!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

Belisarius έγραψε: 30 Δεκ 2019, 12:59 Δεν είναι αληθές αυτό.
Δεν ξέρω τι έγινε παρασκηνιακά αλλά ο Γεωργιάδης ρωτήθηκε από δημοσιογράφο αν η Ελλάδα ενδιαφέρεται για την επένδυση της VW και απλά απάντησε "ναι" χωρίς να δημιουργεί προσδοκίες. Θα ήταν αφελές να απαντήσει το αντίθετο. Φαντάζομαι έγιναν κάποιες διερευνητικές επαφές που απέβησαν άκαρπες.
Για κάποιον που μέσω Twitter μας ενημερώνει ως και πότε εκλασε, το φαντάζομαι που λες δεν είναι αρκετό Βελισσαριε για να είσαι τοσο απόλυτος. Δεν έγινε τίποτα γιατί αν είχε γίνει το παραμικρό ο φαφλατα Γεωργιάδης θα είχε βγάλει ανακοίνωση.
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:37 Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Ακομα και για την Daihatsu δεν εχει νοημα το ανοιγμα αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα ομως. Αφου ηδη ειναι εξαιρετικη η αγορα, ποιος ο λογος να προβει σε ενα επενδυση εντος της χωρας;
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 14:54
Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:37 Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Ακομα και για την Daihatsu δεν εχει νοημα το ανοιγμα αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα ομως. Αφου ηδη ειναι εξαιρετικη η αγορα, ποιος ο λογος να προβει σε ενα επενδυση εντος της χωρας;
H Daihatsu το 2011 αποφάσισε να σταματήσει από το 2013 την παρουσία της στην Ευρώπη. Ο λόγος; Οι υψηλοί δασμοί και η συγκυρία ενός ισχυρού γιεν. Σε συνδυασμό με την απουσία εργοστασίου της εντός ΕΕ (οι μεγάλες ιαπωνικές έχουν), αυτά της μείωναν τα κέρδη. Στην Ελλάδα η Daihatsu πωλούσε, σε απόλυτους αριθμους παρακαλώ, περισσότερα αυτοκίνητα απ' ότι σε χώρες όπως η Γαλλία. Αν λοιπόν η Daihatsu αποφάσιζε να επανέλθει στην Ευρώπη, είναι προφανές ότι καλύτερη επιλογή για να φτιάξει εργοστάσιο θα ήταν μια αγορά στην οποία έχει ισχυρή παρουσία-όχι κάπου που είναι πιο αδύναμη.
Το ίδιο ισχύει και για αντίστοιχου μεγέθους εταιρείες όπως πχ η Isuzu. Μια κυβέρνηση έχει τρόπους να δώσει κατάλληλα κίνητρα που θα κάνουν την ίδρυση ενός εργοστασίου μιας τέτοιου μεγέθους εταιρείας, απόλυτα βιώσιμη.
Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46396
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης »

καπιταλιστικη γιολαντα και βιομηχανια δεν πανε μαζι
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:16
axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 14:54
Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:37 Όταν η Daihatsu έκανε εισαγωγές στην Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μακράν η καλύτερή της αγορά.
Για τέτοιου μεγέθους εταιρείες η ελληνική αγορά είναι εξαιρετική + ότι παρουσιάζει γειτνιασης με τις αγορές που ανέφερα.
Ακομα και για την Daihatsu δεν εχει νοημα το ανοιγμα αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα ομως. Αφου ηδη ειναι εξαιρετικη η αγορα, ποιος ο λογος να προβει σε ενα επενδυση εντος της χωρας;
H Daihatsu το 2011 αποφάσισε να σταματήσει από το 2013 την παρουσία της στην Ευρώπη. Ο λόγος; Οι υψηλοί δασμοί και η συγκυρία ενός ισχυρού γιεν. Σε συνδυασμό με την απουσία εργοστασίου της εντός ΕΕ (οι μεγάλες ιαπωνικές έχουν), αυτά της μείωναν τα κέρδη. Στην Ελλάδα η Daihatsu πωλούσε, σε απόλυτους αριθμους παρακαλώ, περισσότερα αυτοκίνητα απ' ότι σε χώρες όπως η Γαλλία. Αν λοιπόν η Daihatsu αποφάσιζε να επανέλθει στην Ευρώπη, είναι προφανές ότι καλύτερη επιλογή για να φτιάξει εργοστάσιο θα ήταν μια αγορά στην οποία έχει ισχυρή παρουσία-όχι κάπου που είναι πιο αδύναμη.
Το ίδιο ισχύει και για αντίστοιχου μεγέθους εταιρείες όπως πχ η Isuzu. Μια κυβέρνηση έχει τρόπους να δώσει κατάλληλα κίνητρα που θα κάνουν την ίδρυση ενός εργοστασίου μιας τέτοιου μεγέθους εταιρείας, απόλυτα βιώσιμη.
Προφανως δεν εφτιαξε εργοστασιο στην Ελλαδα λοιπον διοτι δεν την συνεφερε. Διοτι εαν την συνεφερε, θα ειχε φτιαξει.

