Σελίδα 6 από 7

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2024, 23:26
από SeaHawk
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2024, 23:14

Είσαι μαλάκας. Αφού πρώτα σύγκρινες το κέντρο της Θεσσλαονίκης με το Μανχάταν, που είναι ΔΕΚΑΔΕΣ φορές μεγαλύτερο, τώρα βάζεις ράντομ νούμερα που βρίσκεις στο Ίντερνετ και δεν ξέρεις τι δηλώνουν και συγκρίνεις πληθυσμούς με περιοχές.

Το μετρό Θεσσαλονίκης καλύπτει μια εξαιρετικά μικρή περιοχή, την μικρότερη στον κόσμο, όπου ζει λιγότερος πληθυσμός από οποιαδήποτε άλλη έκταση που καλύπτει οποιοδήποτε μετρό στον κόσμο.

Δεν περιμένω βέβαια να παραδεχτείς τι υπέρτατες μαλακίες τσαμπουνάς, που βρήκες μερικά άσχετα νούμερα και τα συγκρίνεις ούτε κι εσύ ξέρεις με τι.

H αποσταση μεταξυ στασεων των μετρο παγκοσμιως ειναι κατα μεσο ορο απο 800m εως 1χλμ με την αποσταση αυτη να μικραινει οταν μιλαμε για το κεντρο των πολεων

Πως μετριεται η περιοχη που καλυπτει ενα μετρο;Εχεις εφευρει καποια δικη σου μεθοδολογια την ωρα που κοβεις φετες γαλοπουλα σαρι;

Λωζανη
Population: 137,810
Εχει μετρο;Εχει

Η Λωζανη εχει συνολικο πληθυσμο μισο απο τους ημερησιους επιβατες που θα κινουνται με το μετρο της Θεσνικης
Στην Λωζανη κινουνται ημερησιως με μετρο το 1/3 αυτων που θα κινουνται στην Θεσνικη(μονο με την πρωτη φαση χωρις καμια επεκταση) τι ειναι αυτα που γραφεις

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2024, 23:32
από gassim
mao mao έγραψε: 03 Οκτ 2024, 23:21 Το μετρό το έχει απόλυτη ανάγκη η πόλη και η χάραξη με τις στάσεις είναι μια χαρά. Φυσικά θέλει και άλλες γραμμές, σύνδεση με αεροδρόμιο κλπ. Αλλά και αυτό που θα παραδοθεί θα δώσει μεγάλη ανάσα στην πόλη.
Σωστός.
Έτσι γίνεται πάντως, παραδίδεται η κύρια γραμμή και μετά σχεδιάζονται επεκτάσεις, νέες γραμμές κτλ

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2024, 23:35
από gassim
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2024, 20:54
SeaHawk έγραψε: 03 Οκτ 2024, 19:02
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2024, 18:50

Το Μετρό έχει 13 σταθμούς στην κύρια γραμμή. Μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί οι 0 από τους 13. Δεν ξέρω ποια πειραματόζωα θα μπούνε σε έργο που δυο μήνες πριν την επίσημη λειτουργία του δεν έχει παραδοθεί τίποτα ακόμη, αλλά τους εύχομαι καλή τύχη.
Eχεις διαβασει την συμβαση και διαπιστωσες οτι προβλεπεται παραδοση ανα σταθμο η απλα το φανταστηκες;

Εχεις παραδωσει/παραλαβει ποτε καποιο εργο;(εκτος απο παραδοση παραλαβη σε βιντεο κλαμπ)
Είμαι συνιδιοκτήτης κατασκευαστικής, οπότε απλά βγάλε τον σκασμό.

