Μα αυτό λέμε, όσοι δικαιολογούμε την συγκεκριμένη πράξη. Δεν μας φτάνει, να τιμωρούνται με ποινές χάδια (μετά από αναστολή πρώτης και δεύτερης ποινής), άνθρωποι που έπρεπε να σαπίζουν στην φυλακή. Νιώθουμε αδικημένοι και δεν συμφωνούμε με τον νόμο περί αυτοδικίας. Και όπως τα "ζώα", εκμεταλεύονται τον νόμο, για να την γλυτώνουν, έτσι και οι κανονικοί άνθρωποι (ή σκέτο άνθρωποι) θα εκμεταλεύονται "παραθυράκια", για να την γλυτώσουν.stavmanr έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:44"Ιδεολογίας";Pogol έγραψε: 12 Δεκ 2020, 15:35Επιτέλους, ένας άνθρωπος αντίθετης ιδεολογίας/νοοτροπίας, αλλά με επιχειρήματα.stavmanr έγραψε: 19 Οκτ 2020, 11:02
Επομένως, όταν είσαι ηλικιωμένος, κάθε φορά που αισθάνεσαι ότι αδικείσαι ή κινδυνεύεις πρέπει να σηκώνεις το όπλο και να πυροβολείς.
Σκεπτικό Chainis.
Και φυσικά το ερώτημα είναι "αν ο πατέρας ή ο παππούς του νεκρού θεωρήσουν ότι το έγκλημα ήταν ρατσιστικό και κινδυνεύουν άμεσα, θα πρέπει να σηκώσουν όπλο για να προλάβουν να σώσουν τη ζωή τους";
Αυτό που λες, δηλαδή "που σταματάει η αυτοδικία", είναι το πρακτικό πρόβλημα και για μένα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, οι περισσότεροι Έλληνες, εγκρίνουν. Δεν υπάρχει (για μένα πάλι) κανένας ανθρωπισμός και κατανόηση, σε πράξεις που δεν δικαιολογούνται με κανέναν τρόπο.
Η αυτοδικία αποτελεί έγκλημα. Ποια ιδεολογία;
Αν είναι θέμα ιδεολογίας, έχεις εγκληματική ιδεολογία;
Ο ρατσισμός δεν έχει καμία λογική προέλευση. Αν έχει κάποια προέλευση αυτή ο ονομάζεται "βιαστική γενίκευση" που παρέα με κάποια άλλα λογικά σφάλματα παράγουν αυτό το τερατούργημα.Και κάτι άλλο. Ο ρατσισμός, κάποιος φορές έχει λογική προέλευση. Αν μπει να σε κλεψει ένας Γάλλος και το ξερεις (σενάριο φαντασίας), μπορεί να νιώσεις μέχρι και περιέργεια. Αν ο κλέφτης, είναι ΠΑΛΙ Γύφτος, θα νιώσεις και θα θυμηθείς όλες τις περιπτώσεις ανομίας και κυρίως (αυτό είναι το θέμα) ατιμωρησίας αυτής της φυλής, και ο θυμός σου θα έχει πολλαπλασιαστή.
Κάθε έγκλημα έχει συγκεκριμένη αντιμετώπιση. Κάθε αντιμετώπιση μεγαλύτερης έντασης από την προβλεπόμενη συνιστά έγκλημα.Αν κάποιος από τους γιούς μου, σκοτωθεί κάνοντας ληστεία, θα τον κλάψω, αλλά στο τέλος θα πω "καλά να πάθει".
Το δίκαιο, είναι πάνω από την "ανθρωπια". Καμμία ληστεία, δεν είναι έστω 0.0000001% δικαιολογημένη. Άρα (πιστεύω), οποιαδήποτε τιμωρία είναι αποδεκτή.
Με άλλα λόγια έχεις εγκληματικό σκεπτικό όταν προσπαθείς να δικαιολογήσεις και να επιβάλεις ποινές μεγαλύτερες της προβλεπόμενης.
Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να εφαρμόζεις αυτοδικία. Εγκληματείς.
Αν θέλεις το καταλαβαίνεις κι επανέρχεσαι στον πολιτισμό. Αν όχι μπορείς να παραμείνεις εκεί που βρίσκεσαι.
Προσωπικά, κανένα επιχείρημα που να προσπαθεί να δικαιολογήσει την ατιμωρησία, δεν με έχει πείσει ούτε στο ελάχιστο. Οπότε μένω εκεί που είμαι. Αφήνω τον πολιτισμό, στα τέλεια όντα.
Πιστεύω ότι υπάρχει τεράστια υποκρισία. Και από τις δύο πλευρές. Οι "πολιτισμένοι" είτε είναι τελείως αφελείς, είτε μιλάνε εκ του ασφαλούς. Οι "ακραίοι", αντί να πουν "ναι σκότωσε τον Γύφτο, και καλά του έκανε", προσπαθούν να ωραιοποιήσουν το γεγονός.
Πριν κάποια χρόνια, ένας νεαρός σκότωσε δύο Αλβανούς ληστές. Όχι στο σπίτι του. Τους κυνήγησε και τους εκτέλεσε στον δρόμο. Δεν μπορούσα και ακόμα δεν μπορώ να νιώσω, την παραμικρή συμπάθεια για τα θύματα. Χρειάζεται κάτι παραπάνω από τον ίσο αριθμό χρωμοσωμάτων, για να υπάρχει κάποια σύνδεση.
Edit: στο συγκεκριμένο θέμα, τερατούργημα είναι μόνο το φαινόμενο "Γύφτοι". Τόσο απόλυτα, που συμφωνούν "δεξιοι" και "αριστεροί".
Και κάτι άλλο. Ηθικά, άδικο έχει ΠΑΝΤΑ αυτός που ξεκινάει την αδικία. Αυτός που ανταπαντά, για το μόνο που μπορεί να κατηγορηθεί, είναι ότι αντεδρασε υπερβολικά. Αλλά αυτό, δεν τον κάνει να έχει άδικο. Ειδικά, αν αυτό που υπέστη, ήταν εξωφρενικό.