Τι πιστευεις οτι αλλαξε και τωρα θα την συμφερει;
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:22 Προφανως δεν εφτιαξε εργοστασιο στην Ελλαδα λοιπον διοτι δεν την συνεφερε. Διοτι εαν την συνεφερε, θα ειχε φτιαξει.

Τι πιστευεις οτι αλλαξε και τωρα θα την συμφερει;
Κάποιος θα μπορούσε βέβαια να αναφέρει ότι ένας βασικός λόγος που δεν έγινε μια τέτοια επένδυση θα μπορούσε να ήταν η έλλειψη οποιοσδήποτε συγκροτημενης προσπάθειας από πλευράς ελληνικών κυβερνήσεων.

Παρόλα αυτά, σε σχέση με το πριν, έχει υπάρξει για παράδειγμα μια σαφής μείωση του εργατικού κόστους όλα τα τελευταία χρόνια ενώ παράλληλα έχουν προχωρήσει ή και ολοκληρωθεί κρίσιμες επενδύσεις σε βιομηχανίες που ανέφερα, όπως και στα λιμάνια.
Και ρωτω:
Υπάρχει η βούληση από πλευράς κυβέρνησης να κάνει κάτι ουσιαστικό ή το όραμα της εξαντλείται στο να χαρακτηρίζει ως εμβληματική επένδυση, ένα καζίνο;
Άβαταρ μέλους
Belisarius
Δημοσιεύσεις: 4945
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
Phorum.gr user: Belisarius
Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Belisarius »

Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:44
Belisarius έγραψε: 30 Δεκ 2019, 12:59 Δεν είναι αληθές αυτό.
Δεν ξέρω τι έγινε παρασκηνιακά αλλά ο Γεωργιάδης ρωτήθηκε από δημοσιογράφο αν η Ελλάδα ενδιαφέρεται για την επένδυση της VW και απλά απάντησε "ναι" χωρίς να δημιουργεί προσδοκίες. Θα ήταν αφελές να απαντήσει το αντίθετο. Φαντάζομαι έγιναν κάποιες διερευνητικές επαφές που απέβησαν άκαρπες.
Για κάποιον που μέσω Twitter μας ενημερώνει ως και πότε εκλασε, το φαντάζομαι που λες δεν είναι αρκετό Βελισσαριε για να είσαι τοσο απόλυτος. Δεν έγινε τίποτα γιατί αν είχε γίνει το παραμικρό ο φαφλατα Γεωργιάδης θα είχε βγάλει ανακοίνωση.
Αν έβγαινε τέτοιου είδους ανακοίνωση από το υπουργείο θα ήταν μέγιστο σφάλμα.
Όπως νομίζεις όμως.
Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 9338
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ »

Alien666 έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:16 Εδώ είχαμε εργοστάσιο αμιγώς ελληνικό που έβγαζε τα PONY.

Η ιστορία τους καταγράφεται εδώ.

https://www.news.gr/oikonomia/business- ... -pony.html

Η "αλλαγή" και ο "σοσιαλισμός" γονάτισαν την επιχείρηση και έκλεισε.

Τότε πολλοί λέγανε "καλά να πάθουν οι κακοί καπιταλιστές που ρουφάνε το αίμα της εργατικής τάξης".

Τώρα παρακαλάμε για εργοστάσια αυτοκινήτων.

Ε, πώς τα φέρνει η ζωή.
.
Ρέ εδώ δέν φτιάξαμε μόνοι μας οι Τριμάλακες τά 100-200 βαγόνια τού Μετρό...... :fp:

πού ούτε μηχανές χρειάζονταν.....καί βιομηχανία μέ σασί πουλμανονταλίκας νομίζω έχουμε.....

Αυτό πού έχω καταλάβει είναι ότι αυτοί πού κινούν τά νήματα στήν Ελλάδα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.....

Αυτές τίς εντολές έχουν πάρει από τά ΑμερικανοΑγγλοΓερμανΑφεντικά τους αυτό κάνουν.....

Είμαστε καί μείς Δουλοπρεπείς καί ΚαφετεριόΒλαχοι μέ Δημοσιουπαλληλική νοοτροπία

καί τού εύκολου κέρδους.....έρχεται καί δένει τό γλυκό.....

