zteo έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 21:35
Ο Σκοτ έχει αποδείξει την αξία του ως σκηνοθέτης γιαυτό και τον εμπιστευονται τα στούντιο. Στους νεότερους σκηνοθέτες δεν τους αφήνουν ούτε ανάσα να πάρουν με τον παρεμβατισμο τους.
Αν και εδώ πάει σε "σιγουρο" δρόμο του requel. Το πρώτο Μονομάχος δεν με είχε εντυπωσιάσει απλά την βρήκα μια συμπαθητικη επική ταινία.
Κορυφαίες του θεωρώ το Blade runner Alien,Θελμα και Λουιζ,Prometheus
Ούτε εμένα με είχε ενθουσιάσει. Ο Προμηθέας πάλι αισθητικά είναι ωραία ταινία και έχει καλές ερμηνείες, αλλά σεναριακά είναι φαρσοκωμωδία.
Το σενάριο του Prometheus είναι καλό. Οι θεματικές του είναι αρκετά καλές.
Απλα η σύνδεση του με το franchise του Alien είναι προβληματική.
Πιστεύω ότι ως αυτόνομη ταινία θα στεκόταν καλλυτερα.
zteo έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 21:35
Ο Σκοτ έχει αποδείξει την αξία του ως σκηνοθέτης γιαυτό και τον εμπιστευονται τα στούντιο. Στους νεότερους σκηνοθέτες δεν τους αφήνουν ούτε ανάσα να πάρουν με τον παρεμβατισμο τους.
Αν και εδώ πάει σε "σιγουρο" δρόμο του requel. Το πρώτο Μονομάχος δεν με είχε εντυπωσιάσει απλά την βρήκα μια συμπαθητικη επική ταινία.
Κορυφαίες του θεωρώ το Blade runner Alien,Θελμα και Λουιζ,Prometheus
Ούτε εμένα με είχε ενθουσιάσει. Ο Προμηθέας πάλι αισθητικά είναι ωραία ταινία και έχει καλές ερμηνείες, αλλά σεναριακά είναι φαρσοκωμωδία.
Το σενάριο του Prometheus είναι καλό. Οι θεματικές του είναι αρκετά καλές.
Απλα η σύνδεση του με το franchise του Alien είναι προβληματική.
Πιστεύω ότι ως αυτόνομη ταινία θα στεκόταν καλλυτερα.
Καταλαβαίνω ότι σου αρέσει και δεν θέλω να σου αλλάξω γνώμη με το στανιό, αλλά μιλάμε για την ίδια ταινία που πηγαίνουν να εξερευνήσουν ένα άλλο ηλιακό σύστημα με βάση ζωγραφιές του Αρίστου, φτάνουν εκεί και βγάζουν τα κράνη τους γιατί "έχει ατμόσφαιρα", δυο "επιστήμονες" χέζονται πάνω τους από ένα νεκρό σώμα αλλά δεν έχουν πρόβλημα να χαΐδέψουν ένα εξωγήινο τέρας, χάνονται στον χώρο που μόλις χαρτογράφησαν και ούτω καθεξής. Σχεδόν κάθε στιγμή είναι και υλικό για κωμωδία.
Τώρα, αν όλη η ταινία ήταν σαν την σκηνή με την καισαρική τομή, θα ήταν έπος. Αλλά αυτή είναι μια σκηνή εξαίρεση που μοιάζει σαν να βγήκε από άλλη ταινία.
Ή θα έβγαζε έστω και ελάχιστο νόημα αν αποκαλύπτανε στο τέλος ότι όλο το πλήρωμα είναι ρομπότ και όλες οι μη ανθρώπινα εξηγήσιμες συμπεριφορές τους οφειλόταν σ' αυτό.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
zteo έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 21:35
Ο Σκοτ έχει αποδείξει την αξία του ως σκηνοθέτης γιαυτό και τον εμπιστευονται τα στούντιο. Στους νεότερους σκηνοθέτες δεν τους αφήνουν ούτε ανάσα να πάρουν με τον παρεμβατισμο τους.
