!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Για κάποιον που μέσω Twitter μας ενημερώνει ως και πότε εκλασε, το φαντάζομαι που λες δεν είναι αρκετό Βελισσαριε για να είσαι τοσο απόλυτος. Δεν έγινε τίποτα γιατί αν είχε γίνει το παραμικρό ο φαφλατα Γεωργιάδης θα είχε βγάλει ανακοίνωση.Belisarius έγραψε: 30 Δεκ 2019, 12:59 Δεν είναι αληθές αυτό.
Δεν ξέρω τι έγινε παρασκηνιακά αλλά ο Γεωργιάδης ρωτήθηκε από δημοσιογράφο αν η Ελλάδα ενδιαφέρεται για την επένδυση της VW και απλά απάντησε "ναι" χωρίς να δημιουργεί προσδοκίες. Θα ήταν αφελές να απαντήσει το αντίθετο. Φαντάζομαι έγιναν κάποιες διερευνητικές επαφές που απέβησαν άκαρπες.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Ακομα και για την Daihatsu δεν εχει νοημα το ανοιγμα αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα ομως. Αφου ηδη ειναι εξαιρετικη η αγορα, ποιος ο λογος να προβει σε ενα επενδυση εντος της χωρας;Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:37 Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
H Daihatsu το 2011 αποφάσισε να σταματήσει από το 2013 την παρουσία της στην Ευρώπη. Ο λόγος; Οι υψηλοί δασμοί και η συγκυρία ενός ισχυρού γιεν. Σε συνδυασμό με την απουσία εργοστασίου της εντός ΕΕ (οι μεγάλες ιαπωνικές έχουν), αυτά της μείωναν τα κέρδη. Στην Ελλάδα η Daihatsu πωλούσε, σε απόλυτους αριθμους παρακαλώ, περισσότερα αυτοκίνητα απ' ότι σε χώρες όπως η Γαλλία. Αν λοιπόν η Daihatsu αποφάσιζε να επανέλθει στην Ευρώπη, είναι προφανές ότι καλύτερη επιλογή για να φτιάξει εργοστάσιο θα ήταν μια αγορά στην οποία έχει ισχυρή παρουσία-όχι κάπου που είναι πιο αδύναμη.axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 14:54Ακομα και για την Daihatsu δεν εχει νοημα το ανοιγμα αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα ομως. Αφου ηδη ειναι εξαιρετικη η αγορα, ποιος ο λογος να προβει σε ενα επενδυση εντος της χωρας;Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:37 Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Το ίδιο ισχύει και για αντίστοιχου μεγέθους εταιρείες όπως πχ η Isuzu. Μια κυβέρνηση έχει τρόπους να δώσει κατάλληλα κίνητρα που θα κάνουν την ίδρυση ενός εργοστασίου μιας τέτοιου μεγέθους εταιρείας, απόλυτα βιώσιμη.
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
καπιταλιστικη γιολαντα και βιομηχανια δεν πανε μαζι
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Προφανως δεν εφτιαξε εργοστασιο στην Ελλαδα λοιπον διοτι δεν την συνεφερε. Διοτι εαν την συνεφερε, θα ειχε φτιαξει.Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:16H Daihatsu το 2011 αποφάσισε να σταματήσει από το 2013 την παρουσία της στην Ευρώπη. Ο λόγος; Οι υψηλοί δασμοί και η συγκυρία ενός ισχυρού γιεν. Σε συνδυασμό με την απουσία εργοστασίου της εντός ΕΕ (οι μεγάλες ιαπωνικές έχουν), αυτά της μείωναν τα κέρδη. Στην Ελλάδα η Daihatsu πωλούσε, σε απόλυτους αριθμους παρακαλώ, περισσότερα αυτοκίνητα απ' ότι σε χώρες όπως η Γαλλία. Αν λοιπόν η Daihatsu αποφάσιζε να επανέλθει στην Ευρώπη, είναι προφανές ότι καλύτερη επιλογή για να φτιάξει εργοστάσιο θα ήταν μια αγορά στην οποία έχει ισχυρή παρουσία-όχι κάπου που είναι πιο αδύναμη.axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 14:54Ακομα και για την Daihatsu δεν εχει νοημα το ανοιγμα αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα ομως. Αφου ηδη ειναι εξαιρετικη η αγορα, ποιος ο λογος να προβει σε ενα επενδυση εντος της χωρας;Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:37 Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Το ίδιο ισχύει και για αντίστοιχου μεγέθους εταιρείες όπως πχ η Isuzu. Μια κυβέρνηση έχει τρόπους να δώσει κατάλληλα κίνητρα που θα κάνουν την ίδρυση ενός εργοστασίου μιας τέτοιου μεγέθους εταιρείας, απόλυτα βιώσιμη.