Ναι, προβλέπεται παράδοση ανά σταθμό. Εδώ τελειώνει η συζήτηση.
Βέβαια, πρώτα παραδίδεται ένας σταθμός οπότε οι επιβάτες μπαίνουν μέσα τον κοιτάνε και φεύγουν. Μετά γίνονται 2 οι σταθμοί και οι επιβάτες μετακινούνται 800 μέτρα κοκ

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2024, 23:38
από hellegennes
gassim έγραψε: 03 Οκτ 2024, 23:35 Βέβαια, πρώτα παραδίδεται ένας σταθμός οπότε οι επιβάτες μπαίνουν μέσα τον κοιτάνε και φεύγουν. Μετά γίνονται 2 οι σταθμοί και οι επιβάτες μετακινούνται 800 μέτρα κοκ
Αυτό τώρα είναι χιούμορ; Ξέρεις τι σημαίνει παράδοση έργου;

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2024, 09:46
από SeaHawk
Δεν χρειαζεται να ξερει.Του πετας την συμβαση που αναφερει οτι προβλεπεται τμηματικη παραδοση παραλαβη που αφορα σταθμους και τον αποστομωνεις.

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2024, 10:44
από Rakomelofronas
Μιλάμε ήδη για ένα απίστευτα καθυστερημένο έργο - πρόπλασμα του μεγαλύτερου έργου που είναι απαραίτητο για δούμε τα πλήρη οφέλη. Προφανώς και περαιτέρω προβλήματα όπως τα εισιτήρια με λανθασμένες διαστάσεις θα αντιμετωπίζονται με ακόμα περισσότερη χλεύη και γκρίνια απ' ό,τι αν αφορούσαν ένα έργο που περατώνεται στην ώρα του.

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2024, 10:48
από Λίνο Βεντούρα
dna replication έγραψε: 03 Οκτ 2024, 23:08 καλά,
θα ανοίξει το μετρό και θα κατέβουν οι θεσσαλονικείς να δούν μεγαλεία σαν της Αθήνας και θα απογοητευτούνε με το υπογειο τρόλλευ που θα αντικρύσουν
:+1:
Και να ‘ταν μόνο αυτό. Έχω δει ήδη απίστευτες κακοτεχνίες, μιλάμε για απαράδεκτα πράματα.

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2024, 10:52
από Λίνο Βεντούρα
Για τα εισιτήρια δείτε εδώ τους άχρηστους τσαπατσούληδες:

Το βασικό πρόβλημα ξεκίνησε από το γεγονός ότι δημοπρατήθηκαν και κατασκευάστηκαν δύο ξεχωριστά συστήματα συλλογής κομίστρου, διαφορετικής αρχιτεκτονικής και λειτουργίας. Συγκεκριμένα, τον Φεβρουάριο του 2021 υπογράφηκε η σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΣΕΘ με αναθέτουσα αρχή την Κοινωνία της Πληροφορίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Οι προδιαγραφές του διαγωνισμού που προκηρύχθηκε το 2019 ενσωμάτωναν όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις ticketing μεγάλων πόλεων της Ευρώπης.

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, δηλαδή τρία χρόνια μετά την προκήρυξη του διαγωνισμού του ΟΣΕΘ κι έναν χρόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης και την έναρξη υλοποίησής του έργου «Ψηφιακός Μετασχηματισμός, Τηλεματική και Ενιαίο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» ανετέθη από την εποπτεύουσα αρχή του έργου Αττικό Μετρό (σήμερα Ελληνικό Μετρό), της οποίας τότε πρόεδρος ήταν ο νυν υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, το ηλεκτρονικό εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης και μάλιστα με προδιαγραφές που ήταν ξεπερασμένες. Η σύμβαση μάλιστα που υπογράφηκε με την Conduent Business Solutions France του ομώνυμου αμερικανικού ομίλου, η οποία σχεδιάζει και αναπτύσσει προηγμένο λογισμικό και συστήματα έκδοσης εισιτηρίων, δεν περιελάμβανε διαλειτουργικότητα με άλλα συστήματα.

