουλειά.
Εδω δεν εχεις αντιληφθει οτι το θεμα του μηνατος εχει αλλαηει καιαφορα πλεον την ενεργεια των τεσαρων πιλοτων για να τιμησουν τον συναδελφο τους
Θες να μου κανεις και επεξηγησεις;
Που πας ρε καραμητρο
Δεν συγκρίνεις τα ίδια πράγματα όμως.
Τα τέσσερα αεροσκάφη που έκαναν τη διέλευση πάνω από το σπίτι του δεν απογειώθηκαν εξ' επί τούτου ούτε και αποφάσισαν τελευταία στιγμή να στρίψουν για να περάσουν από εκεί.
Η πτήση τους ήταν εντεταγμένη στο πρόγραμμα της ημερήσιας δραστηριότητας της Μοίρας και είχε σχεδιαστεί ανάλογα. Μετά τη διέλευση τα Α/Φ θα συνέχισαν την εκπαιδευτική τους πτήση και θα ολοκλήρωσαν ασκήσεις που έτσι κι αλλοιώς έπρεπε να εκτελέσουν.
Αυτό σημαίνει δύο πράγματα:
- Η διέλευση ήταν ασφαλής γιατί είχε μελετηθεί και σχεδιαστεί ώστε να τηρεί τους κανόνες ασφαλείας των πτήσεων, σε αντίθεση με μια μη εξουσιοδοτημένη (και αυθόρμητη;) αλλαγή πορείας ενός άρματος μάχης μέσα σε πυκνοκατοικημένη περιοχή.
- Η διέλευση δεν επιβάρυνε οικονομικά τη Μονάδα γιατί αποτέλεσε ένα
μικρό μέρος εκπαιδευτικής πτήσης (ακόμη και η πτήση σε σχηματισμό τετράδας Α/Φ απαιτεί συνεχή εξάσκηση)