Σελίδα 6 από 17
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:19
από foscilis
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:20
από Λόρδος Ταντρίδης
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Δημοσιος αυτοκινητόδρομος σημαίνει καρμανιολα.
Για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, το κράτος αργα ή γρηγορα θα αναγκαστει να βαλει διόδια.
Το πιο δικαιο ειναι να πληρωνουν τη συντηρηση ενος δρομου οι χρήστες του
Υπάρχουν διόδια ! Εδώ μιλάμε για διπλασιασμό τους σε ποσά απαγορευτικά για κάποιον που θέλει να κάνει ας πούμε το Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη , Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα ή από την μία άκρη στην άλλη . Παραπάνω διόδια από τα καύσιμα που θα κάψει ένα συμβατικό αυτοκίνητο .
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:23
από Εμπεδοκλής
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Η αριστερή λωρίδα δεν είναι να κάθεσαι για πολύ, είναι μόνο για προσπέραση και φυσικά μόνο αν έχεις την ταχύτητα να το πράξεις. Οι βλάχοι που θέλουν να βγάλουν όλο του ταξίδι τους στην αριστερή λωρίδα, εμποδίζοντας τα προσπεράσματα για τους υπολοίπους καλό είναι να εκλείψουν.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:28
από foscilis
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:23
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Η αριστερή λωρίδα δεν είναι να κάθεσαι για πολύ, είναι μόνο για προσπέραση και φυσικά μόνο αν έχεις την ταχύτητα να το πράξεις. Οι βλάχοι που θέλουν να βγάλουν όλο του ταξίδι τους στην αριστερή λωρίδα, εμποδίζοντας τα προσπεράσματα για τους υπολοίπους καλό είναι να εκλείψουν.
Για ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά.
Και δεύτερον
Έλληνα τίποτα δε σου επιτρέπει να πηγαίνεις με 160 ούτε να κολλάς στα 2 μέτρα. Τράβα από την παλιά εθνική τώρα και κάνε μας τη χάρη να σε ξεφορτωθούμε σύντομα.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:31
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:21
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:05
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:04
Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ έχει σχέση με υπηρεσίες και με ντόπια προϊόντα. Ο αυτοκινητόδρομος για τους Ελ είναι ο,τι ένα προϊόν προχωρημένης τεχνολογίας, ας πούμε το κινητο, για κάποιον πρωτόγονο λαό που δεν φτιάχνει κινητά χμμ δηλαδή πάλι τους Ελ. Γκρινιάζει κανείς που το αϊφο κάνει ενάμιση μέσο μισθο; Όχι βέβαια. Κάθεται και τα μαζεύει.
Παρομοίως αν είσαι άνεργος εβριτης και θες να πεταχτεις Βουλγαρία για τσιγάρα επειδή είναι ακριβά τα τσιγάρα Ελλαδα, πήγαινε από παλιά εθνική. Τόσο τραβάει το επίπεδο ανάπτυξης στο οποίο υπάρχεις και πάλι φχαριστω να λες για τους φόρους των Αθηναίων αλλιώς χωματόδρομο θα είχες μαλακα μου.
Ντάξει, είσαι εκτός πραγματικότητας.
Ναι είμαι εκτός πραγματικότητας, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Ιαπωνίας 40.000 δολλάρια, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Αϊτής 1300 δολλάρια, κόστος εβδομαδιαίας κάρτας maglev στην Ιαπωνία 290 δολλάρια άρα στην Αϊτή θα έπρεπε η εβδομαδιαία κάρτα για maglev να κάνει 8 ευρώ ε; Αυτή είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό εδώ και μια δεκαετία ρίχνει αδιάκοπα πουτσοσκάμπιλα στους Έλληνες;
Σου λέει το κόστος ανά χλμ είναι 3.5 τώρα. Και θα παει 6.5.
Θα άλλαξε κάτι στην υπερτεχνολογία που χρειάζεται για να κλείνουν οι λακουβες. Το ότι πάνε σε ημέτερους ιδιώτες θα είναι συμπτωματικό.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:33
από sys3x
Δίκαιο είναι το δίκαιο της γεκ - τερνα.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:34
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Εμένα μου έχει τύχει 3 φορες. Τη μια από Ρουμάνο , τη δεύτερη από Λαζοντοιτς όπου κ κόντεψα να γενοκτονησω την οικογένεια του καθώς τα έκανε με γυναίκα κ μουλικα μεσα.