Αν και εδώ πάει σε "σιγουρο" δρόμο του requel. Το πρώτο Μονομάχος δεν με είχε εντυπωσιάσει απλά την βρήκα μια συμπαθητικη επική ταινία.
Κορυφαίες του θεωρώ το Blade runner Alien,Θελμα και Λουιζ,Prometheus
Ypaρχει και ο ΤΟΝΙ ΣΚΟΤ, αδερφος του ριντλευ. Τοπ γκαν 1, Crimson Tide *γαμαουα, Beverly Hills Cop II, το απιστευτο Man on Fire, κτλ, τον οποιο θεωρω οτι ειναι εξαιρετικα υποτιμημενος και σιγουρα εφτιαχνε ταινειες πολυ πιο δεμενες , σεναριακα στοιβαρες και ομορφα νευρικες απο τον αδερφο του.
Υπεργαματος στην ηχητικη επενδυση των ταινιων του, εκει δεν τον φτανει κανενας . ΑΚομη και το συγχρονο και τελεια φτιαμγενο τοπγκαν2 ωχρια μουσικα μπρος στο τοπγκαν 1.
Αυτοκτονησε το 12, φημες οτι ειτω βαρια αρρωστος και δεν θελησε να υποφερει . Μπορει απλα να λαλησε ή να το παρακανε με τον εθισμο.
zteo έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 21:35
Ο Σκοτ έχει αποδείξει την αξία του ως σκηνοθέτης γιαυτό και τον εμπιστευονται τα στούντιο. Στους νεότερους σκηνοθέτες δεν τους αφήνουν ούτε ανάσα να πάρουν με τον παρεμβατισμο τους.
Αν και εδώ πάει σε "σιγουρο" δρόμο του requel. Το πρώτο Μονομάχος δεν με είχε εντυπωσιάσει απλά την βρήκα μια συμπαθητικη επική ταινία.
Κορυφαίες του θεωρώ το Blade runner Alien,Θελμα και Λουιζ,Prometheus
Ούτε εμένα με είχε ενθουσιάσει. Ο Προμηθέας πάλι αισθητικά είναι ωραία ταινία και έχει καλές ερμηνείες, αλλά σεναριακά είναι φαρσοκωμωδία.
Το σενάριο του Prometheus είναι καλό. Οι θεματικές του είναι αρκετά καλές.
Απλα η σύνδεση του με το franchise του Alien είναι προβληματική.
Πιστεύω ότι ως αυτόνομη ταινία θα στεκόταν καλλυτερα.
Εξαιρετικα ασυνδετο σεναριο και φλυαρη ταινεια που εκτροχιαζεται εν τελει. Σε αυτους τους τομεις ποναει ο σκηνοθετης αυτος με εξαιρεση το αριστουργηματικο ΑΛιεν 1 της μορφωμενης, σπουδαγμενης, εξυπνης, υπερσεξι, σουπερμουναρας στα 181 εκατοστα, την οποια θα εγλειφα απο πανω ως κατω ακομα και σημερα, Σιγκ. Γουιβερ. Τι θεομουνο ηταν αυτο.
Animal έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:32
Αν κάποιος αναρωτιέται γιατί στην νέα ταινία του Μονομάχου υπάρχουν 2 αυτοκράτορες ταυτόχρονα δεν πρόκειται για ηλιθιότητα σκηνοθετική.Ειναι ιστορικα αληθής (πράγμα παράδοξο για Χολυγουντιανη ταινία).
Εκείνη την περίοδο που διαδραματίζεται η δεύτερη ταινία Μονομάχος η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε δύο αυτοκράτορες: τον Καρακαλα και τον Γετα που ήταν συναυτοκρατορες: https://screenrant.com/gladiator-2-movi ... explained/ .Υπήρχαν περίοδοι στη Ρωμαϊκή ιστορία που υπήρχαν άνω του ενός αυτοκρατορα ταυτόχρονα.
Μεχρι και 4 αν θυμαμαι καλα.
Η ταινια φωναζει για παρωδια και να δειτε τελικα οτι θα γαμαει.
Βεβαια εγω διδω εξαιρετικη σημασια στη φωτογραφια στις ταινειες, και εκει ο Μαικλ Μαν ειναι αξεπεραστος και πολυ κοντα μουσικα στον Τονι ΣΚοτ που ειναι νο 1οπως προειπα μουσικα. Το κολατεραλ εγαμησε κι εδειρε.
Αυτό είναι σωστό, αλλά τα περισσότερα απ' αυτά δεν είναι χρήματα, είναι παροχές σε προϊόντα ή μάρκετινγκ, που καταλήγουν να μειώνουν το συνολικό κόστος, δηλαδή συνήθως ήδη συμπεριλαμβάνεται η αξία τους. Όταν βλέπεις εκτιμήσεις για το μπάτζετ, είναι τι πλήρωσε το στούντιο, όχι τι έλαβε ως product placement (συσκευές, έπιπλα, αυτοκίνητα, μεταφορικά έξοδα, κτλ).
Τι εννοείς; Πως η Mercedes πληρώνει με αυτοκίνητα και η κόκα κόλα με τενεκεδάκια; Φυσικά και πληρώθηκαν τα στούντιο για διαφήμιση τα έσοδα αυτά είναι εκτός μπάτζετ και μετριούνται σε δις. Σιγά μην τον έκαιγε τον τομ κρουζ να διαφημίσει ρολόι bulgari για να μείνει στο στούντιο ή να το πάρει εκείνος. Τι είναι; Ο Ταμτάκος;
Δεν είναι απαραίτητο ότι η Bulgari δίνει το ρολόι για αντάλλαγμα. Μπορεί να δώσει οτιδήποτε. Επειδή ακριβώς δεν είναι διαφήμιση με την κλασική έννοια του όρου, υπόκειται σε ελέγχους και ρυθμίσεις. Δεν είναι απλά ότι έρχεται η κόκα κόλα και λέει "πάρε 200 εκατομμύρια για να πιει ο Μπρους Γουίλις ένα τενεκεδάκι".
Ας πούμε, το Jurassic World, που ήταν μια ταινία με τεράστιο μπάτζετ και τρομερή επιτυχία, υπολογίζεται ότι έβγαλε γύρω στα 30 εκατομμύρια από product placement και μιλάμε για μια ταινία που έχει τέτοιον βομβαρδισμό από product placement που σου έρχεται να ξεράσεις. Μια γεύση:
Τόσο παίρνει για να βγάλεις τόσα λεφτά από product placement (που επίσης έχουν φόρο) και τέτοιας κλίμακας ταινία.
Δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας. Το man of steel με προυπολογισμό 225 εκατομμύρια, 160 ήταν product placement. Για το mission impossible ghost protocol μόνο η apple έσταξε 24 εκατομμύρια και για το skyfall η heineken έδωσε 24 εκατομμύρια. Βλέπεις ότι υπάρχουν ταινίες που ένα μεγάλο μέρος από το μπατζετ τους καλύπτεται από product placement χωρίς αυτό να είναι τόσο ενοχλητικό όπως στο jurassic world που δεν θα πείραζε κατα τα άλλα αν η ταινία δεν ήταν παπάρα. Θυμίζω ότι και το πρώτο jurassic world περιείχε πολλές διαφημίσεις χωρίς όμως να γίνονται ενοχλητικές.
Πολλές φορές τα χρήματα από το product placement είναι μαύρα και κάτω από το τραπέζι οπότε μην τα βάζετε στο μπάτζετ.
Δεν δίνουν προϊόντα πληρώνουν για να χρησιμοποιηθούν προϊόντα σε ταινίες.
Για παράδειγμα εάν ένα σενάριο λέει ότι ο πρωταγωνιστής οδηγάει ένα αυτοκίνητο το ερώτημα είναι τι μάρκα αυτοκίνητο θα οδηγάει.
Εκεί γίνεται " δημοπρασια" και ο πρωταγωνιστής οδηγάει το αυτοκίνητο του πλειοδότη.
zteo έγραψε: 12 Ιούλ 2024, 07:32
Πολλές φορές τα χρήματα από το product placement είναι μαύρα και κάτω από το τραπέζι οπότε μην τα βάζετε στο μπάτζετ.
Δεν δίνουν προϊόντα πληρώνουν για να χρησιμοποιηθούν προϊόντα σε ταινίες.
Για παράδειγμα εάν ένα σενάριο λέει ότι ο πρωταγωνιστής οδηγάει ένα αυτοκίνητο το ερώτημα είναι τι μάρκα αυτοκίνητο θα οδηγάει.
Εκεί γίνεται " δημοπρασια" και ο πρωταγωνιστής οδηγάει το αυτοκίνητο του πλειοδότη.
Τα προιόντα είναι εκτός μπάτζετ έτσι κι αλλιώς και για να το πάμε ένα βήμα παρακάτω από αυτό που γράφεις υπάρχει η περίπτωση να ξεπλένουν χρήμα ή να αποφεύγουν φόρους. Για παράδειγμα μπορεί μια ταινία να κοστίσει 30 εκατομμύρια, να την κοστολογήσουν 50 κι εκεί που έβγαλε 40 να περάσει σαν αποτυχία ενώ έβγαλε χρήμα.
zteo έγραψε: 12 Ιούλ 2024, 07:32
Πολλές φορές τα χρήματα από το product placement είναι μαύρα και κάτω από το τραπέζι οπότε μην τα βάζετε στο μπάτζετ.
Δεν δίνουν προϊόντα πληρώνουν για να χρησιμοποιηθούν προϊόντα σε ταινίες.
Για παράδειγμα εάν ένα σενάριο λέει ότι ο πρωταγωνιστής οδηγάει ένα αυτοκίνητο το ερώτημα είναι τι μάρκα αυτοκίνητο θα οδηγάει.
Εκεί γίνεται " δημοπρασια" και ο πρωταγωνιστής οδηγάει το αυτοκίνητο του πλειοδότη.
Τα προιόντα είναι εκτός μπάτζετ έτσι κι αλλιώς και για να το πάμε ένα βήμα παρακάτω από αυτό που γράφεις υπάρχει η περίπτωση να ξεπλένουν χρήμα ή να αποφεύγουν φόρους. Για παράδειγμα μπορεί μια ταινία να κοστίσει 30 εκατομμύρια, να την κοστολογήσουν 50 κι εκεί που έβγαλε 40 να περάσει σαν αποτυχία ενώ έβγαλε χρήμα.
Αυτό που λες συμβαίνει αλλά δεν είναι αυτό που αναφέρεται στο μπάτζετ. Στο μπάτζετ αναφέρεται το πραγματικό εκτιμώμενο κόστος. Π.χ. το 5o Χάρι Πότερ κόστισε 200 εκατομμύρια και έκοψε 900 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά η εταιρεία δήλωσε απώλειες κοντά 170 εκατομμύρια. Άλλο το Hollywood Accounting και τι δηλώνει στην εφορία η εταιρεία και άλλο το εκτιμώμενο μπάτζετ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
zteo έγραψε: 12 Ιούλ 2024, 07:32
Πολλές φορές τα χρήματα από το product placement είναι μαύρα και κάτω από το τραπέζι οπότε μην τα βάζετε στο μπάτζετ.
Δεν δίνουν προϊόντα πληρώνουν για να χρησιμοποιηθούν προϊόντα σε ταινίες.
Για παράδειγμα εάν ένα σενάριο λέει ότι ο πρωταγωνιστής οδηγάει ένα αυτοκίνητο το ερώτημα είναι τι μάρκα αυτοκίνητο θα οδηγάει.
Εκεί γίνεται " δημοπρασια" και ο πρωταγωνιστής οδηγάει το αυτοκίνητο του πλειοδότη.
Τα προιόντα είναι εκτός μπάτζετ έτσι κι αλλιώς και για να το πάμε ένα βήμα παρακάτω από αυτό που γράφεις υπάρχει η περίπτωση να ξεπλένουν χρήμα ή να αποφεύγουν φόρους. Για παράδειγμα μπορεί μια ταινία να κοστίσει 30 εκατομμύρια, να την κοστολογήσουν 50 κι εκεί που έβγαλε 40 να περάσει σαν αποτυχία ενώ έβγαλε χρήμα.
Αυτό που λες συμβαίνει αλλά δεν είναι αυτό που αναφέρεται στο μπάτζετ. Στο μπάτζετ αναφέρεται το πραγματικό εκτιμώμενο κόστος. Π.χ. το 5o Χάρι Πότερ κόστισε 200 εκατομμύρια και έκοψε 900 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά η εταιρεία δήλωσε απώλειες κοντά 170 εκατομμύρια. Άλλο το Hollywood Accounting και τι δηλώνει στην εφορία η εταιρεία και άλλο το εκτιμώμενο μπάτζετ.
Δεν λέω οτι τα 30 είναι το μπατζετ. Είναι όσα πραγματικά κόστισε η ταινία. Το μπάτζετ ναι είναι το εκτιμώμενο κόστος μα αφού τελειώσει η παραγωγή είναι το πραγματικό ή τουλάχιστον όσο πιο κοντά στο πραγματικό μπορεί να φτάσει κανείς. Αν γκουγκλάρεις π.χ. avengers budget πλέον θα σου βγάλει όχι το εκτιμώμενο κόστος. Μην μπερδεύεσαι που μπάτζετ μεταφράζεται σε προυπολογισμό.
Τα προιόντα είναι εκτός μπάτζετ έτσι κι αλλιώς και για να το πάμε ένα βήμα παρακάτω από αυτό που γράφεις υπάρχει η περίπτωση να ξεπλένουν χρήμα ή να αποφεύγουν φόρους. Για παράδειγμα μπορεί μια ταινία να κοστίσει 30 εκατομμύρια, να την κοστολογήσουν 50 κι εκεί που έβγαλε 40 να περάσει σαν αποτυχία ενώ έβγαλε χρήμα.
Αυτό που λες συμβαίνει αλλά δεν είναι αυτό που αναφέρεται στο μπάτζετ. Στο μπάτζετ αναφέρεται το πραγματικό εκτιμώμενο κόστος. Π.χ. το 5o Χάρι Πότερ κόστισε 200 εκατομμύρια και έκοψε 900 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά η εταιρεία δήλωσε απώλειες κοντά 170 εκατομμύρια. Άλλο το Hollywood Accounting και τι δηλώνει στην εφορία η εταιρεία και άλλο το εκτιμώμενο μπάτζετ.
Δεν λέω οτι τα 30 είναι το μπατζετ. Είναι όσα πραγματικά κόστισε η ταινία. Το μπάτζετ ναι είναι το εκτιμώμενο κόστος μα αφού τελειώσει η παραγωγή είναι το πραγματικό ή τουλάχιστον όσο πιο κοντά στο πραγματικό μπορεί να φτάσει κανείς. Αν γκουγκλάρεις π.χ. avengers budget πλέον θα σου βγάλει όχι το εκτιμώμενο κόστος. Μην μπερδεύεσαι που μπάτζετ μεταφράζεται σε προυπολογισμό.
Άλλη γλώσσα μιλάμε, ρε συ. Εκτιμώμενο λέω, όχι προεκτιμώμενο. Εκτιμώμενο το ονομάζω γιατί δεν είναι νούμερο που δίνουν οι εταιρείες, είναι εκτιμήσεις από διάφορες πηγές, συνήθως insiders.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Αυτό που λες συμβαίνει αλλά δεν είναι αυτό που αναφέρεται στο μπάτζετ. Στο μπάτζετ αναφέρεται το πραγματικό εκτιμώμενο κόστος. Π.χ. το 5o Χάρι Πότερ κόστισε 200 εκατομμύρια και έκοψε 900 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά η εταιρεία δήλωσε απώλειες κοντά 170 εκατομμύρια. Άλλο το Hollywood Accounting και τι δηλώνει στην εφορία η εταιρεία και άλλο το εκτιμώμενο μπάτζετ.
Δεν λέω οτι τα 30 είναι το μπατζετ. Είναι όσα πραγματικά κόστισε η ταινία. Το μπάτζετ ναι είναι το εκτιμώμενο κόστος μα αφού τελειώσει η παραγωγή είναι το πραγματικό ή τουλάχιστον όσο πιο κοντά στο πραγματικό μπορεί να φτάσει κανείς. Αν γκουγκλάρεις π.χ. avengers budget πλέον θα σου βγάλει όχι το εκτιμώμενο κόστος. Μην μπερδεύεσαι που μπάτζετ μεταφράζεται σε προυπολογισμό.
Άλλη γλώσσα μιλάμε, ρε συ. Εκτιμώμενο λέω, όχι προεκτιμώμενο. Εκτιμώμενο το ονομάζω γιατί δεν είναι νούμερο που δίνουν οι εταιρείες, είναι εκτιμήσεις από διάφορες πηγές, συνήθως insiders.
Πριν ξεκινήσει κάθε ταινία εκτιμούν οι εταιρείες πόσο θα κοστίσει. Όπως εκτιμά ο κάθε εργολάβος ένα έργο, ο υδραυλικός μια εγκατάσταση κτλ. Το μονομάχος π.χ. το κοστολογούσαν στα 150 εκατομμύρια. Αυτό δηλαδή το μπάτζετ ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν. Τους βγήκε το διπλάσιο. Το εκτιμώμενο μπάτζετ 150. Το πραγματικό 300. Απλό είναι.
Δεν λέω οτι τα 30 είναι το μπατζετ. Είναι όσα πραγματικά κόστισε η ταινία. Το μπάτζετ ναι είναι το εκτιμώμενο κόστος μα αφού τελειώσει η παραγωγή είναι το πραγματικό ή τουλάχιστον όσο πιο κοντά στο πραγματικό μπορεί να φτάσει κανείς. Αν γκουγκλάρεις π.χ. avengers budget πλέον θα σου βγάλει όχι το εκτιμώμενο κόστος. Μην μπερδεύεσαι που μπάτζετ μεταφράζεται σε προυπολογισμό.
Άλλη γλώσσα μιλάμε, ρε συ. Εκτιμώμενο λέω, όχι προεκτιμώμενο. Εκτιμώμενο το ονομάζω γιατί δεν είναι νούμερο που δίνουν οι εταιρείες, είναι εκτιμήσεις από διάφορες πηγές, συνήθως insiders.
Πριν ξεκινήσει κάθε ταινία εκτιμούν οι εταιρείες πόσο θα κοστίσει. Όπως εκτιμά ο κάθε εργολάβος ένα έργο, ο υδραυλικός μια εγκατάσταση κτλ. Το μονομάχος π.χ. το κοστολογούσαν στα 150 εκατομμύρια. Αυτό δηλαδή το μπάτζετ ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν. Τους βγήκε το διπλάσιο. Το εκτιμώμενο μπάτζετ 150. Το πραγματικό 300. Απλό είναι.
Ρε άνθρωπε, τελείως άσχετα πράγματα λες. Εγώ σου λέω τι μπάτζετ μπορείς να δεις στις πηγές, όπως imdb, wikipedia, κτλ, τι εκτιμήσεις μου λες; Αυτό που βλέπεις να αναγράφεται σ' αυτές τις πηγές είναι πόσο κόστισε τελικά, όχι τι εκτιμούσε η εταιρεία ότι θα κοστίσει (που ούτε αυτό το δημοσιεύουν οι εταιρείες).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.