Τι πιστευεις οτι αλλαξε και τωρα θα την συμφερει;
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Κάποιος θα μπορούσε βέβαια να αναφέρει ότι ένας βασικός λόγος που δεν έγινε μια τέτοια επένδυση θα μπορούσε να ήταν η έλλειψη οποιοσδήποτε συγκροτημενης προσπάθειας από πλευράς ελληνικών κυβερνήσεων.axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:22 Προφανως δεν εφτιαξε εργοστασιο στην Ελλαδα λοιπον διοτι δεν την συνεφερε. Διοτι εαν την συνεφερε, θα ειχε φτιαξει.
Τι πιστευεις οτι αλλαξε και τωρα θα την συμφερει;
Παρόλα αυτά, σε σχέση με το πριν, έχει υπάρξει για παράδειγμα μια σαφής μείωση του εργατικού κόστους όλα τα τελευταία χρόνια ενώ παράλληλα έχουν προχωρήσει ή και ολοκληρωθεί κρίσιμες επενδύσεις σε βιομηχανίες που ανέφερα, όπως και στα λιμάνια.
Και ρωτω:
Υπάρχει η βούληση από πλευράς κυβέρνησης να κάνει κάτι ουσιαστικό ή το όραμα της εξαντλείται στο να χαρακτηρίζει ως εμβληματική επένδυση, ένα καζίνο;
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Αν έβγαινε τέτοιου είδους ανακοίνωση από το υπουργείο θα ήταν μέγιστο σφάλμα.Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:44Για κάποιον που μέσω Twitter μας ενημερώνει ως και πότε εκλασε, το φαντάζομαι που λες δεν είναι αρκετό Βελισσαριε για να είσαι τοσο απόλυτος. Δεν έγινε τίποτα γιατί αν είχε γίνει το παραμικρό ο φαφλατα Γεωργιάδης θα είχε βγάλει ανακοίνωση.Belisarius έγραψε: 30 Δεκ 2019, 12:59 Δεν είναι αληθές αυτό.
Δεν ξέρω τι έγινε παρασκηνιακά αλλά ο Γεωργιάδης ρωτήθηκε από δημοσιογράφο αν η Ελλάδα ενδιαφέρεται για την επένδυση της VW και απλά απάντησε "ναι" χωρίς να δημιουργεί προσδοκίες. Θα ήταν αφελές να απαντήσει το αντίθετο. Φαντάζομαι έγιναν κάποιες διερευνητικές επαφές που απέβησαν άκαρπες.
Όπως νομίζεις όμως.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
.Alien666 έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:16 Εδώ είχαμε εργοστάσιο αμιγώς ελληνικό που έβγαζε τα PONY.
Η ιστορία τους καταγράφεται εδώ.
https://www.news.gr/oikonomia/business- ... -pony.html
Η "αλλαγή" και ο "σοσιαλισμός" γονάτισαν την επιχείρηση και έκλεισε.
Τότε πολλοί λέγανε "καλά να πάθουν οι κακοί καπιταλιστές που ρουφάνε το αίμα της εργατικής τάξης".
Τώρα παρακαλάμε για εργοστάσια αυτοκινήτων.
Ε, πώς τα φέρνει η ζωή.
Ρέ εδώ δέν φτιάξαμε μόνοι μας οι Τριμάλακες τά 100-200 βαγόνια τού Μετρό......
πού ούτε μηχανές χρειάζονταν.....καί βιομηχανία μέ σασί πουλμανονταλίκας νομίζω έχουμε.....
Αυτό πού έχω καταλάβει είναι ότι αυτοί πού κινούν τά νήματα στήν Ελλάδα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.....
Αυτές τίς εντολές έχουν πάρει από τά ΑμερικανοΑγγλοΓερμανΑφεντικά τους αυτό κάνουν.....
Είμαστε καί μείς Δουλοπρεπείς καί ΚαφετεριόΒλαχοι μέ Δημοσιουπαλληλική νοοτροπία
καί τού εύκολου κέρδους.....έρχεται καί δένει τό γλυκό.....
Νά φοβάσαι τή Δούλα πού έγινε Αφέντρα.....λέγανε.....