Είναι συχνό φαινόμενο στη Δοιτσλάνδη, καθώς τα αουτομπαν συχνα δεν εχουν οριο ταχυτητας.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:35
από sys3x
Ποιος ξέρει να με πει τι δουλειά κάνει η σύζυγος του κυρίου Γεραπετρίτη;
Κάποιος με ένα ζευγάρι αρχίδια παρακαλώ.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:36
από Dwarven Blacksmith
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Δημοσιος αυτοκινητόδρομος σημαίνει καρμανιολα.
Για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, το κράτος αργα ή γρηγορα θα αναγκαστει να βαλει διόδια.
Το πιο δικαιο ειναι να πληρωνουν τη συντηρηση ενος δρομου οι χρήστες του
Μια χαρά υπάρχει δημόσιος αυτοκινητόδρομος και με διόδια. Το θέμα είναι ότι σταθερά έσοδα πάνε σε παράσιτα. Και έτσι το κόστος αυξάνεται συνεχώς.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:37
από dtri2020
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:35
Ποιος ξέρει να με πει τι δουλειά κάνει η σύζυγος του κυρίου Γεραπετρίτη;
Κάποιος με ένα ζευγάρι αρχίδια παρακαλώ.
Αφού την έχεις την λάσπη έτοιμη, γιατί δεν την ρίχνεις;
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:39
από Εμπεδοκλής
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:28
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:23
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Η αριστερή λωρίδα δεν είναι να κάθεσαι για πολύ, είναι μόνο για προσπέραση και φυσικά μόνο αν έχεις την ταχύτητα να το πράξεις. Οι βλάχοι που θέλουν να βγάλουν όλο του ταξίδι τους στην αριστερή λωρίδα, εμποδίζοντας τα προσπεράσματα για τους υπολοίπους καλό είναι να εκλείψουν.
Για ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά.
Και δεύτερον
Έλληνα τίποτα δε σου επιτρέπει να πηγαίνεις με 160 ούτε να κολλάς στα 2 μέτρα. Τράβα από την παλιά εθνική τώρα και κάνε μας τη χάρη να σε ξεφορτωθούμε σύντομα.
Αν δεν ήσουν τόσο μα τόσο προκατειλημμένος θα διάβαζες εσύ καλύτερα τι σχολίασα και θα καταλάβαινες ότι ο βλάχος στον οποίο αναφέρομαι δεν είναι κάποιος που μπαίνει αριστερά για να πραγματοποιήσει μία προσπέραση αλλά κάποιος που κάνει όλη τη διαδρομή αριστερά, πιθανόν σαν το
φίλο που αναφέρεις με το SUV.
Αλλά είσαι τέτοιος καραγκιόζης που μυγιάζεσαι διότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο νομίζεις ότι εσύ και το κωλάμαξο σου είστε κάτι σπουδαίο στους ελληνικούς δρόμους των 10 εκατομμυρίων οχημάτων...
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:40
από EKPLIKTIKOS
Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι καρμανιόλες. Έχουν κακοτεχνίες κ πολλά προβλήματα αλλά πέρα από τη σπασμένη κρεμαγιερα τα ατυχήματα δημιουργούνται λόγω ελλιπους οδηγικής παιδείας. Πόσο καρμανιόλα είναι πραγματικά η παραλιακή και η Αθηνών Σουνίου; Εξαρτάται - αν πηγαίνεις λες και είσαι μόνος σου με 120χλμ όταν διασχίζουν τον δρόμο κάθετα μέχρι κ πεζοί σε ραντομ σημεία γιατί βαριούνται να περπατήσουν 50 μέτρα μέχρι την υπόγεια διάβαση, τοτε ναι, είναι καρμανιόλα. Ένα αυτό.