Εύλογα προκύπτουν τα ερωτήματα γιατί η Ελληνικό Μετρό επέλεξε μία παρωχημένη τεχνολογία και δεν έλαβε υπόψη τις προδιαγραφές του έργου του ΟΣΕΘ που βρισκόταν σε εξέλιξη και βέβαια γιατί δεν διορθώθηκε έγκαιρα το πρόβλημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, από τον περασμένο Μάιο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και η ανάδοχος κοινοπραξία του έργου του ΟΣΕΘ έχουν αποστείλει επανειλημμένα επιστολές στην εταιρεία, προκειμένου να προχωρήσει στις αναγκαίες ενέργειες (ουσιαστικά να ανοίξει το λογισμικό της και να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις), ώστε το σύστημά της να είναι συμβατό με αυτό των λεωφορείων. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η εταιρεία επιδεικνύει εδώ και μήνες απροθυμία να συνεργαστεί με την ανάδοχο ελληνική εταιρεία του διαγωνισμού του ΟΣΕΘ και να λύσει το ζήτημα, το οποίο εκτιμάται ότι είναι ζήτημα δουλειάς - σχηματικά μιλώντας- το πολύ μίας εβδομάδας. Μάλιστα στις τελευταίες επικοινωνίες εκπρόσωποι της γαλλικής εταιρείας δήλωσαν ότι κάτι τέτοιο δεν περιλαμβάνεται στις συμβατικές της υποχρεώσεις και πως είναι αφοσιωμένη στην παράδοση του έργου που της ανατέθηκε, ενώ δεν έχει τους ανθρώπινους πόρους για να ασχοληθεί με τις αναγκαίες τροποποιήσεις!

Όπως είναι λογικό, η στάση της εταιρείας έχει εξοργίσει υψηλόβαθμους κυβερνητικούς παράγοντες και τις επόμενες μέρες θα ενταθούν οι πιέσεις, ώστε να συνεργαστούν οι δύο ανάδοχοι και να βρεθεί οριστική λύση.

Το μπάχαλο με τα εισιτήρια

Στο μεγάλο αυτό πρόβλημα ήρθε να προστεθεί κι ένας ακόμα πονοκέφαλος, όταν μόλις πριν από το καλοκαίρι διαπιστώθηκε ότι η γαλλική εταιρεία θα προμήθευε εισιτήρια χωρητικότητας 8k, ενώ το σύστημα του ΟΣΕΘ χρησιμοποιεί 4k. Ένα ζήτημα, για το οποίο κανείς από το αρμόδιο υπουργείο ή την Ελληνικό Μετρό δεν είχε φροντίσει να ενημερωθεί ή -πολύ περισσότερο- να ενημερώσει εξ αρχής τον ανάδοχο του συστήματος του μετρό.

Αυτό ανάγκασε τους αρμόδιους να υποβάλουν προς έγκριση σχέδιο τροποποίησης της σύμβασης του ΟΣΕΘ, προκειμένου να προμηθευτούν εισιτήρια και κάρτες με χωρητικότητα 8k. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε η Voria.gr η τροποποιημένη σύμβαση απορρίφθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο, καθώς η προμήθεια αυτή δεν προβλεπόταν στην αρχική σύμβαση. Ήδη η αναθέτουσα αρχή έχει καταθέσει απάντηση, για να αιτιολογήσει την επίμαχη αλλαγή στη σύμβαση με βασικό επιχείρημα ότι τη χρονική στιγμή που υπογράφηκε η αρχική σύμβαση δεν είχε προβλεφθεί η διαλειτουργικότητα και η συνέργεια των δύο μέσων.

Ακόμη, όμως κι αν ξεπεραστεί ο σκόπελος του Ελεγκτικού Συνεδρίου (κάτι που θεωρείται πολύ πιθανό) και γίνει η προμήθεια των νέου τύπου εισιτηρίων, είναι άγνωστο αν θα είναι έτοιμα τα νέα εισιτήρια μέχρι το ορόσημο της 30ης Νοεμβρίου, καθώς πρέπει να μπουν τα κατάλληλα στοιχεία στο τσιπάκι τους, να εφαρμοστεί δηλαδή η περίφημη διαλειτουργικότητα.

Η διαφοροποίηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα τα 2 εκ. εισιτήρια χωρητικότητας 4k που προμηθεύτηκε ο ΟΣΕΘ να μην μπορούν να αξιοποιηθούν στο μετρό και εξετάζεται το ενδεχόμενο να δοθούν σε συγκοινωνιακό πάροχο άλλης πόλης, για παράδειγμα στον ΟΑΣΑ. Ωστόσο αυτό θεωρείται εντελώς ασήμαντο ζήτημα σε σχέση με το μείζον της διαλειτουργικότητας, που θα κρίνει και την ομαλή λειτουργία του μετρό στις 30 Νοεμβρίου. Για να γίνει κατανοητή η τάξη μεγέθους, τα 2 εκατ. αυτά εισιτήρια καλύπτουν τις αγοραστικές ανάγκες μόλις λίγων ημερών στην Αττική.

Οι διαφορές των συστημάτων

Το σύστημα της Ελληνικό Μετρό είναι card-based, που σημαίνει ότι οι μετακινούμενοι χρησιμοποιούν εισιτήριο ή προσωποποιημένη κάρτα, η οποία έχει τοπικά αποθηκευμένα τα προϊόντα κομίστρου και ο υπολογισμός της τιμής του εισιτηρίου γίνεται σε επίπεδο συσκευής επικύρωσης και όχι από το κεντρικό σύστημα.

Στον αντίποδα, το σύστημα του ΟΣΕΘ είναι account-based, δηλαδή οι μετακινούμενοι χρησιμοποιούν εισιτήριο ή προσωποποιημένη κάρτα, τα οποία χρησιμοποιούνται απλά ως ένας δείκτης -pointer- προς τον λογαριασμό τους, ο οποίος βρίσκεται στο κεντρικό σύστημα. Όλα τα προϊόντα κομίστρου είναι αποθηκευμένα στον λογαριασμό και όχι τοπικά στην κάρτα. Ο υπολογισμός της τιμής του εισιτηρίου γίνεται από το κεντρικό σύστημα και όχι τοπικά από τη συσκευή επικύρωσης. Αυτό είναι το σύστημα που χρησιμοποιείται σε όλες τις σύγχρονες πόλεις και πλέον και στην Αθήνα.

Σε αντίθεση με το σύστημα της Ελληνικό Μετρό, το σύστημα του ΟΣΕΘ υποστηρίζει:

Εφαρμογή σε κινητό (Mobile application) για αγορά προϊόντων κομίστρου όπου και να βρίσκεται ο επιβάτης με την μορφή QR Code
Αγορά και επαναφόρτιση της προσωποποιημένης έξυπνης κάρτας μέσω internet, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία του επιβάτη σε εκδοτήρια.
Αγορά προσωποποιημένης κάρτας ειδικής εκπτωτικής κατηγορίας (π.χ. ανέργων, φοιτητών) μέσω internet με αυτόματη ταυτοποίηση του δικαιούχου, χωρίς να απαιτείται η προσκόμιση δικαιολογητικών και επίσκεψη σε εκδοτήρια
Account-based σύστημα δηλαδή ο επιβάτης θα διαθέτει έναν ασφαλή λογαριασμό χρήστη το οποίο θα τον χρησιμοποιεί:
Για μετακινήσεις – επικυρώσεις με ανέπαφες τραπεζικές κάρτες, με έξυπνα τηλέφωνα ή ρολόγια, ή με έξυπνες άυλες κάρτες
Εφαρμογή πολιτικών fare capping, ώστε να υπάρχει μέγιστη χρέωση ανά ημέρα, ανεξαρτήτως των διαδρομών
Υποστήριξη πολιτικών best fare, ώστε το σύστημα να προτείνει μόνο του στον επιβάτη το βέλτιστο κόμιστρο που πρέπει να επικυρωθεί
Υποστήριξη σχήματος pay-as-you-go, ώστε ο επιβάτης να πληρώνει δίκαιο κόμιστρο ανάλογα με τις μετακινήσεις του μέσα στην ημέρα και όχι μία flat τιμή.
Σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ, το λογισμικό του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου του οργανισμού είναι τελευταίας γενιάς που αξιοποιώντας τις διεθνείς πρακτικές φιλοξενείται στις σύγχρονες υποδομές του G-Cloud (κυβερνητικού νέφους), με εγγυημένη διαθεσιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, εύκολη επεκτασιμότητα, καθώς και υψηλού επιπέδου παρεχόμενη ασφάλεια, ενώ το σύστημα της Ελληνικό Μετρό φιλοξενείται σε ιδιόκτητους διακομιστές με μειωμένες δυνατότητες επέκτασης και ανάκαμψης από καταστροφές.