Αφιερωμένο καί τό τραγούδι "Λέγκω" στό νήμα.....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Αρα, συμφωνα με τα λεγομενα σου, δεν εχει αλλαξει τιποτε. Οποτε, δεν εχει κανενα συμφερον να ερθει η οποιαδηποτε Daihatsu στην Ελλαδα να κανει εργοστασιο.Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:31Κάποιος θα μπορούσε βέβαια να αναφέρει ότι ένας βασικός λόγος που δεν έγινε μια τέτοια επένδυση θα μπορούσε να ήταν η έλλειψη οποιοσδήποτε συγκροτημενης προσπάθειας από πλευράς ελληνικών κυβερνήσεων.axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:22 Προφανως δεν εφτιαξε εργοστασιο στην Ελλαδα λοιπον διοτι δεν την συνεφερε. Διοτι εαν την συνεφερε, θα ειχε φτιαξει.
Τι πιστευεις οτι αλλαξε και τωρα θα την συμφερει;
Παρόλα αυτά, σε σχέση με το πριν, έχει υπάρξει για παράδειγμα μια σαφής μείωση του εργατικού κόστους όλα τα τελευταία χρόνια ενώ παράλληλα έχουν προχωρήσει ή και ολοκληρωθεί κρίσιμες επενδύσεις σε βιομηχανίες που ανέφερα, όπως και στα λιμάνια.
Και ρωτω:
Υπάρχει η βούληση από πλευράς κυβέρνησης να κάνει κάτι ουσιαστικό ή το όραμα της εξαντλείται στο να χαρακτηρίζει ως εμβληματική επένδυση, ένα καζίνο;
Πες οτι τωρα μειωναμε το εργατικο κοστος. Σε τι επιπεδο θα μειωνονταν; ποιο ειναι το επιπεδο της μειωσης του εργατικου κοστους που θα χρειαζονταν ως κινητρο για να επιλεξουνε την Ελλαδα;
Εγω πιστευω οτι για να γινει ανταγωνιστικη η Ελλαδα για μαζικη παραγωγη, οι μισθοι και οι συνταξεις θα πρεπει να πεσουν στο 1/3 απο οτι ειναι τωρα.
Αυτο θα σημαινε καθετη πτωση ομως του βιοτικου επιπεδου και χειροτερευση του λογου ΑΕΠ/χρεος. Δεν ειναι εφικτες τετοιες μειωσεις στην χωρα μας.
Εσυ τι λες για αυτο;
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Τόσο η Pony, όσο και η Pirelli κ.α. βιομηχανίες της Ελλάδας έκλεισαν για δύο λόγους.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:53.Alien666 έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:16 Εδώ είχαμε εργοστάσιο αμιγώς ελληνικό που έβγαζε τα PONY.
Η ιστορία τους καταγράφεται εδώ.
https://www.news.gr/oikonomia/business- ... -pony.html
Η "αλλαγή" και ο "σοσιαλισμός" γονάτισαν την επιχείρηση και έκλεισε.
Τότε πολλοί λέγανε "καλά να πάθουν οι κακοί καπιταλιστές που ρουφάνε το αίμα της εργατικής τάξης".
Τώρα παρακαλάμε για εργοστάσια αυτοκινήτων.
Ε, πώς τα φέρνει η ζωή.
Ρέ εδώ δέν φτιάξαμε μόνοι μας οι Τριμάλακες τά 100-200 βαγόνια τού Μετρό......![]()
πού ούτε μηχανές χρειάζονταν.....καί βιομηχανία μέ σασί πουλμανονταλίκας νομίζω έχουμε.....
Αυτό πού έχω καταλάβει είναι ότι αυτοί πού κινούν τά νήματα στήν Ελλάδα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.....
Αυτές τίς εντολές έχουν πάρει από τά ΑμερικανοΑγγλοΓερμανΑφεντικά τους αυτό κάνουν.....
Είμαστε καί μείς Δουλοπρεπείς καί ΚαφετεριόΒλαχοι μέ Δημοσιουπαλληλική νοοτροπία
καί τού εύκολου κέρδους.....έρχεται καί δένει τό γλυκό.....
Νά φοβάσαι τή Δούλα πού έγινε Αφέντρα.....λέγανε.....
Αφιερωμένο καί τό τραγούδι "Λέγκω" στό νήμα.....
.
1. Φορολόγηση πέρα από το όριο που άντεχαν.
2. Καθημερινές απεργίες "με ντουντούκα" από τα συνδικαλιστικά σωματεία τους.
Το 2 κάποιοι λένε ότι έχει να κάνει με τη κουλτούρα συνδικαλισμού που ήταν δημοφιλής, αλλά εγώ θεωρώ ότι έπαιζε ρόλο και η προνομιακή μεταχείριση των υπαλλήλων στο Δημόσιο.
Οταν ο εργάτης έβλεπε τον Δημόσιο Υπάλληλο να μην τον κουνάει κανείς από τη θέση του και να έχει πολλαπλάσιες αποδοχές για λιγότερο φόρτο εργασίας, εεε... βάλε στην εξίσωση και την κουλτούρα του σκληρού συνδικαλισμού, την κοινή γνώμη που τους εργοστασιάρχες τους θεωρούσε καπιτάλες και ευχόταν τον ψόφο τους... δεν ήθελε και πολύ για να γίνει το κακό.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Όταν λέω ότι έχει πέσει το εργατικό κόστος πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι λέω πως δεν έχει αλλάξει τίποτε;
Με δουλεύεις παλικάρι;
Ξέρεις τι λέω;
Πήγε η κυβέρνηση σε κάποια εταιρεία να της παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο και η εταιρεία της είπε κάτι που δεν γινόταν; Το έκανε η κυβέρνηση; Ας το κάνει, ας μας πει τι το αδύνατο της ζήτησε η εταιρεία κι ας το κρίνουμε.
Το να βγαίνεις και να λες εσύ πρέπει να πέσει το εργατικό κόστος άλλο ένα 33% είναι κάτι που είναι εντελώς αυθαίρετο.
Με δουλεύεις παλικάρι;
Ξέρεις τι λέω;
Πήγε η κυβέρνηση σε κάποια εταιρεία να της παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο και η εταιρεία της είπε κάτι που δεν γινόταν; Το έκανε η κυβέρνηση; Ας το κάνει, ας μας πει τι το αδύνατο της ζήτησε η εταιρεία κι ας το κρίνουμε.
Το να βγαίνεις και να λες εσύ πρέπει να πέσει το εργατικό κόστος άλλο ένα 33% είναι κάτι που είναι εντελώς αυθαίρετο.
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Ακομα χειροτερα δλδ: λες οτι εχει πεσει το εργατικο κοστος,παρολα αυτα καμμια Daihatsu δεν εμφανιστηκε στην Ελλαδα να κανει εργοστασιο.Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 16:07 Όταν λέω ότι έχει πέσει το εργατικό κόστος πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι λέω πως δεν έχει αλλάξει τίποτε;
Με δουλεύεις παλικάρι;
Αρα, δεν την συμφερει την Daihatsu να το κανει αυτο ουτε και με πεσμενο εργατικο κοστος.
Δεν το κανει οχι γιατι δεν θελει, αλλα γιατι δεν ειναι εφικτο.Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 16:07 Ξέρεις τι λέω;
Πήγε η κυβέρνηση σε κάποια εταιρεία να της παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο και η εταιρεία της είπε κάτι που δεν γινόταν; Το έκανε η κυβέρνηση; Ας το κάνει, ας μας πει τι το αδύνατο της ζήτησε η εταιρεία κι ας το κρίνουμε.
Οι μισθοι σε αλλες χωρες που προτιμουν οι εταιρειες ειναι πολυ χαμηλοτεροι. Δεν θα επρεπε να εξισωθουν οι μισθοι μας με τους μισθους αυτων των χωρων για να μας θεωρησουν οτι ειμαστε στις επιλογες τους;Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 16:07 Το να βγαίνεις και να λες εσύ πρέπει να πέσει το εργατικό κόστος άλλο ένα 33% είναι κάτι που είναι εντελώς αυθαίρετο.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
Για κοιτάξτε κάτι ψωροζητιάνους που ζητούν από άλλες χώρες να τους κάνουν εργοστάσια αυτοκινήτων. Μία σοβαρή χώρα θα συντηρούσε δικό της εργοστάσιο και αποκλειστικές προμήθειες κρατικών οχημάτων. Αλλά αφήνουν οι αεριτζήδες που παίρνουν μερίδιο από την υπογραφή συμβολαίων ως μπόνους;
Χώρια που ο κάθε γυφτογύφτουλας δεν έχει να πληρώσει το δάνειο του ή να βάλει πετρέλαιο και θέλει δικό του αυτοκίνητο. Ουστ...
Χώρια που ο κάθε γυφτογύφτουλας δεν έχει να πληρώσει το δάνειο του ή να βάλει πετρέλαιο και θέλει δικό του αυτοκίνητο. Ουστ...
Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.
ok συμφωνοι, να γινουν οχι ένα αλλα πενηντα εργοστασια.
στα οποια ομως θα δουλευουν τι; πακιστανοι;
σε τι θα ωφελήσει την Ελλάδα κάτι τέτοιο;
στα οποια ομως θα δουλευουν τι; πακιστανοι;
σε τι θα ωφελήσει την Ελλάδα κάτι τέτοιο;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 38 Απαντήσεις
- 780 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από axilmar
-
- 143 Απαντήσεις
- 5044 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής
-
- 1 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
-
- 0 Απαντήσεις
- 131 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος