foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:27
Το "δώστε φτηνά διόδια στο λαό" είναι οι γνωστές μαλακίες, αλλά αυτό "Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση." δε βλέπω πώς μπορεί να είναι νόμιμο.
Τα υπάρχοντα διόδια τα βρίσκω ικανοποιητικά για όλους . Τα υπέρμετρα διόδια είναι έγκλημα . Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος δεν υπάρχουν αυτά τα ποσά
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:27
Το "δώστε φτηνά διόδια στο λαό" είναι οι γνωστές μαλακίες, αλλά αυτό "Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση." δε βλέπω πώς μπορεί να είναι νόμιμο.
Τα υπάρχοντα διόδια τα βρίσκω ικανοποιητικά για όλους . Τα υπέρμετρα διόδια είναι έγκλημα . Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος δεν υπάρχουν αυτά τα ποσά
324/24.20 = 7.5 λεπτά το χιλιόμετρο.
Να βάλουμε και το κόστος των διοδίων στην Γερμανία;
Εδώ απλώς μεταφέρθηκε η επερώτηση μιας συριζαίας.Για να γνωρίζει κάποιος το θέμα πρέπει να έχει ασχοληθεί.
Το θέμα συζητείται τουλάχιστον ΔΕΚΑ χρόνια - επί μνημονίου δηλαδή.
Εκείνο επίσης που δεν λέει η συριζαία είναι ότι η Εγνατία ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ όπου ως γνωστόν ανήκουν πολλά και διάφορα - σχεδόν τα πάντα - και το οποίο ανέλαβε την υποχρέωση να τα πουλήσει κατά την 17ωρη διαπραγμάτευση Τσίπρα το 2015 μετά τη νίκη του λαού με το 62% ΟΧΙ.
Η διαδικασία πώλησης είχε ξακινήσει από τότε αλλά καθυστερούσε και εν τω μεταξύ τα δάνεια έτρεχαν.
Εγω εχω την εξης απορια: που πανε ολα αυτα τα εσοδα; μιλαμε για πολλα δις απο τα διοδια.
Τι "πολλά δις". Επειδή γράφει αυτή η χαζή ότι η Εγνατία βγάζει 11 δις κάθεσαι και το πιστεύεις λες και είσαι κανένας προβατογάμης από τη Γκατζολία; 1 στα 20 ευρώ που ξοδεύεται στη χώρα είναι κέρδη της Εγνατίας;
Καμιά διακοσαριά εκατομμύρια το χρόνο θα εισπράττει με τις νέες τιμές, και αυτοί δίνουν 2 δις σκαστά για να την αγοράσουν και 30 εκατομμύρια το χρόνο νοίκι. Απόσβεση σε 15-20 χρόνια βάζοντας και τα λειτουργικά έξοδα.
Εγω εχω την εξης απορια: που πανε ολα αυτα τα εσοδα; μιλαμε για πολλα δις απο τα διοδια.
Τι "πολλά δις". Επειδή γράφει αυτή η χαζή ότι η Εγνατία βγάζει 11 δις κάθεσαι και το πιστεύεις λες και είσαι κανένας προβατογάμης από τη Γκατζολία; 1 στα 20 ευρώ που ξοδεύεται στη χώρα είναι κέρδη της Εγνατίας;
Καμιά διακοσαριά εκατομμύρια το χρόνο θα εισπράττει με τις νέες τιμές, και αυτοί δίνουν 2 δις σκαστά για να την αγοράσουν και 30 εκατομμύρια το χρόνο νοίκι. Απόσβεση σε 15-20 χρόνια βάζοντας και τα λειτουργικά έξοδα.
Και κατά πόσο είναι ηθικό να πουλήσεις ένα έργο που ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ ; Όποιος αμφιβάλλει ας πάρει το αυτοκίνητο του να πάει από παλαιές οδούς από τους Κήπους μέχρι την Ηγουμενίτσα και μετά να εκφέρει άποψη .
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:27
Το "δώστε φτηνά διόδια στο λαό" είναι οι γνωστές μαλακίες, αλλά αυτό "Απαγόρευση ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Θεσσαλονίκη – Εδεσσα, Πατρίδα – Σκύδρα κ.ά.) ως ανταγωνιστικών έργων στην παραχώρηση." δε βλέπω πώς μπορεί να είναι νόμιμο.
Τα υπάρχοντα διόδια τα βρίσκω ικανοποιητικά για όλους . Τα υπέρμετρα διόδια είναι έγκλημα . Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος δεν υπάρχουν αυτά τα ποσά
stergiosbik έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:39
Να βάλουμε και το κόστος των διοδίων στην Γερμανία;
Ναι και ξέρεις τι άλλο; Να βάλουμε το κόστος του πετρελαίου στη Σαουδική Αραβία και το κόστος της φυσικής ξανθιάς στη Νορβηγία.
όχι όχι,αρκεί το κόστος των διοδίων σε ένα δρόμο μιας άλλης χώρας με διπλοτριπλασιους μισθούς που δεν ξέρουμε ποιος κατασκεύασε και ποιος εκμεταλλεύεται.ψήθηκα,καλώς τα χαρίσανε
Όποιος δε βαριέται μπορεί να μας πει αν είναι ακριβά ή όχι τα διόδια και τα καύσιμα στην Ελλάδα. Μπορεί να συνυπολογίσει και το μέσο μισθό. Έπειτα, μπορούμε να κάνουμε την ίδια συζήτηση για το ηλεκτρικό ρεύμα, το τηλέφωνο και άλλα αγαθά και υπηρεσίες...
Εγω εχω την εξης απορια: που πανε ολα αυτα τα εσοδα; μιλαμε για πολλα δις απο τα διοδια.
Τι "πολλά δις". Επειδή γράφει αυτή η χαζή ότι η Εγνατία βγάζει 11 δις κάθεσαι και το πιστεύεις λες και είσαι κανένας προβατογάμης από τη Γκατζολία; 1 στα 20 ευρώ που ξοδεύεται στη χώρα είναι κέρδη της Εγνατίας;
Καμιά διακοσαριά εκατομμύρια το χρόνο θα εισπράττει με τις νέες τιμές, και αυτοί δίνουν 2 δις σκαστά για να την αγοράσουν και 30 εκατομμύρια το χρόνο νοίκι. Απόσβεση σε 15-20 χρόνια βάζοντας και τα λειτουργικά έξοδα.
Πως βγαινουν τα 200 εκατομμυρια;
Με 100 χιλιαδες διελευσεις την ημερα και μεσο ορο 20 ευρω, εχουμε 100.000 επι 20 επι 365 = 730.000.000.
'Η ειναι υπερβολικο το νουμερο των 100 χιλιαδων διελευσεων την ημερα; ή το 20 ευρω ειναι μεγαλο;
Η αττικη οδος μπορει να εχει και 500,000 διελευσεις την ημερα για παραδειγμα, αλλα βεβαια αλλες οι συνθηκες εκει.