Νά φοβάσαι τή Δούλα πού έγινε Αφέντρα.....λέγανε.....

Αφιερωμένο καί τό τραγούδι "Λέγκω" στό νήμα.....

.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:31
axilmar έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:22 Προφανως δεν εφτιαξε εργοστασιο στην Ελλαδα λοιπον διοτι δεν την συνεφερε. Διοτι εαν την συνεφερε, θα ειχε φτιαξει.

Τι πιστευεις οτι αλλαξε και τωρα θα την συμφερει;
Κάποιος θα μπορούσε βέβαια να αναφέρει ότι ένας βασικός λόγος που δεν έγινε μια τέτοια επένδυση θα μπορούσε να ήταν η έλλειψη οποιοσδήποτε συγκροτημενης προσπάθειας από πλευράς ελληνικών κυβερνήσεων.

Παρόλα αυτά, σε σχέση με το πριν, έχει υπάρξει για παράδειγμα μια σαφής μείωση του εργατικού κόστους όλα τα τελευταία χρόνια ενώ παράλληλα έχουν προχωρήσει ή και ολοκληρωθεί κρίσιμες επενδύσεις σε βιομηχανίες που ανέφερα, όπως και στα λιμάνια.
Και ρωτω:
Υπάρχει η βούληση από πλευράς κυβέρνησης να κάνει κάτι ουσιαστικό ή το όραμα της εξαντλείται στο να χαρακτηρίζει ως εμβληματική επένδυση, ένα καζίνο;
Αρα, συμφωνα με τα λεγομενα σου, δεν εχει αλλαξει τιποτε. Οποτε, δεν εχει κανενα συμφερον να ερθει η οποιαδηποτε Daihatsu στην Ελλαδα να κανει εργοστασιο.

Πες οτι τωρα μειωναμε το εργατικο κοστος. Σε τι επιπεδο θα μειωνονταν; ποιο ειναι το επιπεδο της μειωσης του εργατικου κοστους που θα χρειαζονταν ως κινητρο για να επιλεξουνε την Ελλαδα;

Εγω πιστευω οτι για να γινει ανταγωνιστικη η Ελλαδα για μαζικη παραγωγη, οι μισθοι και οι συνταξεις θα πρεπει να πεσουν στο 1/3 απο οτι ειναι τωρα.

Αυτο θα σημαινε καθετη πτωση ομως του βιοτικου επιπεδου και χειροτερευση του λογου ΑΕΠ/χρεος. Δεν ειναι εφικτες τετοιες μειωσεις στην χωρα μας.

Εσυ τι λες για αυτο;
Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 28206
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay »

ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 30 Δεκ 2019, 15:53
Alien666 έγραψε: 30 Δεκ 2019, 13:16 Εδώ είχαμε εργοστάσιο αμιγώς ελληνικό που έβγαζε τα PONY.

Η ιστορία τους καταγράφεται εδώ.

https://www.news.gr/oikonomia/business- ... -pony.html

Η "αλλαγή" και ο "σοσιαλισμός" γονάτισαν την επιχείρηση και έκλεισε.

Τότε πολλοί λέγανε "καλά να πάθουν οι κακοί καπιταλιστές που ρουφάνε το αίμα της εργατικής τάξης".

Τώρα παρακαλάμε για εργοστάσια αυτοκινήτων.

Ε, πώς τα φέρνει η ζωή.
.
Ρέ εδώ δέν φτιάξαμε μόνοι μας οι Τριμάλακες τά 100-200 βαγόνια τού Μετρό...... :fp:

πού ούτε μηχανές χρειάζονταν.....καί βιομηχανία μέ σασί πουλμανονταλίκας νομίζω έχουμε.....

Αυτό πού έχω καταλάβει είναι ότι αυτοί πού κινούν τά νήματα στήν Ελλάδα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.....

Αυτές τίς εντολές έχουν πάρει από τά ΑμερικανοΑγγλοΓερμανΑφεντικά τους αυτό κάνουν.....

Είμαστε καί μείς Δουλοπρεπείς καί ΚαφετεριόΒλαχοι μέ Δημοσιουπαλληλική νοοτροπία

καί τού εύκολου κέρδους.....έρχεται καί δένει τό γλυκό.....

Νά φοβάσαι τή Δούλα πού έγινε Αφέντρα.....λέγανε.....

Αφιερωμένο καί τό τραγούδι "Λέγκω" στό νήμα.....

.
Τόσο η Pony, όσο και η Pirelli κ.α. βιομηχανίες της Ελλάδας έκλεισαν για δύο λόγους.

1. Φορολόγηση πέρα από το όριο που άντεχαν.
2. Καθημερινές απεργίες "με ντουντούκα" από τα συνδικαλιστικά σωματεία τους.

Το 2 κάποιοι λένε ότι έχει να κάνει με τη κουλτούρα συνδικαλισμού που ήταν δημοφιλής, αλλά εγώ θεωρώ ότι έπαιζε ρόλο και η προνομιακή μεταχείριση των υπαλλήλων στο Δημόσιο.

Οταν ο εργάτης έβλεπε τον Δημόσιο Υπάλληλο να μην τον κουνάει κανείς από τη θέση του και να έχει πολλαπλάσιες αποδοχές για λιγότερο φόρτο εργασίας, εεε... βάλε στην εξίσωση και την κουλτούρα του σκληρού συνδικαλισμού, την κοινή γνώμη που τους εργοστασιάρχες τους θεωρούσε καπιτάλες και ευχόταν τον ψόφο τους... δεν ήθελε και πολύ για να γίνει το κακό.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

Όταν λέω ότι έχει πέσει το εργατικό κόστος πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι λέω πως δεν έχει αλλάξει τίποτε;
Με δουλεύεις παλικάρι;
Ξέρεις τι λέω;
Πήγε η κυβέρνηση σε κάποια εταιρεία να της παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο και η εταιρεία της είπε κάτι που δεν γινόταν; Το έκανε η κυβέρνηση; Ας το κάνει, ας μας πει τι το αδύνατο της ζήτησε η εταιρεία κι ας το κρίνουμε.
Το να βγαίνεις και να λες εσύ πρέπει να πέσει το εργατικό κόστος άλλο ένα 33% είναι κάτι που είναι εντελώς αυθαίρετο.
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 16:07 Όταν λέω ότι έχει πέσει το εργατικό κόστος πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι λέω πως δεν έχει αλλάξει τίποτε;
Με δουλεύεις παλικάρι;
Ακομα χειροτερα δλδ: λες οτι εχει πεσει το εργατικο κοστος,παρολα αυτα καμμια Daihatsu δεν εμφανιστηκε στην Ελλαδα να κανει εργοστασιο.
Αρα, δεν την συμφερει την Daihatsu να το κανει αυτο ουτε και με πεσμενο εργατικο κοστος.
Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 16:07 Ξέρεις τι λέω;
Πήγε η κυβέρνηση σε κάποια εταιρεία να της παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο και η εταιρεία της είπε κάτι που δεν γινόταν; Το έκανε η κυβέρνηση; Ας το κάνει, ας μας πει τι το αδύνατο της ζήτησε η εταιρεία κι ας το κρίνουμε.
Δεν το κανει οχι γιατι δεν θελει, αλλα γιατι δεν ειναι εφικτο.
Maspoli έγραψε: 30 Δεκ 2019, 16:07 Το να βγαίνεις και να λες εσύ πρέπει να πέσει το εργατικό κόστος άλλο ένα 33% είναι κάτι που είναι εντελώς αυθαίρετο.
Οι μισθοι σε αλλες χωρες που προτιμουν οι εταιρειες ειναι πολυ χαμηλοτεροι. Δεν θα επρεπε να εξισωθουν οι μισθοι μας με τους μισθους αυτων των χωρων για να μας θεωρησουν οτι ειμαστε στις επιλογες τους;
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Για κοιτάξτε κάτι ψωροζητιάνους που ζητούν από άλλες χώρες να τους κάνουν εργοστάσια αυτοκινήτων. Μία σοβαρή χώρα θα συντηρούσε δικό της εργοστάσιο και αποκλειστικές προμήθειες κρατικών οχημάτων. Αλλά αφήνουν οι αεριτζήδες που παίρνουν μερίδιο από την υπογραφή συμβολαίων ως μπόνους;

Χώρια που ο κάθε γυφτογύφτουλας δεν έχει να πληρώσει το δάνειο του ή να βάλει πετρέλαιο και θέλει δικό του αυτοκίνητο. Ουστ...
Άβαταρ μέλους
Naranjita
Δημοσιεύσεις: 4556
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 10:18

Re: Πρότασις για εργοστάσιο αυτοκινητων στην Ελλάδα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naranjita »

ok συμφωνοι, να γινουν οχι ένα αλλα πενηντα εργοστασια.

στα οποια ομως θα δουλευουν τι; πακιστανοι;

σε τι θα ωφελήσει την Ελλάδα κάτι τέτοιο;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”