Τα πιθανά σενάρια

Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, το μεγάλο στοίχημα είναι η ολοκλήρωση της διαλειτουργικότητας, με τους αρμόδιους να εκτιμούν ότι το εμπόδιο της προμήθειας των νέου τύπου εισιτηρίων μπορεί να αντιμετωπιστεί με fast track διαδικασίες.

Σε αντίθετη περίπτωση, στη Θεσσαλονίκη θα εφαρμοστεί η παγκόσμια πρωτοτυπία για τα δεδομένα των σύγχρονων πόλεων να υπάρχουν διαφορετικού τύπου εισιτήρια για τα δύο μέσα μεταφοράς (4k για ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ και 8k για μετρό). Μάλιστα, εφόσον συμβεί κάτι τέτοιο, θα υπάρξει πρόβλημα και με τις προσωποποιημένες εκπτωτικές κάρτες που δίνονται σε ειδικές κατηγορίες (άνεργοι, μαθητές κλπ). Οι κάρτες αυτές θα υπάρχουν, αλλά θα εκδίδονται μόνο από τα εκδοτήρια του ΟΣΕΘ, καθώς αυτά του μετρό δεν είναι συνδεδεμένα με τις αρχές πιστοποίησης (ΗΔΙΚΑ, υπουργεία Παιδείας κλπ).

https://www.voria.gr/article/thessaloni ... loym-me-ta
Στα @@ όλα λέμε, αρκεί να βγουν στα βόθροκάναλα της χαβούζας να κόψουν την κορδέλα

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2024, 23:56
από Aitwlos
Δημοκράτης έγραψε: 03 Οκτ 2024, 22:30
Aitwlos έγραψε: 03 Οκτ 2024, 21:56
Δημοκράτης έγραψε: 03 Οκτ 2024, 19:48

Σύμφωνα με την εταιρία όχι

Καλά μην το πάμε σε επίπεδο εταιρίων γιατί χοντραινει το πράγμα.
Ε ναι ας μείνουμε στο κτι μου το είπε ο μπάρμπας μου ο ψευτης


Δεν θα μείνουμε στο τι είπε ο μπάρμπας μου ο ψεύτης. Θα μείνουμε στο τι λέει η κάθε εταιρία δεν είναι θέσφατο :003:

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2024, 02:03
από Στύξ
Δε θα ήθελα να μπω στο μετρό Θεσσαλονίκης μετά τα Τέμπη.

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2024, 02:06
από Στύξ
1 μήνα πριν το ατύχημα των Τεμπών έκοψα και τον προαστιακό Λάρισα- Θεσσαλονίκη,σαν από προαίσθημα.

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2024, 08:28
από Υδράργυρος
Η γελοιότητα με το μετρό της Θεσνίκης συνεχίζεται
"https://twitter.com/nikosarantakos/stat ... w">October 7,

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2024, 08:51
από Λίνο Βεντούρα
Υδράργυρος έγραψε: 08 Οκτ 2024, 08:28 Η γελοιότητα με το μετρό της Θεσνίκης συνεχίζεται
"https://twitter.com/nikosarantakos/stat ... w">October 7,
:smt005: :smt005: :smt005: Τι ζώα ρε μλκ!

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2024, 08:52
από hades
ότι και να πούμε για το μετρό έχουμε δίκιο. Τα πρωταρχικά έργα άρχισαν από το 2004 και δουλειά άρχισε να γίνεται από το 2012 σιγά σιγά με προβλήματα. Και βλέπουμε όλη ότι θα δοθεί η κεντρική γραμμή χωρίς να έχουν λυθεί αρκετά θέματα όπως ο δρόμος της ψελλού ή ο κεντρικός σταθμός στην Νέα Ελβετία. Εργα που έπρεπε να είχαν ήδη γίνει και τελικλα άρχισαν να τα δρομολογούν μετά τον Απρίλιο του 2023 που ταν υποτίθεται η καταλικτική ημερομηνία μετά την φασαρία με τον σταθμό στην Αγίας Σοφίας.

Re: Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2024, 09:03
από Eθνικοκοινωνιστης
σκοιλ ελικικου? :102: