Το σίγουρο πάντως είναι ότι το όποιο χρήμα έβγαλες, δεν ήταν από δημοσιογραφική δουλειά.Αρίστος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 13:55 Μα δεν θελω να εντυπωσιασω κανενα. Εγω στον τοπικο τυπο ημουνα, δεν εγραφα στους New York Times. Ομως ο τοπικος τυπος μια χαρα θεωρειται δημοσιογραφικοτατη δουλεια και συχνα εχει πολυ περισσοτερα λεφτα απο τις αμοιβες ενος μεσου δημοσιογραφου ημερησιας εφημεριδας.
.
Και ο τοπικός τύπος, στο 99% των περιπτώσεων, ήταν απλώς το μέσο για προσέλκυση διαφημίσεων από τα τοπικά καταστήματα και τίποτα περισσότερο. Το ίδιο και οι οδηγοί αγορών όπως και τα εξειδικευμένα επαγγελματικά έντυπα. Αυτά όμως τελείωσαν και όσα έμειναν φυτοζωούν, για τρεις βασικούς λόγους. Ο ένας είναι το διαδίκτυο, όπου ο κάθε επιχειρηματίας μπορούσε να κάνει πιο εξειδικευμένη διαφήμιση σε ιστολόγια σχετικά με το αντικείμενο του και με δικά του σάιτ με πολύ πιο χαμηλή τιμή, ο δεύτερος η είσοδος των ψηφιακών εκτυπώσεων και ο τρίτος η κρίση, που γονάτισε ακόμη και τις εφημερίδες και περιοδικά των πάλαι ποτέ κραταιών εκδοτών.
Και το "ημερήσια εφημερίδα" ή περιοδικό πλέον δεν σημαίνει κάτι, γιατί όσες εφημερίδες ή περιοδικά δεν κάνουν το αντίστοιχο τιράζ ώστε να προσελκύσουν πακέτα διαφημίσεων (γιατί με μονόστηλα, τέταρτα και όγδοα δεν γίνεται δουλειά) δεν έχουν και τη δυνατότητα καλών αμοιβών τόσο για τους μόνιμους δημοσιογράφους όσο και τους εξωτερικούς συνεργάτες. Το ίδιο ισχύει και για τις ιστοσελίδες, που προσπαθούν με εντυπωσιακούς τίτλους να τραβήξουν κλικ για να ανέβουν στη λίστα αναγνωσιμότητας. Αυτό ακριβώς που προσπαθείς να κάνεις κι εσύ στο φόρουμ. Με λίγα λόγια, η τεχνική σου είναι καθαρά διαφημιστική και όχι δημοσιογραφική.
Προσωπικώς πάντως, ακόμη και ως αμιγώς διαφημιστική πρακτική, τη θεωρώ ελαφρώς έως πολύ παρωχημένη και προτείνω να την αλλάξεις.
