Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Επομένως, όταν είσαι ηλικιωμένος, κάθε φορά που αισθάνεσαι ότι αδικείσαι ή κινδυνεύεις πρέπει να σηκώνεις το όπλο και να πυροβολείς.
Σκεπτικό Chainis.
Και φυσικά το ερώτημα είναι "αν ο πατέρας ή ο παππούς του νεκρού θεωρήσουν ότι το έγκλημα ήταν ρατσιστικό και κινδυνεύουν άμεσα, θα πρέπει να σηκώσουν όπλο για να προλάβουν να σώσουν τη ζωή τους";
Επιτέλους, ένας άνθρωπος αντίθετης ιδεολογίας/νοοτροπίας, αλλά με επιχειρήματα.
Αυτό που λες, δηλαδή "που σταματάει η αυτοδικία", είναι το πρακτικό πρόβλημα και για μένα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, οι περισσότεροι Έλληνες, εγκρίνουν. Δεν υπάρχει (για μένα πάλι) κανένας ανθρωπισμός και κατανόηση, σε πράξεις που δεν δικαιολογούνται με κανέναν τρόπο.
"Ιδεολογίας";
Η αυτοδικία αποτελεί έγκλημα. Ποια ιδεολογία;
Αν είναι θέμα ιδεολογίας, έχεις εγκληματική ιδεολογία;
Και κάτι άλλο. Ο ρατσισμός, κάποιος φορές έχει λογική προέλευση. Αν μπει να σε κλεψει ένας Γάλλος και το ξερεις (σενάριο φαντασίας), μπορεί να νιώσεις μέχρι και περιέργεια. Αν ο κλέφτης, είναι ΠΑΛΙ Γύφτος, θα νιώσεις και θα θυμηθείς όλες τις περιπτώσεις ανομίας και κυρίως (αυτό είναι το θέμα) ατιμωρησίας αυτής της φυλής, και ο θυμός σου θα έχει πολλαπλασιαστή.
Ο ρατσισμός δεν έχει καμία λογική προέλευση. Αν έχει κάποια προέλευση αυτή ο ονομάζεται "βιαστική γενίκευση" που παρέα με κάποια άλλα λογικά σφάλματα παράγουν αυτό το τερατούργημα.
Αν κάποιος από τους γιούς μου, σκοτωθεί κάνοντας ληστεία, θα τον κλάψω, αλλά στο τέλος θα πω "καλά να πάθει".
Το δίκαιο, είναι πάνω από την "ανθρωπια". Καμμία ληστεία, δεν είναι έστω 0.0000001% δικαιολογημένη. Άρα (πιστεύω), οποιαδήποτε τιμωρία είναι αποδεκτή.
Κάθε έγκλημα έχει συγκεκριμένη αντιμετώπιση. Κάθε αντιμετώπιση μεγαλύτερης έντασης από την προβλεπόμενη συνιστά έγκλημα.
Με άλλα λόγια έχεις εγκληματικό σκεπτικό όταν προσπαθείς να δικαιολογήσεις και να επιβάλεις ποινές μεγαλύτερες της προβλεπόμενης.
Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να εφαρμόζεις αυτοδικία. Εγκληματείς.
Αν θέλεις το καταλαβαίνεις κι επανέρχεσαι στον πολιτισμό. Αν όχι μπορείς να παραμείνεις εκεί που βρίσκεσαι.
Μα αυτό λέμε, όσοι δικαιολογούμε την συγκεκριμένη πράξη. Δεν μας φτάνει, να τιμωρούνται με ποινές χάδια (μετά από αναστολή πρώτης και δεύτερης ποινής), άνθρωποι που έπρεπε να σαπίζουν στην φυλακή. Νιώθουμε αδικημένοι και δεν συμφωνούμε με τον νόμο περί αυτοδικίας. Και όπως τα "ζώα", εκμεταλεύονται τον νόμο, για να την γλυτώνουν, έτσι και οι κανονικοί άνθρωποι (ή σκέτο άνθρωποι) θα εκμεταλεύονται "παραθυράκια", για να την γλυτώσουν.
Προσωπικά, κανένα επιχείρημα που να προσπαθεί να δικαιολογήσει την ατιμωρησία, δεν με έχει πείσει ούτε στο ελάχιστο. Οπότε μένω εκεί που είμαι. Αφήνω τον πολιτισμό, στα τέλεια όντα.
Πιστεύω ότι υπάρχει τεράστια υποκρισία. Και από τις δύο πλευρές. Οι "πολιτισμένοι" είτε είναι τελείως αφελείς, είτε μιλάνε εκ του ασφαλούς. Οι "ακραίοι", αντί να πουν "ναι σκότωσε τον Γύφτο, και καλά του έκανε", προσπαθούν να ωραιοποιήσουν το γεγονός.