Δεύτερον, αυτή η απαγόρευση σε ανταγωνιστικο έργο δεν προκύπτει στην ιδεολογία που υποτίθεται πρεσβεύει το κόμμα της ΝΔ. Μιλάμε για εξυπηρέτηση σε ημετερους ξεκάθαρα.
Τρίτον, είναι λογικό να υπάρχουν διόδια. Προφανώς δεν μπορεί να πληρώνει ο κάτοικος Αλεξανδρουπολης το κόστος του μακακα που πάει από την Πάτρα στο εξοχικό του στο Αίγιο. Υπάρχει κ η παλιά εθνική. Η εθνική κ όλες οι παροχές της (οχήματα οδικής ασφαλείας κτλ) είναι πολυτέλεια. Κ ας αφήσουμε τις μαλακιες περί καρμανιόλας. Άμα είσαι μαλακας κ τρέχεις, φάε σκατα

Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:40
από Λίνο Βεντούρα
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:48
axilmar έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:42
Τουσε.
Εγω εχω την εξης απορια: που πανε ολα αυτα τα εσοδα; μιλαμε για πολλα δις απο τα διοδια.
Τι "πολλά δις". Επειδή γράφει αυτή η χαζή ότι η Εγνατία βγάζει 11 δις κάθεσαι και το πιστεύεις λες και είσαι κανένας προβατογάμης από τη Γκατζολία; 1 στα 20 ευρώ που ξοδεύεται στη χώρα είναι κέρδη της Εγνατίας;
Καμιά διακοσαριά εκατομμύρια το χρόνο θα εισπράττει με τις νέες τιμές, και αυτοί δίνουν 2 δις σκαστά για να την αγοράσουν και 30 εκατομμύρια το χρόνο νοίκι. Απόσβεση σε 15-20 χρόνια βάζοντας και τα λειτουργικά έξοδα.
http://www.osetee.gr/uplds/file/09dek20 ... _final.pdf
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:42
από Εμπεδοκλής
dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:10
axilmar έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:54
Πως βγαινουν τα 200 εκατομμυρια;
Με 100 χιλιαδες διελευσεις την ημερα και μεσο ορο 20 ευρω, εχουμε 100.000 επι 20 επι 365 = 730.000.000.
'Η ειναι υπερβολικο το νουμερο των 100 χιλιαδων διελευσεων την ημερα; ή το 20 ευρω ειναι μεγαλο;
Η αττικη οδος μπορει να εχει και 500,000 διελευσεις την ημερα για παραδειγμα, αλλα βεβαια αλλες οι συνθηκες εκει.
100 χιλιάδες διελεύσεις την ημέρα; Εδώ στις μεγάλες εξόδους που βγαίνουν περίπου 40 χιλιάδες αυτοκίνητα οι δρόμοι κυριολέκτικά "πήζουν".
Πέντε χιλιάδες ίσως, και με το ζόρι!
100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:45
από sys3x
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16
Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
Αυτό ακριβώς σου πρέπει και αυτό ακριβώς θα λαμβάνεις (σύμφωνα πάντα με τα μυαλά που κουβαλάς το οποίο είναι άμεσο συμπέρασμα αυτών που γράφεις), φυσικά εσύ είσαι τόσο ηλίθιος που νομίζεις ότι θα αλλάξει αυτό επειδή δεν θα παίρνει τα γκαφρά ο Μπομπ ο μάστορας από εδώ και πέρα με το νέο ΟΛΟΦΡΕΣΚΟ Μητσοτάκης αντμίν αλλά μία ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ ιδιώτη σύμπραξη των φίλων του ονόματι γεκ - τερνα. Επιλογές, επιλογές, τι να πει κανείς, βρωμόπουστες ελληνιόλοι που τα ξέρουν όλα, ας καεί ολόκληρο το μπουρδέλο από εδώ και πέρα να το γεμίσει η γυναίκα του Γεραπετρίτη γερμανικές ανεμογεννήτριες και υπερκοστολογημένη πίσσα να έχετε λόγο να συνεχίζετε να το παίζετε έξυπνοι και να κλαίγεστε ταυτόχρονα, βρωμόπουστες, αυτά και πολύ πολύ πολύ χειρότερα σας - μας πρέπουν, γίδγια.