Πριν κάποια χρόνια, ένας νεαρός σκότωσε δύο Αλβανούς ληστές. Όχι στο σπίτι του. Τους κυνήγησε και τους εκτέλεσε στον δρόμο. Δεν μπορούσα και ακόμα δεν μπορώ να νιώσω, την παραμικρή συμπάθεια για τα θύματα. Χρειάζεται κάτι παραπάνω από τον ίσο αριθμό χρωμοσωμάτων, για να υπάρχει κάποια σύνδεση.
Edit: στο συγκεκριμένο θέμα, τερατούργημα είναι μόνο το φαινόμενο "Γύφτοι". Τόσο απόλυτα, που συμφωνούν "δεξιοι" και "αριστεροί".
Και κάτι άλλο. Ηθικά, άδικο έχει ΠΑΝΤΑ αυτός που ξεκινάει την αδικία. Αυτός που ανταπαντά, για το μόνο που μπορεί να κατηγορηθεί, είναι ότι αντεδρασε υπερβολικά. Αλλά αυτό, δεν τον κάνει να έχει άδικο. Ειδικά, αν αυτό που υπέστη, ήταν εξωφρενικό.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Επιτέλους, ένας άνθρωπος αντίθετης ιδεολογίας/νοοτροπίας, αλλά με επιχειρήματα.
Αυτό που λες, δηλαδή "που σταματάει η αυτοδικία", είναι το πρακτικό πρόβλημα και για μένα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, οι περισσότεροι Έλληνες, εγκρίνουν. Δεν υπάρχει (για μένα πάλι) κανένας ανθρωπισμός και κατανόηση, σε πράξεις που δεν δικαιολογούνται με κανέναν τρόπο.
"Ιδεολογίας";
Η αυτοδικία αποτελεί έγκλημα. Ποια ιδεολογία;
Αν είναι θέμα ιδεολογίας, έχεις εγκληματική ιδεολογία;
Και κάτι άλλο. Ο ρατσισμός, κάποιος φορές έχει λογική προέλευση. Αν μπει να σε κλεψει ένας Γάλλος και το ξερεις (σενάριο φαντασίας), μπορεί να νιώσεις μέχρι και περιέργεια. Αν ο κλέφτης, είναι ΠΑΛΙ Γύφτος, θα νιώσεις και θα θυμηθείς όλες τις περιπτώσεις ανομίας και κυρίως (αυτό είναι το θέμα) ατιμωρησίας αυτής της φυλής, και ο θυμός σου θα έχει πολλαπλασιαστή.
Ο ρατσισμός δεν έχει καμία λογική προέλευση. Αν έχει κάποια προέλευση αυτή ο ονομάζεται "βιαστική γενίκευση" που παρέα με κάποια άλλα λογικά σφάλματα παράγουν αυτό το τερατούργημα.
Αν κάποιος από τους γιούς μου, σκοτωθεί κάνοντας ληστεία, θα τον κλάψω, αλλά στο τέλος θα πω "καλά να πάθει".
Το δίκαιο, είναι πάνω από την "ανθρωπια". Καμμία ληστεία, δεν είναι έστω 0.0000001% δικαιολογημένη. Άρα (πιστεύω), οποιαδήποτε τιμωρία είναι αποδεκτή.
Κάθε έγκλημα έχει συγκεκριμένη αντιμετώπιση. Κάθε αντιμετώπιση μεγαλύτερης έντασης από την προβλεπόμενη συνιστά έγκλημα.
Με άλλα λόγια έχεις εγκληματικό σκεπτικό όταν προσπαθείς να δικαιολογήσεις και να επιβάλεις ποινές μεγαλύτερες της προβλεπόμενης.
Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να εφαρμόζεις αυτοδικία. Εγκληματείς.
Αν θέλεις το καταλαβαίνεις κι επανέρχεσαι στον πολιτισμό. Αν όχι μπορείς να παραμείνεις εκεί που βρίσκεσαι.
Μα αυτό λέμε, όσοι δικαιολογούμε την συγκεκριμένη πράξη. Δεν μας φτάνει, να τιμωρούνται με ποινές χάδια (μετά από αναστολή πρώτης και δεύτερης ποινής), άνθρωποι που έπρεπε να σαπίζουν στην φυλακή. Νιώθουμε αδικημένοι και δεν συμφωνούμε με τον νόμο περί αυτοδικίας. Και όπως τα "ζώα", εκμεταλεύονται τον νόμο, για να την γλυτώνουν, έτσι και οι κανονικοί άνθρωποι (ή σκέτο άνθρωποι) θα εκμεταλεύονται "παραθυράκια", για να την γλυτώσουν.
Αυτό όμως είναι ένα δικό σας εσωτερικό πρόβλημα που πρέπει να διευθετήσουν κάποιοι στον εαυτό τους.
Και το γεγονός ότι κρύβουν εγκληματικές προθέσεις πίσω από προσχήματα αδικίας είναι εξίσου εγκληματικό.
Επαναλαμβάνω λοιπόν: η χρήση τιμωρητικών πράξεων από τρίτα πρόσωπα, εκτός της δικαιοσύνης, συνιστά εξίσου εγκληματική πράξη.
Δεν παράγεις δίκαιο με την αυτοδικία. Παράγεις ακόμη μία εγκληματική πράξη.
Προσωπικά, κανένα επιχείρημα που να προσπαθεί να δικαιολογήσει την ατιμωρησία, δεν με έχει πείσει ούτε στο ελάχιστο. Οπότε μένω εκεί που είμαι. Αφήνω τον πολιτισμό, στα τέλεια όντα.
Απολίτιστος λόγω ...ατέλειας;
Εδώ να συμπληρώσω ότι ο ενεργών την αυτοδικία είναι εγκληματίας και δεν πρέπει να μένει εξίσου ατιμώρητος με τον όποιο άλλο φερόμενο ως δράστη.
Πιστεύω ότι υπάρχει τεράστια υποκρισία. Και από τις δύο πλευρές. Οι "πολιτισμένοι" είτε είναι τελείως αφελείς, είτε μιλάνε εκ του ασφαλούς. Οι "ακραίοι", αντί να πουν "ναι σκότωσε τον Γύφτο, και καλά του έκανε", προσπαθούν να ωραιοποιήσουν το γεγονός.
"Ωραιοποίηση του γεγονότος" η μη αποδοχή της εκτέλεσης ενός συνανθρώπου;
Πας καλά ρε συ;
Πριν κάποια χρόνια, ένας νεαρός σκότωσε δύο Αλβανούς ληστές. Όχι στο σπίτι του. Τους κυνήγησε και τους εκτέλεσε στον δρόμο. Δεν μπορούσα και ακόμα δεν μπορώ να νιώσω, την παραμικρή συμπάθεια για τα θύματα.
Πες την αλήθεια: ένα ρίγος, μία ανατριχίλα ευχαρίστησης διαπέρασε τον κορμό σου και κατέληξε στην παραγωγή άφθονης ντοπαμίνης. Ένιωσες ολοκληρωμένος άνθρωπος κι έζησες για λίγη ώρα τη νιρβάνα της πρωτόγονης τάσης για αίμα.
Και ξαφνικά, όλα τα στραβά της ζωής σου έσβησαν. Απέμεινε μόνο η ιδεολογική ευχαρίστηση της αφαίρεσης μίας ανθρώπινης ζωής. Μέχρι που ήρθε ο επόμενος λογαριασμός της ΔΕΗ.
Τώρα πρέπει να βρούμε επόμενη είδηση για κάποιον που εκτέλεσε ρομά ή αφγανό ή σομαλό.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 10:40
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει μια σοβαρή συζήτηση επάνω στην απόδοση της υψηλής ανθρώπινης αξίας. Με ποια κριτήρια θεμελιώνεται στις συνειδήσεις; Είναι μια αξία αναλλοίωτη ή κάπου δεχόμαστε συμβιβασμούς πάνω σε αυτή; Είναι υποκρισία από μέρους μας;
Τείνω περισσότερο στο τρίτο. Στην ουσία δεν ενδιαφερόμαστε για τους υπόλοιπους. Αν θα ζήσουν ή αν θα πεθάνουν. Στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρομαστε για οτιδήποτε βάναυσο και παρανοϊκό συντελείται σήμερα στον κόσμο.
Το ενδιαφέρον είναι ότι προσπαθούμε να κρύψουμε αυτή την απάθειά μας υιοθετώντας όλο και πιο αποκρουστικές ταυτότητες, σε ύφος, σε φαντασία, σε ιδέες και φυσικά υπερασπιζόμενοι λυσσαλέα κάτι αδιάφορο.
Ζούμε σε μια περίεργη εποχή φίλοι μου.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 10:47
από stavmanr
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 13 Δεκ 2020, 12:11
Μά ο Νόμος επιτρέπει τήν αυτοδικία.....σέ κάποιες περιπτώσεις.....
Οπως αν πάρει στήν κατοχή του κάτι δικό σου.....
Η αν κάποιος πηδάει μπροστα στά μάτια σου ενα 7χρονο θά ειναι εγκλημα αν δεν αυτοδικήσεις.....
Έγκλημα υπάρχει εξίσου αν αυτοδικήσεις. Δηλαδή αν αποφασίσεις π.χ. να δέσεις τον δράστη σε ένα υπόγειο και να τον κρατάς εκεί φυλακισμένο για 10 χρόνια, εγκληματείς εξίσου με εκείνον.
Αν αποφασίσεις να τον απαγχονίσεις αυτοδικείς. Εγκληματείς.
Αν απλά προσπαθήσεις να σώσεις το παιδί, δεν αυτοδικείς. Σώζεις μία ζωή που κινδυνεύει, που βασανίζεται, που υφίσταται σοβαρές συνέπειες.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 11:03
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
stavmanr έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:44
Ο ρατσισμός δεν έχει καμία λογική προέλευση. Αν έχει κάποια προέλευση αυτή ο ονομάζεται "βιαστική γενίκευση" που παρέα με κάποια άλλα λογικά σφάλματα παράγουν αυτό το τερατούργημα.
Ο ρατσισμός ασφαλώς και εχει λογική προέλευση. Και μάλιστα ο πραγματικός ρατσισμός- ο φυλετισμος. Η λογική είναι απλή :οι ανθρωποι -οι διαφορετικες φυλές- δεν ειναι ιδιοι βιολογικά, άρα δε μπορεί να είναι και ισοι.
Το ότι το υπερβαινουμε αυτό ως Ανθρωπότητα -και άριστα κάνουμε- δε σημαίνει πως "δεν έχει λογική προελευση".
Τώρα πέρα απ'το στενο θεωρητικό πλαίσιο, ο ρατσισμός έχει ευρύτερες εκδηλώσεις και δε δικαιολογειται απαραιτητα με επιχειρήματα για κάποια βιολογική βάση, αλλά μπορεί να χαρακτηρίζει ανθρώπους αναπαραγαγοντας στερεότυπα για ολόκληρες ομάδες ανθρώπων.
Και αυτό είναι απορριπτεο όντως.
Με μια εξαίρεση.
Τους γύφτους.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 13 Δεκ 2020, 12:11
Μά ο Νόμος επιτρέπει τήν αυτοδικία.....σέ κάποιες περιπτώσεις.....
Οπως αν πάρει στήν κατοχή του κάτι δικό σου.....
Η αν κάποιος πηδάει μπροστα στά μάτια σου ενα 7χρονο θά ειναι εγκλημα αν δεν αυτοδικήσεις.....
Έγκλημα υπάρχει εξίσου αν αυτοδικήσεις. Δηλαδή αν αποφασίσεις π.χ. να δέσεις τον δράστη σε ένα υπόγειο και να τον κρατάς εκεί φυλακισμένο για 10 χρόνια, εγκληματείς εξίσου με εκείνον.
Αν αποφασίσεις να τον απαγχονίσεις αυτοδικείς. Εγκληματείς.
Αν απλά προσπαθήσεις να σώσεις το παιδί, δεν αυτοδικείς. Σώζεις μία ζωή που κινδυνεύει, που βασανίζεται, που υφίσταται σοβαρές συνέπειες.
.
Ισως δεν ξέρεις οτι υπάρχει Νόμος που επιτρέπει την αυτοδικία.....
Γουγλάρισέτο.....
.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 11:57
από Bazoomba
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 14 Δεκ 2020, 10:40
Στην ουσία δεν ενδιαφερόμαστε για τους υπόλοιπους. Αν θα ζήσουν ή αν θα πεθάνουν
Ζούμε σε μια περίεργη εποχή φίλοι μου.
Αναμφιβολα.
Παμε τωρα στο νημα για τον γκειτς να κοροιδεψουμε τον Αριστο
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
stavmanr έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:44
"Ιδεολογίας";
Η αυτοδικία αποτελεί έγκλημα. Ποια ιδεολογία;
Αν είναι θέμα ιδεολογίας, έχεις εγκληματική ιδεολογία;
Ο ρατσισμός δεν έχει καμία λογική προέλευση. Αν έχει κάποια προέλευση αυτή ο ονομάζεται "βιαστική γενίκευση" που παρέα με κάποια άλλα λογικά σφάλματα παράγουν αυτό το τερατούργημα.
Κάθε έγκλημα έχει συγκεκριμένη αντιμετώπιση. Κάθε αντιμετώπιση μεγαλύτερης έντασης από την προβλεπόμενη συνιστά έγκλημα.
Με άλλα λόγια έχεις εγκληματικό σκεπτικό όταν προσπαθείς να δικαιολογήσεις και να επιβάλεις ποινές μεγαλύτερες της προβλεπόμενης.
Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να εφαρμόζεις αυτοδικία. Εγκληματείς.
Αν θέλεις το καταλαβαίνεις κι επανέρχεσαι στον πολιτισμό. Αν όχι μπορείς να παραμείνεις εκεί που βρίσκεσαι.
Μα αυτό λέμε, όσοι δικαιολογούμε την συγκεκριμένη πράξη. Δεν μας φτάνει, να τιμωρούνται με ποινές χάδια (μετά από αναστολή πρώτης και δεύτερης ποινής), άνθρωποι που έπρεπε να σαπίζουν στην φυλακή. Νιώθουμε αδικημένοι και δεν συμφωνούμε με τον νόμο περί αυτοδικίας. Και όπως τα "ζώα", εκμεταλεύονται τον νόμο, για να την γλυτώνουν, έτσι και οι κανονικοί άνθρωποι (ή σκέτο άνθρωποι) θα εκμεταλεύονται "παραθυράκια", για να την γλυτώσουν.
Αυτό όμως είναι ένα δικό σας εσωτερικό πρόβλημα που πρέπει να διευθετήσουν κάποιοι στον εαυτό τους.
Και το γεγονός ότι κρύβουν εγκληματικές προθέσεις πίσω από προσχήματα αδικίας είναι εξίσου εγκληματικό.
Επαναλαμβάνω λοιπόν: η χρήση τιμωρητικών πράξεων από τρίτα πρόσωπα, εκτός της δικαιοσύνης, συνιστά εξίσου εγκληματική πράξη.
Δεν παράγεις δίκαιο με την αυτοδικία. Παράγεις ακόμη μία εγκληματική πράξη.
Προσωπικά, κανένα επιχείρημα που να προσπαθεί να δικαιολογήσει την ατιμωρησία, δεν με έχει πείσει ούτε στο ελάχιστο. Οπότε μένω εκεί που είμαι. Αφήνω τον πολιτισμό, στα τέλεια όντα.
Απολίτιστος λόγω ...ατέλειας;
Εξυπνάδα. Αυτό που ζητάς, είναι "να γυρίσουμε και το άλλο μάγουλο". Κάτι που παραπέμπει στον Χριστιανισμό. Γι’αυτό και ανέφερα το τελειο ον. Αν εσύ προσωπικά το πέτυχες, σε συγχαίρω. Αλλά δεν μπορείς να το απαιτείς από τους άλλους.
Εδώ να συμπληρώσω ότι ο ενεργών την αυτοδικία είναι εγκληματίας και δεν πρέπει να μένει εξίσου ατιμώρητος με τον όποιο άλλο φερόμενο ως δράστη.
Πιστεύω ότι υπάρχει τεράστια υποκρισία. Και από τις δύο πλευρές. Οι "πολιτισμένοι" είτε είναι τελείως αφελείς, είτε μιλάνε εκ του ασφαλούς. Οι "ακραίοι", αντί να πουν "ναι σκότωσε τον Γύφτο, και καλά του έκανε", προσπαθούν να ωραιοποιήσουν το γεγονός.
"Ωραιοποίηση του γεγονότος" η μη αποδοχή της εκτέλεσης ενός συνανθρώπου;
Πας καλά ρε συ;
Δεν με κατάλαβες μάλλον. Όσοι εγκρίνουν την πράξη του 63χρονου, λένε "απωθήθηκε, κινδύνευε η ζωή του, έριξε για εκφοβισμό, ήταν σε σύγχυση". Εγώ προσωπικά δεν κρύβομαι. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο άνθρωπος ήταν έξω φρενών με το θράσος των Γύφτων και ξέσπασε. Αφού οι νόμοι και οι ποινές, δεν φαίνεται να λειτουργούν ούτε στο ελάχιστο, οτιδήποτε κάνει τα δίποδα, να το ξανασκεφτούν πριν εισβάλλουν στα σπίτια μας, το εγκρίνω. Και ναι,ακόμη και η περιουσία μου (όχι ένα παγωτό από το περίπτερο), είναι πιο σημαντική για μένα, από την ζωή αυτού που προσπαθεί να μου την στερήσει. Δεν πεινάει, και μπαίνει να κλέψει ψωμί. Είναι 100% ένας άχρηστος στην κοινωνία άνθρωπος, που δεν διστάζει να προκαλέσει κακό, απλά γιατί βαριέται να δουλέψει.
Πριν κάποια χρόνια, ένας νεαρός σκότωσε δύο Αλβανούς ληστές. Όχι στο σπίτι του. Τους κυνήγησε και τους εκτέλεσε στον δρόμο. Δεν μπορούσα και ακόμα δεν μπορώ να νιώσω, την παραμικρή συμπάθεια για τα θύματα.
Πες την αλήθεια: ένα ρίγος, μία ανατριχίλα ευχαρίστησης διαπέρασε τον κορμό σου και κατέληξε στην παραγωγή άφθονης ντοπαμίνης. Ένιωσες ολοκληρωμένος άνθρωπος κι έζησες για λίγη ώρα τη νιρβάνα της πρωτόγονης τάσης για αίμα.
Και ξαφνικά, όλα τα στραβά της ζωής σου έσβησαν. Απέμεινε μόνο η ιδεολογική ευχαρίστηση της αφαίρεσης μίας ανθρώπινης ζωής. Μέχρι που ήρθε ο επόμενος λογαριασμός της ΔΕΗ.
Τώρα πρέπει να βρούμε επόμενη είδηση για κάποιον που εκτέλεσε ρομά ή αφγανό ή σομαλό.
Ήμουν τυχερός στην ζωή μου. Δεν έχω ανάγκη.
Με ρωτάς, αν νιώθω ευχαρίστηση, όταν τιμωρείται κάποιος που εγώ θεωρώ ότι το άξιζε; Σαφώς και νιώθω.
Έχει σημασία, ποιός ξεκινάει την αδικία. Και το τι είναι ανάλογη τιμωρία (ηθικά όχι νομικά) είναι σχετικό. Αν κάποιος μου δώσει σφαλιάρα, χωρίς να τον έχω προκαλέσει, δεν θα απαντήσω με σφαλιάρα. Θα προσπαθήσω να τον στείλω στο νοσοκομείο. Όχι για την ζημιά που προκάλεσε (αμελητέα), αλλά για το θράσος.
ΥΓ: θεωρώ ότι όλα τα κακά της ανθρωπότητας, έχουν ως αίτιο το θράσος. Και το θράσος πρέπει να τιμωρείται αυστηρά.
ΥΓ: το να βλάψεις εγκληματία, δεν είναι έγκλημα. Πολλές φορές είναι προσφορά. Μιλώντας πάντα ηθικά και όχι νομικά.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 16:16
από Pogol
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 14 Δεκ 2020, 10:40
Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει μια σοβαρή συζήτηση επάνω στην απόδοση της υψηλής ανθρώπινης αξίας. Με ποια κριτήρια θεμελιώνεται στις συνειδήσεις; Είναι μια αξία αναλλοίωτη ή κάπου δεχόμαστε συμβιβασμούς πάνω σε αυτή; Είναι υποκρισία από μέρους μας;
Τείνω περισσότερο στο τρίτο. Στην ουσία δεν ενδιαφερόμαστε για τους υπόλοιπους. Αν θα ζήσουν ή αν θα πεθάνουν. Στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρομαστε για οτιδήποτε βάναυσο και παρανοϊκό συντελείται σήμερα στον κόσμο.
Το ενδιαφέρον είναι ότι προσπαθούμε να κρύψουμε αυτή την απάθειά μας υιοθετώντας όλο και πιο αποκρουστικές ταυτότητες, σε ύφος, σε φαντασία, σε ιδέες και φυσικά υπερασπιζόμενοι λυσσαλέα κάτι αδιάφορο.
Ζούμε σε μια περίεργη εποχή φίλοι μου.
Όταν λες, "δεν ενδιαφερόμαστε για τους υπόλοιπους", βάζεις στους "υπόλοιπους", και την οικογένεια, και τους φίλους, και τους γείτονες, και τους συμπολίτες, και τους ομοεθνείς, και τους καλοσυνάτους και ηθικούς ανθρώπους,και τα μουνόπανα, και τους ληστές/βιαστές/δολοφόνους;
Δεν είναι όλοι αυτοί συνάνθρωποι. Κάποιοι από αυτούς, είναι άνθρωποι μόνο βιολογικά.Θα ήταν λογικό, να ενδιαφερόμαστε για όλους τους;
ΥΓ: Δεν πιστεύω ότι αυτά που γράφουν κάποιοι σε αυτό το φόρουμ, τα νιώθουν πραγματικά. Είμαι 40 ετών, και δεν έχω γνωρίσει έστω έναν τέτοιο άνθρωπο (ρομπότ).
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 14 Δεκ 2020, 10:40
Στην ουσία δεν ενδιαφερόμαστε για τους υπόλοιπους. Αν θα ζήσουν ή αν θα πεθάνουν
Ζούμε σε μια περίεργη εποχή φίλοι μου.
Αναμφιβολα.
Παμε τωρα στο νημα για τον γκειτς να κοροιδεψουμε τον Αριστο
Δεν θα βρούμε ακριβέστερο παράδειγμα αποκρυπτογράφησης της μαύρης, χαίνουσας ψυχής μας. Της επιθυμίας μας για προσοχή. Της παραπληροφόρησής μας. Μπροστά από τον υπολογιστή μας, θα λύσουμε όλα τα μυστήρια με σύντροφο τη μηδενική μας εμπειρία. Την έλλειψη προσωπικότητας, κριτικής σκέψης, την καλπάζουσα φαντασία που άλλοτε προσθέτει και άλλοτε αφαιρεί.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 14 Δεκ 2020, 10:40
Στην ουσία δεν ενδιαφερόμαστε για τους υπόλοιπους. Αν θα ζήσουν ή αν θα πεθάνουν
Ζούμε σε μια περίεργη εποχή φίλοι μου.
Αναμφιβολα.
Παμε τωρα στο νημα για τον γκειτς να κοροιδεψουμε τον Αριστο
Δεν θα βρούμε ακριβέστερο παράδειγμα αποκρυπτογράφησης της μαύρης, χαίνουσας ψυχής μας. Της επιθυμίας μας για προσοχή. Της παραπληροφόρησής μας. Μπροστά από τον υπολογιστή μας, θα λύσουμε όλα τα μυστήρια με σύντροφο τη μηδενική μας εμπειρία. Την έλλειψη προσωπικότητας, κριτικής σκέψης, την καλπάζουσα φαντασία που άλλοτε προσθέτει και άλλοτε αφαιρεί.
Προσεξε ομως το ενδιαφερον το πραγματος· απο την αρχικη παρατηρηση σου συμπεραινουμε οτι τοσο η φιλανθρωπια του Γκειτς οσο και η "εμμονη" του Αριστου ειναι ψευτικες, σαθρες, θεμελιωμενες πανω σε μια, αν καταλαβα καλα, διαστροφη.
Εσυ, αγαπητε Πορφυριε, με δεδομενη την παρατηρηση σου, γιατι τρεχεις πισω απο τα συγκεκριμενα νηματα;
Ή,ακομα, γιατι νιωθεις την αναγκη να διαλεξεις πλευρα σε ενα, εξ΄αρχης, λαθος εντυπωμενο προβλημα;
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 11:40
από stavmanr
Pogol έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:00
Ήμουν τυχερός στην ζωή μου. Δεν έχω ανάγκη.
Με ρωτάς, αν νιώθω ευχαρίστηση, όταν τιμωρείται κάποιος που εγώ θεωρώ ότι το άξιζε; Σαφώς και νιώθω.
Έχει σημασία, ποιός ξεκινάει την αδικία. Και το τι είναι ανάλογη τιμωρία (ηθικά όχι νομικά) είναι σχετικό. Αν κάποιος μου δώσει σφαλιάρα, χωρίς να τον έχω προκαλέσει, δεν θα απαντήσω με σφαλιάρα. Θα προσπαθήσω να τον στείλω στο νοσοκομείο. Όχι για την ζημιά που προκάλεσε (αμελητέα), αλλά για το θράσος.
ΥΓ: θεωρώ ότι όλα τα κακά της ανθρωπότητας, έχουν ως αίτιο το θράσος. Και το θράσος πρέπει να τιμωρείται αυστηρά.
Θράσος είναι εξίσου να θεωρείς εαυτόν Judge Dredd και να εφαρμόζεις από μόνος σου ποινές που σου καρφώνονται στο κεφάλι.
Γι' αυτό και τιμωρείται αυστηρά η αυτοδικία αυτού του τύπου.
ΥΓ: το να βλάψεις εγκληματία, δεν είναι έγκλημα. Πολλές φορές είναι προσφορά. Μιλώντας πάντα ηθικά και όχι νομικά.
Το να βλάψεις οποιονδήποτε είναι έγκλημα καθότι όταν βλάπτεις τον άλλο είσαι κι εσύ εγκληματίας.
Δεν είναι δουλειά σου να βλάπτεις οποιονδήποτε.
Βασικά πράγματα δηλαδή.
Υ.Γ. ο αμερικάνικος κινηματογράφος έχει παράξει σοβαρή βλάβη ως προς το θέμα της αυτοδικίας.
9/10 ταινίες προάγουν την αυτοδικία, με τον πρωταγωνιστή να ζώνεται μπαζούκας και άρματα μάχης για να βρει το ...δίκιο του.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 13:52
από Pogol
Διαφωνώ σε όλα, εκτός από αυτό που είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ως επιχείρημα αλλά δεν το κάνεις. Που σταματάμε με την αυτοδικία. Ότι μπορεί να ξεφύγει.
Επίσης, το να εξισώνεις π.χ. έναν βιαστή παιδιού (εγληματίας), με τον γονέα που τον έπιασε και τον εκτελεσε (εγληματίας) , δηλώνει είτε παράννοια, είτε ανειλικρινεια. Αν κατάλαβα καλά, δεν εξαιρείς και δεν δείχνεις κατανόηση, σε καμμία πράξη αυτοδικίας.
Έγραψες, ότι τιμωρείται ΑΥΣΤΗΡΑ, η αυτοδικία. Στο παράδειγμα που σου περιέγραψα, πόσο "αυστηρά" πιστεύεις ότι θα τιμωρούνταν ο γονέας; Μήπως υπερβάλλεις με τον όρο Χ100;
Προσπαθούσα να καταλάβω, γιατί σε αντιμετωπίζουν τόσο επιθετικά, όσοι διαφωνούν μαζί σου. Εκφράζεσαι ευγενικά και με ευφράδεια λόγου. Νομίζω αρχίζω και καταλαβαίνω. Είναι ο συνδιασμός παράλογων (πιστεύω για την πλειοψηφία) ιδεών και απόψεων που αποκλείεται να πιστεύεις (άρα ψεύδεσαι), που κάνει τους συμφορουμίτες να νευριάζουν.
ΥΓ: τα sjw μηνύματα στο Hollywood, είναι πιο έντονα, από αυτά που προάγουν την επιθετικότητα. Εκτός και αν εννοείς, ότι ο Θάνος δεν θα έπρεπε να αποκεφαλιστεί.
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 13:57
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Προσωπικά τάσσομαι υπέρ της αυτοδικιας ως αναρχικό αμεσοδημοκρατικο τρόπο απονομής δικαιοσύνης και δεν καταλαβαίνω αυτή την μικροαστική νοοτροπία του να τρέχετε σε αστυνομίες και δικαστήρια για να βρείτε το δίκιο σας !!
Re: Προσαγωγές για τον θάνατο του 18χρονου στην Πιπερίτσα – «Θα γίνει μακελειό, θα πάρουμε το αίμα μας πίσω»
Pogol έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:00
Ήμουν τυχερός στην ζωή μου. Δεν έχω ανάγκη.
Με ρωτάς, αν νιώθω ευχαρίστηση, όταν τιμωρείται κάποιος που εγώ θεωρώ ότι το άξιζε; Σαφώς και νιώθω.
Έχει σημασία, ποιός ξεκινάει την αδικία. Και το τι είναι ανάλογη τιμωρία (ηθικά όχι νομικά) είναι σχετικό. Αν κάποιος μου δώσει σφαλιάρα, χωρίς να τον έχω προκαλέσει, δεν θα απαντήσω με σφαλιάρα. Θα προσπαθήσω να τον στείλω στο νοσοκομείο. Όχι για την ζημιά που προκάλεσε (αμελητέα), αλλά για το θράσος.
ΥΓ: θεωρώ ότι όλα τα κακά της ανθρωπότητας, έχουν ως αίτιο το θράσος. Και το θράσος πρέπει να τιμωρείται αυστηρά.
Θράσος είναι εξίσου να θεωρείς εαυτόν Judge Dredd και να εφαρμόζεις από μόνος σου ποινές που σου καρφώνονται στο κεφάλι.
Γι' αυτό και τιμωρείται αυστηρά η αυτοδικία αυτού του τύπου.
ΥΓ: το να βλάψεις εγκληματία, δεν είναι έγκλημα. Πολλές φορές είναι προσφορά. Μιλώντας πάντα ηθικά και όχι νομικά.
Το να βλάψεις οποιονδήποτε είναι έγκλημα καθότι όταν βλάπτεις τον άλλο είσαι κι εσύ εγκληματίας.
Δεν είναι δουλειά σου να βλάπτεις οποιονδήποτε.
Βασικά πράγματα δηλαδή.
Υ.Γ. ο αμερικάνικος κινηματογράφος έχει παράξει σοβαρή βλάβη ως προς το θέμα της αυτοδικίας.
9/10 ταινίες προάγουν την αυτοδικία, με τον πρωταγωνιστή να ζώνεται μπαζούκας και άρματα μάχης για να βρει το ...δίκιο του.
Και οι αναρχικοί αντιεξουσιαστες με αμεσοδημοκρατικές αναρχικές διαδικασίες τιμωρούν με αυτοδικια τους ιδεολογικους εχθρούς τους !!